Gova Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Naspa rau, dar totusi nu ai postat unde trebuie. Exista un topic numit "clipuri cu accidente" la sectiunea "motociclisti in fiecare zi" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 vorba aia: cand e sa ai ghinion, si-n p!zda dai de cui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Groaznic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Cred ca producatorul castii o sa aiba de platit niste despagubiri. Ma intreb ce se poate intampla cu o casca made in China din cele purtate de scuteristi pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Cred ca producatorul castii o sa aiba de platit niste despagubiri. Ma intreb ce se poate intampla cu o casca made in China din cele purtate de scuteristi pe la noi. pai exista doua posibilitati,fie sa se faca precum coaja de la pepene,fie sa iti salveze viata asa cum a fost accidentul cu scuter din Bucuresti de anul trecut.Totul tine doar de zei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Shit happens, desi de obicei se intampla dupa cafeaua de dimineata si doare doar daca n-ai mestecat bine ardeiu' din shaorma. De retinut / admirat faptul ca nu s-a apucat nimeni sa traga de batz. Ar fi rezultat o hemoragie nasoala. Treaba asta se lasa in seama personalului specializat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Cred ca producatorul castii o sa aiba de platit niste despagubiri. Ma intreb ce se poate intampla cu o casca made in China din cele purtate de scuteristi pe la noi. Nu te despagubeste nici o firma ce fabrica casti daca ai accident si nu te protejeaza acea casca. Eu de ex. la ambele casti am un disclamer in interior care imi spune ca acest sport este intrinsec periculos si ca nici o casca sau echipament de protectie nu te poate proteja de toate tipurile de accident. Asadar firma producatoare nu este responsabila pentru tartacuta motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FreT Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Pai din cate se vede este open-face casca nici decum nu avea vro chestie de protectie....acum degeaba casca nu se craca daca tu intri in sulite )) trece prin gemulet intra prin cap si de acolo se opreste in casca sau in cutia craniana Naspa rau accidentu super naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Am si eu o curiozitate si intreb pt ca la enduro/cross sunt tamaie. De ce poarta cei care fac cross casti din alea de cross cu bot in fata si cu cozoroc si ochelari?Nu e mai bine daca ar purta full face?Dpdv al sigurantei nu ar ajuta mai mult?Alea sunt mai grele sau de ce?Si castile specifice de cross,de ce au botul ala pronuntat in fata,de ce nu sunt aprox sferice ca cele de sport,asta nu-ti dauneaza cand cazi in gura,nu-ti intoarce capul sau ceva? Editat Aprilie 29, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 1. transpiri foarte mult. in casca full face n-ai putea sta cu viziera coborata decat daca mergi "la pas" pe sosea. 2. vizierele sar / se zgarie / se sparg daca iti iei crengi / pietre in ele. ochelarii nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Iar botul alungit are si rolul de ati proteja mufa asigurand o distanta mai mare intre gura si pamant. Cozorocul mai este bun si impotriva soarelui. Ochelarii se zgaraie si ei, dar mai greu .Totusi au un dezavantaj ..iti cam ingusteaza campul vizual. Mesaj completat wikipedia Off-Road/Motocross A motocross helmet showing the elongated sun visor and chin bar The motocross and off-road helmet has clearly elongated chin and visor portions, a chin bar, and partially open face to give the rider extra protection while wearing goggles and to allow the unhindered flow of air during the physical exertion of this type of riding. The visor is to allow the rider to dip his head and provide further protection from flying debris during off road riding. It will also keep the sun out of the eyes of the rider during jumps. Originally, off-road helmets did not include a chin bar, with riders using helmets very similar to modern open face street helmets, and using a face mask to fend off dirt and debris from the nose and mouth. Modern off-road helmets include a (typically angular, rather than round) chin bar to provide some facial impact protection in addition to protection from flying dirt and debris. When properly combined with goggles, the result provides most of the same protective features of full face street helmets. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Am si eu o curiozitate si intreb pt ca la enduro/cross sunt tamaie.De ce poarta cei care fac cross casti din alea de cross cu bot in fata si cu cozoroc si ochelari? Enduro/ cross/ rally raid sunt sporturi foarte solicitante din punct de vedere fizic/cardio. Ca exemplu ca sa iti faci o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Aham,da,acum pricep ideea,nu e rea.Full face-ul n-ar mere,corect.Faza cu ochelarii ma cam gandeam ca din cauza ventilatiei poarta,dar botul alungit nu ii intelegeam logica.Mersi de lamuriri. Lucru' naibii cu cross-urile astea,chiar ca e solicitant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Pai na,ma gandesc ca pe strada daca iti pui una cu botul lung,daca cazi la viteza mare o sa-ti intoarca capul aiurea si de asemenea nu mai au aceeiasi rezistenta ca o casca de forma sferica.Ma gandesc ca pe ei nu-i intereseaza rezistenta la impact asa mult pt ca nu sunt vit f mari la motocross si casca nu risca sa se fisureze,impactul are forta mult mai mica decat la un sport unde dai cu capul de asfalt.Or sti ei ce zic,explicatia mi se pare destul de logica si e de pe wiki,eu oricum numai imi dau cu presupusul,cum am mai zis,la partea asta a motociclismului sunt tamaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TREPADUSHU Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 cozorocul este ''indispensabil'' in iesirile offroad, mai ales la iesirile in gasca, iti ptotejeaza foarte bine fata/ochelarii(vizibilitatea), de ce arunca cei din fata sau ploaie. practic lasi capul in jos cat sa vezi minimul necesar in fata, nemaiprimind noroi in freza. exista si cozoroace cu inca niste prelungiri culisabile, pentru a proteja si mai bine vizibilitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 1. cozorocul: -protejaza impotriva soarelui -cand ai un alt motociclist in fata protejaza de tot ce arunca roata lui de spate cand pui barbia in piept/ la fel si cu crengile su alte forme de vegetatie - este incomod la viteze mari dar pentru a contracara vibratiile castii se monteaza acea "aripioara de rechin" care stabilizeaza un pic casca 2. botul: - are un rol foarte important la impctul frontal cu pomul/stanca/solul deci"iti tine pupatoarea departe de pamant" - permite o ventilare mult mai mare deoarece efortul fizic sustinut duce la cresterea pulsului si implicit ai nevoie de mai mult aer(ia incercati sa fugiti 200m cu o casca integrala in cap cu viziera inchisa, apoi repetati cu una de cros si la sfarsit cu una de trial diferentele sunt izbitoare) - aerodinamicitatea lasa de dorit.... se sparg si castile de cros, eu am una la activ(agv, nu china racing)dar asta nu inseamna ca nu sunt ok. in momentul fisurarii o mare parte din energie se disipa in crapaturile rezultate, astfel bostanul are mai putin de suferit accidentul cu pricina este unul norocos as spune: 1 batul a intrat pe sub casca deoarece ochelarii nu s-au miscat de la locul lor nici o secunda 2 lipsa protectiei de cervicala(let brace)l-a expus foarte tare pe rider: daca batul intra 10 cm mai jos era gata treaba, pomana,flori, coliva etc... cred ca protectia de cervicala l-ar fi salvat si in situatia asta pt ca nu ar fi lasat un spatiu deschis foarte mare sub casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Acum referindu-ne strict la accidentul prezentat, daca purta o casca full face nu patea nimic, parerea mea. Oricum, aceeasi intrebare mi-o puneam si eu ca Method, de ce au botul ala lung, si tot nu am gasit un raspuns LOGIC, aia cu "sa iti tina gura departe de pamant" nu prea merge zic eu, de ce nu sunt facute si astea de strada la fel cu bot ? Asfaltul e mai dur ca pamantul cred... Ideea e ca daca dai cu bostanul de pamant sa nu se zguduie tare, si castile sunt facute astfel incat "botul" e la oarecum la fel de lung ca si cozorocul. Si pe langa aerisire conteaza si faptul ca poti sa schimbi ochelarii repede: la multe curse pe noroi ai de mers mai multe runde si nu ai timp sa cureti/speli casca, dar ochelarii se schimba aproape instantaneu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.