lorddanu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Am si eu o problema la hayabusa. Astazi, benzina in rezervor cam un sfert - alimentez de 40 lei (aproximativ 8 l) si plec la o plimbare. Fac 40 de km fara nici o probema. las motorul vreo 4-5 ore si plec inapoi. Imediat de la plecare observ ceva ciudat - motorul nu mai trage liniar, (lipsa evidenta de putere) ci doar in suturi. Opresc dupa un km si incerc sa-l ascult la relanti - merge rotund si frumos, doar din cand in cand aud un zgomot ciudat fara sa se modifice turatia motorului, Turat pe loc nu se observa nici o problema. plec din nou la drum, aceeasi problema timp de 40 de km. Cum rezervorul e aproape gol 1/4-1/5 benzina ramasa, ma duc sa fac un plin de la alta benzinarie crezand ca e de la benzina. Mai fac 10-15 km, la fel problema persista indiferent de turatie, viteza in care ma aflu sau viteza cu care merg. Inca o ploblema - dupa ce l-am oprit nu a mai ponit la prima apasare de buton, ci de la a treia. L-am opri si pornit consecutiv de 5-6 ori, si inca o data din aceste dati a pornit mai greu decar normal (am tinut butonul apasat aproape trei secunde) Ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Schimba-ti rezervorul cu unul dupa 2001, cu pompa interna. Exact aceeasi problema am avut-o si eu. Se duce pompa de benzina. E prinsa de cadru si din cauza caldurii pica relativ repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) Schimba-ti rezervorul cu unul dupa 2001, cu pompa interna. Exact aceeasi problema am avut-o si eu. Se duce pompa de benzina. E prinsa de cadru si din cauza caldurii pica relativ repede. Stiu ce probleme ai avut tu. Eu sper sa nu fie pompa de benzina - exista o mica diferenta intre problema ta si a mea. Nu mi s-a oprit motorul niciodata, la relanti merge bine. Da in nas, (se balbaie) numai in sarcina. Sper sa fie mizerie undeva, o bujie, cine stie ce. Maine o duc la cineva sa se uite un pic la ea - poate am bafta. Motorul are 21K km - poate sa cada pompa de benzina atat de repede? Am pus mereu in ea numai benzina 98-100 si cat s-a putut de la benzinarii bune. Editat Aprilie 17, 2011 de lorddanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Daca la relanti mere rotund si cand il turezi in gol se tureaza ok, dar in sarcina nu, problema este una de alimentare cu benzina. Poate ceva furtun prin rezervor, poate e chiar pompa, dunno. Dar pot sa iti zic ca e de la alimentarea cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 In plus nu am avut nici o eroare in bord, nici un F1 aprins, nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 verifica bateria, poate e pe duca, sunt patit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 din pacate si pantera si dan au dreptate este vorba de alimentare verifica furtunele sa fie montate tur retur cum trebuie asta daca a mai umblat cineva pe acolo verifica sa nu ai rugina in rezervor curata pompa respectiv toate filtrele din ea plus cel din rezervor si daca dupa astea tot la fel face cand bagi mana in ea full throtle este sigur pompa succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 Eu am Hayabusa - an de fabricatie 2004 Pompa de benzina unde se afla - in rezervor sau in afara lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 La motoarele care au pompa de benzina in rezervor se recomanda sa se mearga cu rezervorul macar pe jumatate plin.Racirea pompei se face cu benzina de rezervor.Stiu pe mai multi care bagau de 20,30 de roni benzina si le-au picat pompele(mergeau pe rezerva).Am auzit asta si de la mai multi mecanici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 La motoarele care au pompa de benzina in rezervor se recomanda sa se mearga cu rezervorul macar pe jumatate plin.Racirea pompei se face cu benzina de rezervor.Stiu pe mai multi care bagau de 20,30 de roni benzina si le-au picat pompele(mergeau pe rezerva).Am auzit asta si de la mai multi mecanici. Partial adevarat, adica daca ai pompa, tre sa ai si benzina in rezervor, insa nu jumate, ci sa nu circuli pe rezerva ca nu se mai raceste pompa... Daca ar fi sa ai jumate in el, nu ai mai avea rezervor de 20L ci de 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 mereu facut plinul la rezervor - nu s-a mers pe rezerva s-a pus putina benzina doar cand nu era ok benzinaria ca sa ajungem la urmatorul peco Tot nu mi-ati raspuns la intrebare - unde se afla pompa de benzina, in interior sau in exterior? (motorul este hayabusa din 2004) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 mereu facut plinul la rezervor - nu s-a mers pe rezervas-a pus putina benzina doar cand nu era ok benzinaria ca sa ajungem la urmatorul peco Tot nu mi-ati raspuns la intrebare - unde se afla pompa de benzina, in interior sau in exterior? (motorul este hayabusa din 2004) Asta ar fi logic ca tu sa stii, doar ti-ai cumparat modelul asta, daca ti l-ai luat inseamna ca ar trebui sa ai si ceva habar despre el. Te las sa aflii singur.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Asta ar fi logic ca tu sa stii, doar ti-ai cumparat modelul asta, daca ti l-ai luat inseamna ca ar trebui sa ai si ceva habar despre el. Te las sa aflii singur.... No offence, dar asta-i cea mai barbara marlaneala posibila pe un forum! Nu intreba nimic la "service" ca trebuia sa stii... Te las sa afli singur ce enormitate ai scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 2004 pompa se afla in interiorul rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 daca este 2004 cum a spus si reaper uita ce am spus pompa se afla in rezervor acum verifica daca ai mizerie in rezervor(rugina ,apa etc) eventual goleste rezervorul si pune benzina buna apoi daca face la fel verifica injectoarele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 daca este 2004 cum a spus si reaper uita ce am spus pompa se afla in rezervor acum verifica daca ai mizerie in rezervor(rugina ,apa etc) eventual goleste rezervorul si pune benzina buna apoi daca face la fel verifica injectoarele!!! CORECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Asta ar fi logic ca tu sa stii, doar ti-ai cumparat modelul asta, daca ti l-ai luat inseamna ca ar trebui sa ai si ceva habar despre el. Te las sa aflii singur.... te duci la medic -au ma doare... medicul iti trage un spitz in coor si-ti spune - marsh bah si afla singur ce te doare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 18, 2011 Autor Share Postat Aprilie 18, 2011 Buna seara. Revin cu vesti noi. Aseara, dupa cateva din posturile voastre eram aproape convins ca totul e din alimentare si ma pregateam sa-mi comand o noua pompa de benzina. Tot gandindu-ma, ceva nu-mi cadea bine. Ma deranja, deruta faptul ca nu mi-a aparut nici o eroare in bord, asa ca am luat-o logic. japonezul ala cu ochii oblici nu-i asa de prost si daca ar fi ceva din alimentare, pompa samd ar trebui sa apara un cod de eroare ceva. Inca o chestie - o pompa de benzina nu ar trebuii sa pice in 21 K KM. M-a deranjat tare faptul ca, aseara dupa ce am pus benzina si am facut plinul nu s-a observat nici cea mai mica imbunatatire in mers. Unul dintre voi a zis: "verifica bateria". Ideea lui parea stupida la inceput, dar a inceput sa ma roada. Sansele de a fi bateria cu probleme par nule deoarece motorul a pornit mereu cand trebuie, lumina am mereu si faza scurta nu se poate stinge. Dar, zice nevasta, dute si ia bateria si pune-o la redresor, ce te costa. Asa ca azinoapte la 12 cobor in garaj, scot bateria si o aduc in casa. O pun la redresor, aparea cam un sfert incarcata si o las pana azidimineata. O pun pe motor si surpriza? merge totul perfect, Fac repede 20 km, trag de ea ca nebunul, o duc in sarcina pana la 11k ture, full throtle dupa cum a zis nasu, in toate vitezele, nici o problema. Toata ziua am frecat-o (chinuit-o) prin oras incercand sa mai vad un semn cat de mic ca ar mai fi probleme. Acum dilema, si vreau sa ma ajutati voi: sunt doua posibilitati: 1. chiar a fost bateria (da doamne si promit ca o sa fiu cuminte si o sa am grija de motocicleta ca de ochii din cap) si 2. s-a amestecat benzina din rezervor si problema o sa apara din nou. Am luat o baterie noua, ce sa fac: astept sa imi faca figuri din nou cu bateria asta (daca e de la baterie) si o inlocuiesc sau sa o montez maine dimineata pe motor indiferent de situatie. Daca nu-i bateria si motorul inca merge bine deocamdata (temporar, pana cade din nou) ar trebui sa incerc sa pun in rezervor un aditiv de benzina gen Duralube samd.? Tot ma racaie gandaul asta: daca e de la mizerie, benzina cu apa etc. de ce mi-a facut figuri numai ieri, si numai la 1/2 din drumul facut cu "posibila benzina cu probleme"' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 ... sau toate de mai sus Treaba cu bateria poate sa fie si un contact prost la borne, sau mai stiu eu ce. Relevant ar fi un test al bateriei, ca sa vezi daca e gata sau nu... Vezi cu un voltmetru cat iti scade tensiunea pe ea in timp ce dai la automat. Daca e sub 10V, pune-o pe aia noua si gata. Ca si idee pe viitor, da prioritate la sfaturile de la aia care au mobra ca a ta. Sunt sanse foarte mari ca ei sa fi patit deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 18, 2011 Autor Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) Cand incerci sa rezolvi o problema incerci sa elimini din cauze - de regula cele mai usoare, sau care necesita cel mai putin timp, bani, efort; chiar daca nu par a fi cele mai plauzibile. Asa am facut si eu cu bateria, era cel mai usor lucru de facut si sunt sanse mari ca in cazul acesta sa fi facut mai bine sa ascult pe toata lumea, indiferent daca au sau nu au motocicleta ca a mea. (fara suparare "DAN CATA") Mesaj completat ca sa nu uit mersi alex gsxr pentru idee Editat Aprilie 18, 2011 de lorddanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 daca e pe injectie, cind ai scos bateria s-a resetat ECU, tot de la benzina a fost (proasta rau sau cu apa) treaba cu bateria ti-a mascat doar problema de alimentare/aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) Cand incerci sa rezolvi o problema incerci sa elimini din cauze - de regula cele mai usoare, sau care necesita cel mai putin timp, bani, efort; chiar daca nu par a fi cele mai plauzibile. Asa am facut si eu cu bateria, era cel mai usor lucru de facut si sunt sanse mari ca in cazul acesta sa fi facut mai bine sa ascult pe toata lumea, indiferent daca au sau nu au motocicleta ca a mea. (fara suparare "DAN CATA") Mesaj completat ca sa nu uit mersi alex gsxr pentru idee cum spuneam sunt patit cu faza asta, nu eram sigur 100% in cazul tau dar pe aproape, daca e din cauza bateriei ar fi cazul sa o schimbi, eu am fost nevoit sa imi las motorul intr-o parcare din cauza asta, nu am mai reusit sa o pornesc nici cu fire si nici impinsa. daca ar fi din cauza pompei/injectoarelor problema ar trebui sa se mainifeste permanent, mai ales la relanti unde nu ai un flux de benzina prea mare/puternic, asa cum e in ture mai mari (fluxul pompei e reglat de cdi). nu ai pentru ce, la mai multi kilometri! ai trecut prin iasi cu motorul zilele astea?? Mesaj completat daca e pe injectie, cind ai scos bateria s-a resetat ECU, tot de la benzina a fost (proasta rau sau cu apa) treaba cu bateria ti-a mascat doar problema de alimentare/aprindere. sa nu imi spui ca daca resetezi cdi-ul asta automat iti elimina apa din benzina sau benzina proasta, oricum e o idee... Mesaj completat daca nu ai manualul da un semn si ti-l trimit, vezi cum se masoara componentele si ce valori trebuie sa-ti dea si nu mai ai nevoie de "cunoscatori" Editat Aprilie 18, 2011 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Ma bucur ca ai rezolvat, dar ma simt dator sa fac ceva precizari off-topic daca nu ai presiune de benzina nu apare eroare pentru ca nu exisa nici un senzor care sa masoare presiunea de benzina o alta precizare ar fi ca calculatorul de motor nu regleaza presinea de benzina petru ca nu are cum la acest model ecu decat autorizeaza cuplarea releului care porneste sau opreste pompa sfatul meu mergi cu motocicleta asa cum este acum daca incepe sa faca iar pur si simplu pune bateria nou s vezi daca se elimina problema succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 ... Dar, zice nevasta, dute si ia bateria si pune-o la redresor, ce te costa. ... Scuze pentru off-topic, vroiam doar sa te felicit pentru nevasta aleasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Ma bucur ca ai rezolvat, dar ma simt dator sa fac ceva precizari off-topic daca nu ai presiune de benzina nu apare eroare pentru ca nu exisa nici un senzor care sa masoare presiunea de benzina o alta precizare ar fi ca calculatorul de motor nu regleaza presinea de benzina petru ca nu are cum la acest model ecu decat autorizeaza cuplarea releului care porneste sau opreste pompa sfatul meu mergi cu motocicleta asa cum este acum daca incepe sa faca iar pur si simplu pune bateria nou s vezi daca se elimina problema succes!!! [/quote Sunt de acord 100% cu precizarile lui Nasu! Cine stie cunoaste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.