Sari la conținut

My baby


Immortal22
 Share

Postări Recomandate

Salutare,avand in vedere ca sunt nou pe formul acesta desi activez printre voi de ceva timp dar din ,,umbra',permiteti-mi sa imi arat si eu mandretea.Este vorba de un yzf R6.Povestea ei incepe acum 7 luni de zile cand am decis sa imi iau un motor.Am inceput in a cauta un model cat mai bun pentru un incepator,fiind hotarat sa imi iau un Hornet apoi plecand spre unica noastra Capitala(inarmat cu un pretenar mecanic si dupa ce am studiat cum sa recunosti un motor obosit) cu gandul de am cumpara un CBR F3,dar cum viata este plina de surprize am ajuns in fata acestui R6 din 1999,pretul de achizitie fiind cel de 1300 de euro.Motorul a fost avariat la viata lui ,nu cunosc aspectele incidentului dar partea frontala fiind chituita pe laterale dar carenele inferioare si laterale neavand chit sau fibra.Structura cadrului fiind intacta (fara suduri,crapaturi sau pori ).in rest in capitolul tehnic ireprosabil motorul nu sufera batai nu are urme de uzura,cutia care in cazu yzf'urilor da semne de oboseala merge ,,smooth'' schimba exceptional fara caraituri fara baraituri.

Investiti care sau aplicat saptamana trecuta

-Ulei Motul 300V 15W50 + filtru de ulei Hiflo

-Ulei furca

-Filtru aer

-Set buji NGK iridium+pipe si fise

-Baterie Varta noua

-Cabluri ambreaj+acceleratie

-placute frana

Urmeaza sa dau jos carena problema si sa o refinisez + o revopsire totala a motorului (cand se incalzeste )+o sincornizare si curatare in cadu carburatiei (desi nu joaca la relati si nu se ineca ca proasta la mal,dar sa fiu eu impacat )+crash pad'uri

29lojsz.jpg

23k507d.jpg

2zexv8k.jpg

Scuzati calitatea imaginilor si aspectul ,,neglije'' al motorului pozele sunt la prima iesire din garaj dupa o iarna lunga(circa 1 luna) ..o sa le updatez maine.

 

Off topic:parcursi cu ea deja 2700 de km and counting sper fara incidente majore...(find adeptul zicalei ,,Never ride faster than your guardian angel can fly")..Va multumesc ca ati urmarit povestea mea cat si a motorului meu si va urez traditionalul ,,Asfalt uscat''.Salve

Editat de Immortal22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai luat-o la un pret foarte foarte bun... Daca as fi auzit de un R6 la banii astia, as fi spus ca e praf, dar vad din poze ca se prezinta bine si mai ales ca tu spui ca merge ok, fara probleme. Eu zic ca nu trebuie sa sincronizezi si sa cureti carburatoarele, daca nu ai nicio problema cu motocicleta. Daca se aude frumos, liniar (nu ca si cum ar merge in 3 pistoane), si daca iti sta cum trebuie la relanti, trage foarte bine, nu cred ca ai de ce sa umbli la ele... altii au umblat tot asa, ca mai apoi sa le para rau pentru ca nu mai merge la fel de bine motorul.

 

Uite aici un clip cu un R6 inainte de sincronizare si curatare. Poti observa cat de prost mergea motorul... aici e cazul sa intervii.

 

 

Si aici, acelasi R6 dupa ce carb. au fost sincronizate si curatate (daca al tau deja merge asa, nu e cazul sa umblii la carburatoare):

 

 

Multa bafta, si 0 incidente :)

 

aaa... si scapa de manerele alea de pe codita, ca ii strica tot aspectul :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa bagam campanii sa ne apere soferii de propria inconstienta...

ai 7 luni de cand te-ai hotarat sa iei motor si deja pe R6...

Bravo. Esti hotarat. Permisul l-ai luat sau 2700 pe NV?

 

Uite de aia nu particip eu la marshuri

Uite de aia eu o sa ajung sa mai aduag inca 30 de ani pe motor pe langa cei 11 oficiali si nu o sa am oasele rupte, iar voi o sa va lasati in maxim 2 ani pt "ca v-au murit prea multi prieteni" si e periculos cu moto in Romania

 

Nu ascultati de sfaturile altora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@E.Z rider Sunt posesorul permisului de prin 2008,kilometri sunt facuti pe bune nu ,,NV''.Unde in zona mea sunt oprit de 2-3 ori pe luna fie de poltia Calarasi fie de poltia Lehliu fie de politia de frontiera.Da ca sunt incepator pe R6 nu cred ca sunt primul si nici ultimul care a bravat spre al lui mormat cum ar spune uni membri ai acestui formu ..dar am avut o iarna intreaga in a ma documenta (Keith Code Twist of the Wrist vol I si II pe urma citind si recitind sectiunile pentru incepatori+plus o serie de documentare facute cu scopul de a stapani iesirile noastre).Si niciodata nu am avut tentatia de a baga mana in gaz adanc ne gandindu-ma la consecinte.Imi pretuiesc viata,niciodata neavantandu-ma cu capul inainte.Apoi a urmat o serie de investiti in cadrul protectiei mele pe care nu le consider ieftine(nu sunt omu care iese pe motor in t-shirt si in blugi+ o perehe de ochelari de soare).Sunt aici sa primesc sfaturi si sa incasez galusti dehh daia sunt incepator nu sunt atot-stiutor..Iar motociclismul in al in sange de cand mergeam pe mobra apoi pe un mz'u de 2.50 si nu este vorba ca o sa ma las dupa 2 cazaturi...

 

@CristiDb merci mult:)

 

@Bogdan gba -Aici chiar ai dreptate nu seamana cu nimic din ce arata acolo motorul proneste nromal chiar si la 10 grade porneste fara relanti tras ..o sa iti ascult sfatul in legatura cu sincornizarea si cu coditia :)

 

Va multumesc pentru feedback fiind el pro si contra ..Am venit pregatit sa iau cateva palme moralizatoare din partea userilor mai batrani ca mine si nu ma supar cat acestea viin pe un caracter educaticv.O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ales motoreta cea mai buna de incepatori - PM pentru adresa - sa stim unde sa trimitem condoleantele

 

merge blana BO$$

 

Rrrracheta

Mesaj completat

sa bagam campanii sa ne apere soferii de propria inconstienta...

ai 7 luni de cand te-ai hotarat sa iei motor si deja pe R6...

Bravo. Esti hotarat. Permisul l-ai luat sau 2700 pe NV?

 

Uite de aia nu particip eu la marshuri

Uite de aia eu o sa ajung sa mai aduag inca 30 de ani pe motor pe langa cei 11 oficiali si nu o sa am oasele rupte, iar voi o sa va lasati in maxim 2 ani pt "ca v-au murit prea multi prieteni" si e periculos cu moto in Romania

 

Nu ascultati de sfaturile altora!

:)

 

alleluia brother!

 

bine ca citim documentam ... in cele 0.1 sutimi stim cum sa ne pozitionezi sa cazi "bine" (cu picioarele inainte spre groapa si mainile pe piept, eventual banuti pe ochi)

daca stam bine la documentatie - direct proportional ... se sta prost perpendicular pe asfalt - si ajung sa stea paralel cu asfaltul

e bine ca citim ... mai prost stam ... pe verticala :baldy:)

Mesaj completat

toata teoria se duce dracu cand te-ai suit pe mobra si iti franeaza gigi manivela cu dacia papuc incarcata cu navete de bere - teoretic stii ce sa faci ... practic ... stragi frana apaluzi din buci ... pentru o fractiune de secunda inima iti sta ... iti ingheata sangele in vene ... si simti ca ti se tai picioarele in scarite ... apoi faci poc ... ca ai bruscat fata!

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@delu Teoria ca teoria dar practica ne omoara.Dar totusi cand ai habar de ce se poate intampla si cand esti un pic mai panicat si mergi cu o oarecare raspundere stiind ce poate sa se intample cred ca esti mai bine totusi pregatit decat daca te'ai arunca direct pe el fara ati da osteneala sa citesti sa apoi sa poti pune in practica ce inveti.E mult mai bine cred eu decat sa dai singur cu capu de tavan si sa inveti din propriile experiente..macar am invatat cum sa abordez o curba cum trebuie dozata o franare,ce trebuie sa am in vedere in cazul in care etc..Probabil din experienta ta deja ii consideri pe toti incepatorii Boss'i in modul ironic si ca toti suntem o apa si un pamant ca toti mergem ,,RACHETA'' crezand ca noi suntem Demigozi..Eu unul cred ca nu e bine sa generalizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari, ai o mobra frumoasa, nu mai baga in seama toate comentariile, , trebuia sa mergi vre-o 10 ani pe 125, 20 pe 250, apoi sa te aventurezi la un rahat importat de la gunoi de 400 ....

 

p.s.uleiul ala nu mi se pare potrivit, ce recomanda manualu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari, ai o mobra frumoasa, nu mai baga in seama toate comentariile, , trebuia sa mergi vre-o 10 ani pe 125, 20 pe 250, apoi sa te aventurezi la un rahat importat de la gunoi de 400 ....

 

p.s.uleiul ala nu mi se pare potrivit, ce recomanda manualu?

Cum se zice pe feisbuc, like, like :)

 

Nu`nteleg ceva, daca toata lumea e civilizata si intelectuala...cine sunt ma derbedeii aia care se dau tare in orash...

sau aia nu sunt pe forum!?!?

:D)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se zice pe feisbuc, like, like :)

 

Nu`nteleg ceva, daca toata lumea e civilizata si intelectuala...cine sunt ma derbedeii aia care se dau tare in orash...

sau aia nu sunt pe forum!?!?

:D )))))

 

tare asta :D)

aia sunt "alieni" . ce n ai inteles ?

on topic- frumoasa jucareua, chiar daca eu nu s fan yamaha sa te bucuri de ea pana la prima RK si inca de 2 ori pe atat ca oricum vine sfarsitul lumii pana atunci

 

la mai mare si nu ma refer la R1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile acestea, de pe forum, mai ales cele care te iau la misto pentru alegerea facuta ar trebui doar sa te faca si mai mandru ca ti-ai luat acel motor!

Intradevar este un motor puternic pentru incepator, dar este un motor care ma gandesc ca ti-a placut cand l-ai luat si daca ai minte in cap si nu te dai ca sa impresionezi prietenii sau publicul spectator de pe trotuar totul o sa fie mai mult decat ok.

De ce sa-si ia omul CB500 sau alt naked daca lui ii plac carenatele?

Eu am inceput tot pe carenata, un cbr de 400 rr si tot n-am picat vreodata. Am avut si cbr de 600 si tot n-am picat.

Acum sunt la al 4-lea motor, tot fara cazaturi. Totul depinde de tine si bineinteles de noroc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar aveam de gand sa zic ca R6 franeaza mai bine, dar a spus-o GoodKat inainte :D Singurul lucru periculos la R6 (si la alte SS-uri) e puterea. Daca faci abuz de aceasta, clar riscurile sunt mari. Insa daca mergi normal, cat mai aproape de limitele legii, eu zic ca pericolul e la fel ca si pe alta motocicleta. Cazurile in care "scapi mana-n gaz" si din cauza puterii cazi sau faci accident, sunt foarte rare... de regula scapatul asta al mainii se poate intampla doar la prima tura cu motorul, daca nu ai mai mers in viata ta cu motocicleta (nici macar la scoala)... Dupa cateva minute de plecari de pe loc si franari, nu cred ca mai ai cum sa scapi mana in acceleratie.

 

Unii s-au obisnuit cu ideea ca daca iti iei R6 (sau alt SS) din prima, esti cocalar; nu trebuie sa generalizam... Sa nu uitam totusi ca cocalarii (scuzati cacofonia) prefera mai intai de toate 318, 320, X6, Q7, etc. in functie de venit... si iarasi, nu generalizez, sunt multe persoane normale ce detin aceste vehicule, dar din toti cocalarii pe care ii cunosc :) toti confirma ceea ce am spus eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca turatia nu e mare nu se intampla nimic spectculos chiar daca tragi tare de gaz pe 600. Nu-i chiar asa racheta. Nu te pune nimeni sa-i dai 14000rpm in primele trepte pana nu te simti confortabil pe ea. De fapt nici nu e nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bec manualul recomanda 20W40 dar acesta a fost uleiul pe care la avut in ea.Cineva mi'a recomandat acestu ulei din cauza vascozitati si motivandusi alegerea prin faptu ca la cel de 40 se duce repede pelicula la temperaturi mari vara(nu stiu daca sunt baliverne sau este adevarat dar am hotarat sa merg pe mana lui).

 

@GoodKat .Sincer eu am plecat cu gandul sa imi cumpar ceva mai apropiat genul hornet dar cand mi se cere pe un hornet din 98 1700 de euro iar apoi pe un cbr din 96 1800 si dau peste acest R6 pe care omu il avea la vanzare la pretul de 1500 de euro si am reusit sa il scot la 1300 nu trebuie sa ai Capitalismul in sange ca sa poti sa recunosti o afacere buna...Iar pe urma m'am gandit nu o fi dracu asa de negru..Totusi fiecare munceste pentru acesti bani si nu sunt un om de bani gata,sunt munciti acesti bani..(Sacrificii peste Sacrificii si strangi din poponeata ca sa omori toti limbrici)..Automat raman la opinaia ca ce ce se dau cu 10K ture prin oras sunt inconstienti mai ales cand in romania se aplica Sistemul lui George Carlin al condusului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina faina la banii aia,daca zici ca furcile si cadrul sunt ok,nu conteaza carenele,atunci e prea bine ca pret.Un Hornet bun era peste 1800.

E adevarat,nu e o motocicleta de incepator,dar daca ai capul pe umeri nu e nici o problema.Conteaza mult si unde mergi cu ea.Adica una e sa mergi prin aglomeratie prin buricul Buc,si alta e sa mergi printr-un orasel mic sau pe la tara,conteaza enorm treaba asta.Multa lume zice ca 120 cai e prea mult pt inceput,dar tu ai caii aia hat-departe in ture,sunt 120 cai cu ram air,ceea ce e o vrajeala(cunoscatorii stie)e smooth ride,nu mi se pare nervoasa,nu e problema.Nu zic,e o motocicleta puternica si grea pt un 600 dar cine e tampit se da cu cracii in sus si pe 125 (stiu eu exemple).Totul depinde de tine.

Ce mi se pare naspa la un R6 pt un incepator e pozitia dure si manevrabilitatea naspa la vit mica.

Ce mi se pare frumos e caracterul lor aparte,au personalitate si Sunetul.Deci cred ca este cel mai tare motor pe sunet.O mostra :

Bafta si sa-l stapanesti sanatos.

 

P.S. : Eu am avut rezultate f bune cu ulei 10W-40 pe R1.Bine,la mine in carte zice 10W-30.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frumoasa R6 si cred ca si foarte buna.. si nu conteaza daca esti incepator. Poti sa incepi si cu 1300cc poti sa incepi si cu 2400 cc nu conteaza. depinde de tine cat esti de bazat si daca esti cu capu pe umeri. Multi se dau cunoscatori ca R6 omoara sau ca nu e bine sa incepi cu 600, dar si 125cc la 140km.h te omoara, dar daca lor lea fost frica sa inceapa cu ceva mare acum isi dau parerea la toti ca nu e bine ceva de 600 sau mai mare. Poti sa mergi cu orice moto atata timp cat tu esti stapan. :)

 

 

Ps: Da omoara pe oameni care isi iau moto pt pz.de sau pt figuri. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru initiativa de a te apuca de motoretism si pentru achizitie. S-o stapanesti sanatos!

 

Intr-adevar, nu te omoara pentru ca e R6 sau R1 sau orice altceva. Tu ai comenzile la dispozitie si faci ce vrei cu ele. Dar (si ar fi bine sa nu uiti acest "dar") e ceva adevar in ce au spus alti cativa mai sus. Cu 1300 iti luai un CB500 in stare foarte buna, nu un R6 destul de vechi cu carenele refacute si alte posibile probleme (trebuie sa tii cont ca cine a avut R6 nu a mers tocmai "cuminte" si a forjat ceva la ea). Pe o motocicleta cu putere mai mica si pozitie in sa mai relaxata poti invata mai bine si mai repede sa mergi decat pe una pe care stai cam in maini si iti consuma destul de multe resurse de concentrare doar ca sa stai pe ea si sa nu exagerezi cu viteza. Plus ca supersportivele au darul de a "masca" foarte bine viteza. Vor fi probabil momente in care ti se va parea ca mergi incet, dar vei constata ca nu e deloc asa de-abia cand te vei uita la vitezometru. Fiind prima motocicleta, era mai bine sa aiba cat mai putine carene, ca sa nu plangi dupa plastice daca o mai dai un pic pe jos (chiar si de pe cric).

 

Oricum, fiecare isi alege ce motoreta vrea dupa propriile criterii. Daca tie asta ti-a placut, sa te poarte sanatos pe unde vrei tu. In locul tau as schimba cat mai repede cauciucurile alea de ebonita (maestrul Balamuc te poate ajuta cu treaba asta la costuri rezonabile) si, daca tot ai citit cartile respective, exerseaza cat mai mult, cat mai des manevrele descrise acolo si nu uita ca cel mai bun lucru de pus in/pe motocicleta este benzina in rezervor. Baga cat mai multi kilometri, invata sa mergi cat mai bine, mergi cu cap si... cam atat.

 

Bafta!

Editat de kriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai luat-o la un pret foarte foarte bun... Daca as fi auzit de un R6 la banii astia, as fi spus ca e praf, dar vad din poze ca se prezinta bine si mai ales ca tu spui ca merge ok, fara probleme. Eu zic ca nu trebuie sa sincronizezi si sa cureti carburatoarele, daca nu ai nicio problema cu motocicleta. Daca se aude frumos, liniar (nu ca si cum ar merge in 3 pistoane), si daca iti sta cum trebuie la relanti, trage foarte bine, nu cred ca ai de ce sa umbli la ele... altii au umblat tot asa, ca mai apoi sa le para rau pentru ca nu mai merge la fel de bine motorul.

 

Uite aici un clip cu un R6 inainte de sincronizare si curatare. Poti observa cat de prost mergea motorul... aici e cazul sa intervii.

 

 

 

Multa bafta, si 0 incidente :)

 

aaa... si scapa de manerele alea de pe codita, ca ii strica tot aspectul :D

AÂşa sună Âşi motorul meu dimineața când îl pornesc cu Âşocul, pentru vreo 2-3 secunde. Să fie ceva înneregulă? Carburatoarele sunt sincronizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru initiativa de a te apuca de motoretism si pentru achizitie. S-o stapanesti sanatos!

 

Intr-adevar, nu te omoara pentru ca e R6 sau R1 sau orice altceva. Tu ai comenzile la dispozitie si faci ce vrei cu ele. Dar (si ar fi bine sa nu uiti acest "dar") e ceva adevar in ce au spus alti cativa mai sus. Cu 1300 iti luai un CB500 in stare foarte buna, nu un R6 destul de vechi cu carenele refacute si alte posibile probleme (trebuie sa tii cont ca cine a avut R6 nu a mers tocmai "cuminte" si a forjat ceva la ea). Pe o motocicleta cu putere mai mica si pozitie in sa mai relaxata poti invata mai bine si mai repede sa mergi decat pe una pe care stai cam in maini si iti consuma destul de multe resurse de concentrare doar ca sa stai pe ea si sa nu exagerezi cu viteza. Plus ca supersportivele au darul de a "masca" foarte bine viteza. Vor fi probabil momente in care ti se va parea ca mergi incet, dar vei constata ca nu e deloc asa de-abia cand te vei uita la vitezometru. Fiind prima motocicleta, era mai bine sa aiba cat mai putine carene, ca sa nu plangi dupa plastice daca o mai dai un pic pe jos (chiar si de pe cric).

 

Oricum, fiecare isi alege ce motoreta vrea dupa propriile criterii. Daca tie asta ti-a placut, sa te poarte sanatos pe unde vrei tu. In locul tau as schimba cat mai repede cauciucurile alea de ebonita (maestrul Balamuc te poate ajuta cu treaba asta la costuri rezonabile) si, daca tot ai citit cartile respective, exerseaza cat mai mult, cat mai des manevrele descrise acolo si nu uita ca cel mai bun lucru de pus in/pe motocicleta este benzina in rezervor. Baga cat mai multi kilometri, invata sa mergi cat mai bine, mergi cu cap si... cam atat.

 

Bafta!

 

In legatura cu cauciucurile si eu am fost in dilema dar avand in vedere ca sunt productie 2010 cred ca pot sa circul macar pana la urmatorul salariu:).Motorul nu a fost rulat in tara este luat din afara adus in tara inscris si pus la vanzare de catre domnul Costi Pec eu fiind al doilea propietar real al ei primul fiind un turc..Cat despre forjat nu stiu ce pot spune momentan nu motorul nu da semne de oboseala,am ascultat si alta cutie de R6 cum se aude si pot spune ca nu exista sunetul acela de transmisie de Tractor in prima treapta cu exista la R'urile forjate(am o cunostinta care are un r6 din 2002 )si acea cutie este forjata in prima si a doua trepta si deaici si comparatia.NU pot spune ca e perfect,cunosc aspectele ei negative adica faptul ca este una din motocicletele care intra cel mai repede in voblaj si rupe aderenta,dar cine intra in virjaje ca Jorge Lorenzo ca incepator :) .Cu pozita momentan nu ma plang am facut si ture de 200 de km fara sa am vreo problema inlegatura cu dureri de maini de ceafa sau de coloana.In legatura cu carenajul, am un batranel care detine un strung prin zona mea si deja i'am facut niste buloane aka crash paduri din teflon(bara plina de teflon) urmand sa ne apucam sa construim si niste bare de protectie pe care vreau sa le vopsesc in negru.Consumul facut de mine este unul la 6 la % cu mers undeva la 4000-5000 de ture cu scapari rare in 8000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Immortal22 :

Sunt motoare destul de rezistente in ciuda turelor inalte,la cutii mai fac fitze dar nu e o regula.Cauciucurile mie mi se par ok,schimba-le cand ajung la martori,e f simplu

Crashpad-uri eu as propune din cauciuc din ala plasticat,tare,nu din teflon,pe baza experientei acumulate dupa o tranta a unui prieten la peste 80 la ora din care motorul (un Hornet) a iesit aproape nevatamat (doar ghidonul indoit,in rest nezgariata) exact datorita unor crashpad-uri destul de mari din cauciuc plasticat luat de pe ebay cu vreo 35 de lire.

Intr-adevar, nu te omoara pentru ca e R6 sau R1 sau orice altceva

Este o mare diferenta intre R6 si R1.

Recunosc,pe R6 m-am dat doar de cateva ori,dar avand in vedere unde vine puterea mie chiar nu mi se pare un motor periculos pt cineva obisnuit cu 600,mi se pare chiar frecus daca nu o turezi,ca motor mie personal nu imi place decat sunetul,dar e foarte usoara si fasneatza.

Pe R1 in schimb am aprofundat mai bine,am una de ceva timp si in prealabil m-am mai dat cu modelul original'98 si pot sa zic ca e cam monstruletz.Mai ales primul model,salbatica,salbatica,salbatica.Nu stii cand o superi si se enerveaza pe tine,sunt motoare pe care mi se pare ca tot timpul tre sa fii in garda si niciodata nu o sa poti spune ca o cunosti 100%.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@E.Z rider Sunt posesorul permisului de prin 2008,kilometri sunt facuti pe bune nu ,,NV''.Unde in zona mea sunt oprit de 2-3 ori pe luna fie de poltia Calarasi fie de poltia Lehliu fie de politia de frontiera.Da ca sunt incepator pe R6 nu cred ca sunt primul si nici ultimul care a bravat spre al lui mormat cum ar spune uni membri ai acestui formu ..dar am avut o iarna intreaga in a ma documenta (Keith Code Twist of the Wrist vol I si II pe urma citind si recitind sectiunile pentru incepatori+plus o serie de documentare facute cu scopul de a stapani iesirile noastre).Si niciodata nu am avut tentatia de a baga mana in gaz adanc ne gandindu-ma la consecinte.Imi pretuiesc viata,niciodata neavantandu-ma cu capul inainte.Apoi a urmat o serie de investiti in cadrul protectiei mele pe care nu le consider ieftine(nu sunt omu care iese pe motor in t-shirt si in blugi+ o perehe de ochelari de soare).Sunt aici sa primesc sfaturi si sa incasez galusti dehh daia sunt incepator nu sunt atot-stiutor..Iar motociclismul in al in sange de cand mergeam pe mobra apoi pe un mz'u de 2.50 si nu este vorba ca o sa ma las dupa 2 cazaturi...

 

@CristiDb merci mult:)

 

@Bogdan gba -Aici chiar ai dreptate nu seamana cu nimic din ce arata acolo motorul proneste nromal chiar si la 10 grade porneste fara relanti tras ..o sa iti ascult sfatul in legatura cu sincornizarea si cu coditia :D

 

Va multumesc pentru feedback fiind el pro si contra ..Am venit pregatit sa iau cateva palme moralizatoare din partea userilor mai batrani ca mine si nu ma supar cat acestea viin pe un caracter educaticv.O zi buna

 

1. se poate trai si ca incepator pe R1, dar de ce?

2. daca esti cumpatat si nu vrei sa bagi mana in gaz, de ce pana lu' hector ti-ai luat un supersport?

 

imi este greu sa inteleg apetitul incepatorilor pentru supersporturi, cu atat mai mult cu cat au faze de genu: nu am de gand sa... trag, dau, rup... De ce ti-ai luat un ss de 120 de cai ca sa folosesti 20?

 

@cristiDB ... prietene esti limitat in gandire... motocicletele nu sunt caracterizate doar de cilindree... pune mana pe o revista, catalog sau cauta prin lume... exista motociclete din multe gategorii supesporturile sunt motociclete construite pentru a fi alergate (si pt a puncta la pixte). vezi in semnaura un catalog care are acum 700 de modele de motociclete si va ajunge in curand la 1300...

Nu trebuie sa imi intre nimeni in gratie dar mi se gace putin greata cand vad un supersportiv de oras ca se da de ceasu' mortii ca nu e respectat in trafic si tre' sa facem o campanie... pune mana pe un ER6-F pe un R1200GS sau pe un Hornet si s-ar putea sa nu ti se mai para lumea la fel de ingusta...

Hai somn usor...

 

Mesaj completat

Chiar aveam de gand sa zic ca R6 franeaza mai bine, dar a spus-o GoodKat inainte :D Singurul lucru periculos la R6 (si la alte SS-uri) e puterea. Daca faci abuz de aceasta, clar riscurile sunt mari. Insa daca mergi normal, cat mai aproape de limitele legii, eu zic ca pericolul e la fel ca si pe alta motocicleta. Cazurile in care "scapi mana-n gaz" si din cauza puterii cazi sau faci accident, sunt foarte rare... de regula scapatul asta al mainii se poate intampla doar la prima tura cu motorul, daca nu ai mai mers in viata ta cu motocicleta (nici macar la scoala)... Dupa cateva minute de plecari de pe loc si franari, nu cred ca mai ai cum sa scapi mana in acceleratie.

 

Unii s-au obisnuit cu ideea ca daca iti iei R6 (sau alt SS) din prima, esti cocalar; nu trebuie sa generalizam... Sa nu uitam totusi ca cocalarii (scuzati cacofonia) prefera mai intai de toate 318, 320, X6, Q7, etc. in functie de venit... si iarasi, nu generalizez, sunt multe persoane normale ce detin aceste vehicule, dar din toti cocalarii pe care ii cunosc :) toti confirma ceea ce am spus eu :D

Mai pune pozitia de pilotaj la dezavantaje care iti limiteaza "campul de atentie", da' nu ma asculta pe mine... nu am permis de 11 ani si nu am mers decat ocazional... :D

 

@immortal... cu atat mai mult cu cat zici ca banii sunt munciti si nu te dau afara din casa trebuia sa te orientezi spre un motor mai economic... dar, tu stii mai bine ce vrei. exista motociclete care folosesc gume de 200 euro/perechea (la magazin nu la Balamuc) exista motociclete la care consumul mediu este pe la 5% (la r6 sare de 7... o sa vezi. Si nu ma refer la 250 ci la 650/800 sau chiar mai mult...

Si exista motociclete care bat lejer 100.000 km. De aia unele motoare SH au pret mai bun la revanzare chiar daca 100 nu 120 de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...