mottofreee Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am fost ,momentan e prins in alte proiecte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Salut,unde se poate gasi asa ceva sau cine poate face?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) La un atelier de confecti metalice . Nu stiti unde se gaseste in Cluj, sau daca se gaseste, incarcare freon R12, pt masini mai vechi? Parca R12 e interzis de astia de la uie (sau confund cu alt R) ;oricum la toate freoanele scoase sant inlocuitori 1:1 . Editat Aprilie 24, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 is interzisi cei ce au in compozitia lor clor deoarece distrug stratul de ozon , daca nu ma insel (tre sa ma uit in coolpack mai exact ) il inlocuieste R404A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Tot am nevoie de un ghidon pt Honda NTV650 /'97 . E din teava de 22mm ,cromat . Am cumparat unul asemanator de la Louis dar nu 'tine' , trebuie originalul sau confectionat unul la fel cu originalul .Teava cromata poate fi inlocuita cu succes de teava de inox ,acum problema mea e modelarea ; firmele de confecti metalice din Cluj la care am apelat ori ca nu se ocupa cu asa ceva ,ori nu acum sant ocupate cu onorarea unor comenzi ,unele nu au raspuns la telefon . Stiti ceva firme/persoane care pot sa faca un ghidon ca si originalul deoarece am ajuns la concluzia ca dimensiunile date de constructor sant ok ,din practica personala a ultimilor ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Tot am nevoie de un ghidon pt Honda NTV650 /'97 . E din teava de 22mm ,cromat . Am cumparat unul asemanator de la Louis dar nu 'tine' , trebuie originalul sau confectionat unul la fel cu originalul .Teava cromata poate fi inlocuita cu succes de teava de inox ,acum problema mea e modelarea ; firmele de confecti metalice din Cluj la care am apelat ori ca nu se ocupa cu asa ceva ,ori nu acum sant ocupate cu onorarea unor comenzi ,unele nu au raspuns la telefon . Stiti ceva firme/persoane care pot sa faca un ghidon ca si originalul deoarece am ajuns la concluzia ca dimensiunile date de constructor sant ok ,din practica personala a ultimilor ani. asa ceva nu te intereseaza? /index.php?/topic/195522-bursa-locala/page-319 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Cum spuneam ,am incercat cu tot felul de ghidoane dar numai cel original/ identic cu originalul merge ,in sensul ca nu am probleme in timp cu el (original e de 750mm ). Cel de aluminiu e din bara sau teava ? Editat Aprilie 25, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Cum spuneam ,am incercat cu tot felul de ghidoane dar numai cel original/ identic cu originalul merge ,in sensul ca nu am probleme in timp cu el (original e de 750mm ). Cel de aluminiu e din bara sau teava ? e din teava, si e de 823mm anvergura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai7us Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Tot am nevoie de un ghidon pt Honda NTV650 /'97 . E din teava de 22mm ,cromat . Am cumparat unul asemanator de la Louis dar nu 'tine' , trebuie originalul sau confectionat unul la fel cu originalul .Teava cromata poate fi inlocuita cu succes de teava de inox ,acum problema mea e modelarea ; firmele de confecti metalice din Cluj la care am apelat ori ca nu se ocupa cu asa ceva ,ori nu acum sant ocupate cu onorarea unor comenzi ,unele nu au raspuns la telefon . Stiti ceva firme/persoane care pot sa faca un ghidon ca si originalul deoarece am ajuns la concluzia ca dimensiunile date de constructor sant ok ,din practica personala a ultimilor ani. eu mi-ammontat un portbagaj pentru o honda rebel ,facut la comanda daca vrei sa il vezi poate iti place si te pun la curentu cu omul care mi la facut ,poate reuseste ceva si pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Din teava , la NTV anvergura e si mai mica de 750 iar pt a incapea comenzile cu mansoane sant folosite unghiuri mici . De fapt vreau sa-mi montez si un portbagaj si o bara de cadere...acestea sunt optionale ,deocamdata primeaza ghidonul si dupa ce e sus mai vad eu .Desigur ca vreau sa vorbesc cu omul care face asa ceva (portbagaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai7us Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Din teava , la NTV anvergura e si mai mica de 750 iar pt a incapea comenzile cu mansoane sant folosite unghiuri mici . De fapt vreau sa-mi montez si un portbagaj si o bara de cadere...acestea sunt optionale ,deocamdata primeaza ghidonul si dupa ce e sus mai vad eu .Desigur ca vreau sa vorbesc cu omul care face asa ceva (portbagaj). in seara asta ma duc la lac in gheorgheni , eventual poti sa vii acolo sunt cu o honda rebel rosie pe la ora 19 30 - 20 00 sunt pe acolo Editat Aprilie 25, 2013 de mihai7us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marutza06 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salutare. Ma poate ajuta vreun user cu un Suzuki Sv650(an 99-02)? Nu-mi mai functioneaza semnalizarile, nici becul de semnalizare din bord si vreau doar sa incerc cu alt releu, sa vad daca acela ii ars . Intreaga operatie ar dura 5 minute, releul fiind deasupra bateriei.... Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Cate fire si de ce culoare vin la releu? Pune si niste poze cu 'impricinatul' la locul lui ,poze cu mufa de conectare . in seara asta ma duc la lac in gheorgheni , eventual poti sa vii acolo sunt cu o honda rebel rosie pe la ora 19 30 - 20 00 sunt pe acolo Am vazut prea tarziu msg dar nr meu de tel e 0745 255962 .Al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marutza06 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Cam multe ,trebuie sa vad sch electrica . Modelul asta de motor are si avarii? Alarma are? E alarma din fabrica sau after market? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Caut pe cineva in Cluj care poate sa-mi repare o geaca de piele. Partea interioara care tine protectiile in unele locuri e rupta si ar trebui recusuta de partea exterioara (piele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) cel mai bun croitor din Cluj suna cu incredere in cursul saptaminii dupa ora 17 inainte lucra , tel 0763692833 mie mia modificat o geaca din 3 xl , la xl , profesionist recomand orcui . Editat Aprilie 27, 2013 de irol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Unde pot duce un ATV la reparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Unde pot duce un ATV la reparat? authentic spirit la polus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marutza06 Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Cam multe ,trebuie sa vad sch electrica . Modelul asta de motor are si avarii? Alarma are? E alarma din fabrica sau after market? Sal. nu are avarii, numai lumini de parcare. Alarma e aftermarket. Ce am observat, ii ca daca scot releul acela, becul martor de la neutru se stinge. De aceea zic ca as proba si cu alt releu, ca sunt 50% sanse sa fie de la instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Ai PROBABIL nevoie de un electrician/electronist. Dar poti sa faci si tu cateva verificari simple ca sa identifici problema (instalatia sau releul). Ai nevoie de o lampa de stop frana (21W), adica becul respectiv si doua fire legate la el. Se cheama lampa de control. 1. Legi un fir la masa, pui contactul si apoi incerci cu firul ramas toate bornele soclului releului (cu releul scos si selectorul de semnalizare in pozitia neutra). La una dintre bornele soclului becul trebuie sa arda la intensitate normala. Daca nu, inseamna ca circuitul de semnalizare nu se alimenteaza si te uiti la cutia de sigurante. 2. Daca la una din borne becul arde treci la faza a doua: Muti intai firul lampii de control de la masa la borna identificata anterior, (cu contactul pus) muti selectorul de semnalizare pe stanga sau pe dreapta si in ambele situatii va trebui sa identifici cate o borna care corespunde liniei de semnalizare stanga si dreapta. Adica cand pui firul liber al lampii de control pe borna respectiva linia stanga sau dreapta de semnalizare (becurile de semnalizare) trebuie sa arda slab si lampa ta de control cam la jumate din intensitatea normala. Daca se intampla ce am scris anterior instalatia este buna . Daca nu, duci releul la reparat. (ma poti cauta si pe mine in sensul asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Galen ,acolo problema e mai delicata ;are 7 borne releul acela . marutza06 , zi ce model e /codul VIN /carte de service sa-ti indic firele pe culori - ce trebuie sa faci cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Galen ,acolo problema e mai delicata ;are 7 borne releul acela . marutza06 , zi ce model e /codul VIN /carte de service sa-ti indic firele pe culori - ce trebuie sa faci cu ele . Si chestiile delicate sunt uneori simple daca stii principii, nu ai nevoie de coduri, culori, scheme . Probabil ca releul ala mai are si alte functii da alea merg ! (chestia cu neutralul de ex.). Bun, fa domnu Maruta ce ti-am cerut, astept feedback. Am ajuns pana la urma sa fiu mandrul posesor al unui domi rd02 (tot honda -puisor de africana ) cam batranior dar noah, il pun eu in timp la punct .Amicii de la "heavy duties" ma rezolva cu un crashbar in timp, dar momentan sunt foarte ocupati, asa ca daca cineva are cumva de vanzare crashbar pt rd02 , sunt client potential. Deasemenea ma intereseaza ceva documentatie sau macar sfaturi ce si cum cu distributia (ca aia cam cloncane). Se poate regla intinderea lantului ? (am vazut ceva capac lateral in chiulasa). Cum e cu patina? se gaseste de inlocuit? De unde si ce tip de acumulator e cel mai potrivit? etc. Sunt dominatoristi "self care" prin Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marutza06 Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Ai PROBABIL nevoie de un electrician/electronist. Dar poti sa faci si tu cateva verificari simple ca sa identifici problema (instalatia sau releul). Ai nevoie de o lampa de stop frana (21W), adica becul respectiv si doua fire legate la el. Se cheama lampa de control. 1. Legi un fir la masa, pui contactul si apoi incerci cu firul ramas toate bornele soclului releului (cu releul scos si selectorul de semnalizare in pozitia neutra). La una dintre bornele soclului becul trebuie sa arda la intensitate normala. Daca nu, inseamna ca circuitul de semnalizare nu se alimenteaza si te uiti la cutia de sigurante. 2. Daca la una din borne becul arde treci la faza a doua: Muti intai firul lampii de control de la masa la borna identificata anterior, (cu contactul pus) muti selectorul de semnalizare pe stanga sau pe dreapta si in ambele situatii va trebui sa identifici cate o borna care corespunde liniei de semnalizare stanga si dreapta. Adica cand pui firul liber al lampii de control pe borna respectiva linia stanga sau dreapta de semnalizare (becurile de semnalizare) trebuie sa arda slab si lampa ta de control cam la jumate din intensitatea normala. Daca se intampla ce am scris anterior instalatia este buna . Daca nu, duci releul la reparat. (ma poti cauta si pe mine in sensul asta). Mersi Galen de indicatii, m-am uitat la cutia de sigurante pentru prima oara cu 'ocazia' aceasta. Totul era ok acolo. Iar releul l-am lasat balta, pentru ca are prea multe borne, exact cum a zis mottofreee. Galen ,acolo problema e mai delicata ;are 7 borne releul acela . marutza06 , zi ce model e /codul VIN /carte de service sa-ti indic firele pe culori - ce trebuie sa faci cu ele . O sa incerc calea cea mai usoara. Adica cu alt releu de la Pepsi zilele urmatoare, si voi stii sigur dupa care ii "bug-ul". M-am uitat in cartea de service dar nu am gasit nici un cod, si acum trebuie sa plec de la calculator Voi reveni cu info, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.