Sari la conținut

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)


aax94
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 408
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna dimineata,

 

Multumesc Luigi de informatii, demontam si vedem ce gasi cu bube...

 

Ehe, la R-uri ce simplu ar fi fost de demontat...cea mai mare problema la microbuzul asta de LT este ca electromotorul este montat pe cutia de viteze, exact sub cadru... si ca sa ajungi la el trebuie suspendat (cricul central este montat pe cutia de viteze :)) ) si demontat tot...roata, diferential, bascula, cutia de viteze...o sa fie ceva de lucru...Abia ce il montasem dupa revizie grup, cabluri, etc..

Sunt convins ca nu o sa coste prea mult reparatia electromotorului in sine...

 

Si daca tot demontez, mai schimb si restul pe acolo ce voi gasi cu bube, simeringuri ambreiaj, etc... Momentan sunt in faza incipienta a proiectului, adun informatii, preturi sa stiu ce ma asteapta....

 

Apropos, are cineva tubulara de 30 decupata pentru strangerea basculei, eventual dispus sa mi-o imprumute, contracost bineinteles...

 

Vedem ce iese, o sa incerc sa fac poze poate un DiY dupa...

 

Multumesc de raspunsuri si sfaturi,

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am avut R850GS, floare la ureche, sa tot repari la el.

La LT, cred ca 99% din operatiuni incep cu demontarea carenelor..Fara asta nu scapi orice ar fi...Releele de exemplu sunt amplasate unde oare??....chiar sub rezervor...filtrul de aer la fel, samd...

Asta e...asa e la Luxury Touring... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus disc de ambreiaj TRW la al meu.Intradevar nu am schimbat din cauza uzurii. A cedat simerigul de la motor si a curs ulei pe disc.

 

In schimb iti recomnda sa schimb toate O ringurile, simeringurile daca ai posbilitate. La fel suruburi si saibe noi la ambraiaj daca desfaci. Nu sunt scumpe!

 

Eu am mai schimbat si 2 simeringuri de la cutie preventiv!


» Post actualizat in 17 Jul 2017 08:02

Ah da si cum stati cu consumul de ulei? Eu ambsorvat la al meu un consum de 200-250 ml/1000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pentru a preintampina ca uleiul scurs pe la simeringul pompei de ambreiaj sa intre si sa distruga discul, se da gaura cu un burghiu de 5 / 6 mm in carcasa cutiei de viteze, in buza de sub pompa respectiva. Se gasesc tutoriale pe YouTube cu operatiunea. Am patit si eu la fel la a mea, dupa ce am schimbat ambreiajul cu toate simeringurile am dat si gaura, sa fiu sigur ca tin cazul in care se mai intampla uleiul sa se scurga afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos de sfaturi.

Da, voi schimba tot ce inseamna oringuri, simeringuri motor si cutie daca tot desfac, inclusiv suruburi, saibe piulita de la ambreiaj. Ati comandat OEM sau SKF/ aftermarket?

Am vazut ceva tutoriale cu gaurit lacasul de la cilindrul receptor ambreiaj si gaura partea inferioara a cuiei de viteze sa preintampin eventuale scurgeri.

 

Momentan sunt prins cu altele, sper sa imi comand simeringuri, o-ringuri intre timp, si o sa incep sa o demontez saptamana viitoare sau in prima saptamana din august, vedem atunci ce mai gasesc pe acolo de schimbat...

Revin cu intrebarea mai veche, la mine in treapta a 5-a ar eun suierat intre 90-110 km/h, cel mai probabil de la cutie. Pe forumuri oameni zic ca K-whine, si ca nu sunt probleme. Ale voastre fac asa? Daca tot dau cutia de viteze jos, sa o desfac, sau sa o las in pace?

 

Orice sfat e mai mult decat binevenit.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 17 Jul 2017 08:02

 

Ah da si cum stati cu consumul de ulei? Eu ambsorvat la al meu un consum de 200-250 ml/1000 km.

Si eu as vrea sa stiu cum stau altii cu consumul de ulei?

La mine , dupa un drum de 3000 km, am completat cam 250 gr, dar cred ca trebuie sa mai adaug pentru ca nu a ajuns sa se umple vizorul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Fiindca consumul de ulei poate fi influentat si de tipul de ulei sa postam consumul si tipul uleiului.

 

La mine:

Motul 5100 10W50 semisintetic aprox.200ml/1000km- exploatare un pic mai sportiv


» Post actualizat in 18 Jul 2017 07:23

Legat se suierit- cate roti dintate sunt la vibrochen, ambreiaj, electromotor si alternator nu e de mirare sunetul specifica( asemanator cu cel a VFR lor mai vechi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit suieratul ar aparea de la pinioanele de la viteza a 5-a...de la uzura de fapt...

Inca nu am apucat sa fac kilometrii cu ea ca sa ma verific consumul de ulei...vom vedea, de consumat consuma sigur, pentru ca da fum la pornire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc si cricul lateral, si cel central. De obicei , pentru perioade scurte cel lateral, am grija sa astept putin ininate sa o las pe cric. Stiu ca se scurge uleiul pe langa simeringuri si ajunge in capul pistoanelor cand sta pe cricul lateral, dar totusi da fum si atunci cand o las pe cel central.Nu la fel de mult ca atunci cand sta pe cel lateral, ce-i drept.

Dupa pornire, la scurt timp dispare fumul si totul este ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am reusit sa fac si eu o tura de transalpina cu pasager si cutii montate. Eram curios de cum se comporta motocicleta cu pasager si bagaje.

Pot sa spun ca sunt multumit. Intr-adevar pe curbele stranse de sus ar fi fost mai ok un boxer dar si K-ul s-a comportat bine in ciuda faptului ca total avea peste 450 kg. Franele sunt brutale cu iABS desi multi se plang de ele. Consum de 5,7l /100 km este bun tinad cont ca a fost serpentine, autostrada, 2 persoane si bagaje.

Un singur minus a fost ca plexiul in pozitia ridicata nu era destul de inalt. Urmeaza un upgrade anul viitor.

 

Legat de consumul de ulei. Data trecuta m-am pacalit cand am crezut ca consuma ulei.Poate are un consum de 100 ml pe 1500km care eu zic ca e rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mirosea a benzina, apoi curgea cind o lasam pe cricul lateral, doar la pornire, apoi mai putin. Defac si schimb a treia oara in 2 ani furtunele de la rezervor la rampa de injectoare, curge din nou. Atunci vad ca din egalizator mai iese un furtun care intra in rampa, ala era de vina de fapt, doar ca nu mi-am dat seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

LT ul meu pare cam insetat, undeva in jur de 6.5-7 l /100 km, in conditiile in care nu am alergat mers decent, cateva reprize scurte de 120-140km/h...am mai observat ca balbaie, nu merge rotund intre 2500-3000 ture.

Bujiile sunt noi, bosch, fisele ok, nu pare sa traga aer fals...ma gandesc sa ii fac o sincronizare a admisiilor...

Majoritatea operatiilor de mentenanta /reparatie le fac de unul singur, problema la sincronizare este ca nu am vacuumetre.

Stie cineva de unde as putea inchiria , contra cost bineinteles un set de vacuumetre? Sau vreo recomandare de service/ mecanic pe langa Ploiesti priceput la asa ceva? Eventual ajut eu cu demontarea carenelor, doar sa ma ajute cu sincronizarea propriu zisa !

 

Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...