tibosee Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Aburul se formează deasupra, pe pinlock. Nu intre el și viziera. Îl șterg cu mâna. E consumabil, dar are o lună.. Siliconul ăla nu s-a turtit, este uniform, face contact. Poate cumpăr altul până la urmă. Las casca pe balcon, la rece, după 20 minute o pun pe cap, o închid etanș, suflu în ea cam 2-3 minute, se aburește pe margini, nu pe pinlock, dar după alte 2 minute pinlockul face condens, în casca, deci nu intre el și viziera. Nu l-am spălat niciodată cu apă, săpun, sau alte prostii. E nou, dar așa face el. Probabil e prea mult abur, nu știu ce să zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Eu am o problema cu C3-ul pe care il am.Am schimbat de curand viziera care era cam zgariata , si de atunci aud vantul de numa. Daca inchid aerisirea de la barbie, parca e mai ok. Dar la 80 la ora nu mai imi aud gandurile de cat de tare se aude vantul Ce am putut sa fac gresit? Multumesc Verifica sa nu fi cumparat cumva marimea incorecta pt casca ta Daca e ok, atunci cu viziera inchisa si o bucatica de hartie verifica daca vine ok pe cheder, sa nu iti ramana undeva spatiu. poate e doar vant mai puternic acum, nu prea ai ce sa faci gresit, viziera ori sta ori nu sta, deci daca culiseaza cum trebuie ai montat-o bine. zilele astea cat am mers pe ploaie am observat ca mi se abureste destul de rau pinlock-ul. de montat este montat bine, nu ramane spatiu liber nicaieri..condensul este destul de mare, nu se duce daca deschid viziera, trebuie sa il sterg. la united de unde am luat casca au spus ca nu ar trebui sa se abureasca deloc, dar ca a fost montat gresit de prima data si de-asta acum nu mai e bun pinlok-ul, sa cumpar altul. am incercat sa intorc la 180 grade pinii, acum e strans la maxim si tot se abureste.. din ce am citit am vazut ca daca esti mai mare faci mai mult abur, unul de 100kg face mai mult abur decat unul de 40, deci e normal sa se abureasca. burgul meu are parbriz, ventilatia din fata o tin inchisa. tot timpul pe ploaie casca era inchisa perfect, viziera era inchisa, nu crapata, aerisirile inchise, purtam si un fular la gat pentru ca altfel ceafa ramane goala, deci eram inchis aproape ermetic. in poze se vede ca se abureste mult pana in dreptul pinlock-ului, apoi face condens. nu se abureste instant, ci daca merg cam 5 minute..se formeaza aburul pe margini apoi incepe sa apara si in fata. Intrebare oarecum stupida, dar stiu ca au mai fost unii pe aici - nu ai vreo folie sau ceva pe pinlock, nu ? Incearca sa si speli pinlock-ul (apa calduta si sapun). Poate ai ceva mizerie/grasime pe el care permite formarea condensului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Verifica sa nu fi cumparat cumva marimea incorecta pt casca ta Daca e ok, atunci cu viziera inchisa si o bucatica de hartie verifica daca vine ok pe cheder, sa nu iti ramana undeva spatiu. Ca sa fiu sigur ca nu fac prostii din astea, am mers la Polo Moto, cu casca in mana, si i-am pus sa faca ei tot nu aveau pe stoc, au comandat, apoi am mers cu casca si i-am lasat sa faca ei operatiunea. Eu din nefericire am 2 maini stangi O sa incerc si operatiunea cu hartia. Dar daca e asa ceva atunci nu cred ca am alta solutie decat sa schimb casca. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 4, 2013 Admin Share Postat Octombrie 4, 2013 @Tibosee, mergi cu aerisirea de bot deschisa si cu celelalte inchise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 @Tibosee, mergi cu aerisirea de bot deschisa si cu celelalte inchise. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) ok, multumesc, o sa incerc sa merg cu ea deschisa. mai intai o sa il spal bine cu sapun, cum spunea capone si daca nu merge o las deschisa. aerul vine direct in sinusuri, eu fiind operat acum doi ani de sinuzita, sper sa nu ma infund iar. la voi daca lasati totul inchis se abureste dupa o vreme? ma refer in special la vremea de saptamana asta, cand a plouat in draci si a fost umezeala tot timpul Editat Octombrie 4, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Si eu am probleme cu sinuzita. Asa ca nu umblu cu aerisirea de la bot deschisa. Dar probleme sa mi se abureasca nu am avut decat cand so dus dracu pinlocku (Dupa aprox 1 an jumate) Eu nu il dau jos nici vara nicicand. In rest nu so aburit niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 4, 2013 Admin Share Postat Octombrie 4, 2013 Mi s-a intamplat si mie, atunci cind este foarte frig sau umezeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Eu zic, totusi, sa nu-l cureti cu sapun. Uite aici care instructions: http://www.schuberthnorthamerica.com/fileadmin/Bilder/Motorrad/C3/Downloads/Pinlock-Manual.pdf O carpa moale si daca e nevoie, umezita. La mine(S2) se abureste viziera pe langa pinlock, dar n-am avut parte pana acum de condens pe pinlock. Am mers inclusiv azi noapte, pe la ora 1, cand erau 2 grade si e totul okay. Aerisirea de la barba o tin mai tot timpul deschisa, rareori o inchid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 4, 2013 Admin Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Se poate spala fara probleme cu apa simpla sau cu sapun, eu imi spal si viziera si pinlock-ul pe care il dau de 2/3 ori jos in fiecare sezon, dupa o perioada intra praf vara, cind mai merg cu viziera deschisa. PS: Pentru curatat mustele de pe vizor eu folosesc un puff special de curatat insecte (din benzinarii) sau pt.curatat geamuri (dar fara alcool!!) Editat Octombrie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 ok, multumesc, o sa incerc sa merg cu ea deschisa. mai intai o sa il spal bine cu sapun, cum spunea capone si daca nu merge o las deschisa. aerul vine direct in sinusuri, eu fiind operat acum doi ani de sinuzita, sper sa nu ma infund iar. la voi daca lasati totul inchis se abureste dupa o vreme? ma refer in special la vremea de saptamana asta, cand a plouat in draci si a fost umezeala tot timpul Pe 5 grade si ploaie, cu toate aerisirile inchise, dupa aprox 20-30 min am observat cu coltul ochiului ca s-a format putina abureala undeva in dreapta sus pe viziera si pinlock. Dupa 1min cu aerisirea din bot deschisa s-a dus. Eu zic, totusi, sa nu-l cureti cu sapun. Uite aici care instructions: http://www.schuberthnorthamerica.com/fileadmin/Bilder/Motorrad/C3/Downloads/Pinlock-Manual.pdf O carpa moale si daca e nevoie, umezita. Fara sapun, daca are urme de grasime sau ceva de genul, nu se curata cum trebuie si trebuie sa si freci mult mai tare, riscand sa zgarii. A nu se folosi stiu eu ce sapun cu compozitii dubioase sau din ala cu granule in el, logic Dar sapunul normal (mild soap cum ii zic ei) nu afecteaza cu nimic viziera sau pinlockul si curata f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 cred ca functionaza dar cu o limita, adica nu are cum sa impiedice formarea condensului, aburul obisnuit nu se depunde nici la mine in conditii normale. se vede din poze ca inconjoara pinlock-ul, dar cand deja se fac picaturi mari de condens cred ca i-am depasit limitele. am 105kg, sunt si mai cald, eman mai multa caldura, caldura care nu se elimina pe nicaieri. merg azi cu aerisirea deschisa si revin cu pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Eu am 120 de kg Si capul mare. Am marimea 62/63 la casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Am pierdut butonul ala de la care dai drumul la ventilatie, care are 2 pozitii de la c3pro. Stie cineva de unde pot gasi asa ceva ca site/ul Schuberth nu arata decat viziere, comunicator, etc. Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 (editat) 1. Incearca la United Motors - Mare probabilitate sa-l gasesti. 2. Daca nu gasesti la ei, dai mail catre Schuberth si cu siguranta iti trimit ei butonul. 3. http://www.smartriders.co.uk/helmets/spares-accessories/schuberth-1/schuberth-c3-pro-top-vent-button.html Costa 3 lire la care adaugi transport. Editat Octombrie 26, 2013 de cozmino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 pentru mine e prima si ultima casca Schubert pe care o cumpar. am avut atatea probleme cu asta ca imi vine sa o arunc. la 21 milioane ma asteptam sa ma tina mai mult decat prostia aia de 100 euro cu care am mers pana acum. macar la aia nu s-a dezintegrat interiorul, probabil pentru ca nu scrie pe el "BMW". deja s-a dezlipit interiorul in doua parti simetrice, si casca nu are decat 2 luni. in afara de problema asta pe care nu stiu cum o sa o rezolv (eu as vrea sa o dau inapoi si sa imi dea banii, dar probabil o sa imi schimbe interiorul si gata), mai am o problema cu vantul care imi intra in interior, daca am vant din partea dreapta, ca si cum ar fi viziera crapata, il simt pe obraz, pe nas, pe frunte.. din stanga nu intra deloc, doar din partea dreapta. m-am tot uitat dar nu imi dau seama care e problema, toate alea stau la locul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Tu sigur ai luat Schubert ? Sau ai luat vre-un Shubart din Dragonu rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 shubert e recunoscut pentru genul asta de probleme. de obicei le rezolva daca le trimiti casca fara sa comenteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 12, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Prima casca S1 m-a tinut cam 6 sezoane, acum am doua care intra in al doilea sezon si cu niciuna nu am patit asa ceva. Mergi cu ea la United si discuta, este imposibil sa nu se rezolve, daca nu scrie direct la firma mama. Editat Noiembrie 12, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 pentru mine e prima si ultima casca Schubert pe care o cumpar. am avut atatea probleme cu asta ca imi vine sa o arunc. la 21 milioane ma asteptam sa ma tina mai mult decat prostia aia de 100 euro cu care am mers pana acum. macar la aia nu s-a dezintegrat interiorul, probabil pentru ca nu scrie pe el "BMW". deja s-a dezlipit interiorul in doua parti simetrice, si casca nu are decat 2 luni. Nu poti spune ca nu ai fost avertizat.. Eu zic s-o trimiti cu totul inapoi la garantie si sa-ti rtezolve toate problemele ca e pacat de banii tai. (asa cum mi s-a spus cand m-am interesat despre casti la Louis, un client care isi ia Schuberth mai are o casca de rezerva si poate sta o perioada fara ea). Totusi nu am inteles ideea, care era legatura cu scrisul BMW? Doar pt informare, la BMW System 6 Evo (echivalentul lui C3 Pro) pretul pleaca de la 495€ (alba) iar in cazul unei eventuale probleme, ori se schimba imediat piesa cu pricina, ori casca cu totul. Nu se trimite la reparat. Acelasi tratament presupun (ar fi normal) se aplica si la Bavaria, poate doar cu o mica intarziere in caz ca nu au piesa/casca pe stoc. Apoi, dupa terminarea celor doi ani de garantie, cam orice piesa din casca (inclusiv partile de captuseala din interior) poate fi comandata tot la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 o sa ma duc pana acolo, sper sa rezolv. daca nu vor sa imi dea banii inapoi macar sa imi schimbe interiorul. care credeti ca este problema? am luat-o de la united, era reducere, 2160 lei..cand m-am plans de problema cu pinlock-ul au zis sa cumpar altul. uite frate, se abureste si nu e normal...pai da, dar tu ai luat-o cu reducere, ce vrei acum revin dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 ...pai da, dar tu ai luat-o cu reducere, ce vrei acum Pai rducerea pe care ti-au dat-o a fost absolut fireasca, avand in vedere ca nu se mai fabrica de aproape un an cand ai cumparat-o (si modelul fusese deja inlocuit) si e foarte normal sa dea reducere ca sa scape de stoc. Asta nu inseamna insa ca ai mai putine drepturi la garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 am fost azi acolo, baietii au fost foarte amabili. au spus ca trebuie sa o las la ei o luna, doua, sa o trimita si sa le spuna aia ce sa faca. ori sa o repare (am zis ca e exclus), ori sa ii dea alt interior, ori sa schimbe toata casca. au zis sa dau si eu mail la ei sa ii intreb, direct, cu niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 eu in extrasezon iau pinlock-ul jos (nu se aplatizeaza asa repede garnitura de siicon) iar casca o pastrez cu viziera ridicata la trei pozitii pentru a proteja garnitura de sus, nu se abureste deloc nici la minus dupa 4 ani, eu zic ca-si merita bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.