Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti poliza cu flexul niste laturi al capului surubului sa-l faci cu un numar mai mic....

Ma gandesc ca l-ai rotunjit bine de tot cu mocsu....

In zona Garii te pot ajuta cu niste tubulare.

Daca e de actualitate lasa-mi PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,as dori daca ma poate ajuta cineva cu service moto sau un mecanic priceput in Cluj ptr verificarea unei motociclete(un tester sau un test compresie) BMW R1200 RT din 2010 pe vineri...am un prieten care vrea sa o cumpere,ms...sermoto si motomus nu fac daca va ganditi la ei :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am inceput sa-mi pregatesc actele pentru inscriere la scoala pt categoria A. M-am orientat spre toni auto dar am zis sa intreb si aici, daca aveti cumva vreo recomandare pentru o scoala moto in Cluj?

Caut ceva care sa aiba cat mai multe motoare sa le pot testa (inca incerc sa ma decid care va fi primul meu motor), ceva care sa ma invete corect chestiile de baza si as aprecia si rapditatea (desi nu e cel mai important criteriu, mai important e sa fie o scoala care sa ma invete calumea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa te duci la o alta scoala inafara de auto toni. De ce? Are prea multi elevi, nu se va ocupa de tine instructorul din lipsa de timp, ca sa inveti ceea ce trebuie, o sa iesi pe strada si esti total pe linga subiect. A nu se considera antireclama. Este doar adevarul. In ziua de azi nu se mai face scoala de conducatori auto, se face scoala de soferi, victime, platitori de amenzi, cocalari cu masini bavareze, care nu stiu sa faca nici o parcare cu fata din prima. Deci atentie si succes. Nu e nevoie de comentarii la ceea ce am zis punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, domnilor!

 

Am o mare rugaminte, cunoaste cineva un mecanic bun in zona Turda? Aparent, GPZ-ul meu nu mai da scanteie si inainte sa cumpar un CDI, as vrea sa fiu sigur ca asta e problema. Apreciez orice ajutor, multumesc in avans si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu stiu care este topicul corect pentru acest post asa ca postez aici.

M-a intrebat o prietena daca nu stiu pe cineva cu un choper pentru filmarea unui spot pt TIFF, nu este neaparat sa fie Harley.

Daca sunt doritori folositi mailul de mai jos. (De asemenea pentru mai multe detalii trimite-ti mail)

 

"TIFF cauta un chopper pentru o filmare sambata seara in Cluj.

O referinta ar fi Harley Davidson FatBoy negru/chrome.

Asteptam pozele voastre la mailul: flavia.giurgiu@gmail.com"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Kapo di cAprilia COMPLETEAZA datele motorului si poate vei primi raspuns, ti se pare ca e forum de vrajitorie, ghioc......sa ghiceasca lumea ce fier ai tu

Ai dreptate, eram prea nervos.... credeam ca simptomele astea se mai pot intalni si la alte motoare pe injectie, nu numai la caprilia mea raioasa (ETV 1000 Caponord)....

Bujiile n-au nici 3000 km... NGK Iridium... Am dat o caruta de bani pe ele. Dar tot o sa ma uit si la ele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sprijin SF Moto! Pacat ca sunt cam departe de Cluj...

Cum se face diagnoza? Aveti jmekeria aia de aparat care se conecteaza la mufa aia urata de sub sa?

Am incercat sa vad ce zice EFI, prin autodiagnoza, dar nu imi da niciun cod de eroare. Imi ramane sa schimb filtrul de benzina si sa ma uit la bujii. Filtrul de aer e OK, ca nou. L-am schimbat la sfarsitul sezonului trecut.

Dar cum pot sa vad daca flansele alea sunt fisurate?

Ma gandeam ca poate nu mai sunt sincronizati cilindrii sau trebuie sa fac reglajul la supape ("valve clearance", cum zice manualul..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie ceva elemente de cauciuc fisurate pe undeva. Simptome asemanatoare am avut la TDM-ul meu (pe carburatie). Initial suspectasem probleme la ambreiaj, dar problema s-a dovedit o mica gaurica aparuta intr-o membrana a carbului, care producea plafonarea la 5000 de ture. Daca insistam sa accelerez, incepea sa trepideze fara sa creasca in rpm.

Flansele de admisie merg testate pulverizand ceva spray peste ele cu motorul pornit. Daca au fisuri ar trebui sa se modifice mersul motorului. Cu precautiile de rigoare cand folosesti sprayuri inflamabile.

Ceva gen:

, sau cauta dupa 'find vacuum leaks'.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este printre noi un coleg care se ocupa de telefoane mobile, ma intereseaza niste accesorii pentru Sony Experia E4. tel 0764865403, Antonio


» Post actualizat in 26 Apr 2016 05:44

Nu ma trimiteti la magazinele de pe memo , marasti ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bujiile n-au nici 3000 km... NGK Iridium... Am dat o caruta de bani pe ele. Dar tot o sa ma uit si la ele....

exact asa a patit si @bucurmarius cu bujiile de iridium.... 5k km si la tomberon cu ele

 

no, care-i verdictul?

ai gasit problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...