"Fanes" Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Off topic: La R1100R-ul meu din 96 in 6 ani de zile s-a stricat urmatoarele:(in afara de consumabile) 1. amortizor ghidon. - am reparat eu -costuri in jur de 160 lei 2. microcontact frana fata - costuri 150 lei 3. simering intre motor si ambreiaj- costuri - 320 lei ambreiaj nou- 100 lei simering-400 lei manopera. 4. eroare la ABS- curent insuficinet- rezolvat printr-un releu- cost 50 lei. 5. dupa 2 ani a trebuit sa schimb pivotul din fata, dar am reconditionat( am cumparat si un pivot nou 350 ron) Si cam atat. Având in vedere cele enumerate mai sus, aÂş putea spune că este o motocicleta fiabilă! Sunt curios totuÂşi câți km ai parcurs în cei 6 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Având in vedere cele enumerate mai sus, aÂş putea spune că este o motocicleta fiabilă! Sunt curios totuÂşi câți km ai parcurs în cei 6 ani? Sau in ce regim a mers cu ea. Sau ce ture in rosu dezvolta motocicleta respectiva. Dar tu, la CBR-ul tau, ce defecte ai avut in ultimii X ani? Poti compara 10.000 de km in oras cu acelasi nr. de km mersi in regim touring? Editat Septembrie 12, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Sau in ce regim a mers cu ea. Sau ce ture in rosu dezvolta motocicleta respectiva. Dar tu, la CBR-ul tau, ce defecte ai avut in ultimii X ani? Poti compara 10.000 de km in oras cu acelasi nr. de km mersi in regim touring? Ca si km cred ca 30.000 km (aprox. 5000km/an cu exceptia anului 2010 cand am fost somer). Da folosesc mobra pt iesiri dar si pt mers la lucru . In rosu nu am tinut motorul ca nu are rost, are cuplu cu galeata si nu simt nevoia. De obicei mergeam la touring cu pasager si bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Ca si km cred ca 30.000 km (aprox. 5000km/an cu exceptia anului 2010 cand am fost somer). Da folosesc mobra pt iesiri dar si pt mers la lucru . In rosu nu am tinut motorul ca nu are rost, are cuplu cu galeata si nu simt nevoia. De obicei mergeam la touring cu pasager si bagaje. E pai vezi ............... eu am facut 33.500km in 2 ani si 6luni cu o motocicleta NOUA. Cum *** sa nu fiu ofuscat ca mizeria asta se fute si strica ba aia ba aia ba electronica ( hai ca electronica mai are o scuza ). Tu ai o motocicleta SH banuiesc , sau poate ai cumparat-o si tu de noua , nu stiu cum a fost in cazul tau, dar repet in conditiile in care imi cumpar un SH ca e BMW DACIE sau TRABANT , in opinia mea NU poti sa ai pretentii de fiabilitate, pentru ca NU STII CINE A MERS CU EA, CUM A MERS CU EA, CUM A INGRIJIT-O................infiferent ca vorbim de LONCIN YAMAHA BMW MV AGUSTA DUCATI sau alte marci, e SH deci e loz in plic..........punct. Ba da eu care am tinut-o PERFECT luata de noua si se tot strica...........da-o ma in *** de motocicleta degeaba e OZN tehnologic vorbind fata de alte motociclete daca din punct de vedere al fiabilitatii e la stagiu de DACIE / TRABANT................ Ma intelegi BMW RIDER? Nasol ca un BMW nou devinde loz in plic......... Editat Septembrie 13, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Deci pana la urma ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Deci pana la urma ce are? Nu stiu o sa ma duc peste 1 sapt cred la Budapesta sa o repar (nu am experienta pe cardane/grupuri si imi e tarsa sa ma bag eu), si acolo voi vedea. In orice caz cred ca 80% voi schimba si grupul e vorba de siguranta mea in primul rand. Nu am incredere in mecanicii de la BMW RO, de aceea ma duc in afara sa o repar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 In orice caz cred ca 80% voi schimba si grupul Mister, ARE YOU FUCKING NUTS? E un semering. Hai sa zicem ca e si rulmentul desi nu te-ai uitat. In stilul asta mai bine arunci mobra (de fapt mi-o dai mie, iti dau 1500 eur pe ea ca sa nu te mai chinui). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 E pai vezi ............... eu am facut 33.500km in 2 ani si 6luni cu o motocicleta NOUA. Cum *** sa nu fiu ofuscat ca mizeria asta se fute si strica ba aia ba aia ba electronica ( hai ca electronica mai are o scuza ). Tu ai o motocicleta SH banuiesc , sau poate ai cumparat-o si tu de noua , nu stiu cum a fost in cazul tau, dar repet in conditiile in care imi cumpar un SH ca e BMW DACIE sau TRABANT , in opinia mea NU poti sa ai pretentii de fiabilitate, pentru ca NU STII CINE A MERS CU EA, CUM A MERS CU EA, CUM A INGRIJIT-O................infiferent ca vorbim de LONCIN YAMAHA BMW MV AGUSTA DUCATI sau alte marci, e SH deci e loz in plic..........punct. Ba da eu care am tinut-o PERFECT luata de noua si se tot strica...........da-o ma in *** de motocicleta degeaba e OZN tehnologic vorbind fata de alte motociclete daca din punct de vedere al fiabilitatii e la stagiu de DACIE / TRABANT................ Ma intelegi BMW RIDER? Nasol ca un BMW nou devinde loz in plic......... Am cumparat SH motocicleta. Si eu sunt de parea sa-tii schimbi mortorul. iati o japoneza si gata. poate ai noroc. parerea mea este ca un pic exagerezi cu schimbatul grupului. e vorba de un simering si un rulment. si eu am schimbat simeringul dintre motor si cutie si ambriajaul. dar nu m-am gadit ca sa schim pt asta cutia de viteza sau bloc mootrul. P.S: offtopic. In 2008 am cumparat un BMW320d din 2004 din Germania. In anul respectiv a cumparat cumnatul VW Caddy nou din Romania. Pana astazi el a avut mai multe probleme cu masina noua decat eu cu ceea SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 parerea mea este ca un pic exagerezi cu schimbatul grupului. e vorba de un simering si un rulment. Un pic ?!? E o tampenie fara margini. E ca si cum ai schimba blocul motor pentru ca o bujie nu-ti da scanteie. Like WTF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Prin filantropica parca era diaconescu si ne arata cum fumeaza smecherii: iau o tigara trag un fum si arunca si pachet, tot. Ceva in genul asta vrea sa ne arata si Bigfootu' - arunca simeringu' cu tot cu grup Hai bre nu mai pune la suflet ca o iei razna. Se mai strica fiarele, mai ales daca tragi de ele, e sansa aia de 1% daca o 'bruschezi' sa iti intoarca cumva favorul. Si eu am avut masini de noi si din ele, una a avut o problema cu un senzor de ma enervase de numa si numa (am gandit la fel ca tine, dar eu nu am tras deloc de ea). Iar altele SH - fiat de exemplu, nu am bagat 1 ban in ea si nu are nici pe dracu'. Dar asa, in mare, nu pot sa zic ca nu sunt de acord cu tine, ca nu prea era normal sa cedeze ceva, mai ales la banii care a costat si la produsul cu care se lauda bmw. Editat Septembrie 13, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Normal ca mi-ar sta bine cu 6000ron in plus in buzunar, dar daca este cazul si 1% daca este cazul, il schimb(grupul). Nu are rost sa risc pe pielea mea stupid si aiurea, ma uit la suma asta de bani acum si poate ca cedeaza iar atlceva. Bandit 1200/1250. Desi nu cred ca este pe gustul tau, nu are cardan, e 4L insa are un cuplu fenomenal la ture joase, probabil te-ar face sa zambesti. Ceva frumos pe lant e MOTO MORINI CORSARO 1200, Aprilia Tuono(dinamic vorbind) sau Yamaha MT01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Normal ca mi-ar sta bine cu 6000ron in plus in buzunar, dar daca este cazul si 1% daca este cazul, il schimb(grupul). Nu are rost sa risc pe pielea mea stupid si aiurea, ma uit la suma asta de bani acum si poate ca cedeaza iar atlceva. Omule eu iti propun sa schimbi tot motorul . sa cumperi alta si atunci scapi de probleme. Numai ai grija sa nu patesti la fel si la alte marci, ca ar fi nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Nu are rost sa risc pe pielea mea stupid si aiurea, ma uit la suma asta de bani acum si poate ca cedeaza iar atlceva. Cand o sa imi deschid garaj o sa ma rog la toti zeii ca sa am numai clienti ca tine. Exclusiv! Esti o mana cereasca pentru industria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Cand o sa imi deschid garaj o sa ma rog la toti zeii ca sa am numai clienti ca tine. Exclusiv! Esti o mana cereasca pentru industria asta. De aceea nu au succes monoteistii astia Nu prea iei in calcul toate cazurile am terminat Poli recent, nu Romano-Americana. Prost nu sunt ma, vreau sa vad si eu piesa inainte sa zic DA o schimb, de stat o sa stau in aproprierea motocicletei. Am trimis mail frumos, numai la noi RO exista din pacate politica aia care interzice totul clientului. Am vazut diverse angrenaje deformate/stricate/uzate datorita caldurii/lipsei de ulei/fatigue du materiel si alte chestii de genul, la organe de masini, pe langa calculele si anexele de rigoare pentru rulmenti. Doamne ajuta sau toti zeii sa iti ajute sa gasesti prosti ca sunt destui in toate tarile, mai ales in UE unde unu stie sa insurubeze si apoi il suna pe altul ca sa desurubeze (aici ma refer strict la service). Pe net am vazut la modelele 11XX ca e usor sa il desfaci , e la 1200 e mai greu datorita discului, e greu de desfacut, bine de desfacut se poate desface cu tot cu discul montat pe flansa, dar prefer prima oara sa vad la altul cum face decat sa-mi bag eu nasul prima oara. Si la Cluj la Dan Cata m-am gandit, dar nu am timp sa stau sa o desfaca el, apoi sa dau comanda pentru piesa X si Y sau pentru grup daca e cazul, apoi sa astept sa ma intorc iar si sa fur meserie de la el. Asa la 800km departare au totul stau 1 noapte sau 2 si am terminat balciul. Eu am zis doar ca daca e cazul si 1% imi schimb grupul. Ba si toti sar, ca ,virgula, cum baa sa-l schimbi. Eu merg pe motocicleta aia nu altii. Decat sa o leg cu sarma sa zic las bre ca mere si asa, schimb DACA e cazul ORICE. Hai ca v-am pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Eu am zis doar ca daca e cazul si 1% imi schimb grupul. In orice caz cred ca 80% voi schimba si grupul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Sau in ce regim a mers cu ea. Sau ce ture in rosu dezvolta motocicleta respectiva. Dar tu, la CBR-ul tau, ce defecte ai avut in ultimii X ani? Poti compara 10.000 de km in oras cu acelasi nr. de km mersi in regim touring? Cu CBR-ul sunt in primul sezon, deci nu ma pot pronunta in prinvinta fiabilitatii lui! Dar pot sa dau exemplu un Kawasaki GPZ 500s, din '90 la care in trei ani, inafara de consumabile nu am schimbat decat o membrana de robinet vacuumatic! In acesti 3 ani(mai bine spus trei sezoane) am facut 20000 de km in regim touring, oras etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) Duracell, ti-am gasit naked misto cu 6 cilindri si muulti cai. http://www.horex.com/presse/vr6-roadster.html Editat Septembrie 14, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 15, 2012 Autor Share Postat Septembrie 15, 2012 Duracell, ti-am gasit naked misto cu 6 cilindri si muulti cai. http://www.horex.com/presse/vr6-roadster.html Niceeee! Unde se poate face test? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Mai e o varianta Triumph Rocket III http://www.triumphrocket.com/ Eu zic ca e mai tare ca V-maxu Editat Septembrie 15, 2012 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 ...( nestiind cate dureri de cap poate sa provoace ABS-ul)... Apropos... mergi cat mai repede si comanda-ti un R nou (ca stim ca nu te induri sa renunti ) cat mai poti sa-l comanzi fara ABS. Ca din 2013 toate BMW or sa aiba standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Sau poate sa-si ia un R12R SH fara ABS. Broken in, way cheaper. Win-Win situation. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Mie personal imi place R1200R ul, n-am apucat sa vad unu live sau sa conduc unu..... Dar Niko,vis a vis de ce spuneai de japoneze versus BMW ,si anume ca doar S1000RR s-ar tine......hai sa fim seriosi... Seria K1200 R/S, K1300 R/S, chiar si R1200S iti garantez ca se tin foarte bine.. SI oricum comparatiile astea gen "cum se comporta la 200+ km/h " sunt oarecum stupide. Cu gura ta ai spus unde traim si ce drumuri avem...cat de des iti permiti sa mergi cu PESTE 200 la ora, si cat de 'constant'? Cred ca ofera mai mare satisfactie un motor cu reprize bune de acceleratie pana in 180, decat cu un topspeed mai mare.... La V2 uri si boxere asta e atuul,cuplul/acceleratia... La R1200R mi se pare stresant sa nu polizezi cu cilindrii aia pe asfalt:) Da, pentru un mers normal, dar pentru un "necivilizat" nu mai fac fata! K-urile sunt bune, dar la 200 incolo pana la 300 mai e o plaja in care multe motorete ajung si chiar ajung repede. Un miar japonez are si cuplu,are si viteza maxima, e bun pe curbe, e "arma letala"! In mainile unuia care se pricepe.....nu zic ca in mana mea! Da,V-urile si boxerele sunt miste pe curbe stranse, dar cum faci?Pana la Cheia ii pui pe astia cu vitezane sa te astepte ca tu nu treci de 170 si apoi cand incep curbele le arati tu cum se face? La cat e de mers in linie dreapta sau curbe largi fata de curbe ac de par prefer un comportament de miar japonez. Te rog sa-mi dai voie sa comentez si eu ce ai postat: 1. nu cred ca e sanatos sa comparam K 1600GTL(mai ales) cu Hayabusa, XX sau SS de 1000. Aici iaras comparam mere cu pere. Parerea mea este ca daca vroia BMW sa scoata o motociclta cu 6 cilindri care sa concureze cu Hayabusa sau XX gandea ltfel conceptul decta K 1600Gt(GTL). Zici ca e masina? Nu ! Este un touring de lux la fel ca si Gold Wing-ul. Daca K 1600 este masina ce este Gold Wing-ul? Atuul conceptului de K 1600 este ca ai cuplu deja la turatii mici chiar foarte mici si nu viteza de varf( de ex ca si la Hayabusa sau zzr 1400). Trebuia sa incerci ca este bestila la fel si la boxere sa mergi linistit cu 100 km/h in treapta a 6- a si sa dai gaz sau sa depasesti ceva. Acolo se simtea adevarat feelingul BMW. 2. R 1200R - se stie ca bozxerele trag bine la ture joase si medii, iar sus se cam termina puterea. asta asa e dar nu prea cred ca trebuia sa amesteci in cutia de viteza. Eu am de 1100 si iti spun sincer ca daca am o turatie de 2500 rpm nu mai este nevoie sa schimb in jos pt accelerare. P.s - eu cu al meu schimb cat mai repede sa ajung macar in trapta a 3 sau chiar a 4-a si acolo incep sa trag de motor. Intradevar treptele sunt mult mai scurte decat la SS-uri. 3. intr-un fel inteleg ce ai scris in posturile tale pt ca chiar este o diferenta de stil de condus intre sportive si boxere. Pana nu te obisnuesti cu motorul boxer . P.S va rog sa luati in considerare la citirea postului meu de mai sus ca sunt proprietar si fun BMW . Pai de ce sa nu comparam cuplul si cum ajunge la o anumita viteza? Eu macar m-am dus sa merg cu BMW-ul sa vad cum merge, voi ati mers cu Hayabusa,XX si miare japoneze? Iti spun eu ca in orice viteza dupa 4000 de ture o Busa dispare de langa acest 1600! Ah, ca poate trage mai tare intre 1000-4000?Cine naiba tine motoreta gen Hayabusa sub 4000 de ture?Atunci cand are chef sa-i dea? O turezi dupa 7000 de ture si se blureaza orizontul instant! Deci eu ma asteptam ca acest 1600 sa traga mai tare. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 ... e "arma letala"! Asta s-a demonstrat de n ori, vezi rubrica accidente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Stai ca intre timp vad ca "mitul fiabilitatii BMW" s-a stirbit inca o data!Nu pot sa zic ca nu am o placere diabolica de cate ori aud cum "cele mai fiabile" motociclete arata ca sunt totusi o gramada de fiare si nimic mai mult!La fel ca celelalte, unele modele mai fiabile, altele mai putin,c-asa e in tenis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Acum ce sa zic, depinde si de noroc si depinde si cum o forjezi. Oricum, nu te lua dupa bigfut in toata treaba asta, e clar ca habar n-are ce trebuie sa faca insa e de asteptat, prima lui mobra cu cardan, primita cadou nou-nouta. Nici macar nu se compara situatia cu unu' care-si rupe de la gura sa-si ia o mobra noua. Cat despre fiabilitate, total de acord. Fierul e fier. Si ca sa fiu corect pana la capat singurele mobre la care nu mi-a crapat nimic (pana acum) au fost un VF1100S si K12S asta de-l am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.