Sari la conținut

HONDA CBR600 F2


t_marius_06
 Share

Postări Recomandate

Salutare !

 

Din august 2010 am intrat in posesia unui F2 , e prima mea motocicleta , permisul il am din 2006 dar pana sa iau motocicleta asta nu am mers nici macar pe scuter , doar de 2 ori cu un Voshkod cand am facut scoala . Am cumparat-o de la varul meu care mai mult a tinut-o degeaba aproape 2 ani pentru ca nu s-a inteles cu ea (2 cazaturi usoare) . Am luat-o cu revizia proaspat facuta , cauciucuri noi , intr-o stare generala buna zic eu , cu putine zgarieturi pe partea stanga de la ultima cazatura (se pot vedea in poze) . Am dat pe ea 1500 de euro , de fapt inca nu i-am dat pentru ca m-am inteles cu el sa-i dau banii dupa un an . Zic eu ca e bine .

 

Astept pareri !

post-63657-1301278852_thumb.jpg

post-63657-1301279000_thumb.jpg

post-63657-1301279270_thumb.jpg

post-63657-1301279475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e CBR 600F3 toata ziua. Carenele sunt sigur de F3 si foarte probabil ca nu au aceleasi prinderi cu cele de F2 (vezi aripa fata) => cadrul e si el sigur de F3. Posibil deci sa fie doar motor de F2, dar si de asta ma indoiesc; nu cred ca s-ar pupa forma carenelor din jurul ambreiajului, etc.

 

Pe scurt, t_marius_06 ti-ai luat F3 fara sa stii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , am uitat sa zic ca sut carene de F3 , dar ea e F2 e din 94'

Mesaj completat

Asta e CBR 600F3 toata ziua. Carenele sunt sigur de F3 si foarte probabil ca nu au aceleasi prinderi cu cele de F2 (vezi aripa fata) => cadrul e si el sigur de F3. Posibil deci sa fie doar motor de F2, dar si de asta ma indoiesc; nu cred ca s-ar pupa forma carenelor din jurul ambreiajului, etc.

 

Pe scurt, t_marius_06 ti-ai luat F3 fara sa stii :)

 

Da , am uitat sa mentionez ca sunt carene de F3 , dar ea e F2 ca e din 94' , de cadru sau motor nu stiu ce sa zic , daca stiti voi ceva trasaturi distinctive ale F3-ului sa-mi ziceti sa verific :D

Mesaj completat

fata(furca,roata) de f2, carenaj de f3(misto culoarea si stickerele :baldy: ) , toba de f4, oricum misto mobra so o folosesti sanatos !

 

culoarea da e frumoasa , am zis ca s-a cam exagerat cu stickerele , dar daca zici ca-s misto , misto sa fie :) toba a fost schimbata dupa prima cazatura (acum 2 ani) a pus-o la punct cum trebuie , toba noua , vopsita , filtre cauciucuri , s-au bagat multi bani in ea , si dupa ce si-a facut-o a mai picat odata si nu i-a mai trebuit , mai ales ca sa insurat si e si tatic ... acum e la mine , n-am avut decat 2 probleme minore , cablul de ambreiaj care s-a rupt dar cu 5 ron l-am rezolvat si furtunul de vacum care vine din carburator la pompitza de sub rezervor , iesise si nu mergea cum trebuie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E faina,sa o stapanesti sanatos.

Diferente,din cate stiam eu,F2-ul are intinzator de lant hidraulic care e mare balarie pt ca nu mere cum trebuie si in mod sigur vei avea probleme cu el.Pe F3 l-au facut mecanic.Eu de ex am pe Hornet motor de F2 dar cu intinzator mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E faina,sa o stapanesti sanatos.

Diferente,din cate stiam eu,F2-ul are intinzator de lant hidraulic care e mare balarie pt ca nu mere cum trebuie si in mod sigur vei avea probleme cu el.Pe F3 l-au facut mecanic.Eu de ex am pe Hornet motor de F2 dar cu intinzator mecanic.

 

daca are intinzator mecanic , cumva este situat pe partea dreapta a motorului iar cablul de ambreiaj trece fix pe langa el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff frate cum ai putut sa dai 1500 euro pe asa ceva din 1994 ? nu ti se pare ca e cam veche? si mai ales ca e cazuta pe toate partile, nu cont ca e reparata, tot cazuta e :) ... parerea mea ca mai bine strangeai bani si iti luai ceva dupa anu 2000. bn ca in romania se cer preturi mari pe toate cazanele .. :D dar asta e. E bine ca nai dat banii pe ea ca tie var. dar dupa parerea mea nu face banii. iti luai hornet cu bani astia. din 99 sau 00" .. Si poate tu o sa zici ca esti incepator si dak cazi cu ea, daca o strici macar nu costa mult. dar ideia e ca mai bine iti iei ceva mai nou si nu te gandesti ca nu o sa cazi cu ea!.. :baldy: ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff frate cum ai putut sa dai 1500 euro pe asa ceva din 1994 ? nu ti se pare ca e cam veche? si mai ales ca e cazuta pe toate partile, nu cont ca e reparata, tot cazuta e :) ... parerea mea ca mai bine strangeai bani si iti luai ceva dupa anu 2000. bn ca in romania se cer preturi mari pe toate cazanele .. :D dar asta e. E bine ca nai dat banii pe ea ca tie var. dar dupa parerea mea nu face banii. iti luai hornet cu bani astia. din 99 sau 00" .. Si poate tu o sa zici ca esti incepator si dak cazi cu ea, daca o strici macar nu costa mult. dar ideia e ca mai bine iti iei ceva mai nou si nu te gandesti ca nu o sa cazi cu ea!.. :baldy: ..

 

Dupa cum am spus , m-a asteptat 1 an cu banii , am luat-o de la cineva de incredere , stiu cati bani s-au bagat in ea , asa ca daca ar fi fost sa-mi iau altceva 1 la mana nu aveam bani , 2 la mana trebuia s-o iau la mana toata sa-i fac revizie etc , si ma ajungea mult mai mult . Cat despre cazaturi 2 cazaturi similare care au afectat doar vopseaua , nici macar nu sunt crapate carenele , cadrul sau altceva nu au avut nici cea mai mica problema . Acum fiecare cu parerea si cu gusturile lui .

 

apropo de pret , vezi ca mai e un tip care a deschis un topic cu motocicleta lui , tot un cbr 600 cu carene de suzuki cu o gramada de probleme intr-o stare jalnica, a dat o gramada de bani pe ea si are de gand sa mai si investeasca , intra si zi-i lui cateva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ MassimoWest :

Mi se pare un pret bun,mai ales daca o iei de la cunostinte si ii mai dai si banii dupa un an,ce sa mai zici?Am si eu Hornet,e o motocicleta f buna mai ales pt un incepator in Romanica,dar are limitarile ei,CBR-ul,mai ales F3,e superioara din toate punctele de vedere.

 

daca are intinzator mecanic , cumva este situat pe partea dreapta a motorului iar cablul de ambreiaj trece fix pe langa el ?

Exact.Uite aici o poza cu a mea cu intinzatorul.Repet,motorul pe a mea (Hornet'98) este de F2,dar cu intinzator mecanic

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"" t_marius_06""" io te cred. Dar ia gandestete nu bagi acum bani, dar bagi la anu si tot acolo ajungi. Nu se compara cu una dupa 99". plus ca degeaba a fost varu tau proprietar, sunt sigur ca a trecut prin multe maini pana a ajus la tine. (doar daca varu tau a avuto din 94 de noua :pow: ). """ am luat-o de la cineva de incredere"" el este de incredere dar nu sti daka si moto este de incredere ca o data se duce ceva la ea si gata tre sa bagi bani. asta e cu moto mai vechi. totusi e destul de consumata " de uzata". parerea mea. :D :)

 

 

(tot un cbr 600 cu carene de suzuki cu o gramada de probleme intr-o stare jalnica, a dat o gramada de bani pe ea si are de gand sa mai si investeasca) - lui nu am ce sai mai zic ca a dat deja banii :) :baldy:

Mesaj completat

Method "

""Mi se pare un pret bun,mai ales daca o iei de la cunostinte si ii mai dai si banii dupa un an,ce sa mai zici?Am si eu Hornet,e o motocicleta f buna mai ales pt un incepator in Romanica,dar are limitarile ei,CBR-ul,mai ales F3,e superioara din toate punctele de vedere.""

 

nu am inteles de ce este superioara cbr F3 lui hornet? daca stau sa ma uit mai bine a ta moto e mult mai misto, e un naked foarte frumos si tot motor honda are si din cate stiu honda hornet are un motor sport de cbr cu 100cp .. mi se pare foarte ok. si pe net pretul este foarte rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am inteles de ce este superioara cbr F3 lui hornet? daca stau sa ma uit mai bine a ta moto e mult mai misto, e un naked foarte frumos si tot motor honda are si din cate stiu honda hornet are un motor sport de cbr cu 100cp .. mi se pare foarte ok. si pe net pretul este foarte rezonabil.

Pentru ca Hornet-ul are motor de F2, iar motoarele CBR-urilor de la F3 incoace au fost imbunatatite. Ca-i mai misto Hornetul decat CBR-ul F2/3 e corect si din punctul meu de vedere, dar e o chestiune de gusturi.

 

@ Method- ai cumva idee pana in ce an s-a pastrat motorul de F2 pe Hornet?

 

Una peste alta, F-urile sunt niste motorete superbe, am avut doua, un F2 si un F3...putere liniara, destul de docila daca nu te dai la ea si o pozitie destul de confortabila pentru o sportiva.

 

Noroc si la cat mai multi km fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc si la cat mai multi km fara incidente.

 

Multumesc , am deja 5000 facuti in primele 3 luni :)

Mesaj completat

@ MassimoWest :

Mi se pare un pret bun,mai ales daca o iei de la cunostinte si ii mai dai si banii dupa un an,ce sa mai zici?Am si eu Hornet,e o motocicleta f buna mai ales pt un incepator in Romanica,dar are limitarile ei,CBR-ul,mai ales F3,e superioara din toate punctele de vedere.

 

 

Exact.Uite aici o poza cu a mea cu intinzatorul.Repet,motorul pe a mea (Hornet'98) este de F2,dar cu intinzator mecanic

 

 

Da e identic cu al tau , asta inseamna ca e mecanic ? dar tot nu stiu daca e motor de F2 su F3

Mesaj completat

"" t_marius_06""" io te cred. Dar ia gandestete nu bagi acum bani, dar bagi la anu si tot acolo ajungi. Nu se compara cu una dupa 99". plus ca degeaba a fost varu tau proprietar, sunt sigur ca a trecut prin multe maini pana a ajus la tine. (doar daca varu tau a avuto din 94 de noua :pow: ). """ am luat-o de la cineva de incredere"" el este de incredere dar nu sti daka si moto este de incredere ca o data se duce ceva la ea si gata tre sa bagi bani. asta e cu moto mai vechi. totusi e destul de consumata " de uzata". parerea mea. :) :baldy:

 

Nu cred ca are vreo relevanta numarul kilometrilor din bord , am luat-o cu 31 de mii , si stiu ca in ultimii 5 ani nu a facut mai mult de 6000 varmiu a cumparat-o de la cineva care a adus-o din italia si tinut-o vreo 3 ani pe bara . O fi uzata consumata etc , dar eu sunt multumit de ea , merge bine si daca ar fi fost sa-mi iau cu bani in mana nu mi-as mai fi luat , ca e greu tare cu banii si sa-mi fac un credit ...... chiar nu se merita !

Deci nu e problema de gust sau de busines , e problema de posibilitati . Ca sa zic asa pana s-o iau pe asta ma uitam dupa un MZ etz 250 doar de atat aveam bani :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am inteles de ce este superioara cbr F3 lui hornet? daca stau sa ma uit mai bine a ta moto e mult mai misto, e un naked foarte frumos si tot motor honda are si din cate stiu honda hornet are un motor sport de cbr cu 100cp .. mi se pare foarte ok. si pe net pretul este foarte rezonabil.

Avantaje F3 : protectie la vant (dupa 120 vantul te rupe pe Hornet),vreo 10-15 cai in plus datorita admisiei mai bune de aer si carburatoarelor mai mari,raspuns mai bun al motorului (pompa de benzina-bine,daca ti se buleste pompa te gandesti ce bine e pe Hornet unde se face prin cadere ca la Mobra:P),si cele mai importante :cadru,frane si suspensie mai bune (Hornetul nu exceleaza la nici una,nu sunt proaste dar nici extraordinare)

Avantaje Hornet : ieftin,practic indestructibil (mai ales motorul),pe cat se poate de simplu dar si gandit unde trebuie (cutie,motor),pozitie f comfortabila,look,allrounder-ul perfect.

Fiecare cum socoteste.

 

@ t_marius_06 :

Hmm,intreaba si tu un mecanic dar eu cred ca ce ti-am aratat eu acolo e un intinzator mecanic,ori numai F3-ul are intinzator mecanic din cate stiu eu.Nu sunt totusi chiar asa sigur.A ta are Ram Air?

 

@ sorin_ush :

Parca din 2003 s-a trecut la F3.Varianta 98-00 insa am inteles ca e cea mai puternica insa cu franele cele mai slabe,nu ma intreba de ce,asa am auzit si asa mi-au zis si prieteni mai experimentati.Mai multe vezi aici :http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Hornet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ t_marius_06 :

Hmm,intreaba si tu un mecanic dar eu cred ca ce ti-am aratat eu acolo e un intinzator mecanic,ori numai F3-ul are intinzator mecanic din cate stiu eu.Nu sunt totusi chiar asa sigur.A ta are Ram Air?

 

Daca as sti exact ce e ala ti-as spune :) am o idee cam ce ar fi dar nu stiu sigur la ce te referi , cum arata etc. Daca esti amabil sa-mi dai cateva indicatii , iti raman recunoscator , asa mai invatz cate ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat si eu pe un mecanic de motoare,da,ala e intinzatorul mecanic si numai motorul de F3 are asa ceva.Daca are si Ram Air,e sigur F3.

Ram Air sau Air Box este o "cutie" in care intra aerul fortat si dup-aia e tras in carburatoare.Procedeul se numeste Direct Air Induction.Unele modele castiga pana la 15cai la viteza mare cu ajutorul ei.F3-ul are F2-ul nu din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat si eu pe un mecanic de motoare,da,ala e intinzatorul mecanic si numai motorul de F3 are asa ceva.Daca are si Ram Air,e sigur F3.

Ram Air sau Air Box este o "cutie" in care intra aerul fortat si dup-aia e tras in carburatoare.Procedeul se numeste Direct Air Induction.Unele modele castiga pana la 15cai la viteza mare cu ajutorul ei.F3-ul are F2-ul nu din cate stiu eu.

 

Mda , am si eu airbox-ul , sub rezervor , care trage aerul prin 2 tuburi din fatza de deasupra motorului , apoi intra in airbox trece prin filtru si in carburatoare .... ala o fi si poate e motor de F3 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda , am si eu airbox-ul , sub rezervor , care trage aerul prin 2 tuburi din fatza de deasupra motorului , apoi intra in airbox trece prin filtru si in carburatoare .... ala o fi si poate e motor de F3 ...

Da,ala e AirBox,cu cele 2 tuburi,motoru ala e F3,F2-ul nu are AirBox,mai e si intinzator mecanic,e clar.Hehe,te-ai scos,buna motocicleta,niste motociclete cu fiabilitate de fier si performante f bune.S-o stapanesti sanatos.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ala e AirBox,cu cele 2 tuburi,motoru ala e F3,F2-ul nu are AirBox,mai e si intinzator mecanic,e clar.Hehe,te-ai scos,buna motocicleta,niste motociclete cu fiabilitate de fier si performante f bune.S-o stapanesti sanatos.Bafta

 

Faza e ca tuburile alea 2 se termina repede , nu ies undeva anume sa intre aerul fortat pe ele ..... in fine o sa ma lamuresc eu pana la urma , e bine ca merge cum trebuie , asta conteaza cel mai mult . Ms mult pentru informatii si ce sa zic .... asfalt uscat e prea banal si cine e motociclist adevarat umbla si cand ploua :)) Respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca tuburile alea 2 se termina repede , nu ies undeva anume sa intre aerul fortat pe ele ..... in fine o sa ma lamuresc eu pana la urma , e bine ca merge cum trebuie , asta conteaza cel mai mult . Ms mult pentru informatii si ce sa zic .... asfalt uscat e prea banal si cine e motociclist adevarat umbla si cand ploua :)) Respect !

 

Tuburile se termina repede pt ca-s de F2 si tu ai carene de F3. Uite in poza unde trebuiau sa iasa ca sa intre aerul in ele.

 

1278580735_104030190_4-vand-honda-cbr-600-f2-De-Vanzare-1278580735.jpg

 

Chiar scrie pe acolo ceva de direct air induction sau intake, nu mai stiu exact.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuburile se termina repede pt ca-s de F2 si tu ai carene de F3. Uite in poza unde trebuiau sa iasa ca sa intre aerul in ele.

 

1278580735_104030190_4-vand-honda-cbr-600-f2-De-Vanzare-1278580735.jpg

 

Chiar scrie pe acolo ceva de direct air induction sau intake, nu mai stiu exact.

 

Da , am zis eu , las-o ca merge si-asa , stickerul cu direct air induction il am si eu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...