Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Eu am zis doar ca daca e cazul si 1% imi schimb grupul. In orice caz cred ca 80% voi schimba si grupul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Sau in ce regim a mers cu ea. Sau ce ture in rosu dezvolta motocicleta respectiva. Dar tu, la CBR-ul tau, ce defecte ai avut in ultimii X ani? Poti compara 10.000 de km in oras cu acelasi nr. de km mersi in regim touring? Cu CBR-ul sunt in primul sezon, deci nu ma pot pronunta in prinvinta fiabilitatii lui! Dar pot sa dau exemplu un Kawasaki GPZ 500s, din '90 la care in trei ani, inafara de consumabile nu am schimbat decat o membrana de robinet vacuumatic! In acesti 3 ani(mai bine spus trei sezoane) am facut 20000 de km in regim touring, oras etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) Duracell, ti-am gasit naked misto cu 6 cilindri si muulti cai. http://www.horex.com/presse/vr6-roadster.html Editat Septembrie 14, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 15, 2012 Autor Share Postat Septembrie 15, 2012 Duracell, ti-am gasit naked misto cu 6 cilindri si muulti cai. http://www.horex.com/presse/vr6-roadster.html Niceeee! Unde se poate face test? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Mai e o varianta Triumph Rocket III http://www.triumphrocket.com/ Eu zic ca e mai tare ca V-maxu Editat Septembrie 15, 2012 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 ...( nestiind cate dureri de cap poate sa provoace ABS-ul)... Apropos... mergi cat mai repede si comanda-ti un R nou (ca stim ca nu te induri sa renunti ) cat mai poti sa-l comanzi fara ABS. Ca din 2013 toate BMW or sa aiba standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Sau poate sa-si ia un R12R SH fara ABS. Broken in, way cheaper. Win-Win situation. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Mie personal imi place R1200R ul, n-am apucat sa vad unu live sau sa conduc unu..... Dar Niko,vis a vis de ce spuneai de japoneze versus BMW ,si anume ca doar S1000RR s-ar tine......hai sa fim seriosi... Seria K1200 R/S, K1300 R/S, chiar si R1200S iti garantez ca se tin foarte bine.. SI oricum comparatiile astea gen "cum se comporta la 200+ km/h " sunt oarecum stupide. Cu gura ta ai spus unde traim si ce drumuri avem...cat de des iti permiti sa mergi cu PESTE 200 la ora, si cat de 'constant'? Cred ca ofera mai mare satisfactie un motor cu reprize bune de acceleratie pana in 180, decat cu un topspeed mai mare.... La V2 uri si boxere asta e atuul,cuplul/acceleratia... La R1200R mi se pare stresant sa nu polizezi cu cilindrii aia pe asfalt:) Da, pentru un mers normal, dar pentru un "necivilizat" nu mai fac fata! K-urile sunt bune, dar la 200 incolo pana la 300 mai e o plaja in care multe motorete ajung si chiar ajung repede. Un miar japonez are si cuplu,are si viteza maxima, e bun pe curbe, e "arma letala"! In mainile unuia care se pricepe.....nu zic ca in mana mea! Da,V-urile si boxerele sunt miste pe curbe stranse, dar cum faci?Pana la Cheia ii pui pe astia cu vitezane sa te astepte ca tu nu treci de 170 si apoi cand incep curbele le arati tu cum se face? La cat e de mers in linie dreapta sau curbe largi fata de curbe ac de par prefer un comportament de miar japonez. Te rog sa-mi dai voie sa comentez si eu ce ai postat: 1. nu cred ca e sanatos sa comparam K 1600GTL(mai ales) cu Hayabusa, XX sau SS de 1000. Aici iaras comparam mere cu pere. Parerea mea este ca daca vroia BMW sa scoata o motociclta cu 6 cilindri care sa concureze cu Hayabusa sau XX gandea ltfel conceptul decta K 1600Gt(GTL). Zici ca e masina? Nu ! Este un touring de lux la fel ca si Gold Wing-ul. Daca K 1600 este masina ce este Gold Wing-ul? Atuul conceptului de K 1600 este ca ai cuplu deja la turatii mici chiar foarte mici si nu viteza de varf( de ex ca si la Hayabusa sau zzr 1400). Trebuia sa incerci ca este bestila la fel si la boxere sa mergi linistit cu 100 km/h in treapta a 6- a si sa dai gaz sau sa depasesti ceva. Acolo se simtea adevarat feelingul BMW. 2. R 1200R - se stie ca bozxerele trag bine la ture joase si medii, iar sus se cam termina puterea. asta asa e dar nu prea cred ca trebuia sa amesteci in cutia de viteza. Eu am de 1100 si iti spun sincer ca daca am o turatie de 2500 rpm nu mai este nevoie sa schimb in jos pt accelerare. P.s - eu cu al meu schimb cat mai repede sa ajung macar in trapta a 3 sau chiar a 4-a si acolo incep sa trag de motor. Intradevar treptele sunt mult mai scurte decat la SS-uri. 3. intr-un fel inteleg ce ai scris in posturile tale pt ca chiar este o diferenta de stil de condus intre sportive si boxere. Pana nu te obisnuesti cu motorul boxer . P.S va rog sa luati in considerare la citirea postului meu de mai sus ca sunt proprietar si fun BMW . Pai de ce sa nu comparam cuplul si cum ajunge la o anumita viteza? Eu macar m-am dus sa merg cu BMW-ul sa vad cum merge, voi ati mers cu Hayabusa,XX si miare japoneze? Iti spun eu ca in orice viteza dupa 4000 de ture o Busa dispare de langa acest 1600! Ah, ca poate trage mai tare intre 1000-4000?Cine naiba tine motoreta gen Hayabusa sub 4000 de ture?Atunci cand are chef sa-i dea? O turezi dupa 7000 de ture si se blureaza orizontul instant! Deci eu ma asteptam ca acest 1600 sa traga mai tare. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 ... e "arma letala"! Asta s-a demonstrat de n ori, vezi rubrica accidente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Stai ca intre timp vad ca "mitul fiabilitatii BMW" s-a stirbit inca o data!Nu pot sa zic ca nu am o placere diabolica de cate ori aud cum "cele mai fiabile" motociclete arata ca sunt totusi o gramada de fiare si nimic mai mult!La fel ca celelalte, unele modele mai fiabile, altele mai putin,c-asa e in tenis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Acum ce sa zic, depinde si de noroc si depinde si cum o forjezi. Oricum, nu te lua dupa bigfut in toata treaba asta, e clar ca habar n-are ce trebuie sa faca insa e de asteptat, prima lui mobra cu cardan, primita cadou nou-nouta. Nici macar nu se compara situatia cu unu' care-si rupe de la gura sa-si ia o mobra noua. Cat despre fiabilitate, total de acord. Fierul e fier. Si ca sa fiu corect pana la capat singurele mobre la care nu mi-a crapat nimic (pana acum) au fost un VF1100S si K12S asta de-l am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Stai ca intre timp vad ca "mitul fiabilitatii BMW" s-a stirbit inca o data!Nu pot sa zic ca nu am o placere diabolica de cate ori aud cum "cele mai fiabile" motociclete arata ca sunt totusi o gramada de fiare si nimic mai mult!La fel ca celelalte, unele modele mai fiabile, altele mai putin,c-asa e in tenis! Lasand la o parte ca astea pe care le tot aratati cu degetul p-aici sunt niste cazuri, am putea spune, izolate raportat la cate bucati se vand si cati km sa fac cu ele in medie/motor, sunteti unii care tot comentati la nesfarsit pe tema fiabilitatii BMW. Cel putin eu personal, am mai spus deja de n ori: lasand la o parte ca sunt la al treilea BMW cu care nu am probleme, nu am am luat niciodata BMW crezand ca este (mult) mai fiabil decat altele. L-am luat pt toate celelalte calitati. Cum s-a zis, toate-s fiare. Problema e cum te simti, ce-ti ofera, ce ergonomie, ce confort, ce dotari, ce motor/suspensii/frane etc. Iar aici, indiscutabil, BMW are multe atuuri. Chiar si cei care s-au plans de fiabilitatea BMW, in frunte cu Duracell, recunosc asta. Asadar... nu mai bateti atata campii cu fiabilitatea asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Asadar... nu mai bateti atata campii cu fiabilitatea asta! Pai e singura treaba la care japonezele sunt egale cu bavarezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Pai e singura treaba la care japonezele sunt egale cu bavarezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Stim,stim, BMW-ul e cel mai bun ca are "manere incalzite"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Stim,stim, BMW-ul e cel mai bun ca are "manere incalzite"! Ia intreaba-l pe bec ce bine i-ar fi prins niste manere incalzite vinerea trecuta. PS: manerel incalzite sunt o chestie atat de banala la bembe incat se uita aia crucis la tine daca vrei sa schimbi devizul si sa pui manere neincalzite. Plus ca daca nu ma-nsel nu costa nimic sa le ai incalzite. Cadou. Editat Septembrie 17, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Stim,stim, BMW-ul e cel mai bun ca are "manere incalzite"! Nuu, aia era acum 20 de ani... sunt multe altele. Oricum, vad ca prinzi repede cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Oare unde umbla bigfut? Schimba grupul acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Ia intreaba-l pe bec ce bine i-ar fi prins niste manere incalzite vinerea trecuta. PS: manerel incalzite sunt o chestie atat de banala la bembe incat se uita aia crucis la tine daca vrei sa schimbi devizul si sa pui manere neincalzite. Plus ca daca nu ma-nsel nu costa nimic sa le ai incalzite. Cadou. Eu fiind atat de neobisnuit cu asa ceva (deh,ma dau numai vara!) am dat din greseala peste butonul buclucas la R1200R si ma ardea la labute si nu stiam sa-l inchid!Eram preocupat cu butoanele de semnalizare ( cele 3!!!!) si nu nimeream sa inchid barbeque-ul! Va zic eu, BMW a inceput sa faca motorete cand a invatat si el ca pentru semnalizare e nevoie de un singur buton, nu 3!De atunci incepe era motocicletelor BMW! Pana atunci au fost un fel de motocositoare pentru mosnegutzi simpatici sa se laude ei cu fiabilitate utilajelor lor si sa nu primeasca pe nimeni in cercul lor exclusivist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Va zic eu, BMW a inceput sa faca motorete cand a invatat si el ca pentru semnalizare e nevoie de un singur buton, nu 3!De atunci incepe era motocicletelor BMW! Ia suie-te pe harli ca sa vezi minunea. Sau pe un goldwing Partea misto e ca io cand schimb mobra n-am nicio greata in a ma adapta. Ei, cand se suie altcineva pe mobra mea e distractie. Noroc ca are auto canceling. Io oricum n-am inteles care-i dificultatea. Stanga, apesi buton stanga, dreapta apesi buton dreapta. Punct. Multe au autocanceling asa ca nici nu e nevoie sa apesi butonul de cancel signal. Ce sa-ti povestesc, iti trebe ora de scoala ca sa inveti. Ma mir totusi cum de nu ai ascultat ce-ti spune ala cand iti da mobra la test. Asta pentru ca le stiti voi pe toate. Editat Septembrie 17, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Ia suie-te pe harli ca sa vezi minunea. Sau pe un goldwing Partea misto e ca io cand schimb mobra n-am nicio greata in a ma adapta. Ei, cand se suie altcineva pe mobra mea e distractie. Noroc ca are auto canceling. Io oricum n-am inteles care-i dificultatea. Stanga, apesi buton stanga, dreapta apesi buton dreapta. Punct. Multe au autocanceling asa ca nici nu e nevoie sa apesi butonul de cancel signal. Ce sa-ti povestesc, iti trebe ora de scoala ca sa inveti. Ma mir totusi cum de nu ai ascultat ce-ti spune ala cand iti da mobra la test. Asta pentru ca le stiti voi pe toate. Daca ai un stil de dat gen Ahmed the Deat Terrorist pe supermoto, in care shfungui scurt si constant gazul pentru a sincroniza acceleratia/turatia cu treaptele din cutie, pe care, la randul lor, le schimbi ca la Tetris si mai ai si prostul obicei de a semnaliza chiar si cea mai mica manevra de schimbare a directiei de deplasare eu zic ca ti se va parea foooarte deplasat, ca sa fiu elegant, sistemul de semnalizare BMW. Ca sa nu mai vorbesc de cum scutura boxerul, cand este pe liber si te trezesti sa il turezi usor . Eu zic ca standardizarea asta, cu o mana pentru debreiat/cuplat si semnalizare si una pentru frana si accelerare este mai mult decat ok. Asa, pe dreapta, am frana, accelerare si s-au gandit ei sa imi mai puna si semnalizare dreapta/decuplare semnal. Nu stiam ca se deconecteaza singura si, daca mergi ca nebunul printre benzi, schimbandu-ti constant directia, nu e nici o smecherie sa astepti dupa autodecuplare. O placere sa trebuiasca sa jonglez intre ciupitul gazului + frane discrete de incadrare pe de o parte si sa imi mai bat capul si cu semnalizarea, desi as fi putut face asta cu stanga. . De ce sa fie normal, ca la toata lumea. Noi suntem Bmw, deci ce am putea face ca sa fim total pe invers cu restul ? Editat Septembrie 17, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 De ce sa fie normal, ca la toata lumea. Noi suntem Bmw, deci ce am putea face ca sa fim total pe invers cu restul ? Invers? Pai n-auzi ca mai sunt si altii care o fac? Like wtf? Exemplul dat de tine e total irelevant. Pe mobra se merge prudent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Ia suie-te pe harli ca sa vezi minunea. Sau pe un goldwing Partea misto e ca io cand schimb mobra n-am nicio greata in a ma adapta. Ei, cand se suie altcineva pe mobra mea e distractie. Noroc ca are auto canceling. Io oricum n-am inteles care-i dificultatea. Stanga, apesi buton stanga, dreapta apesi buton dreapta. Punct. Multe au autocanceling asa ca nici nu e nevoie sa apesi butonul de cancel signal. Ce sa-ti povestesc, iti trebe ora de scoala ca sa inveti. Ma mir totusi cum de nu ai ascultat ce-ti spune ala cand iti da mobra la test. Asta pentru ca le stiti voi pe toate. Jos palaria pt autoanularea semnalizarii de la BMW. O chestie desteapta, simpla la prima vedere (nu sunt sigur ca este simpla si in fapt), dar pe care nu o au multe mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Jos palaria pt autoanularea semnalizarii de la BMW. O chestie desteapta, simpla la prima vedere (nu sunt sigur ca este simpla si in fapt), dar pe care nu o au multe mobre. Aveam autocanceling pe VF1100S din 1985. Pe bune. Nu stiu daca era din fabrica. Marea lui problema era ca semnalizarea dura cam 5 secunde. Daca dadeai semnal prea devreme sau cand stateai la stop sa vezi ce injuraturi iti luai cand luai curba. La BMW e legat de odometru. Se autocanceleaza dupa 800 m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Activitate intensa domne. Imi place. Am citit tot ce ati scris voi aici. O iau pe rand. @Nico E chestie de gusturi, de aceea nu intelegi, defapt refuzi sa intelegi anumite chestii ( V2 Boxer 4L Hayabusa K1600 etc chestii total diferite pentru utilizari sau pentru gusturi total diferite ) Dupa cum am mai spus pentru mine viteza numai reprezinta ceva WOW. La inceput pana nu vedeam eu ca ajunge la 230 nu ma lasam. Acum ma multumesc cu 200 si asta NUMAI unde am loc. Recunosc ca la 31.000km cand am schimbat uleiul am reusit sa prind GREU 240 ( pana la 230 trage oricum ). dar asta a fost asa o criza mica prosteasca pe centura de la Ploiesti. Prefer sa pastrez benzina pentru viraje, asa pe linie dreapta pot sa merg cu 200 si cu masina fara mari probleme. Corect? Chestie de gusturi. Cand am luat K 1300 R si am vazut ca de la 180 am ajuns la 220 sau 240 naiba stie ( ma cam kkksem pe mine ) chiar nu mi s-a parut FUN. Dar deloc FUN, pana mea iti sare un bou si tragea dracia aia de la 9000rpm in sus de nu iti venea sa crezi. Repet mie mi s-a parut bleaga pana in 8000rpm, cel putin nu m-a impresionat, eram ........ mmmm OK......, cu nimic mai bun decat R12R in opinia mea, pana in 8000rpm. Prefer Boxerul meu care trage viguros pana la 180 - 200 si apoi o lasa mai moale. Eu nu am nevoie de mai mult, chiar nu simt nevoia, acum numai simt nevoia asta. Prefer DIESEL in loc de BENZINA, ca sa zic asa. Pana in Poiana BV poti sa mergi ( defapt nu prea poti ca nu ai unde sa mergi constant ) dar poti sa mentii un tempo de 200 lejer pe un boxer, nu vibreaza, nu protesteaza motorul o pui in 6-a si aia e. E nasol ca te bate o leaca vantul. Bine eu sunt obisnuit, mie nu mi se pare NASHPA ( poate si pentru ca nu am mers pe un GOLDWING cu 200 ca sa imi permit o comparatie ), e OK pentru mine. Pe linie dreapta oricine poate sa ii dea 300, dar pe viraje(serpentine) nu chiar oricine poate sa mentina un tempo de MACAR 90, ESTE O MARE DIFERENTA in opinia mea. Intelegi la ce ma refer? Aici intervine 50% MOTO(al naibii de bun cuplul ala de la relanti) 50% OMUL(fiecare cat stie/cat poate). @ BEC si KHK Raman cu asta mic, m-am mai calmat. Momentan raman cu el, de vandut nu il voi vinde nu am dc, cand o sa fie cazul o sa fie vb de un V MAX ( desi imi plac FF mult moto GEN Griso Mt01 Tuono Brutale Corsaro1200 ). In nici un caz nu are rost sa imi mai cumpar inca odata BMW, LASA, mi-a ajuns. Macar stiu ca la asta am cutie noua si alte piese, cardanul se va rezolva, deci chiar nu prea are rost acum sa imi mai schimb motocicleta. Atentia mea s-a dus in mare parte la enduro, ma multumesc cu R12R si ma rog la Dumnezeu sa nu imi mai faca iar POZNE sau SURPRIZE. Motocicleta BUNA(nu ma refer si la fiabiliate) de asfalt am. Nu am motocicleta BUNA de enduro.............aici e In orice caz doresc sa repet: Ergonomia unui BMW in opinia mea face toti $$$$ . Se vede ca e gandita in primul rand pentru TINE ca om, si apoi pentru VITEZA TOURING ENDURO NAKED etc etc. Totusi nu impartasesc aceeasi opinie cu KHK care zice ca aia e nu ai fiabilitate dar merita............ NU, sau trebuie sa fi foarte foarte foarte bogat ...............bine acum iarasi depinde si de nr de KM/An...... e complexa discutia aici. @ Budd Iar nu sti ce zici. Eu am mers foarte bine cu boxerul, nu am facut greseli de conducere de nici un ordin incat sa o stric...............*lm e proasta(dpv al fiabilitatii) si atat. Daca te uiti la motocicleta mea nu ii dai 33.000km. @ Raul La inceput semnalizarea BMW pare aiurea, dar dupa un timp iti intra in reflex si nu ai probleme. Eu ma adaptez instant de pe Aprilia pe Bmw. In orice caz iarasi...........conceptie buna............daca stai sa analizezi atent, in opinia mea semnalizarea in 3puncte de la BMW e mai buna, mai rider active ca sa zic asa. Cand ai un singur comutator pe stanga (vb din exp mea de pe Aprilia Yamaha Husqvarna ) bai stai o leaca sa cauti cu degetul butonul ala, si tot asa stai sa il apesi ca sa il inchizi, te tot freci cu degetul mare, il plimbi pe comanda aia inainte inapoi, dupa aceea apesi iarasi comanda aia, e de munca ca sa zic asa. La BMW sistemul in 3 puncte te SCUTESTE de jogging, ai fix in dreptul degetului/incheieturii butonul de stanga pentru mana stanga , butonul de drepata pentru mana dreapta totul natural la indemana iar OFF-ul este iarasi super la indemana, pe partea dreapta. La inceput pare si este STUPID acest sistem mai ales daca te-ai obisnuit pe cel conventional, dar sistemul in 3 puncte este superior ergonomic si nu stiu......... e intuitiv.........firesc ( stanga - stanga : dreapta - dreapta ) butoanele sunt MARI nu stai sa cauti butonul sa faci jogging pe bord dupa comutator. Iarasi conceptie BMW , omul conteaza, restul sunt " detalii " . In oras acest sistem ( cel putin in Bucuresti ) este genial iti permite sa mergi mai repejor, timpii de semnalizare sunt mai scurti pentru totul este la indemana ( dreapta - dreapta : stanga - stanga ). In opinia mea este mai bun acest sistem. Subiectiv vorbind eu il prefer de departe fata de sistemul conventional de semnalizare. ( Nu sunt fan BMW, nu am actiuni la BMW, este o constatare personala ). Editat Septembrie 17, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.