Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

am inceput sa citesc topicul dar nu l-am mai si terminat. in legatura cu lungimea furtunelor...

 

conteaza lungimea furtunului in spatele lichidului, mai exact cantitatea de aer care se afla in spatele lichidului. cum spunea cineva, presiunea va fi mereu aceasi(sau mai degraba depresiunea), dar o cantitate mica de aer se va expanda mai putin la o scadere de presiune, pe cand o cantitate mai mare de aer va lua un volum mai mare, supusa aceleiasi scaderi de presiune. rezulta astfel o indicatie gresita.

Trebuie sa va ganditi ca tocmai aerul din spatele luchidului il impinge pe aceste(lichidul) catre cilindru, tocmai datorita scaderii de presiune. nu conteaza cat furtun se afla intre lichid si gaura de admisie, conteaza sa fie aceeasi cantitate de lichid si acelasi volum de aer intre luchid si capatul obturat al furtunului

In cazul cu sticlele, aerul din spatele lichidului, este, asa cum va dati seama, aerul care ramane in sticla.

 

Mergand pe aceeasi idee, cu cat se afla mai mult aer in spatele ichidului, ca atat el isi va mari volumul mai mult, si cu atat veti avea o masuratoare mai fina. Ca sa va convingeti, in extrema cealalta, ce se intampla cand nu lasam deloc aer in spatele lichidului? Presupunand ca furtunul nu se deformeaza, lichidul nu se va deplasa deloc, oricat de mult ar scadea presiunea. atentie insa, cu cat se lasa mai multe aer in spatele lichidului, cu atat creste riscul sa bagati apa colorata, sau orice ati folosi voi, in cilindri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 937
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am incercat si eu sa fac, dar nu mi-a iesit deloc :D ... o sa revin cu poze poate imi spune si mie cineva unde am gresit :blink:(

 

am incercat sa ilf ac cum a fact hogzilla, dar nu mi-a iesit deloc ... am dat garurile initial de 1 mm apoi le-am marit pana la 2,5 mm cat sa nu mai faca bila ca toate natiile pe acolo ... dar acum in loc sa imi indice bine bila mea se oprea pe undeva la linia verde din poza, unde se termina practic tubul de la pix ... care credeti ca e vina ... in special parerea lui @hogzilla m-ar interesa, ca el si-a facut asa si stie ce cum si ce fel ...

post-18053-1213800054_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am facut cu ulei ... adica urmeaza sa il fac ... am fost la un magazin de acvarii si am luat 5 robineti din aia micutzi dar din pacate merg numa2 din ei, 3 dintre ei neetansand perfect(ma duc maine sa ii schimb), deocamdata am facut cu aia 2 ce am putut, astfel incat mai am de dat doar gaurile pentru stabilizare/redresare a lichidului, garuri ce o sa fie de 1mm, dar daca e nevoie o sa masesc la 1,5mm sau chiar 2, in functie de modul de functionare ... o sa revin cu detalii si poze maine seara:D

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Error, vezi ca ai un carburator care NU SE POATE REGLA, ala e "base carb." care este etalon.

Sincronizarea se face dupa acel carburator, la Honda e carburatorul numarul 3, nu stiu daca e o regula si la alte marci, dar ai mare grija. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Error, vezi ca ai un carburator care NU SE POATE REGLA, ala e "base carb." care este etalon.

Sincronizarea se face dupa acel carburator, la Honda e carburatorul numarul 3, nu stiu daca e o regula si la alte marci, dar ai mare grija. :)

tocmai de aia vreau sa fac cu 4 ... si oricum nu e aceeasi chestie cum spune fesu' pentru ca in momentul cand 2 din carburatoare au vacuumurile astupate

si alte 2(cele conectate la sincornizator) partial astupate valorile tind sa se modifice ... poate o sa spui ca nu am dreptate, dar defapt am, gandeste-te ca vacumurile conectate la sincronisator au o oarecare toleranta(altfel nu ai putea masura si regla) pe cand cele astupate, sau chiar si deschise, functioneaza altfel si in final ajungi sa iti dereglezi mai tare carburatoarele decat sa le sincronizezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cum faci instalatia daca merge sau nu cu 2, dar oricum nu ai cum sa creezi conditii identice pentru cele 2 + 2 carburatoare, asa ca eu zic sa ramai pe modelul cu 4, ce e sigur e sigur :crack: . Dupa operatiune sa ne spui si noua cum a iesit. Spor!!! :crack:

Editat de razor_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Momentan am lasat deoparte, ca a venit bacul si tre sa ma ocup de el zilele astea ... apoi cand termin cu bacul o sa termin si asta :agree:

 

 

:crack:

 

L-am facut pana la urma partial dintr-o instalatie sanitara pentru sange, si restu din furtun subtire(nici ca cel sanitar, dar subtire) Am o intrebare ... Am de la nivelul uleiului pana unde se inchide circuitul in spate cam 20 cm de aer ce ramane blocat intre nivelul de ulei si caneaua ce inchide, din cate am vazut in cele scriese de @pogor nu trebuie sa fie prea mare volumul de aer ce ramane acolo, pentru ca zice el ca nu indica bine ... asa e sau nu? eu pot muta caneaua aia mai jos sau pot creste nivelul uleiului, dar eu consider ca volumul ala de aer tocmai prin faptul ca e acolo ajuta la amortizarea uleiului ... Astept pareri ... revin cu pozne mai pe seara

 

Apropo eu nu i-am mai dat gaurica aia de 1mm sau cat era pentru amortizare ... si imi indica destul de binisor pot zice, adica exista o fluctuatie dar e destul de mica, si chiar si cu ea prezenta citirea poate avea loc

 

 

Prima proba a esuat ... mi-a tras aer in ulei si a facut bule, cred ca din cauza ca nu am gauri pentru redresare a lichidului ... acum am dat gauri, am scos bulele si acum astept sa se niveleze ca sa zic asa lichidul apoi am sa inchid caneaua din spate si incepe cu incercarea nr.2 ... tineti-mi pumnii :crack:

 

Cred ca am facut cea mai mare porcarie pe care puteam sa o fac ... am pus fiecare furtun la acelasi carburator sa vad daca indica la fel la toate(daca e calibrat ok) si parea sa fie in regula ... apoi am pus normal ... fiecare furtun cu carburatorul lui ... se vedeau oarecum dereglate si am inceput sa reglez ... dar diferenta pe aparat nu disparea, valorile indicate ramaneau aceleasi, dar pe masura ce strangeam/slabeam se simtea la mersul motorului ca intradevar ceva se intampla ... da sincronizatoru meu nu sesiza ... initial am largit gaurile de amortizare de la 1 mm la 1,5 , si totusi nu a avut nici un efect ... In final cand mi-am dat seama ca nu o sa ajung nicaieri asa ca am readus cat de cat suruburile de reglaj la pozitia dinainte ... cel puntin asa cred, chestia e ca se simte ca am facut mai rau(acum cu socul tras are o fluctuatie de 500 rot pe min, ceea ce nu e bine deloc :crack: ). Acum caut manometre sa imi reglez astea bine ... ca daca merg cu ele asa o sa imi fac motorul de comanda

 

Nu am facut mare chestie in final cu carburatoarele ... asa ca daca imi poate face cineva un sincronizator(cine si-a mai facut bine inteles ...), platesc numa sa il faca si sa mearga ca la mine cam tot ce am incercat nu merge(ori is eu prea ghinionist de nu imi iese, ori prea prost :-< ) ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti....am si eu o honda cbr 600 si chiar vreau sa ii reglez carburatoarele....care ma ajuta si pe mine? eu sunt din Alexandria....as dori daca se poate unu mai aproape de mine:))

 

apropo...poate cineva sa imi spuna....pe la 9-10 mii de ture incepe si vibreaza rau....sa aiba vreo legatura cu carburatoarele? adica sa fie vreunu din capat defect si sa ii dea vibratii?

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti....am si eu o honda cbr 600 si chiar vreau sa ii reglez carburatoarele....care ma ajuta si pe mine? eu sunt din Alexandria....as dori daca se poate unu mai aproape de mine:))

 

apropo...poate cineva sa imi spuna....pe la 9-10 mii de ture incepe si vibreaza rau....sa aiba vreo legatura cu carburatoarele? adica sa fie vreunu din capat defect si sa ii dea vibratii?

 

mersi

 

mie cu carburatoarele dereglate imi dadea rateuri, undeva pe la 5-6000 mergea in suturi si asa mai departe ... initial am crezut ca e din alta cauza, dar imediat ce am sincronizat carburatoarele problemele au disparut :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

-fratilor, fiti atenti ce-am faurit ca sa-mi sincronizez monsteru!

-cu 2 sticle de vin boute cu o seara inainte+ dopurile de pluta si furtun mic de 2-3 m lungime....

 

-ca precizie ii dau nota 10 plus ca are anumite avantaje:

poti tura motorul cat vrei ca nu aspira lichid de nicaieri,

eu am folosit apa, deci nu am pierdut antigel sau ulei

nu fugi de la un carburator la altul cu vacuometrul in mana

 

-dezavantaje - sar vecinii si anuta politia ca vrei sa faci distilerie in spatele blocului :moto:

 

http://faq.ninja250.org/index.php/Is_there...rb_sync_tool%3F

post-8355-1217332346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-fratilor, fiti atenti ce-am faurit ca sa-mi sincronizez monsteru!

-cu 2 sticle de vin boute cu o seara inainte+ dopurile de pluta si furtun mic de 2-3 m lungime....

 

-ca precizie ii dau nota 10 plus ca are anumite avantaje:

poti tura motorul cat vrei ca nu aspira lichid de nicaieri,

eu am folosit apa, deci nu am pierdut antigel sau ulei

nu fugi de la un carburator la altul cu vacuometrul in mana

 

-dezavantaje - sar vecinii si anuta politia ca vrei sa faci distilerie in spatele blocului :P

 

http://faq.ninja250.org/index.php/Is_there...rb_sync_tool%3F

 

Arata de milioane cu sticlele de vin prinse cu scoci :D

Nota 10 pentru stil.

Poti sa faci si un filmulet cu 'distileria' in functiune ?

 

Singurul comentariu ar fi ca e cam greu de vazut nivelul apei in sticlele colorate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata de milioane cu sticlele de vin prinse cu scoci :P

Nota 10 pentru stil.

Poti sa faci si un filmulet cu 'distileria' in functiune ?

 

Singurul comentariu ar fi ca e cam greu de vazut nivelul apei in sticlele colorate.

ei na' ! atunci mai lasa niste vin rosu in sticla daca te lasa inima :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma si pe mine va rog. E urgent. Trebuie sa-mi sincronizez si eu carburatoarele la motocicleta si nu gasesc un service ieftin si bun. Daca puteti sa-mi recomandati unul in Bucuresti ar fi perfect. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-fratilor, fiti atenti ce-am faurit ca sa-mi sincronizez monsteru!

-cu 2 sticle de vin boute cu o seara inainte+ dopurile de pluta si furtun mic de 2-3 m lungime....

 

-ca precizie ii dau nota 10 plus ca are anumite avantaje:

poti tura motorul cat vrei ca nu aspira lichid de nicaieri,

eu am folosit apa, deci nu am pierdut antigel sau ulei

nu fugi de la un carburator la altul cu vacuometrul in mana

 

-dezavantaje - sar vecinii si anuta politia ca vrei sa faci distilerie in spatele blocului :angry:

 

http://faq.ninja250.org/index.php/Is_there...rb_sync_tool%3F

 

COOOOOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ai un Muscat Otonel de la mine pentru inventie :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
-fratilor, fiti atenti ce-am faurit ca sa-mi sincronizez monsteru!

...

 

Ai grija sa pui la pastrat "divaisul" intr-un loc intunecat, racoros si cu dopul in jos ca sa nu se usuce :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, merge si daca este etansa chiar mai precisa decat sincronizatoarele cu mercur! :D de fapt e asa de precisa incat e frustrant pana reglezi carburile perfect. dar se simte dupa aia in mers. ca sa nu mai vorbesc de ceasuri. am un set de ceasuri boehm (deci nu prostii) si sticlele sunt mai precise

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...