Sari la conținut

probleme frana (mai ciudat)


adi713
 Share

Postări Recomandate

am o problema mai ciudata(daca ii pot spune asa). cand las motocicleta la soare se intareste maneta de frana fata, uneori sa tare de se infraneaza roata. de exemplu saptamana trecuta cand sa plec de la lucru era blocata total. ca solutie, trebuie sa dau drumul la presiune pe la aerisitor. chiar nu stiu cum o pot rezolva, poate ma ajuta cineva.multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, chiar ca e ciudata :P lichid foarte prost (dar chiar asa?!?!) sau aer undeva si cind sta in soare se dilata, dar daca dai drumul la presiune si iese lichid, in citeva ejaculari din astea ar trebui sa ramii cam fara lichid. In locul tau as merge la un service, as schimba lichidul de frima si as incarca toata instalatia pe la etrier ca sa fiu sigur ca nu am aer. Daca nici asa nu se rezolva inseamna ca se dilata discul, placutele sau pistonasul de la soare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pistonasul din pompa de frana nu face cursa completa la revenire si mentine intreg circuitul sub presiune.

Faptul ca sta in soare n-ar trebui sa sa influenteze cu nimic pentru ca in timpul funtionarii temperatura lichidului de frana este mult mai mare decat il poate incalzi soarele.

Ai putea sa investesti intr-un kit de reparatie a pompei de frana pentru modelul tau si sa treci la treaba.

 

In orice caz nu e de gluma, mai ales cu frana fata...

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba lichidul (asta in cazul in care n-ai facut-o mai demult) si incearca sa pui unul cu un punct de fierbere mai ridicat (DOT4 din comertul nostru, inca socialist, este cea mai proasta alegere, cred)! La mine ramineam fara frine daca frinam mai multicel si eram incarcat, cald afara, viteza maricica si dupa ceva timp isi reveneau miraculos frinele... adica dupa racirea lichidului. Am pus lichid MOTUL DOT4, cu punct de fierbere la 245*C si vad ca am eliminat problema! Spor! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai schimbat cumva maneta cu alta aftermarket? pistonasul pompei TREBUIE sa fie liber cind maneta nu este stransa, demonteaza levierul cind iti face treaba asta si vezi daca se elibereaza presiunea, daca tot nu merge demonteaza si curata pompa de frana, e foarte usor dar ai nevoie de un cleste special pentru sigurante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfaturi. lichidul este in instalatie de maxim o luna, dot 4. am sa incerc sa mai scot din el , si intentionez sa imi spal toata instalatia. am motocicleta de putin timp si la cel de la care am luat-o a stat in garaj vreo trei ani.

Editat de adi713
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfaturi. lichidul este in instalatie de maxim o luna, dot 4. am sa incerc sa mai scot din el , si intentionez sa imi spal toata instalatia. am motocicleta de putin timp si la cel de la care am luat-o a stat in garaj vreo trei ani.

 

adica cineva a umblat de curand la sistemul de franare.

 

vezi ca lichidul se incalzeste si de la franari repetate nu numai de la soare, eu am facut cateva "inginerii" la frane si am patit exact la fel doar ca s-a blocat frana fata in mers. (foarte neplacut)

 

iti recomand sa nu folosesti motocicleta pana nu rezolvi problema.

 

in primul rand verifica sa nu fie levierul vinovat, daca are joc ~1mm intre levier si piston trebuie desfacuta pompa, in pompa exista 2 canale(gauri) unul mare ~1-2mm diametru si unul mai fin, cureti cu breake cleaner sau alt solvent puternic si lasi sa se evapore inainte sa montezi , aerisesti prima data la banjoul pompei apoi la aerisitoare si distributor.

 

multe carpe la tine, nu lasa lichid de frana pe vopsea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai da' ce lichid de frina e ala de se dilata de la stat la soare? cind ii vad pe astia cu recomandari de genul "frate pune Motul ca rezolva toate problemele"... mie mi-a fiert si lichid de frina Motul de am ramas fara frina. da da, chiar Motul era, poate nu va vine sa credeti.

 

una la mina. doua la mina clestii "speciali" pt. scos sigurantele pot fi orice cleste de indoiat sirma (needle nose pliers cum le zice frantuzul).

 

trei la mina, cum viata mea aerisesti frinele pe la banjo bolt? ii dai drumu' si lasi sa curga lichidul pe motocicleta? exista de cumparat "banjo bolts" speciale cu aerisitor ca la etrier, dar nu orice motor are asa ceva stock.

 

asa la ghici as zice ca TNG are dreptate. dar recomand ca aerisirea s-o faci la un service care are scule speciale, efort mult mai mic si rezultate mult mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cind ii vad pe astia cu recomandari de genul "frate pune Motul ca rezolva toate problemele"... mie mi-a fiert si lichid de frina Motul de am ramas fara frina. da da, chiar Motul era, poate nu va vine sa credeti...

Unde vezi tu ca-i recomand cu ardoare sa puna numai acest tip de lichid? Am spus doar ce am facut io si n-am mai avut probleme, era o recomandare... de aia e forum! Sau tu esti unu' din aia... "Gica Contra", care cauta cu nerabdare un post de care sa se lege si sa dea in cap altora, care au alte pareri decit ale lui?! Ori tu ai fi vreun pui de-al lui Rossi, care incinta frinele si-n linie dreapta, iar team-ul lui abia asteapta sa-l vada la boxe sa-i rezolve urgent problema frinelor, ca sa poata baietelu' s-o arda mai departe?! Nu toti au bani de service-uri specializate, iar daca stau si citesc pe-aici, rar vad persoane multumite de prestatiile din acele service-uri... asa ca mai bine mor pe mina mea! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai da' ce lichid de frina e ala de se dilata de la stat la soare?

 

cam toate se dilata , chiar de la stat la soare, dar nu la Iasi.

 

 

una la mina. doua la mina clestii "speciali" pt. scos sigurantele pot fi orice cleste de indoiat sirma (needle nose pliers cum le zice frantuzul).

 

mai documenteaza-te, nu-i cleste de indoit sarma, e cleste pentru sigurante circlip pliers, cum le zice englezu' (dar nu la Iasi)

 

trei la mina, cum viata mea aerisesti frinele pe la banjo bolt? ii dai drumu' si lasi sa curga lichidul pe motocicleta?..

n-aveti carpe la Iasi?

 

muta basculanta Ionele :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becule, daca pe voi la Bucuresti nu va duce mintea sa stiti ce-i ala cleste de indoit sirma, e la voi problema.

 

doi. faza cu cirpele si aerisitul pe la banjo bolt e o cretinitate rara.

 

trei. despre astia care au ca singura mindrie faptul ca sint bucuresteni se dovedeste statistic ca de fapt sint niste besinosi de provincie care cred ca schimbind orasul le creste IQ-ul :P poate tu nu esti, poate esti un simplu prost de Bucuresti :P

 

pareai baiat simpatic, da' se mai inseala omul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aerisitul pe la surub o face absolut orice mecanic care se respecta macar un pic. cei care se respecta si mai mult le schimba cu niste suruburi care au in cap aerisitoare exact ca la etrieri. si e si logic, nici cu mama pistolului de vacuum nu scoti tu aerul ala de acolo...

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becule, daca pe voi la Bucuresti nu va duce mintea sa stiti ce-i ala cleste de indoit sirma, e la voi problema.

 

doi. faza cu cirpele si aerisitul pe la banjo bolt e o cretinitate rara.

 

trei. despre astia care au ca singura mindrie faptul ca sint bucuresteni se dovedeste statistic ca de fapt sint niste besinosi de provincie care cred ca schimbind orasul le creste IQ-ul :P poate tu nu esti, poate esti un simplu prost de Bucuresti :P

 

pareai baiat simpatic, da' se mai inseala omul.

 

 

ai dreptate sunt un "simplu prost" de bucuresti, iar tu esti ... floarea Iasului... vezi cum m-am abtinut sa te jignesc??? (direct ...ca de fapt iti dai seama ce am vrut sa zic :moron: )

 

1. corect e un cleste cu care indoi sarma :P

2. serios? si cum se aeriseste pompa daca schimbi furtunul de exemplu? sau pistonul? ne lamuresti si pe noi?? cu aerisitorul comandat pe ebay?

3. ai dreptate sunt un "simplu prost" de bucuresti, iar tu esti ... floarea Iasului... vezi cum m-am abtinut sa te jignesc??? (direct ...ca de fapt iti dai seama ce am vrut sa zic :D )

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becule, daca pe voi la Bucuresti nu va duce mintea sa stiti ce-i ala cleste de indoit sirma, e la voi problema.

 

doi. faza cu cirpele si aerisitul pe la banjo bolt e o cretinitate rara.

 

trei. despre astia care au ca singura mindrie faptul ca sint bucuresteni se dovedeste statistic ca de fapt sint niste besinosi de provincie care cred ca schimbind orasul le creste IQ-ul :P poate tu nu esti, poate esti un simplu prost de Bucuresti :P

 

pareai baiat simpatic, da' se mai inseala omul.

 

 

1. corect e un cleste cu care indoi sarma :D

2. serios? si cum se aeriseste pompa daca schimbi furtunul de exemplu? sau pistonul? ne lamuresti si pe noi?? cu aerisitorul comandat pe ebay?

3. ai dreptate sunt un "simplu prost" de bucuresti, iar tu esti ... floarea Iasului... vezi cum m-am abtinut sa te jignesc??? (direct ...ca de fapt iti dai seama ce am vrut sa zic :moron: )

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una la mina. doua la mina clestii "speciali" pt. scos sigurantele pot fi orice cleste de indoiat sirma (needle nose pliers cum le zice frantuzul).

se numesc "clip pliers" si sunt special facuti pt sigurante de genul asta - cu 2 urechi cu gauri.

 

trei la mina, cum viata mea aerisesti frinele pe la banjo bolt? ii dai drumu' si lasi sa curga lichidul pe motocicleta? exista de cumparat "banjo bolts" speciale cu aerisitor ca la etrier, dar nu orice motor are asa ceva stock.

Cu grija si atentie. Doar ce-am aerisit circuitul hidraulic la un ambreiaj de Ducati exact pe la banjo bolt. Faci exact ca si cu aerisitorul, il desfaci putin, apesi maneta sa scuipe putin lichid afara + aer (daca are adunat acolo) - de obicei se aduna acolo aer pt ca e cel mai inalt punct, si apoi il strangi la loc fara sa eliberezi maneta. Merge garantat 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se numesc "clip pliers" si sunt special facuti pt sigurante de genul asta - cu 2 urechi cu gauri.

 

 

Cu grija si atentie. Doar ce-am aerisit circuitul hidraulic la un ambreiaj de Ducati exact pe la banjo bolt. Faci exact ca si cu aerisitorul, il desfaci putin, apesi maneta sa scuipe putin lichid afara + aer (daca are adunat acolo) - de obicei se aduna acolo aer pt ca e cel mai inalt punct, si apoi il strangi la loc fara sa eliberezi maneta. Merge garantat 100%.

 

 

ai stricat toata distractia :P , nu mai bine-l lasa-i sa mai faca 2-3 posturi, incercam si eu un zambet de dimineata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

revid dupa ce am facut o spalatura la instalatie si bagat lichid de frana motul. degeaba, la fel. poate putin mai bine,dar tot se intareste la soare.cred ca e altceva . am sa investesc intr-un chit de reparatie pt etrieri. asfalt uscat la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am golit instalatia de franare la bandit tot pe la "banjo bolt" am facut aerisirea initial. Am incercat si pe aerisitorul de pe etrieri dar era mult chin. Probabil daca aveam scule de facut vacum in instalatie era alta treaba.. dar a mers si asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...