Crazy-devil Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 echipamentul e ok tot am caz pe pamant si porma m-am rostogolit pana pe asfalt da asfaltu si pamantu in ce stare sunt? e julit asfaltu si pamantu? ce casca aveai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 echipamentul complet te salveaza (eu am patit-o/zburat peste masina si dat de asfalt la mai bine de 100 fara nici o julitura pe corp) dar dup'aia, in urmatoarele 2-3 zile, zici c-ai fost batut de sus pana jos cu parul - durere generala nelocalizata. pt vitezisti recomand si un neck brace - am aterizat pe o parte fara sa-mi beleasca/rupa clavicula cu marginea castii. cascati bine ochii in curbe - unii idioti mai opresc si acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 dar dup'aia, in urmatoarele 2-3 zile, zici c-ai fost batut de sus pana jos cu parul - durere generala nelocalizata. In astfel de situatii muschii se incordeaza foarte puternic, de aici apar durerile nelocalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Ce motocicleta-i aia? Este F2-Hayabusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 GSXR-F2-MACH2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Arata ca un GSXR de 600. Eu unul apreciez sinceritatea. Altii se aoleau pe toate partile ca ei mergeau cu 20 de km sub limita legala si ai dracu conservari aveau ceva cu ei. S-alta dataaa, s-alta dataaa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 bravo ma, i-ai tras un sut in cour doamnei cu coasa! sincer ma bucur sa citesc ca se poate scapa cu aproape zero urmari pentru motociclist la asa viteza. La cum arata mobra, ma asteptam sa vad numai ripuri si trandafirasi. inca o data felicitari pentru cum ai negociat situatia, pe un alt thread unde intrebam cam ce poti face cand ai picat deja, au fost unii care o dadeau tare cu "mai bine nu cazi, fa-ti cruce, etc" - tu ai ales varianta pro-activa, sa sari de pe mobra la momentul potrivit in loc sa inchizi ochii. respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Cu 500 de epuroi si doua ciocane o faci sigur . Asfalt uscat . Editat Martie 27, 2011 de dami3n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 ce casca aveai? Dupa cum se vede in poze, casca are semnul distinctiv al lui Saruman. Probabil ca a fost descantata, de-aia proprietarul a scapat cu scafarlia intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 baiatu a apreciat mai undeva ca e un sibier ef dooo model fabricat de Onda. Dupa cum se vede in poze, casca are semnul distinctiv al lui Saruman. Probabil ca a fost descantata, de-aia proprietarul a scapat cu scafarlia intreaga. cred ca ai dreptate. imi place topicu asta ca desi 99% din vina e a lui(viteza) nu a venit (inca) nimeni sa se ia de el. toate lumile estem funny aicisa. deci cred ca trebuie mutat topicu la FUN si nimeni nu da detalii despre franare, viteza, abordarea virajelor. deci asteptam sa ne pui o poza cu acatistu platit si un felmoletz pe iotub cum il citeste popa in besericutza. pana atunci: huoooooooo moarte consevarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 unconnected .. multumeste lui dumnezeu ca esti intreg.. si pe viitor mai gandeste-te daca vrei cu adevarat sa te urci pe motor.. din ce am vazut in poze se pare ca mai ai nevoie de multa exprientza... no offence. bafta si multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Duck Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Banuiesc ca numarul s-a indoit in urma impactului. Nenorocit si rau intentionat soferul ala.... Mesaj completat Nu zic nimic ca mereai cu 160 ca toti o mai incordam din cand in cand,orice ar zice lumea.Dar mare grija ca nu se asteapta nici un sofer sa treaca ceva pe langa el cu viteza aia.Si banda 1 nu prea e recomandabila,mult mai periculoasa decat banda 2 si soferii de-abia se uita in laterala lor,decum in laterala dreapta (asta daca oglinda bate bine,ca la 50% e pusa in jos "sa vada bordura cand parcheaza" ) Bine ca n-ai patit nimic,cat despre motor,asta e.Nasol ca ramasesi fara el acu la inceput de sezon. Bafta. Ai alte argumente pentru care banda 1 e mai periculoasa decat banda 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Esti unul din putinii care pot sarbatori doua zile de nastere pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rvltng_bstrd Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 salutare, Alex sunt cel ce conducea f2-ul, ... Foarte tare, arata ca un experiment din mythbusters Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 am tras si eu tare dreapta , si am luato pe dambul de pamant din capul podului, aveam circa 160.. am apucat sa sar de pe ea inainte de impact , si am scapar doar cu o fisura de 2mm langa incheuetura mainii stangi, Salutare si felicitari pentru purtarea echipamentului. Am o mare nelamurire insa, cum ai sarit de pe motor? Pe ce parte? Te-ai lasat pe o parte, sau cum ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
waibe Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 cam acum un an daca e acelasi pusti a facut accident cu rs 125 intr-un seat leon a intrat cu 80-90 si moto a luat foc si s-a facut praf parca a scapat cu un picior rupt deci nu e strain de situatii dinastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu25 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Din greseli se invata !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare si felicitari pentru purtarea echipamentului. Am o mare nelamurire insa, cum ai sarit de pe motor? Pe ce parte? Te-ai lasat pe o parte, sau cum ai facut? ba da tu chiar nu te uiti la motogipi eeee ia hai la televezor si ai sa stii dupa aia. copii rai si neastamparati. ON: crezi ca mai stie, cred ca pe dreapta a sarit si sa lasat luat de val Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) bai baiatule in ce hal s-a rupt mobra ) oricum ocupi un loc in top inaintea mea, eu am fost scos de pe sosea si intrat in sant la ''doar'' 130km/h Editat Aprilie 2, 2011 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 sa mai zic si eu cristi ceva? ) totu consta in cum cazi, daca esti constient si nu te sperii, si iti controlezi oleaca cazatura. dar si norocul cum cazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 baiatu a apreciat mai undeva ca e un sibier ef dooo model fabricat de Onda. cred ca ai dreptate. imi place topicu asta ca desi 99% din vina e a lui(viteza) nu a venit (inca) nimeni sa se ia de el. toate lumile estem funny aicisa. deci cred ca trebuie mutat topicu la FUN si nimeni nu da detalii despre franare, viteza, abordarea virajelor. Dupa modelul "hotul neprins e negustor cinstit", adaptat aici ar fi ceva de genul "omu care a scapat teafar de la 160/h e mare motociclist " Pana la urma faptul ca nu a patit mare lucru e o speranta pentru noi astialalti vitezisti, la modul "uite ca se poate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Aprilie 4, 2011 Autor Share Postat Aprilie 4, 2011 bla bla bla...Pana la urma faptul ca nu a patit mare lucru e o speranta pentru noi astialalti vitezisti, la modul "uite ca se poate" Sper ca postul este ironic doar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unconnected22 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Dupa cum se vede in poze, casca are semnul distinctiv al lui Saruman. Probabil ca a fost descantata, de-aia proprietarul a scapat cu scafarlia intreaga. Foarte tare ) si mie mi-a placut lord of the rings deaia am personalizato asa ), iar cat despre ea e o casca HJC simpla fara forme ciudate pe ea ca la alti si nu are nici o zgarietura Mesaj completat cam acum un an daca e acelasi pusti a facut accident cu rs 125 intr-un seat leon a intrat cu 80-90 si moto a luat foc si s-a facut praf parca a scapat cu un picior rupt deci nu e strain de situatii dinastea frate nus eu ala , ala e 1 amic din cartier, eu nu rulez cu zdrente de 125 de la 600 in sus , si nu e primu motor am mai avut vreo 6 7 , motoare , dar asta e primu accident , am permis din 2007, nu mai fa confuzi dastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.