Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Sigur nu este de 650 cmc?.., asa imi pare a fi. Saua si tobele sunt de altceva. Arata bine, pacat ca sunt falit ca m-as fi bagat la ea.

 

Este de 750. Cea de 650 are baza rezervorului dreapta nu curbata la capat si motorul arata altfel. Roata de spate e de alt model Honda( nu ca ar fi vreo mare pierdere). Saua este probabil un Giuliari retapitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Citeam la istoria mz ,cand au facut rt-ul s-au inspirat din toate moto din perioada aceia, si a esit rt-ul.Daca ne orientam erau unele asemanatoare,sigur ca diferenta este, intre ele..

 

In niciun caz nu s-au inspirat de la japonezi. Japonezii s-au "inspirat" de la toti.

 

"...Suzuki, Kawasaki and the Yamaha each started producing motorcycles in the 1950s... From the 1960s through the 1990s, small two-stroke motorcycles were popular worldwide, partly as a result of the East German Walter Kaaden's engine work in the 1950s, later acquired by Suzuki via stolen plans supplied by MZ rider Ernst Degner, who defected to the West on 13 September 1961 after retiring from the 125cc Swedish Grand Prix at Kristianstad..."

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva de existenta vreunui exemplar din rasa Honda, anume Vf-ul 1100 Sabre? sunt curios pt ca vreau sa-mi cumpar acest model si nu as vrea sa fac un drum pana in Germania si sa ma trezesc ca nu imi place cum lucreaza motorasul. ar fi dureros la buzunar.., modelul asta e f interesant, are sase trepte, racire pe lichid, 120 cp, este pe cardan, are un aspect super vintage, ce sa mai.., este dragoste la prima vedere, numa ca daca e slaba la pat si proasta la cap, nu as dori-o, deci, stie cineva-ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de existenta vreunui exemplar din rasa Honda, anume Vf-ul 1100 Sabre? sunt curios pt ca vreau sa-mi cumpar acest model si nu as vrea sa fac un drum pana in Germania si sa ma trezesc ca nu imi place cum lucreaza motorasul. ar fi dureros la buzunar.., modelul asta e f interesant, are sase trepte, racire pe lichid, 120 cp, este pe cardan, are un aspect super vintage, ce sa mai.., este dragoste la prima vedere, numa ca daca e slaba la pat si proasta la cap, nu as dori-o, deci, stie cineva-ceva?

dar de super magna de la honda , ce zici? aia e mai bruta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

 

vând Yamaha RD 250 1973

poze aici: http://s843.photobuc...d%20250%201973/

 

motocicleta e în stare de funcționare. nu brici, a fost o vreme plecată de la mine, bateria e cam slabă si deaia nu am pornito să pun si un filmuleț... voi insista mâine în direcția asta.

 

are probleme Âşi mai mici si mai mari. e înmatriculată cu itp valabil încă până prin 2012. asigurarea e expirată. nu e trecută pe numele meu.

 

ultimile 3 poze sunt făcute ieri.

 

mai multe date la cerere.

preț: 1000 ron nediscutabil.

 

 

ai pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

 

vând Yamaha RD 250 1973

poze aici: http://s843.photobucket.com/albums/zz353/jerry_mcrie/yamaha%20rd%20250%201973/

 

motocicleta e în stare de funcţionare. nu brici, a fost o vreme plecată de la mine, bateria e cam slabă si deaia nu am pornito să pun si un filmuleţ... voi insista mâine în direcţia asta.

 

are probleme şi mai mici si mai mari. e înmatriculată cu itp valabil încă până prin 2012. asigurarea e expirată. nu e trecută pe numele meu.

 

ultimile 3 poze sunt făcute ieri.

 

mai multe date la cerere.

preţ: 1000 ron nediscutabil.

 

update: poze si filmare: Photobucket

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de existenta vreunui exemplar din rasa Honda, anume Vf-ul 1100 Sabre? sunt curios pt ca vreau sa-mi cumpar acest model si nu as vrea sa fac un drum pana in Germania si sa ma trezesc ca nu imi place cum lucreaza motorasul. ar fi dureros la buzunar.., modelul asta e f interesant, are sase trepte, racire pe lichid, 120 cp, este pe cardan, are un aspect super vintage, ce sa mai.., este dragoste la prima vedere, numa ca daca e slaba la pat si proasta la cap, nu as dori-o, deci, stie cineva-ceva?

Despre modelul asta e vorba.., maine incep negocierea.., am gasit-o, este numa una in Ro, si daca ne intelegem, va fi a mea. De fapt chiar asta e motoreta care vreau sa o cumpar. Sper sa nu ma ia apropitarul ca e motoreta de colectie, alea-alea, cutare-cutare.., ca o las sa o expuna la muzeu!

post-23362-0-33193200-1327776623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce va spune Yamaha XS 400 special '80? defecte, parti bune , rele...le voi citi cu placere!

 

am avut un xs de 250,am circulat 3 ani de zile cu ea fara probleme,am schimbat kitul de pinioane si lant atit.

din lipsa de acte am vinduto..(circulam cu acte de jawa) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O Honda veche dar nu clasica. CB 500 ?

O motocicleta japoneza, fabricata prin anii 70, nu e suficient de clasica pt tine?! are roti pe spite, pedala de pornire,probabil este cu doua platine.., motoreta asta este aici, in Ro, sau e pozata in afara? sincer, m-ar interesa un pret la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta japoneza, fabricata prin anii 70, nu e suficient de clasica pt tine?! are roti pe spite, pedala de pornire,probabil este cu doua platine.., motoreta asta este aici, in Ro, sau e pozata in afara? sincer, m-ar interesa un pret la ea.

 

Nu te supara ,dar cred ca majoritatea userilor de pe acest topic nu cunosc insemnatatea cuvantului clasic , s-au il considera sinonim cu cuvantul vechi. Honda clasice pot fi considerate modelele 305 , 750-ul din 1969 , CBX-ul 1000 , poate CB 900 Bol D`Or. Asta pana prin `83. Aceste modele (si multe altele de la alti producatori) au fost revolutionare la vremea lor din diferite motive si si-au lasat amprenta fundamental asupra felului in care a aratat motociclismul in anii in care au urmat ,de aceea sunt considerate clasice. Adica reprezinta un etalon pentru proiectare si design. Conditiile pentru care o motocicleta poate fi considerata clasica s-au nu , nu sunt anul de fabricatie s-au stilul tehnologic abordat in proiectare si fabricatie. Clasice din anii `70 sunt Kawasaki Z1 , Benelli 750 Sei , Laverda Jota , Ducati 900 SS , Kawasaki H2 Triple , Suzuki GT 750 , Hondele enumerate mai sus etc... Deci Honda in discutie nu este decat o japoneza veche cu aspect general copiat de la britanici care nu are nici o legatura cu cuvantul clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara ,dar cred ca majoritatea userilor de pe acest topic nu cunosc insemnatatea cuvantului clasic , s-au il considera sinonim cu cuvantul vechi. Honda clasice pot fi considerate modelele 305 , 750-ul din 1969 , CBX-ul 1000 , poate CB 900 Bol D`Or. Asta pana prin `83. Aceste modele (si multe altele de la alti producatori) au fost revolutionare la vremea lor din diferite motive si si-au lasat amprenta fundamental asupra felului in care a aratat motociclismul in anii in care au urmat ,de aceea sunt considerate clasice. Adica reprezinta un etalon pentru proiectare si design. Conditiile pentru care o motocicleta poate fi considerata clasica s-au nu , nu sunt anul de fabricatie s-au stilul tehnologic abordat in proiectare si fabricatie. Clasice din anii `70 sunt Kawasaki Z1 , Benelli 750 Sei , Laverda Jota , Ducati 900 SS , Kawasaki H2 Triple , Suzuki GT 750 , Hondele enumerate mai sus etc... Deci Honda in discutie nu este decat o japoneza veche cu aspect general copiat de la britanici care nu are nici o legatura cu cuvantul clasic.

Pt ce sa ma supar?! ai punctat corect, pana la un punct, termenul de 'clasica'.., sunt de acord ca unele motociclete sunt mai clasice decat altele prin faptul ca unele modele, printre care si cele pe care le-ai enumerat, sunt mai originalle, deoarece au unele chestii noi, revolutionare pt perioada aceea. Insa, tinand cont ca japonezii au creat primele motociclete abia pe la sfarsitula anilor 60, eu zic ca toate motocicletele fabricate pe atunci sunt motociclete clasice. Parerea mea.

 

Pt ce sa ma supar?! ai punctat corect, pana la un punct, termenul de 'clasica'.., sunt de acord ca unele motociclete sunt mai clasice decat altele prin faptul ca unele modele, printre care si cele pe care le-ai enumerat, sunt mai originalle, deoarece au unele chestii noi, revolutionare pt perioada aceea. Insa, tinand cont ca japonezii au creat primele motociclete abia pe la sfarsitula anilor 60, eu zic ca toate motocicletele fabricate pe atunci sunt motociclete clasice. Parerea mea.

Spune-mi, te rog.., de ce nu ar fi si Honda Vf 1100 sabre, ca tot ma intereseaza modelul, o motocicleta care s-ar putea incadra printre cele enumerate de tine, doar pt ca e fabricata in 84, doar pt atat acest model nu poate fi considerat o clasica?! pt ca pt perioada in care a fost facuta, acest model mi se pare , daca ar fi avut injectie,( utopic vorbind) un concurent tare pt orice cruiser actual, din acea clasa- categorie. Nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, este un topicde prezentare sau de vanzari -cumparari, ca sunt oarescum in ceata ??!!???!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...