banicaiulian Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 http://www.xs11.com/forum/showthread.php?threadid=986 Ce ziceti de "divaisul" de mai sus? Pareri pro sau contra, careva? Cam problematic din cauza ca ai multa tevaraie si robinete.. metodologia implica verificarea prin inchiderea a 3 robinete si deschiderea unuia (la 4 cilindri, cum este figurat in link). Citirea se face pe rand, implicand o durata mai mare a procedurii. Rezultatul cred ca e acelasi ca si folosind alte variante, doar ca posibil sa nu poti ajunge sa reglezi toti cilindrii, daca nu te misti repede, pentru ca risti sa se incinga relativ tare motorul. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 -fratilor, fiti atenti ce-am faurit ca sa-mi sincronizez monsteru!-cu 2 sticle de vin boute cu o seara inainte+ dopurile de pluta si furtun mic de 2-3 m lungime.... -ca precizie ii dau nota 10 plus ca are anumite avantaje: poti tura motorul cat vrei ca nu aspira lichid de nicaieri, eu am folosit apa, deci nu am pierdut antigel sau ulei nu fugi de la un carburator la altul cu vacuometrul in mana -dezavantaje - sar vecinii si anuta politia ca vrei sa faci distilerie in spatele blocului http://faq.ninja250.org/index.php/Is_there...rb_sync_tool%3F -am mai nascocit ceva din seria ''home made'' care cred ca ar merge pt motoarele cu 4 pistonase....n-am testat-o dar cred ca-i logica daca aveam unde, o testam... -si inca o precizare....daca nu merge cum trebuie motorul dupa nenumarate sincronizari, mergeti de reglati nivelul in carburatoare la un mecanic adevarat... sporr..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 300 roni versus 2 sticle de vin goale(sau 4) ...eu zic sa te mai gandesti...poate-ti trebuie la ceva banii aia. trebuie doar sa fii atent cu tirbusonul ca sa nu mai dai o avere si pe dopuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 De unde luati tuburile alea transparente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 De unde luati tuburile alea transparente? Au la dedeman.....cate vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Au la dedeman.....cate vrei. A... pot sa intreb si la ce raion, ca poate dau peste vreun angajat ametit, care nu stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 A... pot sa intreb si la ce raion, ca poate dau peste vreun angajat ametit, care nu stie? de la raionul de damigene, vinul face presiune care e barbotata in apa prin asemenea furtune. Ai toate sansele sa gasesti angajati ametiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 de la raionul de damigene, vinul face presiune care e barbotata in apa prin asemenea furtune. Ai toate sansele sa gasesti angajati ametiti Am gasit "hurtum" la raionul de produse pt. gradinarit. Sint si unele suficient de groase incit sa nu se sugrume. Si on-topic: am testat varianta cu bile, nu merge, salta bila-n draci. Miine testez cu lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Salut baieti Ingenioase idei s-au vehiculat pe aici. La unele din ele m-a gandit si eu pentru sincronizarea motorului meu dar nu sunt sigur cat de precise sunt pana la urma. Din aceasta cauza am apelat la un dispozitiv din comert si anume carbtune. Mi-am facut treaba cred ca in 20 min cu tot cu montarea si demontarea furtunelor. Intradevar am asteptat putin pentru ca l-am comandat din Anglia dar a meritat. M-a costat aproximativ 60 lire. Procedura este foarte simpla si reglarea propriuzisa dureaza cam 5 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Salut baieti Ingenioase idei s-au vehiculat pe aici. La unele din ele m-a gandit si eu pentru sincronizarea motorului meu dar nu sunt sigur cat de precise sunt pana la urma. Din aceasta cauza am apelat la un dispozitiv din comert si anume carbtune. Mi-am facut treaba cred ca in 20 min cu tot cu montarea si demontarea furtunelor. Intradevar am asteptat putin pentru ca l-am comandat din Anglia dar a meritat. M-a costat aproximativ 60 lire. Procedura este foarte simpla si reglarea propriuzisa dureaza cam 5 min. salut. spune-mi si mie te rog cum ai comandat din anglia si de unde. (procedura) mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 salut. spune-mi si mie te rog cum ai comandat din anglia si de unde. (procedura)mersi Daca te intereseaza pot sa iti dau eu ca mai am unul exact la fel care e nou. Pretul este 250 lei + taxe curier ( il pot trimite cu ramburs ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Lasa-mi un numar de telefon sa discutam detaliile de livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Blade ... ti-am trimis un PM kelu 256... scuze dar i-am dat deja nr de tel lui blade (apoi am vazut PM de la tine). Daca Blade se razgandeste intre timp ... ))) Dar pentru cine mai e interesat de Carbtune poate cumpara de la ei de pe site aici Pentru a cumpara intrati la "Order Shopping Cart" din meniul din stanga. Plata se face cu card si ajunge cam intr-o sapamana. Atentie la adresa de livrare sa fie cea din buletin ca e posibil sa nu va dea pachetul cel de la oficiul postal. Ei il trimit cu Roial Air Mail si in ro vine cu Posta Romana. Alta varianta mai e pe ebay uk dar de la firme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Blade ... ti-am trimis un PM kelu 256... scuze dar i-am dat deja nr de tel lui blade (apoi am vazut PM de la tine). Daca Blade se razgandeste intre timp ... ))) Dar pentru cine mai e interesat de Carbtune poate cumpara de la ei de pe site aici Pentru a cumpara intrati la "Order Shopping Cart" din meniul din stanga. Plata se face cu card si ajunge cam intr-o sapamana. Atentie la adresa de livrare sa fie cea din buletin ca e posibil sa nu va dea pachetul cel de la oficiul postal. Ei il trimit cu Roial Air Mail si in ro vine cu Posta Romana. Alta varianta mai e pe ebay uk dar de la firme. salut. am primit in dimineata asta pachetul. nu am rezistat tentatiei sa nu le folosesc. sunt super. mai precise ca ceasurile. mersi mult si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Blade ... ti-am trimis un PM kelu 256... scuze dar i-am dat deja nr de tel lui blade (apoi am vazut PM de la tine). Daca Blade se razgandeste intre timp ... ))) Dar pentru cine mai e interesat de Carbtune poate cumpara de la ei de pe site aici Pentru a cumpara intrati la "Order Shopping Cart" din meniul din stanga. Plata se face cu card si ajunge cam intr-o sapamana. Atentie la adresa de livrare sa fie cea din buletin ca e posibil sa nu va dea pachetul cel de la oficiul postal. Ei il trimit cu Roial Air Mail si in ro vine cu Posta Romana. Alta varianta mai e pe ebay uk dar de la firme. Am intrat si eu pe site si am vazut ca trimit cu plata prin card numai ca nu am deocamdata asa ceva. In alt mod nu se poate, o procedura de plata direct la banca nu se poate oare? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Am intrat si eu pe site si am vazut ca trimit cu plata prin card numai ca nu am deocamdata asa ceva. In alt mod nu se poate, o procedura de plata direct la banca nu se poate oare? Numai bine. Nu stiu daca accepta si alt mod de plata. Sincer sa fiu nu mai tin minte daca se putea alege alta modalitate de plata pe site. Cred ca cel mai bine ar fi sa le dai un mail si sa ii intrebi. Eu am vorbit cu ei pe mail si sunt super de treaba. Ideea e ca la plata cu cardul se face automat conversia din lei in lire la cursul din ziua platii. La transferul prin banca eu zic ca e mai complicat si din cate stiu sunt comisioane cam mari. Asa ca mai bine iti faci un card care sa fie acceptat la plata pe internet si iti depui pe el lei cand ai nevoie si cat ai nevoie. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Am intrat si eu pe site si am vazut ca trimit cu plata prin card numai ca nu am deocamdata asa ceva. In alt mod nu se poate, o procedura de plata direct la banca nu se poate oare? Numai bine. Pai, e greu sa-ti faci un card? La ING, de exemplu, daca esti student sint reduceri semnificative la comisioane. Fa-ti un card VISA Electron atasat unui cont Con'Rol si poti sa comanzi ce vrei de unde vrei, fara sa apelezi la intermediari sau mai stiu eu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Pai, e greu sa-ti faci un card? La ING, de exemplu, daca esti student sint reduceri semnificative la comisioane. Fa-ti un card VISA Electron atasat unui cont Con'Rol si poti sa comanzi ce vrei de unde vrei, fara sa apelezi la intermediari sau mai stiu eu ce. Asa e. Pana la urma nu conteaza la ce banca iti faic cardu numai sa intrebi de comisioanele de emitere , intretinere etc. si cel mai important e sa se poata face plata pe internet cu el. Pe spatele cardului trebuie sa aibe un numar de 3 cifre care se cere la ori ce plata pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 (editat) Pentru a-ti satisface o pasiune sau un Hobi e super misto sa te joci cu sisteme si sa descoperi tu ce si cum.Singura problema e sa nu strici...E marfa scula de pe prima pagina dar nu are nici o legatura cu masurarea carburatoarelor si implicit a volumului de amestec pe admisie. Adica: La 4 carburatoare, admisii injectie, motor cu 16 valve, de orice generatie, reglajul volumului de amestec se regleaza cu aceste aparate. Ele masoara volumul in timp ce motorul intra in aspiratie si mai au menirea de a nu pierde prea mult din acest vacum pana pistonul in cauza intra din nou in punctul de admisie. Defapt ceea ce reusesti sa faci cu aceste instrumente este reglarea clapetelor comandate de acceleratie pentru a obtine la turatii mici aceeasi putere pe toti 4 cilindrii. Atat ceasurile inventate de catre tine cat si cele de la Louis sunt doar pentru Hobi. Ele nu au capacitatea de a masura volumul real.Daca adaugi spre exemplu la unul din vacumuri o bucatica de furtun 5 cm mai lung sau mai scurt vei avea un alt volum si indicatorul tau ca masura o alta valoare. Poza de mai jos arata unitatea mea de vacum cu care reglez atat injectii cat si carburatii.Aceasta este testata si stantata pe o garantie de 2 ani (100 reglaje) dupa care trebuie sa o retrimit la fabricant sa mi-o recalibreze. Imi bat capul sa va fac sa intelegeti ca greselile pe care le faceti uneori va costa mai mult decat un reglaj la un service de specialitate sau scule pe masura banilor. Oricum salut spiritul inventiv al vostru si faptul ca va ajutati intre voi pentru acelasi tel. Succes Baieti 1. da nene, jos palaria. cand faci o treaba profesionala trebuie sa folosesti si scule profesionale. daca m-as duce la un service si mi-ar face reglajul cu un aparat facut ciudat cu 4 furtunuri m-as cam speria, sincer. la aparatul asta, se vede pe el ca e profi. pe de alta parte, cel cu 4 furtunuri daca il calibrezi si il etalonezi sunt sigur ca ar merge la fel de bine. 2. aparatul cu bile nu mi se pare prea precis, poate ma insel. as opta mai degraba pt cel cu furtunuri. 3. cel mai mult imi place cel de la carbtune, al baiatului din slobozia. este varianta miniaturizata si profesionala a celui cu 4 furtunuri. avantajul lui carbtune fatza de cel al lui sabinrace este stabilitatea in timp. tensiunea resortului din indicatoare se modifica in timp. pe de alta parte, la carbtune, daca e cu mercur cum pare, nu are de ce sa se modifice ceva la precizia aparatului clasamentul, cum il vad eu: 1. carbtune, 2. sabinrace vacuum, 3. furtunuri pe un placaj, 4. bile in pix Editat Martie 22, 2009 de auto_geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Aparatul carbtune nu e cu mercur ( asa am crezut si eu prima data). Are 4 bare de metal in fiecare cilindru de sticla care stau coborate prin propria greutate si se ridica atunci cand se face depresiune in furtunele cu care este dotat aparatul. Eu sunt foarte multumit de aparat. La mine s-a simtit dupa ce mi-am sincronizat mototrul cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Aparatul carbtune nu e cu mercur ( asa am crezut si eu prima data). Are 4 bare de metal in fiecare cilindru de sticla care stau coborate prin propria greutate si se ridica atunci cand se face depresiune in furtunele cu care este dotat aparatul. Eu sunt foarte multumit de aparat. La mine s-a simtit dupa ce mi-am sincronizat mototrul cu el. hmm... asta ma face sa modific clasamentul... nu-mi dau seama, la fel ca si in cazul bilei din pix(se pare ca e acelasi principiu), cat de precisa e masuratoarea. exista o gaura in capatul de jos al cilindrului sau este astupata? ma gandesc, daca ar fi astupata s-ar ridica la prima depresiune si apoi ar reveni la loc. daca ar fi etans asa ca un piston de seringa as intelege. ce distanta este intre cilindru si piston? slobozene, poti descrie mai amanuntit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) 1. da nene, jos palaria. cand faci o treaba profesionala trebuie sa folosesti si scule profesionale. daca m-as duce la un service si mi-ar face reglajul cu un aparat facut ciudat cu 4 furtunuri m-as cam speria, sincer. la aparatul asta, se vede pe el ca e profi. pe de alta parte, cel cu 4 furtunuri daca il calibrezi si il etalonezi sunt sigur ca ar merge la fel de bine. 2. aparatul cu bile nu mi se pare prea precis, poate ma insel. as opta mai degraba pt cel cu furtunuri. 3. cel mai mult imi place cel de la carbtune, al baiatului din slobozia. este varianta miniaturizata si profesionala a celui cu 4 furtunuri. avantajul lui carbtune fatza de cel al lui sabinrace este stabilitatea in timp. tensiunea resortului din indicatoare se modifica in timp. pe de alta parte, la carbtune, daca e cu mercur cum pare, nu are de ce sa se modifice ceva la precizia aparatului clasamentul, cum il vad eu: 1. carbtune, 2. sabinrace vacuum, 3. furtunuri pe un placaj, 4. bile in pix WRONG....daca e cu mercur, poate da mari erori la diferente de temperatura....pentru ca mercurul isi modifica volumul in functie de temperatura, si se intampla la diferente mici de temperatura.. si ca sa dau un exemplu..sa nu ziceti ca aberez: Daca tii aparatul cu mercur langa motor...sa zicem ca-l tii cu unul din furtune mai aproape de motor si unul mai departe...cu siguranta volumul mercurului din tubul mai apropiat de motor va fi mai mare(ma refer la momentul cand motorul merge si este cald) Editat Martie 23, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 WRONG....daca e cu mercur, poate da mari erori la diferente de temperatura....pentru ca mercurul isi modifica volumul in functie de temperatura, si se intampla la diferente mici de temperatura.. si ca sa dau un exemplu..sa nu ziceti ca aberez: Daca tii aparatul cu mercur langa motor...sa zicem ca-l tii cu unul din furtune mai aproape de motor si unul mai departe...cu siguranta volumul mercurului din tubul mai apropiat de motor va fi mai mare(ma refer la momentul cand motorul merge si este cald) da, ai dreptate, ca doar se foloseste mercur la termometre. numai ca slobozia a zis ca nu e cu mercur, e cu niste bare metalice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 este cu niste bare metalice care culiseaza in interiorul tuburilor de sticla (plastic). in partea de jos au niste resorturi. barele metalice ies din tuburi in partea de jos dar sunt etanse. o sa demontez capacul din spate si o sa pun o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 da, ai dreptate, ca doar se foloseste mercur la termometre. numai ca slobozia a zis ca nu e cu mercur, e cu niste bare metalice. Imi "exercitam" si eu cunostintele de fizica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.