Budd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 @ Budd Da scuze deci EXACT costa piesele 1000lei iar manopera 425-450lei. Asta in cazul BUN. Eu cred ca doar semeringul trebuie inlocuit. Insa banuiesc ca Bavaria o sa-ti schimbe si rulmentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Aici am gresit eu, m-am grabit cand am facut topicul. Imi cer scuze de greseala : BEST FRIEND Poate ca unii se intreaba dc sunt revoltat. Sunt revoltat pt ca un cardan teoretic ar trebui sa tina mai mult decat un lant. Un lant il schimbi la 25.000km daca ai grija de el, si te costa 150euro kit-ul iar un grup costa 1500euro..(sau 350euro simeringuri+rulmenti)......... din cate stiu eu nu se schimba la 33.000km. Nu? Scuza ma dar tu ai problema cu un rulment si un simering si nu cu cardanul. Ar trebui specificat acest lucru. daca e chiar pana acolo e rulmentul de ;la roata spate care este incorporat in grup. Nu inteleg (in afara de faptul ca a trebuit sa abandonezi excursia) de ce te revolti. Evorba de un simering sau rulment care se poate strica . asta nu inseamna ca motorul per ansamblu e rahat. Stiu pe cineva cara a patit asa ca si tine dar nu era vorba de un rulment ci s-a rupt lantul de distributie.(si era HONDA). . @ Budd Da scuze deci EXACT costa piesele 1000lei iar manopera 425-450lei. Asta in cazul BUN. @ KHK Nu stiu care e faza cu CASCO in RO la motociclete, niciodata nu mi-am pus problema........defapt nu m-a interesat. 1000 lei?! cum asa de mult. La R1100 rulmentul original este pana in 300 lei iar simeringul fie 100-150 lei-cel original BMW, dar se gaseste si la 10 lei/buc .Total 450 lei maxim piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 12, 2012 Autor Share Postat Septembrie 12, 2012 Am mai mentionat dc nu e normal in opinia mea sa cada ca un (cuvant urat) chinezesc sau ca un SH neingrijit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 La R12 e oleaca mai multa munca de facut pentru ca BMW in imensa lor inteligenta au montat discul de frana pe flansa de aluminiu care vine peste hub. Insa per ansamblu operatiile nu difera ca durata pentru ca la 11XX ai capacul cu urechile de care se prinde etrierul si ala trebe ciocanit oleaca sa-l dai jos. Marea problema in a merge cu rulment bulit (de obicei colivia) e ca spanul iti ajunge in melc si strici grupul. Insa cum ziceam, daca nu simti nimic e clar ca rulmentul nu a fost INCA afectat. Nu stiu de unde luati voi rulomentii de la grupul spate insa eu am luat cu 27 eur de aici, din Olanda. Plm, pana si pe motorworks rulmentul mare e 40 pounds. Am mai mentionat dc nu e normal in opinia mea sa cada ca un (cuvant urat) chinezesc sau ca un SH neingrijit. E doar rulmentul, in cel mai rau caz. Cati km ai? Banuiesc cateva zeci de mii. Tot mai ieftin ca lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) La R12 e oleaca mai multa munca de facut pentru ca BMW in imensa lor inteligenta au montat discul de frana pe flansa de aluminiu care vine peste hub. Insa per ansamblu operatiile nu difera ca durata pentru ca la 11XX ai capacul cu urechile de care se prinde etrierul si ala trebe ciocanit oleaca sa-l dai jos. Marea problema in a merge cu rulment bulit (de obicei colivia) e ca spanul iti ajunge in melc si strici grupul. Insa cum ziceam, daca nu simti nimic e clar ca rulmentul nu a fost INCA afectat. Nu stiu de unde luati voi rulomentii de la grupul spate insa eu am luat cu 27 eur de aici, din Olanda. Plm, pana si pe motorworks rulmentul mare e 40 pounds. Rulmentul la reprezentatnta BMW Cluj daca tin eu bine minte era 277 lei(62 euro). Simeringul nu stiu exact dar nu cred ca sare de 100 lei. La SKF un rulment identic era la 400 lei si simeringul la 10 lei. Mentionez ca este vorba de 1100. Acuma am verificat preturile si ar fi rulmentul si simeringul pt R 1200R din 2010 in jur de 500-600 lei. Nicidecum 1000 lei. Editat Septembrie 12, 2012 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Io am luat FAG. Cred ca si acum mai am unu' de 1150 pe undeva. Plus ala pinion bearing. Asta ultimul nu l-am gasit asa de ieftin. Simeringuri mi-am luat de la BADI vreo 5. Pretul iarasi a fost jenant de mic. Doar ca nu scrie BMW pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2012 Admin Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Simeringuri mi-am luat de la BADI vreo 5. Pretul iarasi a fost jenant de mic. Doar ca nu scrie BMW pe ele. Este cineva pe aici mare fan BMW si daca citeste asta s-ar putea sa ai mari probleme cu el.. Editat Septembrie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Off topic: La R1100R-ul meu din 96 in 6 ani de zile s-a stricat urmatoarele:(in afara de consumabile) 1. amortizor ghidon. - am reparat eu -costuri in jur de 160 lei 2. microcontact frana fata - costuri 150 lei 3. simering intre motor si ambreiaj- costuri - 320 lei ambreiaj nou- 100 lei simering-400 lei manopera. 4. eroare la ABS- curent insuficinet- rezolvat printr-un releu- cost 50 lei. 5. dupa 2 ani a trebuit sa schimb pivotul din fata, dar am reconditionat( am cumparat si un pivot nou 350 ron) Si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Singurele mobre cu care nu am avut probleme au fost alea pe care le-am luat ca sa le forjez/distrug. D-aia cand o sa dau de ceva petrol o sa-mi iau un Goldwing din 77-80. Pe care s-o rup in ture si sa o dau pe forestiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2012 Admin Share Postat Septembrie 12, 2012 Singurele mobre cu care nu am avut probleme au fost alea pe care le-am luat ca sa le forjez/distrug. Nici nu realizezi cita dreptate ai , eu am si un Suzuki Swift, garajul meu ambulant cu care imi fac treaba si de care trag si-l hartanesc cind nu merg cu mobra sau cu ceaalta masina..nici nu mai tin minte de cind nu i-am schimbat uleiul sau placutele de frana..si merge aracul ca dracii aia mari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Asa si la mine, un Ford Escort din 97, un Polo din 96. Niciuna nu m-a costat bani. Escortul l-am aruncat la fiare vechi dupa ce mi-a zis la garaj ca trebuie sa schimbe etrierii adica 7-800 eur. Io daduse 1100 eur pe masina. Polo l-am tinut 3 ani si apoi l-am dat cu 500 eur dupa ce platisem 1200 eur pe el. Si inca functiona aproape perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Off topic: La R1100R-ul meu din 96 in 6 ani de zile s-a stricat urmatoarele:(in afara de consumabile) 1. amortizor ghidon. - am reparat eu -costuri in jur de 160 lei 2. microcontact frana fata - costuri 150 lei 3. simering intre motor si ambreiaj- costuri - 320 lei ambreiaj nou- 100 lei simering-400 lei manopera. 4. eroare la ABS- curent insuficinet- rezolvat printr-un releu- cost 50 lei. 5. dupa 2 ani a trebuit sa schimb pivotul din fata, dar am reconditionat( am cumparat si un pivot nou 350 ron) Si cam atat. Având in vedere cele enumerate mai sus, aÂş putea spune că este o motocicleta fiabilă! Sunt curios totuÂşi câți km ai parcurs în cei 6 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Având in vedere cele enumerate mai sus, aÂş putea spune că este o motocicleta fiabilă! Sunt curios totuÂşi câți km ai parcurs în cei 6 ani? Sau in ce regim a mers cu ea. Sau ce ture in rosu dezvolta motocicleta respectiva. Dar tu, la CBR-ul tau, ce defecte ai avut in ultimii X ani? Poti compara 10.000 de km in oras cu acelasi nr. de km mersi in regim touring? Editat Septembrie 12, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Sau in ce regim a mers cu ea. Sau ce ture in rosu dezvolta motocicleta respectiva. Dar tu, la CBR-ul tau, ce defecte ai avut in ultimii X ani? Poti compara 10.000 de km in oras cu acelasi nr. de km mersi in regim touring? Ca si km cred ca 30.000 km (aprox. 5000km/an cu exceptia anului 2010 cand am fost somer). Da folosesc mobra pt iesiri dar si pt mers la lucru . In rosu nu am tinut motorul ca nu are rost, are cuplu cu galeata si nu simt nevoia. De obicei mergeam la touring cu pasager si bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Ca si km cred ca 30.000 km (aprox. 5000km/an cu exceptia anului 2010 cand am fost somer). Da folosesc mobra pt iesiri dar si pt mers la lucru . In rosu nu am tinut motorul ca nu are rost, are cuplu cu galeata si nu simt nevoia. De obicei mergeam la touring cu pasager si bagaje. E pai vezi ............... eu am facut 33.500km in 2 ani si 6luni cu o motocicleta NOUA. Cum *** sa nu fiu ofuscat ca mizeria asta se fute si strica ba aia ba aia ba electronica ( hai ca electronica mai are o scuza ). Tu ai o motocicleta SH banuiesc , sau poate ai cumparat-o si tu de noua , nu stiu cum a fost in cazul tau, dar repet in conditiile in care imi cumpar un SH ca e BMW DACIE sau TRABANT , in opinia mea NU poti sa ai pretentii de fiabilitate, pentru ca NU STII CINE A MERS CU EA, CUM A MERS CU EA, CUM A INGRIJIT-O................infiferent ca vorbim de LONCIN YAMAHA BMW MV AGUSTA DUCATI sau alte marci, e SH deci e loz in plic..........punct. Ba da eu care am tinut-o PERFECT luata de noua si se tot strica...........da-o ma in *** de motocicleta degeaba e OZN tehnologic vorbind fata de alte motociclete daca din punct de vedere al fiabilitatii e la stagiu de DACIE / TRABANT................ Ma intelegi BMW RIDER? Nasol ca un BMW nou devinde loz in plic......... Editat Septembrie 13, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Deci pana la urma ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Deci pana la urma ce are? Nu stiu o sa ma duc peste 1 sapt cred la Budapesta sa o repar (nu am experienta pe cardane/grupuri si imi e tarsa sa ma bag eu), si acolo voi vedea. In orice caz cred ca 80% voi schimba si grupul e vorba de siguranta mea in primul rand. Nu am incredere in mecanicii de la BMW RO, de aceea ma duc in afara sa o repar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 In orice caz cred ca 80% voi schimba si grupul Mister, ARE YOU FUCKING NUTS? E un semering. Hai sa zicem ca e si rulmentul desi nu te-ai uitat. In stilul asta mai bine arunci mobra (de fapt mi-o dai mie, iti dau 1500 eur pe ea ca sa nu te mai chinui). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 E pai vezi ............... eu am facut 33.500km in 2 ani si 6luni cu o motocicleta NOUA. Cum *** sa nu fiu ofuscat ca mizeria asta se fute si strica ba aia ba aia ba electronica ( hai ca electronica mai are o scuza ). Tu ai o motocicleta SH banuiesc , sau poate ai cumparat-o si tu de noua , nu stiu cum a fost in cazul tau, dar repet in conditiile in care imi cumpar un SH ca e BMW DACIE sau TRABANT , in opinia mea NU poti sa ai pretentii de fiabilitate, pentru ca NU STII CINE A MERS CU EA, CUM A MERS CU EA, CUM A INGRIJIT-O................infiferent ca vorbim de LONCIN YAMAHA BMW MV AGUSTA DUCATI sau alte marci, e SH deci e loz in plic..........punct. Ba da eu care am tinut-o PERFECT luata de noua si se tot strica...........da-o ma in *** de motocicleta degeaba e OZN tehnologic vorbind fata de alte motociclete daca din punct de vedere al fiabilitatii e la stagiu de DACIE / TRABANT................ Ma intelegi BMW RIDER? Nasol ca un BMW nou devinde loz in plic......... Am cumparat SH motocicleta. Si eu sunt de parea sa-tii schimbi mortorul. iati o japoneza si gata. poate ai noroc. parerea mea este ca un pic exagerezi cu schimbatul grupului. e vorba de un simering si un rulment. si eu am schimbat simeringul dintre motor si cutie si ambriajaul. dar nu m-am gadit ca sa schim pt asta cutia de viteza sau bloc mootrul. P.S: offtopic. In 2008 am cumparat un BMW320d din 2004 din Germania. In anul respectiv a cumparat cumnatul VW Caddy nou din Romania. Pana astazi el a avut mai multe probleme cu masina noua decat eu cu ceea SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 parerea mea este ca un pic exagerezi cu schimbatul grupului. e vorba de un simering si un rulment. Un pic ?!? E o tampenie fara margini. E ca si cum ai schimba blocul motor pentru ca o bujie nu-ti da scanteie. Like WTF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Prin filantropica parca era diaconescu si ne arata cum fumeaza smecherii: iau o tigara trag un fum si arunca si pachet, tot. Ceva in genul asta vrea sa ne arata si Bigfootu' - arunca simeringu' cu tot cu grup Hai bre nu mai pune la suflet ca o iei razna. Se mai strica fiarele, mai ales daca tragi de ele, e sansa aia de 1% daca o 'bruschezi' sa iti intoarca cumva favorul. Si eu am avut masini de noi si din ele, una a avut o problema cu un senzor de ma enervase de numa si numa (am gandit la fel ca tine, dar eu nu am tras deloc de ea). Iar altele SH - fiat de exemplu, nu am bagat 1 ban in ea si nu are nici pe dracu'. Dar asa, in mare, nu pot sa zic ca nu sunt de acord cu tine, ca nu prea era normal sa cedeze ceva, mai ales la banii care a costat si la produsul cu care se lauda bmw. Editat Septembrie 13, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Normal ca mi-ar sta bine cu 6000ron in plus in buzunar, dar daca este cazul si 1% daca este cazul, il schimb(grupul). Nu are rost sa risc pe pielea mea stupid si aiurea, ma uit la suma asta de bani acum si poate ca cedeaza iar atlceva. Bandit 1200/1250. Desi nu cred ca este pe gustul tau, nu are cardan, e 4L insa are un cuplu fenomenal la ture joase, probabil te-ar face sa zambesti. Ceva frumos pe lant e MOTO MORINI CORSARO 1200, Aprilia Tuono(dinamic vorbind) sau Yamaha MT01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Normal ca mi-ar sta bine cu 6000ron in plus in buzunar, dar daca este cazul si 1% daca este cazul, il schimb(grupul). Nu are rost sa risc pe pielea mea stupid si aiurea, ma uit la suma asta de bani acum si poate ca cedeaza iar atlceva. Omule eu iti propun sa schimbi tot motorul . sa cumperi alta si atunci scapi de probleme. Numai ai grija sa nu patesti la fel si la alte marci, ca ar fi nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Nu are rost sa risc pe pielea mea stupid si aiurea, ma uit la suma asta de bani acum si poate ca cedeaza iar atlceva. Cand o sa imi deschid garaj o sa ma rog la toti zeii ca sa am numai clienti ca tine. Exclusiv! Esti o mana cereasca pentru industria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Cand o sa imi deschid garaj o sa ma rog la toti zeii ca sa am numai clienti ca tine. Exclusiv! Esti o mana cereasca pentru industria asta. De aceea nu au succes monoteistii astia Nu prea iei in calcul toate cazurile am terminat Poli recent, nu Romano-Americana. Prost nu sunt ma, vreau sa vad si eu piesa inainte sa zic DA o schimb, de stat o sa stau in aproprierea motocicletei. Am trimis mail frumos, numai la noi RO exista din pacate politica aia care interzice totul clientului. Am vazut diverse angrenaje deformate/stricate/uzate datorita caldurii/lipsei de ulei/fatigue du materiel si alte chestii de genul, la organe de masini, pe langa calculele si anexele de rigoare pentru rulmenti. Doamne ajuta sau toti zeii sa iti ajute sa gasesti prosti ca sunt destui in toate tarile, mai ales in UE unde unu stie sa insurubeze si apoi il suna pe altul ca sa desurubeze (aici ma refer strict la service). Pe net am vazut la modelele 11XX ca e usor sa il desfaci , e la 1200 e mai greu datorita discului, e greu de desfacut, bine de desfacut se poate desface cu tot cu discul montat pe flansa, dar prefer prima oara sa vad la altul cum face decat sa-mi bag eu nasul prima oara. Si la Cluj la Dan Cata m-am gandit, dar nu am timp sa stau sa o desfaca el, apoi sa dau comanda pentru piesa X si Y sau pentru grup daca e cazul, apoi sa astept sa ma intorc iar si sa fur meserie de la el. Asa la 800km departare au totul stau 1 noapte sau 2 si am terminat balciul. Eu am zis doar ca daca e cazul si 1% imi schimb grupul. Ba si toti sar, ca ,virgula, cum baa sa-l schimbi. Eu merg pe motocicleta aia nu altii. Decat sa o leg cu sarma sa zic las bre ca mere si asa, schimb DACA e cazul ORICE. Hai ca v-am pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.