d0ru Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 N-am mai pornit-o de vreo 2 zile si am mers sa-i dau o cheie. A fost ok, a pornit dar n-am fost atent ca am lasat cricul (sau cum ii zice) jos si cand am bagat-o in viteza s-a oprit. Dupa care n-a mai vrut sa porneasca.. tot dadeam la automat dar parea ca nu primeste benzina. E tare frig si n-am vrut sa chinui prea mult bateria. Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Pai si dupa ce ti-a murit motoru ai mai scos-o si tu din viteza ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 (editat) Daca din prima ti-a pornit perfect, iar a doua oara n-a pornit nici moarta, asta ai facut: ai bagat-o in viteza, pornita fiind si cu cricul pus... automat ea s-a oprit. Apoi ai uitat sa o scoti din viteza, n-ai ridicat nici cricul si ai incercat iar sa o pornesti... logic ca nu a mers. Editat Martie 7, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0ru Postat Martie 7, 2011 Autor Share Postat Martie 7, 2011 N-am mai miscat-o de acolo, am incercat sa o scot din viteza dar nu vroia nicicum si n-am vrut sa fortez. Multumesc pentru sfaturi, am sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 N-am mai miscat-o de acolo, am incercat sa o scot din viteza dar nu vroia nicicum si n-am vrut sa fortez. Multumesc pentru sfaturi, am sa incerc. Misca moto putin si scoate din viteza, dupa care porneste! Of mai invata putin si tu despre ce ai sub fund .Macar lucrurile elementare,sau totul este sa prinzi 300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Si nici macar 300 n-o sa prinda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 N-am mai pornit-o de vreo 2 zile si am mers sa-i dau o cheie. A fost ok, a pornit dar n-am fost atent ca am lasat cricul (sau cum ii zice) jos si cand am bagat-o in viteza s-a oprit. Dupa care n-a mai vrut sa porneasca.. tot dadeam la automat dar parea ca nu primeste benzina. E tare frig si n-am vrut sa chinui prea mult bateria. Vreo idee ? :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 priceless! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 N-am mai pornit-o de vreo 2 zile si am mers sa-i dau o cheie. A fost ok, a pornit dar n-am fost atent ca am lasat cricul (sau cum ii zice) jos si cand am bagat-o in viteza s-a oprit. Dupa care n-a mai vrut sa porneasca.. tot dadeam la automat dar parea ca nu primeste benzina. E tare frig si n-am vrut sa chinui prea mult bateria. Vreo idee ? cea mai tare chestie pe care am auzit-o toata iarna! )) Mesaj completat e posibil totusi sa iti fi cazut relantiul in baia de ulei si d-aia sa nu mai porneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) CBR 600 f4i nu porneste in viteza daca nu e tras complet ambreiajul chiar daca e ridicat cricul. Nu stiu daca e si la alte modele asa. Am reusit sa opresc motorul la primul drum si nu mai pornea. Am crezut ca nu porneste in viteza, apoi am vazut in manual ca trebuie tras complet ambreiajul pentru a porni daca e in viteza. Daca e tras doar partial nu merge. Nu invartea deloc, apasam degeaba pe buton. In concluzie, RTFM! Editat Martie 8, 2011 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) sa numesc sisteme de siguranta, sau pe romaneste, sisteme antiprost Editat Martie 8, 2011 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 CBR 600 f4i nu porneste in viteza daca nu e tras complet ambreiajul chiar daca e ridicat cricul. Nu stiu daca e si la alte modele asa. Am reusit sa opresc motorul la primul drum si nu mai pornea. Am crezut ca nu porneste in viteza, apoi am vazut in manual ca trebuie tras complet ambreiajul pentru a porni daca e in viteza. Daca e tras doar partial nu merge. Nu invartea deloc, apasam degeaba pe buton.In concluzie, RTFM! Pai nu ti se pare corect ca electromotorul sa nu se invarta daca nu este scoasa din viteza sau ambreiajul tras? Imagineaza-ti urmatoarea intamplare : Daca nu ar fi aceste sisteme de sigurata,ai motorul pe cric si este in viteza,tu pui contactul si dai la automat,ce crezi ca se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Pai nu ti se pare corect ca electromotorul sa nu se invarta daca nu este scoasa din viteza sau ambreiajul tras?Imagineaza-ti urmatoarea intamplare : Daca nu ar fi aceste sisteme de sigurata,ai motorul pe cric si este in viteza,tu pui contactul si dai la automat,ce crezi ca se intampla? sau daca pleci cu cricul lasat oare ce se intampla la prima curba luata pe parte cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ba mi se pare normal. Am tras ambreiajul, dar nu l-am strans complet. Asta m-a indus in eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Nu conteaza Bine ca sa rezolvat fara sa mai te apuci sa demontezi sau sa schimbi altceva. Omul din greseli invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 eu am avut multe motociclete de astea fara tot felul de senzori de cric si de ambreiaj si totusi n-am cazut pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 dar nici cu cricul lasat nu ai mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) Cu cricu am avut si eu probleme in prima zi cand am luat-o. Era noapte, am dat putin cu spatele sa ies de pe niste coclauri (eram la tara) si am pornit-o bag in viteza si se opreste...scot pe neutru pornesc dau sa plec si la fel.Deja ma gandeam sa il sun pe fostu proprietar sa vina sa isi ia motocicleta ca e stricata si sa imi dea banii inapoi. Si dupa cateva incercari am zis sa o pun pe circ sa vad ce are si observ ca era deja lasat. Ps: Ati iesit cu mobrele sau mai asteptati sa se incalzeasca? Editat Martie 8, 2011 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ps: Ati iesit cu mobrele sau mai asteptati sa se incalzeasca? De o luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 De o luna :)ASTEPTAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Am facut eu duminica vreo 15km. Prea frig si prea rece rezervorul. Dar se pare ca weekendul asta se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) si eu am facut o plimbare sambata si singurul care mi-a inghetat a fost ...rahatul:))))))))))) Editat Martie 8, 2011 de XELIBRI2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 E bine. Dimineața îi mai frig dar după merge bine. Ieri începuse de-o viscoleală. Cât de poponeataând o să îi scot senzorul de cric Âşi abreaj. Mi se mai întâmplă câteodată să mă trezesc cu lanțul uscat înafară Âşi tre' uns. Cric central n-am, dar îl pot folosi pe cel lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Pai scoti doar mufa de la cric cand ai nevoie. Cel de la ambreiaj nu te lasa sa pornesti cu viteza cuplata. Poti porni si apoi bagi in viteza, cum faci si cand e pe stander. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 ÂŞtiu dar la fost motoretă mi se mai întâmpla să îmi sară mufele din manetă fix când aveam nevoie s-o pornesc urgent în viteză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.