Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

cel mai bun croitor din Cluj suna cu incredere in cursul saptaminii dupa ora 17 inainte lucra , tel 0763692833 mie mia modificat o geaca din 3 xl , la xl , profesionist recomand orcui .

Editat de irol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam multe ,trebuie sa vad sch electrica . Modelul asta de motor are si avarii? Alarma are? E alarma din fabrica sau after market?

 

Sal. nu are avarii, numai lumini de parcare. Alarma e aftermarket. Ce am observat, ii ca daca scot releul acela, becul martor de la neutru se stinge. De aceea zic ca as proba si cu alt releu, ca sunt 50% sanse sa fie de la instalatie. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai PROBABIL nevoie de un electrician/electronist. Dar poti sa faci si tu cateva verificari simple ca sa identifici problema (instalatia sau releul). Ai nevoie de o lampa de stop frana (21W), adica becul respectiv si doua fire legate la el. Se cheama lampa de control.

1. Legi un fir la masa, pui contactul si apoi incerci cu firul ramas toate bornele soclului releului (cu releul scos si selectorul de semnalizare in pozitia neutra). La una dintre bornele soclului becul trebuie sa arda la intensitate normala. Daca nu, inseamna ca circuitul de semnalizare nu se alimenteaza si te uiti la cutia de sigurante.

2. Daca la una din borne becul arde treci la faza a doua: Muti intai firul lampii de control de la masa la borna identificata anterior, (cu contactul pus) muti selectorul de semnalizare pe stanga sau pe dreapta si in ambele situatii va trebui sa identifici cate o borna care corespunde liniei de semnalizare stanga si dreapta. Adica cand pui firul liber al lampii de control pe borna respectiva linia stanga sau dreapta de semnalizare (becurile de semnalizare) trebuie sa arda slab si lampa ta de control cam la jumate din intensitatea normala.

Daca se intampla ce am scris anterior instalatia este buna . Daca nu, duci releul la reparat. (ma poti cauta si pe mine in sensul asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen ,acolo problema e mai delicata ;are 7 borne releul acela .

 

marutza06 , zi ce model e /codul VIN /carte de service sa-ti indic firele pe culori - ce trebuie sa faci cu ele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen ,acolo problema e mai delicata ;are 7 borne releul acela .

 

marutza06 , zi ce model e /codul VIN /carte de service sa-ti indic firele pe culori - ce trebuie sa faci cu ele .

Si chestiile delicate sunt uneori simple daca stii principii, nu ai nevoie de coduri, culori, scheme :). Probabil ca releul ala mai are si alte functii da alea merg ! (chestia cu neutralul de ex.). Bun, fa domnu Maruta ce ti-am cerut, astept feedback.

 

Am ajuns pana la urma sa fiu mandrul posesor al unui domi rd02 (tot honda -puisor de africana ) cam batranior dar noah, il pun eu in timp la punct .Amicii de la "heavy duties" ma rezolva cu un crashbar in timp, dar momentan sunt foarte ocupati, asa ca daca cineva are cumva de vanzare crashbar pt rd02 , sunt client potential. Deasemenea ma intereseaza ceva documentatie sau macar sfaturi ce si cum cu distributia (ca aia cam cloncane). Se poate regla intinderea lantului ? (am vazut ceva capac lateral in chiulasa). Cum e cu patina? se gaseste de inlocuit? De unde si ce tip de acumulator e cel mai potrivit? etc. :) Sunt dominatoristi "self care" prin Cluj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai PROBABIL nevoie de un electrician/electronist. Dar poti sa faci si tu cateva verificari simple ca sa identifici problema (instalatia sau releul). Ai nevoie de o lampa de stop frana (21W), adica becul respectiv si doua fire legate la el. Se cheama lampa de control.

1. Legi un fir la masa, pui contactul si apoi incerci cu firul ramas toate bornele soclului releului (cu releul scos si selectorul de semnalizare in pozitia neutra). La una dintre bornele soclului becul trebuie sa arda la intensitate normala. Daca nu, inseamna ca circuitul de semnalizare nu se alimenteaza si te uiti la cutia de sigurante.

2. Daca la una din borne becul arde treci la faza a doua: Muti intai firul lampii de control de la masa la borna identificata anterior, (cu contactul pus) muti selectorul de semnalizare pe stanga sau pe dreapta si in ambele situatii va trebui sa identifici cate o borna care corespunde liniei de semnalizare stanga si dreapta. Adica cand pui firul liber al lampii de control pe borna respectiva linia stanga sau dreapta de semnalizare (becurile de semnalizare) trebuie sa arda slab si lampa ta de control cam la jumate din intensitatea normala.

Daca se intampla ce am scris anterior instalatia este buna . Daca nu, duci releul la reparat. (ma poti cauta si pe mine in sensul asta).

 

Mersi Galen de indicatii, m-am uitat la cutia de sigurante pentru prima oara cu 'ocazia' aceasta. Totul era ok acolo. Iar releul l-am lasat balta, pentru ca are prea multe borne, exact cum a zis mottofreee.

Galen ,acolo problema e mai delicata ;are 7 borne releul acela .

 

marutza06 , zi ce model e /codul VIN /carte de service sa-ti indic firele pe culori - ce trebuie sa faci cu ele .

 

O sa incerc calea cea mai usoara. Adica cu alt releu de la Pepsi zilele urmatoare, si voi stii sigur dupa care ii "bug-ul". M-am uitat in cartea de service dar nu am gasit nici un cod, si acum trebuie sa plec de la calculator :(

 

Voi reveni cu info, :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am o problema la Transalp 650.nu mai functioneaza nici faza scurta nici lunga.am schimbat becul am schimbat pe rand sigurantenele cu altele noi si tot nimic.ce imi sugerati sa mai incerc?in ultima instanta chiar pe cineva priceput.multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am o problema la Transalp 650.nu mai functioneaza nici faza scurta nici lunga.am schimbat becul am schimbat pe rand sigurantenele cu altele noi si tot nimic.ce imi sugerati sa mai incerc?in ultima instanta chiar pe cineva priceput.multumesc mult.

Pot fi multe probleme acolo. Contacte imperfecte, fire oxidate sau intrerupte. Pornesc de la ipoteza ca ai instalatia originala, adica fara relee. Principial curentul vine din +baterie, trece prin blocul de sigurante (ai o siguranta pentru far acolo), apoi merge in bordul motocicletei si de acolo pe ghidon la comutatorul de lumini (off-pozitie-faza). Apoi de la comutator merge in selectorul de faze si de acolo la cele doua filamente ale halogenului din far. Tot acest circuit poate fi urmarit cu o lampa de control legata cu o borna la masa iar la cealalta borna legi un ac facut de exemplu cu pila dintr-un electrod de sudura sau dintr-o andrea de impletit . Acul iti trebuie ca sa strapungi izolatia conductoarelor pentru a testa daca este curent pe tot circuitul descris anterior.

 

Totusi avand in vedere simptomele ori comutatorul de lumini e defect, (putin probabil ca e Honda) , mai degraba nu ai masa la far (legatura de masa de la bec nu ajunge la sasiu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc,tare mult,comutatorul cred ca iese din calcul pt ca e de tipul celor care nu le poti stinge...aprinzandu-se direct la punerea contactului.maine sper ca o sa ia capat suspansul cu ajutorul unui user fair play :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie putin de voi , unde pot gasii pe raza clujului ( maxim 50 km in jur ) panouri de constructii tip sandwich , second nu noi ?

 

Inafara de cei din floresti care cer pe panouri second pretul aproape ca si pe cele noi .

 

 

Astept mesaj pe privat sau aici , dau o bere ! Mersi anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie putin de voi , unde pot gasii pe raza clujului ( maxim 50 km in jur ) panouri de constructii tip sandwich , second nu noi ?

 

Inafara de cei din floresti care cer pe panouri second pretul aproape ca si pe cele noi .

 

 

Astept mesaj pe privat sau aici , dau o bere ! Mersi anticipat .

Nimeni nimic ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am o problema la Transalp 650.nu mai functioneaza nici faza scurta nici lunga.am schimbat becul am schimbat pe rand sigurantenele cu altele noi si tot nimic.ce imi sugerati sa mai incerc?in ultima instanta chiar pe cineva priceput.multumesc mult.

pentru restul incepatorilor:

1)inainte de orice depistati toate functiile care nu merg (nu mi-am dat seama ca nici claxonul nu merge,toate le-am incercat doar claxonul nu),asta v-ar putea da de inteles ca e vorba de un manunchi intreg/mufa deconectata.

2)verificati toate firele/mufele din zona desi sunt niste mufe mici si bine ascunse in spatele altor fire din jurul bordului.

3)mai chemati pe cineva sa verifice...4 ochi vad mai bine decat 2 o eventuala mufa deconectata

multumesc FairplayBiker

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si chestiile delicate sunt uneori simple daca stii principii, nu ai nevoie de coduri, culori, scheme :). Probabil ca releul ala mai are si alte functii da alea merg ! (chestia cu neutralul de ex.). Bun, fa domnu Maruta ce ti-am cerut, astept feedback.

 

Am ajuns pana la urma sa fiu mandrul posesor al unui domi rd02 (tot honda -puisor de africana ) cam batranior dar noah, il pun eu in timp la punct .Amicii de la "heavy duties" ma rezolva cu un crashbar in timp, dar momentan sunt foarte ocupati, asa ca daca cineva are cumva de vanzare crashbar pt rd02 , sunt client potential. Deasemenea ma intereseaza ceva documentatie sau macar sfaturi ce si cum cu distributia (ca aia cam cloncane). Se poate regla intinderea lantului ? (am vazut ceva capac lateral in chiulasa). Cum e cu patina? se gaseste de inlocuit? De unde si ce tip de acumulator e cel mai potrivit? etc. :) Sunt dominatoristi "self care" prin Cluj?

Ma intereseaza si pe mine crashbarurile alea. Cum arata si cam cat costa.

 

Nu stiti unde se gaseste in Cluj, sau daca se gaseste, incarcare freon R12, pt masini mai vechi?

Daca ai drum de Turda, intra pe la Termoport (reprezentanta TermoKing). Ei incarca instalatii frigo pt semiremorci si cred ca au toate tipurile de freon.

Probabil ii poti gasi si pe net sa dai un telefon inainte. Au sediul in curba aia mare inainte sa incepi sa cobori Dabagaul, pe dreapta in directia spre Turda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine crashbarurile alea. Cum arata si cam cat costa.

Nu stiu inca amanunte, cei de la "heavy duties" sunt plecati in tura externa, cand se intorc imi dau un semn si o sa stiu mai multe. Oricum daca mi le fac ei, sunt sigur ca nu vor fi doar ornamentale!

 

Intre timp am rezolvat cu guma, am luat o guma cross noua, 120X90X17. Multumesc celor care s-au straduit sa-mi gaseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu inca amanunte, cei de la "heavy duties" sunt plecati in tura externa, cand se intorc imi dau un semn si o sa stiu mai multe. Oricum daca mi le fac ei, sunt sigur ca nu vor fi doar ornamentale!

 

Intre timp am rezolvat cu guma, am luat o guma cross noua, 120X90X17. Multumesc celor care s-au straduit sa-mi gaseasca.

 

Baietii de la Heavy Duties nu-s plecati nicaieri. Duminica am baut o bere cu Vlad. Sper ca nu am baut eu mai multe si am vazut gresit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca inca nu erau iesiti din oras dar sunt contactabili pentru munca doar dupa 15 mai, fac o tura externa pana atunci. Sunt convins ca nu bausera prea multe beri cand am vb cu ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...