Budd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Ia puneti bai nene diagramele de putere/cuplu ale celor doua modele sa vedem si noi ce zice baiatul aici! Iote si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Pastrati discutiile astea pt la toamna, din noiembrie in colo. la cum merg unii dintre noi ...noiembrie e foarte indepartat ...uneori chiar de neajuns la el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Iote si Din ce vad eu R1200 are un cuplu f bun de 100-110Nm de la 3-8000 de ture, dar K-ul incepand cu 5000 de turatii are cuplu mai mare pana la final. Deci daca as incerca sa traduc diagramele astea as zice ca daca tii K-ul peste 5000 de rotatii trage mai tare decat R-ul. N-am condus nici una din ele, dar am mers mult cu baieti care au K1200 si motoreta trage foarte bine. R-ul asta pare a fi mai mult ca un V, cu cuplu bun de jos. E chestie de gust, mie imi place sa iasa mai bine de pe curba, dar cum pana la curbe sunt ceva km de parcurs prefer putere mai mare in ture mai mari. Pentru curbe consider ca sunt mai importante cauciucurile, suspensiile, cum sta motoreta pe viraj fata de o buna iesire pe acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Pai tot un twin e si R-ul deci comportamentul e oarecum similar. Diferenta se vede in multe locuri, nici nu se pot compara mobrele astea decat asa, ca fapt divers. R-ul nu poate tine pasul cu un K in treapta superioara. K-ul nu poate tine pasul pe curbe cu acelasi rider (parerea mea) desi as zice ca S-ul fiind oleaca mai scurt ar putea sta cu un R12R. De la 5000 ture in sus deja nu mai exista comparatie iar daca ai un quickshifter pe K poti sa fumegi R12R de pe loc (unde cred ca R12R ar avea un avantaj initial). Sunt mobre diferite cu scopuri diferite. La fel cum nu poti compara o busa/ZZR cu K12S/K13S. Habar n-am in ce clasa as pune K12/13 pentru ca e ceva intre. R12R e in aceeasi liga cu Z1000-le (poate FZ8 si FZ1) insa CG mult mai jos il face muuult mai fun de condus. A,si uitasem inca o chestie, paraleverul si duoleverul au comportamente total diferite. Trebuie sa te dai cu ele ca sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 15, 2012 Autor Share Postat Mai 15, 2012 Baieti si eu am fost impresionat de teorie, de aceea "visam" la K 1300 R dar in practica e frumos dar nu prea. Probabil ca si cutia de viteze(scurta) a boxerului + cuplu detinut te ajuta sa te catapultezi(pana in 150-180 ) cand accelerezi brusc. Incercatile la BMW, atentie in cazul care o scapati va costa 550euro....... dar nu cred ca este cazul. Incercati si Husqvarna NUDA 900 ( jucarie 100% ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 te ajuta sa te catapultezi(pana in 150-180 ) cand accelerezi brusc. N-ai tu turatii pe R sa ajungi la 180 in treapta 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Probabil ca si cutia de viteze(scurta) a boxerului + cuplu detinut te ajuta sa te catapultezi(pana in 150-180 ) cand accelerezi brusc. Aici tind sa-ti dau dreptate. S-ar putea sa fie variabila pe care nu am luat-o in considerare. Mi s-a intamplat sa merg cu motocicliete asa-zise mai slabe ca specificatii care datorita unei cutii bine ganditre se comporta chiar mai bine decat ma asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 NU mai comparati r cu k si gs toate merg pe 2 roti dar sunt gandite pentru lucruri diferite lui duracell daca i dai k nu i place mie daca imi dai r nu mi place so gusturi, nevoi diferite nu m.am dus sa iau gsa si am luat ss sau nu am probat k si am luat gsa cand am luat primul gsa nici macar nu i.am facut proba pe vremea aia nu erau la test cand am luat k nici nu ma intersa sa l iau la test pe cel de demo so unele lucruri iti plac pur si simplu altele te fac fericit cand le folosesti chiar daca comparandu le cu altele nu iti dau 100+ ca scriem ce noua ni se pare ok sau nu fata de ceea ce a testat /condus/folosit este FOARTE POZITIV dar eu daca as avea acum bani sa.mi iau o moto doar 5% as tine cont de ce scriu unii as proba eu si as vedea ce asteptari am de la jucarie si cum se comporta sub poponeata meu cati merg ca duracell???? el este un fericit a gasit in r un moto care se muleaza pe stilul lui de mers ca, curba de cuplude mai MICA SAU MAI mare ...fiti seriosi cati dintre noi si umde dracu folosim MAXIM ...AM zis MAXIM.. o motocicleta la parametri de performanta ne dam la cat gandim noi ca am putea sa ne intoarcem si intregi acasa si sa apucam si o alta tura "io trage de sus sau io trage de jos" cu cine dracu te dai sa mai conteze daca trage de la 5000 sau dupa 8000 cand la prima curba ai ..nisip, gropi, vaci, betivi, carute tind sa cred ca cifrele si satisticile au ajuns sa ne "excite " mai tare decat vantul in par """"mi se ""scoala" mai tare cand vad cat scoate pe DINO decat cand vad peiosajele pe langa care trec"""" cam asa s.a ajuns sa se faca ok afara si l scot pe duracell din colivie cu camerele montate sa tragem o liniuta intre r si k si povestim asta ca m.a enervat cand a comparat k cu pegaso eu am inchiiat intr o insula un pegaso si dupa primi km l.am dus inapoi si am luat un scuter ....m.am simtit mai in siguranta cu scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 15, 2012 Autor Share Postat Mai 15, 2012 NU mai comparati r cu k si gs toate merg pe 2 roti dar sunt gandite pentru lucruri diferite lui duracell daca i dai k nu i place mie daca imi dai r nu mi place so gusturi, nevoi diferite nu m.am dus sa iau gsa si am luat ss sau nu am probat k si am luat gsa cand am luat primul gsa nici macar nu i.am facut proba pe vremea aia nu erau la test cand am luat k nici nu ma intersa sa l iau la test pe cel de demo so unele lucruri iti plac pur si simplu altele te fac fericit cand le folosesti chiar daca comparandu le cu altele nu iti dau 100+ ca scriem ce noua ni se pare ok sau nu fata de ceea ce a testat /condus/folosit este FOARTE POZITIV dar eu daca as avea acum bani sa.mi iau o moto doar 5% as tine cont de ce scriu unii as proba eu si as vedea ce asteptari am de la jucarie si cum se comporta sub poponeata meu cati merg ca duracell???? el este un fericit a gasit in r un moto care se muleaza pe stilul lui de mers ca, curba de cuplude mai MICA SAU MAI mare ...fiti seriosi cati dintre noi si umde dracu folosim MAXIM ...AM zis MAXIM.. o motocicleta la parametri de performanta ne dam la cat gandim noi ca am putea sa ne intoarcem si intregi acasa si sa apucam si o alta tura "io trage de sus sau io trage de jos" cu cine dracu te dai sa mai conteze daca trage de la 5000 sau dupa 8000 cand la prima curba ai ..nisip, gropi, vaci, betivi, carute tind sa cred ca cifrele si satisticile au ajuns sa ne "excite " mai tare decat vantul in par """"mi se ""scoala" mai tare cand vad cat scoate pe DINO decat cand vad peiosajele pe langa care trec"""" cam asa s.a ajuns sa se faca ok afara si l scot pe duracell din colivie cu camerele montate sa tragem o liniuta intre r si k si povestim asta ca m.a enervat cand a comparat k cu pegaso eu am inchiiat intr o insula un pegaso si dupa primi km l.am dus inapoi si am luat un scuter ....m.am simtit mai in siguranta cu scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) @ianachim de-acord 100%. fix la "bataliile" astea gen "a mea are cuplu mai mic la 8000 rpm da' iti da ceata la 3000 rpm" ma refeream. BTW prea misto masinuta. PS: de fapt Budd e singuru' care are dreptate, mai exact ca GSX1400 e cea mai tare Editat Mai 15, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 PS: de fapt Budd e singuru' care are dreptate, mai exact ca GSX1400 e cea mai tare Si nu este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 ba da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 See? Hai la mobrit. Vineri in Eifel! Vine cine poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 21, 2012 Autor Share Postat Mai 21, 2012 Singura optiune ramasa, K 1300 R ramane sters din lista. Teoretic caracterul motor de pe asta e mai FUN. Pacat ca nu se fac teste cu ea. R 12 R in orice caz e de tinut, e mai apropriat de firea mea decat credeam. Fiind made in Japan, nu cred ca cedeaza Este cineva pe forum care detine asa ceva? Daca da.......ce poate spune despre ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Suie-te pe ea la un dilar de prin vest. Nu vad de ce nu ti-ar da-o la un test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 nu am v-max dar am testat si chiar am vrut sa iau modelul nou. de fapt intai am vrut sa iau si apoi am testat e foarte puternica si pe viraje esti cu morcovul cu iepurele si chiar cu vanatorul bine infipt in C.U.R si nu te poti infige in acceleratie, pierde aderenta la fiecare miscare mai rapida de acceleratie. facand o comparatie r1200r(cu care fac ride test in fiecare an) vs v-max1700 pot spune ca v-max nu bate decat la senzatii in linie dreapta si la orgoliu cand se opresc cunoscatorii sa o admire si cand spui ca are 200 hp. Pe viraje r12-ul e minunat si bate v-max fara drept de apel. Pozitia pe ea e ca pe naked si eu la 1.85 nu reuseam sa ajung la sol decat cu varul bocancului datorita seii late. Autonomie este de vreo 150 km daca mergi normal si daca te dai la ea cred ca nu ajungi la peco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 R 12 R in orice caz e de tinut, e mai apropriat de firea mea decat credeam. Si atunci ce naiba mai cauti? Ai cu ce sa te dai pe curbe, ai cu ce sa faci touring... pt. restul ai alte moto. Cheltuie banii pe plimbari si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 21, 2012 Autor Share Postat Mai 21, 2012 nu am v-max dar am testat si chiar am vrut sa iau modelul nou. de fapt intai am vrut sa iau si apoi am testat e foarte puternica si pe viraje esti cu morcovul cu iepurele si chiar cu vanatorul bine infipt in C.U.R si nu te poti infige in acceleratie, pierde aderenta la fiecare miscare mai rapida de acceleratie. Maxima descrierea Am inteles ca se poate personaliza din suspensii. Nu stiu ce efect ar avea, dar in videoclip omul se misca bine cu VMAX-ul. Clar imi dau seama ca nu o sa fie la fel de intuitiv ca R 1200 R pe viraje, dar ma atrage explozia aia instanta de putere , adica nu trebuie sa ASTEPTI ca la K 13 R. Mie imi place sa provoc R 12 R sa fuga de fund pe viraje , bine acum sunt obisnuit cu ea si o stiu pe de rost, stiu fiecare reactie pe care o poate avea. Cu 1-a si 2-a imi merge, daca sunt aplecat. Deci chestia cu derapajul pe viraje, ma incanta TEORETIC , practic nu stiu va trebui sa merg/ sa o testez undeva ca sa-mi dau seama. Nu ma intereseaza daca stiu unii sau altii ca e VMAX sau ca e BMW ...... eu sa fiu fericit pe ea......asta e tot ce conteaza. Banuiesc ca VMAX-ul iti ofera puterea instant ca 450-ul Multam de review! Si atunci ce naiba mai cauti? Ai cu ce sa te dai pe curbe, ai cu ce sa faci touring... pt. restul ai alte moto. De asta zic ca trebuie pastrat R 12 R e bun de touring si de viraje sportive. Pt celelalte ..........hmmmm. Ia uite ce-am gasit pe Youtube Gross Klockner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 DURACELL vine acasa dupa 2 dapt de vacanta pe moto MAMA lui il intreaba:\ cum a fost baiatul mamei pe un de ai umblat??? DURACELL raspunde: NU STIU MAMA , ASTEPT SA DESCARCE IANACHIM FILMULETELE PE NET SI.TI SPUN..... :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 DURACELL vine acasa dupa 2 dapt de vacanta pe moto MAMA lui il intreaba:\ cum a fost baiatul mamei pe un de ai umblat??? DURACELL raspunde: NU STIU MAMA , ASTEPT SA DESCARCE IANACHIM FILMULETELE PE NET SI.TI SPUN..... :crack: pai atunci e bun v-max-ul pentru el ;o sa-l țină ocupat sa-si salveze pielea sau sa nu rămână fără gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 21, 2012 Autor Share Postat Mai 21, 2012 bai cam asa a fost........eu eram ocupat acolo sa tocesc cauciucurile pe laterale cat mai mult. Totusi ma opream asa uneori sa mai fac o poza in locuri care chiar meritau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cred ca senzatia de cuplu mai mare la R12R este cel mai mult data de etajarea diferita a transmisiei, ca motoarele au cuplu zdravan amandoua la toate turatiile. Dar K13R este etajat sa prinda 290, iar R12R sa prinda 230. Si eu as prefera boxerul, ca poti sa mergi taricel fara sa te incordezi prea tare, plus pentru echilibru si agilitate la viteze mici. Plus consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Io zic ca boxerul consuma la fel ca un 4L pe injectie. Vorbesc de BMW, se intelege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 23, 2012 Autor Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Io zic ca boxerul consuma la fel ca un 4L pe injectie. Vorbesc de BMW, se intelege. Aici te contrazic, te poate contrazice si Achim. Am fost cu el pe Cheia eu cu boxerul, el cu K-ul, ne alergam noi pe viraje iar pe DN mergeam decent cu mici crize unde se putea. Eu am alimentat la intoarcere parca o data la Ploiesti, bai dar Achim numai stiu de cate ori a alimentat pierdusem numarul .............Poate isi aminteste el. Poate ca la 4L BMW scoti consum mic daca mergi exemplar de pensionareste asa, eu la boxer orice i-as face ( singur,2 persoane, 2persoane + bagaje ) nu sare de 5 - 5,5 la un mers DURACELL ca sa zic asa. Daca sari de 180 - 200 in crize la un drum mai lung de mai multe ori, sare un pic consumul pe la 6. BINE repet computerul de bord arata valori astronomice, DAR pompa arata realitatea. Editat Mai 23, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Permite-mi sa te contrazic, eu merg lejer 300 km cu un plin si 2 litri ramasi la plin. Deci 17 litri la 300 km. Fa o socoteala. Indiferent de ce fac cu mobra asta, cam asta e consumul. Hai sa zicem ca nu fac mai mult de 300 km cu 18.Asta e consumul mereu. Insa de cand ma dau cu ea niciodata nu am bagat mai mult de 17 litri la un plin. Deci cam pana in 6 , cam asta e consumul. Io nu ma uit la computerul de bord, efectiv calculez a plinuri. Cam consumul asta il aveam si pe GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.