Sari la conținut

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)


aax94
 Share

Postări Recomandate

Ms,bmw,o sa incercam resetarea asta.

» Post actualizat in 14 Nov 2017 12:26

Bmw...este 2006,nu gasesc cutiuta cu sigurante sa pot face resetarea.ceva indicii,culoare,marime,etc,poate la 2006 o fi in alta parte.cati senzori are pt neutral,nu vrea sa se aprinda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 408
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

brake- fiind topic de k 1200 pana in 2005 am presupus ca ai 1200 GT care e identic cu 1200RS.

 

atunci trebuie un GS911 pt resetare( reset adaptation value). altfel nu merge. trebuie invatat senzorul din nou.

trebuie sa fie in felul urmator:

 

trepata 1=0,10V

neutral= 0,15V

trapta 2 = 0,20V

treapta 3= 0,25V

treapta4= 0,30V

treapta5 = 0,35V

treapta6 = 0,40V

 

Valorile pot fi diferite de cele de mai sus. Importan e ca valorile sa fie diferite la fiecare treapta si sa fie in ordine crescatoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Buna ziua. Sper ca ma postat acolo unde trebuie. Intentionez sa cumpar un BMW k1200 si am posibilitatea de a alege intre un GT si un RS. In teorie am vazut ca este o diferenta de sea si de parbrizul deflector, mai este vreo diferenta semnificativa intre ele? A doua intrebare este legata de comportamentul ei in oras, probabil mai mult de 50% o voi utiliza in oras. Si nu in ultimul rand as vrea sa va cer parerea despre cei de la MOTOMUS Cluj(una din motociclete e de la ei).


Va multumesc mult pentru raspunsuri/sfaturi.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot spune doar atat. Bmw touring, din 2004, cu 47.000 km? in 13 ani? no way. Poate 147.000. Ei or sa spuna ca asa le aduc din Italia. Eu am fost la ei, am vazut hangarul plin de motociclete. Ce pot sa spun e ca ce m-am dus sa vad, arata ok, pornea ok. Iti asumi o verificare temeinica, si poti lua, daca totul iti pare ok.

Vezi ca la pretul lor mai adaugi 200 euro, pentru inmatriculare. Sunt de import mobrele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La GT ai in plus:

-seile reprofilate

-extensie de protectie vant la carene in dreptul picioarelor si oglinzilor

-parbriz electric.

-sei incalzite

in rest este identic.

Pentru oras este o motocicleta grea, depinde ce statura ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Sorin-Sorin

 

l.u.v a sintetizat f bine diferentele intre GT si RS.

Eu as mai adauga diferente de greutate Gt fiind mai greu aprox 20 kg.

Niciunul nu e moto de oras. Se simt in largul lor mai ales pe autostrada dar se descurc foarte bine si pe serpentine in ciuda gabaritului( ca de obicei BMW le).

 

Eu iti sigerezi sa ceri seria de sasiu si sa mergi pana l o reprezentanta sa vezi cati km a avut la ultima revizie facuta la BMW. Va trebui sa fie inregistrari pana nu a iesit din garantie. Vezi daca are carte service.

 

Si da sunt motoare de drumuri lungi si cu putini km. eu am cumparat pe al meu cu 53000 km moto din 2002 verificat la BMW ultima inregistrare de revizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intentionez sa cumpar un BMW k1200 si am posibilitatea de a alege intre un GT si un RS.

A doua intrebare este legata de comportamentul ei in oras, probabil mai mult de 50% o voi utiliza in oras.

 

Fata de ceea ce s-a mentionat deja, in standard mai sunt doua diferente importante: configuratia ghidonului si faptul ca GT-ul venea standard cu coburi (cu capacul in culoarea motocicletei). Saua incalzita nu este standard; un alt optional interesant era tempomatul.

 

Daca intentionezi sa mergi mult si prin oras, sa stii ca motocicletele din generatia asta veche de 1200 erau destul de grele. In cazul in care nu esti foarte corpolent, si la o suma rezonabila, poti lua in calcul ca alternativa un F800ST, mult mai usoara si manevrabila, suficient de puternica, cu tehnica mai aproape de zilele nostre, cu consum sensibil mai scazut. Si cu avantajul transmisiei prin curea.

» Post actualizat in 17 Jan 2018 13:02

Bmw touring, din 2004, cu 47.000 km? in 13 ani? no way.

 

Nu este deloc imposibil! Sunt multi care tin motocicleta ca unul dintre hobby-uri, pentru care banii respectivi nu sunt ultimii si nu le da bugetul peste cap, care le iau si nu au timp de ele.

Am luat una dintre fostele mele motociclete la 13.300 km cu 7 ani vechime. Luata de la rep. BMW, cu carte de service etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am acum un Sv650 S dar este prea mica pt mine( nu ca putere ci dpdv fizic/marime), eu am 1,84 si 97 kg. Mentionez ca pe an merg aprox 3-4k km , din lipsa timpului, si de cele mai multe ori in oras. Cu actuala motocicleta ma dureau mainile(stand aplecat pe fata) dupa max 40 km. Asta este motivul pt care imi doresc alt motor. Din pacate, desi motorul meu este 2008 si f bun, nu am reusit sa il vand pe net, fiind nevoit sa incerc un schimb. Cei de la Motomus au fost de aord dar din toata lista lor mi s-a parut GT-ul interesant, mentionez ca nu am mers niciodata pe astfel de motor si nu stiu nimic despre el. Orice idee/propunere /sfat cu referire la subiectul expus este binevenit. Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KHK, perfect de acord. Daaaaar (si e mare daaaaaaaaar ul asta) ,tu ai luat de la reprezentanta! Sunt sigur ca mai sunt motoare "statute", care au 10 ani, si 30000 km. Dar au ori un singur proprietar, ori din reprezentanta. De la un dealer din RO, care le cumpara din ITALIA, ce mai crezi ? :D

Sorine, ti-am raspuns la PM. Mi se pare ca ce vrei tu, de fapt, nu este acel BMW. 4000km , preponderent oras. Aia nu e motorisca pentru asta.iti trebuie ceva suplu, zvelt, sa traga bine, inalta. un SM de exemplu :D


» Post actualizat in 17 Jan 2018 14:15

Uite, ceva util pt situatia ta:

http://cycle-ergo.com/

bagi model, inaltime, si vezi cum stai pe capra, de principiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

eu am 1,84 si 97 kg. Mentionez ca pe an merg aprox 3-4k km , din lipsa timpului, si de cele mai multe ori in oras.

Ca si dimensiuni iti este ok, dar motocicleta clar nu se preteaza pentru oras. Bine, nici nu ne-ai spus despre ce oras este vorba, ca una-i Tandarei si alta Bucuresti dpdv al circulatiei. Oricum, este mobra de drumuri lungi, chiar daca este grea, ciclistica este senzationala. Punctul slab poate fi unitatea de ABS, in rest este T72.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...