LSC05 Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 (editat) Bateria e noua si am si masurat-o ieri. Primul lucru si mie asta mi-a venit in gand. Ghici ce? 12.5 si 14.2 incarcare. Editat Octombrie 31, 2018 de LSC05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 1, 2018 Share Postat Noiembrie 1, 2018 Poate sa aibe voltajul, daca n-are si putere (amperajul) in ea.... Leaga-i de proba o baterie de masina, vezi cum face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Noiembrie 1, 2018 Share Postat Noiembrie 1, 2018 Cu bateria am patit-o si eu. Baterie noua Varta, dupa o luna am ramas fara curent, nici bordul nu se mai aprindea. Tensiunea in gol era tot timpul peste 12.5V, cum puneam contactul, curentul nu mai era suficient nici pt becurile din bord. A trebuit s-o arunc. Ar fi bina sa incerci cu o baterie de masina cum zicea si colegul, mai sus. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LSC05 Postat Noiembrie 1, 2018 Share Postat Noiembrie 1, 2018 Azi dimineata am pornit-o. Motorul rece, a fost acoperita toata noaptea. A pornit la sfert, fara nicio problema, relantiul ok, niciun martor aprins. Un service bun nu-mi recomanda nimeni? nu m-as duce la oricine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 1, 2018 Share Postat Noiembrie 1, 2018 de ce sa incercam variante ieftine si gratis daca se poate si scump... batman batman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LSC05 Postat Noiembrie 1, 2018 Share Postat Noiembrie 1, 2018 Nu am zis ca n-o sa verific si bateria. Nu ma intelegeti gresit... Doar ca eu nu cred ca are cum sa fie bateria. Daca era asa, facea de fiecare data. Ori cand motorul e rece mobra porneste la sfert, ca si cum totul ar fi ok. Daca e cald motorul sau a stat mobra in soare, nu se aude pompa cand pun contactul si nici nu porneste. Multumesc pentru recomandare, o sa merg la Silviu sa fac un test la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Salutari, are cineva pe aici ktm exc 400 , 450 , 520, 525? As avea nevoie de un releu de incarcare pt 30 de minute, ca sa verific dece nu-mi merge incarcarea... daca e dus statorul sau releul. Am schimbat altele cu piese noi si tot nu am incarcare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 (editat) daca poti sa astepti cateva zile, (saptamana viitoare), o sa-mi aduc acasa exc-ul , momentan nu este la CJ Editat Noiembrie 9, 2018 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 lasa terog un PM cu nr de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 o747 O8 48 partu opt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Noiembrie 14, 2018 Share Postat Noiembrie 14, 2018 stiti pe cineva care retapiteaza sei, bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Noiembrie 15, 2018 Share Postat Noiembrie 15, 2018 Nu stiu daca Dan mai face. Cred ca anul trecut cand mi-am retapitat saua am incercat la el si nu mai facea. Posibil sa ma insel totusi. Daca nu dai de Dan eu il recomand si pe Micki, 0748 200 415. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 15, 2018 Share Postat Noiembrie 15, 2018 La 09.11.2018 la 11:45, pepsi a spus: Salutari, are cineva pe aici ktm exc 400 , 450 , 520, 525? As avea nevoie de un releu de incarcare pt 30 de minute, ca sa verific dece nu-mi merge incarcarea... daca e dus statorul sau releul. Am schimbat altele cu piese noi si tot nu am incarcare buna. de ce nu iti verifici statorul cu un multimetru? e mult mai simplu,decat sa ceri un releu imprumut. daca vrei ...te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Noiembrie 15, 2018 Share Postat Noiembrie 15, 2018 Acum 23 ore, Christian 1 a spus: Dan tapiteru',tel.0757453154. Lucreaza no.1!Recomand! Acum 6 ore, ShadowAdy a spus: Nu stiu daca Dan mai face. Cred ca anul trecut cand mi-am retapitat saua am incercat la el si nu mai facea. Posibil sa ma insel totusi. Daca nu dai de Dan eu il recomand si pe Micki, 0748 200 415. Merci mult de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 15, 2018 Share Postat Noiembrie 15, 2018 (editat) Acum 8 ore, robert bk350 a spus: de ce nu iti verifici statorul cu un multimetru? e mult mai simplu,decat sa ceri un releu imprumut. daca vrei ...te ajut. Mersi, am verificat deja, nu am aflat mare lucru... Rezistenta intre firele bobinelor e in toleranta (0.25 Ohm - 1.1 Ohm). Cu statorul vechi ~50 Ohm. Tensiunea de iesire cu motorul ne-pornit (doar invartind din kickstarter) nu e OK (~4 - 5V AC, i loc de 14 - 15 V AC) Tensiunea cu motorul pornit e OK. Fara regulator conectat urca pana pe la 70 - 80 VAC in turatie. Cu regulator conectat 13 - 15 V AC parca. Incarcarea greu i-mi trece de 12 V DC. Daca ai vreo idee ce sa mai verific, e bine venit. La 09.11.2018 la 12:34, apriliacluj a spus: o747 O8 48 partu opt Mersi! Te sun maine! Editat Noiembrie 15, 2018 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 16, 2018 Share Postat Noiembrie 16, 2018 Acum 9 ore, pepsi a spus: Mersi, am verificat deja, nu am aflat mare lucru... Rezistenta intre firele bobinelor e in toleranta (0.25 Ohm - 1.1 Ohm). Cu statorul vechi ~50 Ohm. Tensiunea de iesire cu motorul ne-pornit (doar invartind din kickstarter) nu e OK (~4 - 5V AC, i loc de 14 - 15 V AC) Tensiunea cu motorul pornit e OK. Fara regulator conectat urca pana pe la 70 - 80 VAC in turatie. Cu regulator conectat 13 - 15 V AC parca. Incarcarea greu i-mi trece de 12 V DC. Daca ai vreo idee ce sa mai verific, e bine venit. Mersi! Te sun maine! face masa firele de la stator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 16, 2018 Share Postat Noiembrie 16, 2018 Din cate retin, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 16, 2018 Share Postat Noiembrie 16, 2018 Acum 12 ore, pepsi a spus: Din cate retin, da. atunci,daca face masa ...ti dus statorul :( daca ai timp,si vrei...hai pe la mine sa verificam impreuna sa fie sigura treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 Mi-e in campia turzii motorul, deci nu prea am cum. Interesant totusi, statorul e nou nout. Stii pe cineva cine poate sa refaca infasurarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 (editat) Acum 5 ore, pepsi a spus: Interesant totusi, statorul e nou nout. Stii pe cineva cine poate sa refaca infasurarile? Mai bine sa il duci pe platforma la un service sau sa chemi un mecanic sa-l verifice. Altfel risti sa repari si sa investesti degeaba. Editat Noiembrie 17, 2018 de HondaRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 Acum 18 ore, robert bk350 a spus: atunci,daca face masa ...ti dus statorul daca ai timp,si vrei...hai pe la mine sa verificam impreuna sa fie sigura treaba. Am verificat din nou, am aprox 1 Ohm intre firele infasurarii si masa... deci singura deviatie fata de manual, e tensiunea de iesire, cand motorul e invartit doar din kickstarter... 4-5 V AC fata de 15 V AC. Releul de incarcare stii cum se poate verifica cu multimetru? Nu ma refer la tensiunea de incarcare ci diodele din ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Noiembrie 18, 2018 Share Postat Noiembrie 18, 2018 Vezi pe youtube "hwow to test a regulator rectifyer". E chiar usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 18, 2018 Share Postat Noiembrie 18, 2018 Am verificat din nou, am aprox 1 Ohm intre firele infasurarii si masa.... Nu bun! Ai masurat cu regulatorul deconectat sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 18, 2018 Share Postat Noiembrie 18, 2018 Nu bun! Ai masurat cu regulatorul deconectat sper. Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 19, 2018 Share Postat Noiembrie 19, 2018 La 17.11.2018 la 3:42, pepsi a spus: Mi-e in campia turzii motorul, deci nu prea am cum. Interesant totusi, statorul e nou nout. Stii pe cineva cine poate sa refaca infasurarile? rebobinaj se face in Cluj sigur.am mai trimis acolo bikeri. pt mine e departe Campia Turzii,desi este autostrada.... e timpul care ma omoara. in principiu,daca zici ca ai masurat bine continuitatea intre cele 3 fire , care ies din stator,si valoarea lor e 1 ohm...e bine. DAR NU TREBUIE SA FACA MASA !!!!! atentie. daca face masa,atunci iti baga current alternativ pe masa,adica pe minusul de la baterie.care la urma lui,face dezastre pe instalatie si cu: releu regulator,cdi,copmuter de bord,...etc deci incarcarea de acolo incepi s-a rezolvi.probabil ti dus si releul din cauza asta.bine ca cdi-ul e okey.daca ar fi vara,as da o tura cu bike-ul pana la tine sa vedem ce mama zmeului are motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.