sorinavram Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Nu stiu daca este locul aici si penru accidentele care puteau sa fie, dar cred ca e bine preventiv. Azi franam la un semafor in timp ce schimbam banda de mers. Mentionez ca nu a fost o frana salbatica, doar ceva mai ferma, pentru ca eram destul de aproape de semafor. In momentul cand am trecut peste dunga alba, roata din fata a patinat. Cum nu aveam viteza, am reusit sa ma redresez cu piciorul. Asa ca se poate adauga si vopseaua de marcaj la petele de ulei, de apa sau la praf ca pericole in momentul franarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 numa bine... se poate aluneca rau pe benzile de marcaj. usor cu franatul la stop... se poate face rosu oricand... chiar si pe galben... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Corect! Si ca sa fie traeba si mai naspa au aparut marcaje de pietoni vopsite complet adica trecerea de pietoni este toata o banda de vopsea...Un pic umezita, ca nu mai zic de ploaie, o pui de un balet in cel mai fericit caz, daca nu chiar de o cazatura pe cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 /index.php?...c=19338&hl= Unii au patit-o si ceva mai nasol. Tu te-ai redresat inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 Corect! Si ca sa fie traeba si mai naspa au aparut marcaje de pietoni vopsite complet adica trecerea de pietoni este toata o banda de vopsea...Un pic umezita, ca nu mai zic de ploaie, o pui de un balet in cel mai fericit caz, daca nu chiar de o cazatura pe cinste. Nu stiu cum e la voi la braila, dar in Buc trecerile de pietoni vopsite complet sunt date cu o substanta beton, un fel de cauciuc, chiar inainte de trecere, acolo te opresti ca in zid, nu aluneca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Nu stiu in ce Bucuresti traiesti tu, dar mie mi-a fugit spatele fiind aplecat putin pe o trecere de pietoni in timp ce faceam dreapta. Nu franam, poate o idee gaz ca incepeam sa ma indrept, da in nici un caz brutal. E vorba de una din trecerile de pietoni e pe strada aia din fata palatului parlamentului , refacute nou de cand cu francofonia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Atentie si la trecerile de pietoni turnate in piatra cubica/pavaj. Se stie ca cel mai mare inamic al motocicletei pe sosea cand vine vorba de aderenta este piatra cubica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 Nu stiu in ce Bucuresti traiesti tu, dar mie mi-a fugit spatele fiind aplecat putin pe o trecere de pietoni in timp ce faceam dreapta. Nu franam, poate o idee gaz ca incepeam sa ma indrept, da in nici un caz brutal. E vorba de una din trecerile de pietoni e pe strada aia din fata palatului parlamentului , refacute nou de cand cu francofonia . Ma refer la trecerile alea portocalii. Nu sunt prea multe, cica e scump materialul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 portocalii ? .. nu am avut onoarea , pe unde sunt alea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 portocalii ? .. nu am avut onoarea , pe unde sunt alea ? Prin centru, in apropierea scolilor mai ales. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GABONE77 Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 mai nou se pun pe langa scoli maclavaisurile astea care sincer in afara de o aderenta mai buna nu folosesc la nimic parca mai bune erau traversele alea care daca nu incetineai era groasa, astea in afara sa mascheze asfaltul imbatranit si eventual ceva gauri nu fac prea mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Eu am cazut nasol cu o faza din asta, doar ca era pe marcajul de linie continua. Am pus frana fata violent ca mi-a intrat unul in fata si am fost pe jos intr-o fractiune de secunda.Noroc ca nu aveam mare viteza si nu a dat nici o masina peste mine! De evitat marcajele!Lumea stie dar uita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 (editat) Ceea ce veti citi aici s-ar putea sa va salveze ass-ul la un moment dat. Fiti foarte atenti si incercati sa retineti pe viitor, unde sunt trecerile de pietoni nemarcate cu zebra ci doar cu semne pe marginea drumului. Semnele alea pot fi acoperite de masini , autobuze, copaci, boscheti , si mai stiu eu ce. Fiti foarte foarte atenti, pietonii vad semnul si cred ca pot sa traverseze in liniste dar tu cu ochii bulbucati in asfalt dupa gropile care apar de sub ala din fata ta este foarte posibil sa nu remarci semnul care pe partea ta e acoperit, ceasul rau, de un autobuz. Asa ca mai putina viteza ca sa aveti timp sa scanati si marginea din stanga a drumului mai cu atentie. In plus a venit anotimpul rece , aderenta e scazuta la maxim chit ca drumul este uscat, comparabil cu cea pe ploaie. Lasati-va spatiu de reactie. Si scanati incontinuu. Editat Octombrie 16, 2006 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Ceea ce veti citi aici s-ar putea sa va salveze ass-ul la un moment dat. Fiti foarte atenti si incercati sa retineti pe viitor, unde sunt trecerile de pietoni nemarcate cu zebra ci doar cu semne pe marginea drumului. Semnele alea pot fi acoperite de masini , autobuze, copaci, boscheti , si mai stiu eu ce. Fiti foarte foarte atenti, pietonii vad semnul si cred ca pot sa traverseze in liniste dar tu cu ochii bulbucati in asfalt dupa gropile care apar de sub ala din fata ta este foarte posibil sa nu remarci semnul care pe partea ta e acoperit, ceasul rau, de un autobuz. Asa ca mai putina viteza ca sa aveti timp sa scanati si marginea din stanga a drumului mai cu atentie. In plus a venit anotimpul rece , aderenta e scazuta la maxim chit ca drumul este uscat, comparabil cu cea pe ploaie. Lasati-va spatiu de reactie. Si scanati incontinuu. Era sa iau si eu un pieton in coarne din cauze asemanatoare... indicator trecere mascat de camion, de dupa camion apare bovina fara sa se uite nici in stanga nici in dreapta... Picam de fraier rau daca daramam bovina. Norocul meu ca mergeam incet si am putut evita o situatie nedorita. ONTOPIC: Cu marcajul de linie continua era sa ma dau de pamant, cad am intrat in depasirea unui Golan care se credea la curse, Am ciupit putin de tot linia continua si am simtit cum pierd aderenta pe spate.Am redus imediat gazul si am reusit sa raman calare pe situatie (si pe motor...) da' nu a lipsit mult pana sa ma intind pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 (editat) cele mai nasoale marcaje sunt alea aplicate....pe drumurile refacute acum au revenit iarasi cu tampeniile astea...sunt extrem de aluneacoase, chiar si cand treci peste ele le simti. cat despre franat pe ele, am avut o experienta recenta... . mare grija Editat Octombrie 19, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Marcaje ca marcaje, dar sunt un soi acu care este aplicat in beton...nu ma refer de cele rosii sau limitatoarele de viteza...exact pe trecere de pietoni se observa ca nu sunt la nivelul asfaltului...sunt iesite in afara putin si stau albe mai tot timpul. Pe astea am avut eu probleme...in rest inca nu am dat cu curu de pamant pe astfel de zone indiferent de situatie : franare brusca, trecut peste ele, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadr1an1 Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Alea in relief sunt chiar nasoale, cand trec peste ele pe marginea lor mi se inclina putin, si la frana chiar aluneca... dar arata mai bine si tin mai mult, oricum e mai bine decat sa nu fie deloc cum sunt pe multe strazi din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.