Sari la conținut

Renuntati La Sosea Cu Motoarele Supersportive !


Roli
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E jucăria lor, dar nu e strada lor. Dacă e strada ta, faci ce vrei, dacă nu - joci după regulile impuse de proprietar.

 

Am un AK47 Âşi câteva încărcătoare. E jucăria mea Âşi îmi place să mă joc pe stradă, dacă nimeriți în calea mea - asta e. Niko, asta voiai să spui?

Nimeni nu o face intentionat, de aia se numesc accidente, io vreau doar sa nu fiu ipocrit si numai cine si-a luat motor ca sa se plimbe in limitele legii poate sa critice, toti ceilalti care depasim viteza suntem in aceeasi situatie, supersport,sport-touring, naked,enduro,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele supersport folosite la adevarata lor capacitate nu sunt pt oras, mai ales pt drumurile si circulatia din Bucuresti!Adevarat ca omul conduce motocicleta nu invers dar sunt situatii in care nu mai ai ce face si te tavalesti! In momentul in care iti iei asa ceva ori esti incepator si nu stii ce inseamna si daca ai noroc si esti cumpatat traiesti..ori cunosti riscurile la care te expui si suporti starea de fapt! Pana cand o sa avem un circuit care sa nu fie de'mprumut mai dureaza...mult sau putin...astea sunt alte discutii! Asta e parerea omului, are sansa sa poata face drumurile astea si lui ii ajung! Nu gandim toti la fel si nu avem aceleasi posibilitati...dar pana la urma asta e si farmecu' ..nu?

Editat de matematik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... toti ceilalti care depasim viteza suntem in aceeasi situatie, supersport,sport-touring, naked,enduro,etc.

Pai tocmai asta mi s-a parut ca a fost revelatia lui Roli ca nu suntem in aceiasi situatie.

(Aproape) toti incalcam legea dar in mod diferit:

pe sport-touring depasim viteza legala la drum intins

pe naked crosetam prin trafic si ne simtim bine

pe supersport tragem de gaz cat sa simtim pe ce am dat banii si punem genunchiul jos in curbe

pe enduro mai iesim pe drumurile publice cu neinmatriculate sa ajungem in zona de joaca sau , iarasi, mai crosetam prin trafic...

Roli nu a spus decat ca ... mai cititi si voi ce a spus. Oricum ce a spus a spus ca un sfat.

 

editat ulterior: am postat oarecum aiurea caci te refereai la faptul ca toti depasim viteza legala nu ca toti incalcam legea. Mi-e lene sa mai nuantez acum, asa ca ... scuze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

locul supersportivei e pe circuit nu in fatza la everest unde poate poate pica ceva... la fel si locul enduristelor e in padure.

intrebare pt posesori de supersport clasa MARE: de cate ori ati schimbat mai mult de 3-4viteze in cuplu maxim pe un drumurile relativ neaglomerate noaptea in bucuresti.

inlinie dreapta merge si sacul de cartofi pus pe motor dar ce ne facem la capitolul viraj cind cu 5 minute mai devreme a trecut una din deja celebrele masini rosal?

astea ar fi doar doua din motivele care ii dau dreptate initiatorului acestui topic.

eu am renuntat, mai bine spus am limitat mersul pe strada tocmai din motivele de mai sus. mai ies ocazional cu moto in trafic si am mare grija sa nu ma intalnesc in intersectii cu vreun "meserias supersportiv"

ar fi stupid dar cred ca vom auzi despre cazuri d'astea cat de curand. :peace:

fiecare motor are o destinati dinainte stabilita de catre constructor, cred ca ar trebui sa tinem cont de parerea unor companii care au investit in cercetare milioane de $.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care credeam ca e dreptul si alegerea mea pe ce motor si unde ma dau cu el.

 

alege pt tine, ca nu poti sau nu ai voie sa alegi pentru altii !

cand "alegi" viteza, esti criminal si nu sinucigas, nu iti "alegi" soarta ta ci risti sa o (re)scrii pe a altora ! asemenea risc nu e de nasul tau, nu ai ce sa-ti asumi, nu te priveste ca altii ALEG sa traiasca si nu sa se sinucida impreuna cu tine, nu poti raspunde si "alege" decat pt viata ta, strict !

 

cand beau apa ma mai inec din cand in cand ...si risc sa mor... dar asta nu inseamna ca mai bine beau apa mai rar si atunci numai prin perfuzie !

poti bea apa si ca pestele de des, daca vrei ... dar inghite constient, iar cand raspunderea te depaseste, ia mana de pe robinet, scoate furtunu din gura, zi PIUA !

 

 

asumati-va numai ceea ce e posibil sa va asumati, alegeti doar ce puteti alege, ceea ce va este dat in conditia de muritori. sinucidere e spanzuratoarea, otrava, lama in baie ... daca "alegi" asa ceva e treaba matale !!! dar viteza e mai mult decat sinucidere, e cel mai adesea crima, iti depaseste "alegerea" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alege pt tine, ca nu poti sau nu ai voie sa alegi pentru altii !

cand "alegi" viteza, esti criminal si nu sinucigas, nu iti "alegi" soarta ta ci risti sa o (re)scrii pe a altora ! asemenea risc nu e de nasul tau, nu ai ce sa-ti asumi, nu te priveste ca altii ALEG sa traiasca si nu sa se sinucida impreuna cu tine, nu poti raspunde si "alege" decat pt viata ta, strict !

 

 

poti bea apa si ca pestele de des, daca vrei ... dar inghite constient, iar cand raspunderea te depaseste, ia mana de pe robinet, scoate furtunu din gura, zi PIUA !

asumati-va numai ceea ce e posibil sa va asumati, alegeti doar ce puteti alege, ceea ce va este dat in conditia de muritori. sinucidere e spanzuratoarea, otrava, lama in baie ... daca "alegi" asa ceva e treaba matale !!! dar viteza e mai mult decat sinucidere, e cel mai adesea crima, iti depaseste "alegerea" !

:P :) ;)

Aici e vb. de motoarele care se incadreaza in clasa supersport, nu de viteza cu care mergi. :D

Oricum, frumos discurs. :peace:...in privinta asta ai mare dreptate

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. daca tzinetzi la soricul vostru renuntati la mersul pe soselele patriei cu motociclete supersprtive!

2. Bike-urile de azi nu mai sunt pentru sosea !

 

hmmm .. daca privesti sub un unghi de incidenta abrupt, poti crede ca "Aici e vb. de motoarele care se incadreaza in clasa supersport, nu de viteza cu care mergi."

eu zic fix viceversa, ca e vorba de viteza cu care mergi .. altfel nu vad de ce sa nu "mergi pe soselele patriei cu motociclete supersportive", sau de ce "Bike-urile de azi nu mai sunt pentru sosea". nu la viteza se referea ? nu viteza le excludea ?

da kiar flacai, stiati ca totul pleaca de la 0 ? si calutii, si cuplul, si turatiile, si viteza ...

in traducere: kiar daca e motocicleta de viteza nu greseste la numaratoare, adica nu incepe direct de la 170 km/h in sus, sau direct de la 100 de cai, de la 9000 de ture, etc !!! COMPRENDE ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand un multiplu campion german, (concurent inclusiv cu Mick Doohan), un medic care a luctrat multi ani in Motomondial, sau multi instructori cu experientza spun ca n-ai ce cauta cu supersportiva pe strada, ar fi mai bine sa-i asculti. (mai ales daca ai trecut printr-o cazatura urata)

Dar face fiecare cum crede si cat considera ca ii e de pretioasa propria piele! Din pacate soseaua va cere un tribut tot mai mare.

Sincer : fiecare dintre noi a scapat de mai multe ori din situatzii critice. Eu zic sa nu fortzam norocul prea tare.

Vitejilor celor mai " reticientzi" (ca sa nu spun ignoranti), le doresc sa nu ajunga sa-mi dea dreptate.

Cele Bune !

 

P.S : Chestiunea cu circuitul n-are a face prea mult cu eforturi financiare fabuloase. Multi motociclisti dorm la boxe in cort sau rulote si doua zile poti manca si din plasa de acasa. Costurile sunt intradevar taxa zilnica, benzina si pneurile plus transportul. Avantajul fata de strada este insa enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roli are dreptate intr-un mare fel. Eu vad problema dintr-un alt unghi, timpul si nu banii in primul rand desi nici asta nu e de neglijat.

 

Daca am doua ore libere nu-mi ajunge nici sa ma sui in avion ca sa ajung undeva d-apoi sa mai sui motorul in duba si sa plec la drum. Nemaivorbind ca trebuie sa am si duba nu?

 

Datul cu ora (cu jumatatea sau cu sfertul mai degraba) pe circuit e al dracului de scump, isi face toti banii dar trebuie sa fie "The Hobby" ca sa zic asa. Ca sa te dai doar de patru ori pe an, de-abia iti aduci aminte ce-ai uitat.

 

Afara, sportul asta - daca e sa il numim asa - se practica pe drumuri nationale, de munte mai ales. Orasul si autostrada sunt lasate pentru commuteri si cei care depind de motor ca mijloc de locomotie pentru a ajunge la servici/acasa.

 

Daca e s-o patesti, o patesti si pe un RS50. Daca respecti limitele legale si esti atent nu conteaza cu ce motor te dai. Daca nu o faci, nu are nici un rost sa dai vina pe felul motorului.

 

Poza facuta la Misano in week-end din pacate n-am fost acolo tocmai pentru ca ar fi trebuit sa-mi iau patru zile ca sa pot sa ma dau o ora, doua maximum.

 

Si cu circuitele tinde sa fie din ce in ce mai greu. Oamenii si-au luat terenuri pentru ca terenurile erau ifetine acolo. Si-au facut case si acum fac presiuni pentru a se opri cursele sau pentru a se impune limite absurde pentru curse. In Belgia n-au voie sa se dea cu tobe racing pe circuit. In Italia se fac presiuni, etc.

post-6531-1159449244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da kiar flacai, stiati ca totul pleaca de la 0 ? si calutii, si cuplul, si turatiile, si viteza ...

in traducere: kiar daca e motocicleta de viteza nu greseste la numaratoare, adica nu incepe direct de la 170 km/h in sus, sau direct de la 100 de cai, de la 9000 de ture, etc !!! COMPRENDE ?

Exact la asta ma refeream si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai interpretat sensul postului meu.

Am vrut sa spun ca alegerile mele (in general) sunt ale mele si numai ale mele. eu le fac! corecte sau incorecte in acceptiunea altora! (daca x a murit cand a cazut cu rolele... e la alegerea mea daca sa ma dau sau nu pe role, chiar daca x a mai omorat 50 de persoane din autobuz cand soferul acestuia a incercat sa-l evite si a cazut in prapastie)

Omul a dat un sfat! Am vazut cateva lucruri socante si eu, si cred ca are dreptate dar... ipotetic vorbind alegerea tot a mea ramane. REPET !! Buna sau rea, cortecta sau nedreapta... alegerea o fac EU pentru mine si nu numai daca imi sta in putere!

Si iarasi spun:IPOTETIC VORBIND!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...(mai ales daca ai trecut printr-o cazatura urata) ...

offtopic: Nu ne povestesti (la sectiunea Accidente) si patazania ta recenta, care a provocat acest post?

Eu am auzit din folclor o versiune (brrrr :peace: ) dar as prefera direct de la sursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@roli: depinde de stil ! stilul race oriented nu are ce cauta pe strada, kiar daca sub fund ai R1, look at me pls /index.php?showtopic=48828

deci eu nuantez putin si zic ... nu renuntati la supersport pt strada ci la stilul supersport !

 

daca ai ca hobby un sport care nu-l poti practica in tara, nu incerci sa-l adaptezi .. fie renunti, fie te muti in prima tara unde iti intalnesti pasiunea. adica nu avem piste precum vecinii ? pai si inventam una pe magheru sau transfagarasan doar fiindca nu avem bani, timp sau kef de deplasare in cehia ?

 

@ranga: ipotetic zic si eu: daca depasesti viteza permisa esti ilegalist si deci criminal. nu conteaza decat acceptiunea legii, nu a mea sau a ta, nu exista corect sau gresit in opinia ta sau a mea, si nu exista alegere. legile au caracter coercitiv si punitiv, nu alegi sa le respecti, nu sunt un drept optional ci o obligatie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alege pt tine, ca nu poti sau nu ai voie sa alegi pentru altii !

cand "alegi" viteza, esti criminal si nu sinucigas, nu iti "alegi" soarta ta ci risti sa o (re)scrii pe a altora ! asemenea risc nu e de nasul tau, nu ai ce sa-ti asumi, nu te priveste ca altii ALEG sa traiasca si nu sa se sinucida impreuna cu tine, nu poti raspunde si "alege" decat pt viata ta, strict !

Am zis eu ca aleg pentru altii? Nu vad rostul raspunsului tau. Eu ma dau cu supersport pe strada. Cu ce sunt eu ucigas la faza asta? Incetati sa mai veniti cu discursuri stupide si lacrimogene cu criminali, soarta, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

deci eu nuantez putin si zic ... nu renuntati la supersport pt strada ci la stilul supersport !

...

Incepe sa iasa ceva! :peace:

 

Desi.... un stil supersportiv poate insemna si un stil agresiv pe naked in oras, fara a depasi 100km/h. Asa mi-am compromis eu sezonul asta, dar macar n-am murit si nici n-am ramas invalid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepe sa iasa ceva! :peace:

 

Desi.... un stil supersportiv poate insemna si un stil agresiv pe naked in oras, fara a depasi 100km/h. Asa mi-am compromis eu sezonul asta, dar macar n-am murit si nici n-am ramas invalid.

Gresit!

Nu ai cum sa ai un stil de condus "supersport" din moment ce motorul pe care il conduci nu are valente de supersport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit!

Nu ai cum sa ai un stil de condus "supersport" din moment ce motorul pe care il conduci nu are valente de supersport

Oare?

 

Eu zic ca poti conduce supersportiv o Mobra sau superbabeste o Hayabusa. O sa mai intreb in stanga si-n dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roli are dreptate, plimbarea cu un superbike cu 200 la oră se face pe circuit, nu pe Iuliu Maniu. tau_xxx, dacă tu ți-ai luat motocicletă (una de 400 cc nu e supersport) ca să mergi cu 200 km/oră prin cartier mă fac polițist de circulație doar ca să îți iau permisul la fiecare 3 luni pentru următoarele 3 luni. AÂşa o să mergi doar de 4 ori pe an. Sau poți merge cu viteze mai rezonabile tot anul, de-aia îÂşi iau oamenii normali motociclete.

 

Domnu Adrian, una de 400 nu e supersport?:peace: :) :D

Hahaha, care e legatura??

Conteaza carenajul, pozitia pe sa, ghidonul, etc...

Nu am zis ca merg cu 200kmh pe iuliu maniu, am zis ca imi plac slalomurile...nu ma intereseaza viteza cand acceleratia si curbele...ce nevoie am de 200?

Adiq motoarele merg doar cu 200?

Mai bine nu ziceai nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic: Nu ne povestesti (la sectiunea Accidente) si patazania ta recenta, care a provocat acest post?

Eu am auzit din folclor o versiune (brrrr :peace: ) dar as prefera direct de la sursa.

 

Crede-ma ca mi se ridica parul cand ma gandesc la decolarea aceea. In rest sunt foarte suparat pe mine pentru ca m-am lasat dus de val. De fiecara data cand ieseam cu Xerox-ul am incercat sa fiu foarte cumpatat si calculat atat la viteza cat si la trasele abordate. In felul acesta eram sigur ca nu mi se intampla niciodata nimic. Baiul apare cand te astepti mai putin si daca nu erau prietenii din spate stateam cam multisor prin porumb. De motor nu mai spun, paguba e undeva la 15.000 de Euro. Greseala mica-pret mare. Sunt insa bucuros c-am scapat asa ieftin si mai bucuros sunt de faptul ca m-am convins ca n-am ce cauta pe sosea cu motorul asta.

Topic-startul a fost dat insa de discutiile cu Doc Scholl si cele din week-endul trecut la Most in Cehia. Am povestit mult cu oameni care poti spune ca se culca si se trezesc pe motor. Crede-ma ca astia stiu ce vorbesc !

Cele Bune

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul e bun si eu cred ca supersportul este intradevar cel mai periculos!Pentru ca poate, pentru ca mereu o sa te imbie sa-i dai tot mai tare si totul este proportional cu viteza si cu capacitatea de a accelera!

 

Deci si pericolele la fel!

 

Sigur ca si eu cu un naked pot sa mor la fel de bine pentru ca pot sa prind si 150 intre semafoare in oras. Durerea e ca cu un supersport poti sa prinzi 250 intre aceleasi stopuri si a face o manevra de urgenta la viteza aia se lasa cu RIP.

 

Cred ca asta e esenta topicului omului!

 

Dar asta nu insemna ca nu o sa-mi iau si eu un miar la un moment dat!Ce sa-i faci, de aia ne-am apucat de moto,riscul il platim mai scump sau mai usor, dupa noroc si abilitati, dar nenorocirea e ca mai mult dupa noroc!

 

Cu cat exageram mai mult cu atat o sa ne doara mai tare!Sau pe ai nostri!

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condusul supersportiv pe sosea este periculos cu orice fel de motor. Si F650GS poate fi condus supersportiv, genunchi jos samd. Supersportivele sunt mai usor de condus supersportiv din cauza franelor, suspensiilor, ciclisticii in general.

 

Circuitele livreaza si ele numarul lor de morti, paralizati, amputati si zdruncinati. De pagube totale sau nu rezultate in urma caderilor nici nu mai vorbim.

 

Once again, cauza accidentelor sunt oamenii si nu motoarele.

 

Roli, mai de folos este sa spui ce ti s-a intamplat decat sa dai sfaturi. Oamenii oricum invata prea putin din sfaturi si mai mult prin prisma experientei proprii. Sunt convins ca si pe tine te-a sfatuit cineva candva sa nu iti iei 999 fie el Xerox sau nu. La fel cand l-ai luat nu a mai contat nici o alta motocicleta pe lumea asta nici macar din aceeasi clasa. Stiu senzatia la fel ca multi altii. N-are rost sa fim ipocriti, alaturi de performante conteaza design, grad de dezirabilitate - ergonomie, fiabilitate si economicitate aproape ca nu se vad.

 

Motociclistul gandeste prea mult cu inima si asta ii poate fi cel mai rapid fatal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...