Sari la conținut

SCHUBERTH - Discutii Generale


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

SR1 la reducere au si la Louis. 199 EURO, marimile 54 si 62 :)


» Post actualizat in 28 Nov 2014 21:20

SRCS la 150euro (NOU) ptr C3 Mar.60-65. La louis e 300 euro.

 

Anuntul nu-mi apartine, e doar o semnalare:

 

http://olx.ro/oferta/schuberth-rider-communication-c3-ID2D1R7.html#1b4fa771a5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 568
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare ! Aprox cu 3 saptamani in urma mi-am cumparat un C 3 Pro de la United Motors . Mi-au dat baietii de la magazin folia de pe pin -lock jos !!! ( scuze, dar nu m-am putut abtine) Oscilam intre C 3 normala si Pro dar, cand am vazut-o pe asta nu am mai putut sa ma uit la alta casca :

Orientarea spre Schuberth am facut-o mai demult dupa ce am renuntat sa mai caut un Shark Evoline 2 ST dupa ce am vazut pe net ca are tot felul de probleme si in special dupa ce am vazut acest clip:

 

Am citit despre ea ( C3) si am vazut cam toate clipurile de pe net si sper sa nu am surprize cu ea ( nu am apucat sa o probez). Deci visam la casca asta de ceva timp. Dupa ce Caberg-ul meu Justisimo GT a inceput sa traga curent vara trecuta ( cu toate ca i-am pus viziera noua, degeaba) m-am hotarat sa astept iarna ( si reducerile) sa sa imi iau un Schuberth. Cei care aveti C 3 Pro va rog puneti aici ceva pareri despre ea... cum se comporta.

Ideea e ca am vrut sa cumpar si intercom-ul pentru ea dar nu il aveau pe stoc pentru aceasta marime si mi s-a sugerat sa astept pana iese modelul din 2015, UNELE dintre modelele din anii trecuti avand ceva probleme (vajaieturi, intreruperi). Daca ati avut ceva probleme cu intre com-urile de pe C 3 Pro sau normala pls. scrieti-le aici.

post-16516-0-25108400-1419756480_thumb.jpg

post-16516-0-96735500-1419756483_thumb.jpg

post-16516-0-17582200-1419756487_thumb.jpg

post-16516-0-31459400-1419756491_thumb.jpg

post-16516-0-28502500-1419756497_thumb.jpg

post-16516-0-25622800-1419756518_thumb.jpg

post-16516-0-71477300-1419756523_thumb.jpg

post-16516-0-36568500-1419756531_thumb.jpg

post-16516-0-16952000-1419756538_thumb.jpg

post-16516-0-40959900-1419756541_thumb.jpg

post-16516-0-65751900-1419756544_thumb.jpg

post-16516-0-96509400-1419756547_thumb.jpg

Editat de dj.marten
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casca e ok desi are cateva minusuri sau chestii care mie nu imi plac, ex. viziera culiseaza prea usor, poate din cauza ca nu am reusit sa fixez eu bine pinlockul mi se abureste in partea de jos dar numai intr-o parte, viziera am zgariat-o putin când am sters-o cu un servetel, chestii de astea marunte. Dar, este usoara, nu vajie, nu troncane, ai un camp vizual foarte larg, ochelarii de soare sunt foarte utili, partea frontala culiseaza usor, aerisitoarele sunt intr-adevar eficiente pe caldura dar sa nu uiti sa indoi triunghiurile alea din interior ca efectul nu este cel scontat daca misti doar butonul ala negru de deasupra, e mai usoara decat majoritatea flip-up-urilor.

SRC-ul e nemaipomenit, chiar nu am ce sa ii reprosez, nu am avut intreruperi, vajieli, etc., imi place ca se potriveste exact in locul gulerului, are tot felul de chestii aparte, gen programe radio, poti memora 7 posturi, raspunzi la telefon fara sa folosesti butoanele, calitatea audio este foarte buna, volumul se regleaza automat in functie de viteza sau vânt sau zgomot, chiar imi place si dincolo de asta, mi se pare util. Concluzia, eu le folosesc pe amandoua din 2012 si sunt foarte multumit. Ce ma enerveaza cel mai tare este ca sunt foarte scumpe. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am mai scris pe topicul asta legat de C3. Cat de curand se fac 5 ani si va urma cel de-al 6-lea sezon pentru casca mea. In total a cumulat in jur de 22000km, fiind folosita la soft-enduro si touring si in toate tipurile de vreme.

  • Interiorul e inca intr-o stare foarte buna si nu miroase(folosesc cagula indiferent de vreme), iar singura problema pe care i-am gasit-o ar fi captuseala putin subtire din zona fruntii(la sfarsitul zilelor lungi incepe sa ma doara capul in acea zona).
  • La exterior se observa trecerea timpului doar prin zgarieturile fine, care in lumina fac efectul de "panza de paianjen". Ce ma surprinde e ca stickerele sunt inca la loc, desi nu au avut lac peste ele. Am reusit sa ii fac cunostinta cu gravitatia(din fericire nu pe cap) si a rezistat bine din punctul meu de vedere.
  • Mecanismele de la mandibula, viziera si ochelarii de soare functioneaza perfect si nu au avut nevoie de intretinere. In schimb si pe mine m-a enervat faptul ca mecanismul vizierei nu are un arc mai puternic si un sistem prin care sa poti lasa viziera usor deschisa(precum e la Shoei - vara ar fi foarte util). In schimb garnitura vizierei de pe mandibula s-a dezlipit pe portiuni scurte in continuu. Cred ca daca pun cap la cap toate interventiile am lipit-o complet pana la urma(mi se pare totusi o greseala de fabricatie avand in vedere ca problema asta incepea dupa cateva luni de folosire). Si ar mai fi un minus si garnitura superioara care in timp a zgariat marginea de sus a vizierei, in ciuda faptului ca a fost curata tot timpul(din fericire nu intra in campul vizual).
  • Ochelarul de soare a fost primul care a cedat. Dar nu a fost vina lui, ci am avut ghinionul sa fiu stropit cu apa dintr-o balta pe un drum neasfaltat la 6 luni de cand o aveam. Am curatat-o cu grija cand am ajuns acasa, sub jet de apa(altcumva nu se putea), dar stratul anti-aburire s-a distrus si s-a zgariat destul de tare lentila. De partea cu zgariatul vizierei de soare s-a plans multa lume, deci si la o folosire normala tot acolo se ajunge. Mai ales ca am observat de-a lungul timpului ca transpiratia(care contine si putina grasime) se depune pe lentina si strange praful intr-o veselie. Din pacate efectul acesta e cam greu de combatut.
  • Viziera si pinlockul urmeaza sa fie inlocuite(55 si 30 euro). De ele am avut foarte mare grija, dar inevitabil au inceput sa "dea semne de oboseala". Viziera a fost spalata tot timpul sub jet de apa si lasata la inmuiat in prealabil daca era plina de insecte intarite. Chiar daca nu am curatat-o niciodata pe uscat sau sters-o cu servetel umed, cu timpul s-au strans zgarieturi fine, iar apa a inceput sa nu se mai prelinga atunci cand ploua.
  • Pinlockul, desi multa lume s-a plans de el(se vede si ce review are pe Louis) a rezistat foarte bine. In timp a inceput sa se stranga praf intre el si viziera, chiar daca garnitura lui era presata corect pe viziera(mi se pare ciudat). In schimb e foarte sensibil la zgarieturi. In manual se recomanda stergerea lui usoara cu o microfibra si daca e necesar se poate folosi o carpa usor umeda, dar strange destul de multa mizerie(praf, saliva - asta se aplica mai ales celor cu intercom :laugh: , iar din cauza sistemul de aerisire frontral destul de prost gandit apa in timpul ploi - chiar si cu aerisirea inchisa). Din toamna am observat ca stratul anti-aburire a inceput sa cedeze in partea inferioara, asa ca a venit momentul sa il schimb.

Eu folosesc C3-ul impreuna cu un intercom cu cablu Albrecht si chiar daca nu a fost gandit special pentru aceasta casca, s-a potrivit foarte bine.

In functie de cat va rezista noua viziera(si pinlock) voi mai folosi casca si apoi o voi inlocui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uau! E lege sa inmoi muștele uscate prima data cu un servetel umed sau inmuiat in apa si abia cand incep sa se inmoaie sa le stergi. Eu fac cam asa: daca ma intorc la garaj cu ele pe casca, pulverizez pe viziera sol. de curatat geamurile, las un minut sa se inmoaie apoi incep sa sterg cu servetel umed,apoi uscat. Daca sunt pe traseu, am intotdeauna in topcase un pachet de servetele umede:desfac unul, il asez peste viziera iar dupa un minut incep sa sterg cu el apoi cu unul uscat. Daca stergeti mustele uscate fara inmuiere prealabila e dezastru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viziera a fost spalata tot timpul sub jet de apa si lasata la inmuiat in prealabil daca era plina de insecte intarite. Chiar daca nu am curatat-o niciodata pe uscat sau sters-o cu servetel umed, cu timpul s-au strans zgarieturi fine, iar apa a inceput sa nu se mai prelinga atunci cand ploua.

 

 

Uau! E lege sa inmoi muștele uscate prima data cu un servetel umed sau inmuiat in apa si abia cand incep sa se inmoaie sa le stergi. Eu fac cam asa: daca ma intorc la garaj cu ele pe casca, pulverizez pe viziera sol. de curatat geamurile, las un minut sa se inmoaie apoi incep sa sterg cu servetel umed,apoi uscat. Daca sunt pe traseu, am intotdeauna in topcase un pachet de servetele umede:desfac unul, il asez peste viziera iar dupa un minut incep sa sterg cu el apoi cu unul uscat. Daca stergeti mustele uscate fara inmuiere prealabila e dezastru.

 

Mie mi se pare ca m-am exprimat corect. Probabil ca tu nu ai citit corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • Ochelarul de soare a fost primul care a cedat. Dar nu a fost vina lui, ci am avut ghinionul sa fiu stropit cu apa dintr-o balta pe un drum neasfaltat la 6 luni de cand o aveam. Am curatat-o cu grija cand am ajuns acasa, sub jet de apa(altcumva nu se putea), dar stratul anti-aburire s-a distrus si s-a zgariat destul de tare lentila. De partea cu zgariatul vizierei de soare s-a plans multa lume, deci si la o folosire normala tot acolo se ajunge. Mai ales ca am observat de-a lungul timpului ca transpiratia(care contine si putina grasime) se depune pe lentina si strange praful intr-o veselie. Din pacate efectul acesta e cam greu de combatut.

Salut, inteleg ca ai inlocuit ochelarii de soare incorporati? Cat de dificil e? A mea (cea din poza de avatar) are 3 sezoane complete (aprox. 60.000 km) si ar necesita inlocuirea ochelarilor.

Legat de treaba cu garnitura, trebuia s-o trimiti in garantie si se rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, inteleg ca ai inlocuit ochelarii de soare incorporati? Cat de dificil e? A mea (cea din poza de avatar) are 3 sezoane complete (aprox. 60.000 km) si ar necesita inlocuirea ochelarilor.

Legat de treaba cu garnitura, trebuia s-o trimiti in garantie si se rezolva.

 

Salut, ochelarii de soare nu i-am inlocuit(mi se par foarte scumpi la 45e avand in vedere cat de sensibili sunt). Se dau foarte simplu jos(daca te uiti in manual este si ilustratie cum sa ii dai jos).

La momentul respectiv(cand s-a dezlipit garnitura), nu m-am gandit sa o trimit in garantie, mai ales ca aveam nevoie sa o folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C3 2 sezoane 30.000 km :

+ totul functioneaza perfect

- nu port cagula permanent deci rezulta o freza punk deosebita :( cand dau jos casca.

- peste 80km/h viziera se inchide,nu sta intredeschisa.

 

C3 PRO rezolva ceva din chestiile astea ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casca e ok desi are cateva minusuri sau chestii care mie nu imi plac, ex. viziera culiseaza prea usor, poate din cauza ca nu am reusit sa fixez eu bine pinlockul mi se abureste in partea de jos dar numai intr-o parte, viziera am zgariat-o putin când am sters-o cu un servetel, chestii de astea marunte. Dar, este usoara, nu vajie, nu troncane, ai un camp vizual foarte larg, ochelarii de soare sunt foarte utili, partea frontala culiseaza usor, aerisitoarele sunt intr-adevar eficiente pe caldura dar sa nu uiti sa indoi triunghiurile alea din interior ca efectul nu este cel scontat daca misti doar butonul ala negru de deasupra, e mai usoara decat majoritatea flip-up-urilor.

SRC-ul e nemaipomenit, chiar nu am ce sa ii reprosez, nu am avut intreruperi, vajieli, etc., imi place ca se potriveste exact in locul gulerului, are tot felul de chestii aparte, gen programe radio, poti memora 7 posturi, raspunzi la telefon fara sa folosesti butoanele, calitatea audio este foarte buna, volumul se regleaza automat in functie de viteza sau vânt sau zgomot, chiar imi place si dincolo de asta, mi se pare util. Concluzia, eu le folosesc pe amandoua din 2012 si sunt foarte multumit. Ce ma enerveaza cel mai tare este ca sunt foarte scumpe. Bafta.

Mare ignorant sunt. Care sunt triunghiurile alea pentru aerisire ?

Poti face o poza ?

Multumesc anticipat.

PS: aerisirea era alt punct la care comentam usor negativ la C3-ul meu dar habar n-am avut de triunghiuri interioare ce trebuiesc indoite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi so dezlipit chederul dupa aprox 2-3 luni. Lipit la loc. Acum trage aer din nefericire. Chiar daca o inchid de tot.

Nu o folosesc cu cagula. Rar de tot . Dar nu miroase nu nimic.

Pinlock nota 10. Se abureste unde nu-i dar e ok, Aerisiri ok. Ma deranjeaza n schimb la barbie. Am incercat sa o tot misc, sa mut prinderea mai sus ,mai jos de marul lui adam, dar totusi ma jeneaza dupa o vreme.

Ochelarii de soare sunt atata de jegosi de nu pot vedea prin ei nimic. I-am curatat , i-am spalat dar tot asa ajung dupa scurt timp. Asa ca nu-i folosesc.


Ce mi se pare mie e ca dupa aprox 3 ani so cam lasat interiorul si joaca un pic pe cap. Si mi e cam larga.

Oricum urmatoarea nu va mai fi Schubert.

Nolan N44 ( Daca incerc sa apuc sa o probez ) ca se pare ca in Elvetia in zona unde am stat io nu am gasit nimic.

Shoei J-Cruise- Asta zici ca e turnata.

Pe langa Schubertul asta am mai avut un Nexo rider II Open face. Cand le schimbam se simtea diferenta de la cer la pamant, diferenta de calitate. Desi Nexo avea 1250 g si Schubert aprox 1680 , Schubertul era mai comod pe cap.


» Post actualizat in 04 Jan 2015 18:38

Sau o sa mai incerc asta

 

https://www.louis.de/en/artikel/schuberth-m1/215075?list=36431353

 

noul Open face de la Schubert :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C3 2 sezoane 30.000 km :

+ totul functioneaza perfect

- nu port cagula permanent deci rezulta o freza punk deosebita :( cand dau jos casca.

- peste 80km/h viziera se inchide,nu sta intredeschisa.

 

C3 PRO rezolva ceva din chestiile astea ???

:) care probleme? ca in afara de treaba cu viziera nu vad niciuna.

Salutari lui George R!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare ignorant sunt. Care sunt triunghiurile alea pentru aerisire ?

Poti face o poza ?

Multumesc anticipat.

PS: aerisirea era alt punct la care comentam usor negativ la C3-ul meu dar habar n-am avut de triunghiuri interioare ce trebuiesc indoite.

 

Poate te ajuta asta :

 

2z6a39y.jpg

 

Daca nu din manual, la pagina 91: http://www.schuberth.com/fileadmin/Bilder/Motorrad/C3/Downloads/C3_manual.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi so dezlipit chederul dupa aprox 2-3 luni. Lipit la loc. Acum trage aer din nefericire. Chiar daca o inchid de tot.

Nu o folosesc cu cagula. Rar de tot . Dar nu miroase nu nimic.

Pinlock nota 10. Se abureste unde nu-i dar e ok, Aerisiri ok. Ma deranjeaza n schimb la barbie. Am incercat sa o tot misc, sa mut prinderea mai sus ,mai jos de marul lui adam, dar totusi ma jeneaza dupa o vreme.

Ochelarii de soare sunt atata de jegosi de nu pot vedea prin ei nimic. I-am curatat , i-am spalat dar tot asa ajung dupa scurt timp. Asa ca nu-i folosesc.

 

Ce mi se pare mie e ca dupa aprox 3 ani so cam lasat interiorul si joaca un pic pe cap. Si mi e cam larga.

Oricum urmatoarea nu va mai fi Schubert.

Nolan N44 ( Daca incerc sa apuc sa o probez ) ca se pare ca in Elvetia in zona unde am stat io nu am gasit nimic.

Shoei J-Cruise- Asta zici ca e turnata.

Pe langa Schubertul asta am mai avut un Nexo rider II Open face. Cand le schimbam se simtea diferenta de la cer la pamant, diferenta de calitate. Desi Nexo avea 1250 g si Schubert aprox 1680 , Schubertul era mai comod pe cap.

» Post actualizat in 04 Jan 2015 18:38

Sau o sa mai incerc asta

 

https://www.louis.de/en/artikel/schuberth-m1/215075?list=36431353

 

noul Open face de la Schubert :)

spala interiorul - parte de pe crestet si "cheek pads". o sa ramai surprins ca revine f aproape de forma initiala.

nolan am avut inainte de C3 (N103), diferenta este de la cer la pamant (inclusiv la pret). dupa ce ai purtat c3, ai sa arunci la primul cos de gunoi nolanul - de altfel o casca f ok, in gama ei de pret.

» Post actualizat in 05 Jan 2015 00:51

Multumesc :)))

:)) nu se ventila cum trebe', nu? pe final si inceput de sezon, eu merg cu alea inchise.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dezmembrat si spalat complet C3-ul. E super acum.

Multam inca o data

» Post actualizat in 02 Feb 2015 06:18

Bineinteles rezolvat si ventilatia de care habar nu aveam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Il am eu de vreo 2 ani si este foarte ok si pentru mine chiar necesar (conectare cu navi, telefon, poti raspunde la telefon fara sa mai apesi pe nu stiu ce buton,7 posturi de radio pe care le poti memora, antene incorporate, un fel de senzor de zgomot sau ceva de genul asta). E ceva mai scump decat altele, dar il si pui in locul gulerului castii, nu trebuie lipit pe casca, caliatea audio e foarte buna, in fine probabil ca sunt si alte sisteme de comunicatii la fel de bune sau poate mai bune, depinde ce vrei. Marele dezavantaj e ca nu se poate imperechea decat cu src sau cu cardo G4, G9, Q1, Q2 pro si Q3.Acum nu stiu de altele ce compatibilitati au, poate ca se pot cupla cu mai multe tipuri, dar mira-ma-s sa fie asa. Pot spune ca acumulatorul tine cateva zile cu cuplat la navi, muzica, telefon, etc. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru cine e pasionat de Schuberth si in special de gama racing de la ei, pe motoblouz.com este lichidare de stoc la Schuberth SR1. 293 euro la care se mai adauga cam 17 euro transportul...

Have fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine e pasionat de Schuberth si in special de gama racing de la ei, pe motoblouz.com este lichidare de stoc la Schuberth SR1. 293 euro la care se mai adauga cam 17 euro transportul...

Have fun!

plm .

am dat 600 euro pe casca asta!

e adevarat au trecut 3 ani....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...