Sari la conținut

Accident Calea Dorobantilor 17.05,2011


MC Mate
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lasati, bre, castile si dati-mi un sfat (apelez la JAGI in primul rand): ce cauciucuri moi on/off imi recomandati pentru vaca mea dual-purpose astfel incat sa nu ma fac muci la prima franare de urgenta ca si baiatul din cazul de fata? Mentionez ca acum am Conti Trail Attack. Tre' neaparat gume racing moi? Se gasesc pe 21", eventual date un pic pe circuit? :rolleyes:

Ca altfel noi toti astia cu mobre dual purpose/enduro-touring suntem victime sigure pe strada. :blink:

Ori faci pe prostul prostilor ori chiar esti dobitoc!! Ma adresam incepatorilor pe supersport. Cred ca te plictisesti ingrozitor, nu te baga nimeni in seama si incerci sa te dai inteligent.

 

Vai! Cum de nu m-am gindit si la tine care nu gasesti anvelope moi pt diametrul motocicletei tale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori faci pe prostul prostilor ori chiar esti dobitoc!! Ma adresam incepatorilor pe supersport. Cred ca te plictisesti ingrozitor, nu te baga nimeni in seama si incerci sa te dai inteligent.

 

Vai! Cum de nu m-am gindit si la tine care nu gasesti anvelope moi pt diametrul motocicletei tale?

Pentru ca omul respectiv e prea cu bun simt ca sa iti raspunda cum ai merita, te intreb eu: care-i diferenta? De ce un sport are nevoie prin oras de caucioace scula si o vaca enduro-touring nu? Te dai cu sportu' cu 200 in oras? Daca da, esti suficient de idiot cat sa nu te ajute niciun fel de gume, oricat de bune. Daca nu, repet intrebarea: care-i diferenta? Cu vaca nu tre' sa franezi calumea cand ti se intampla ce s-a intamplat in cazul accidentului de fata? Sau cu vaca nu depasesti 30 la ora prin oras?

 

Louis Cyphre: multumim. Si eu tot la K60 o sa apelez, asta dupa ce am tocat marunt topicul ala acu' ceva saptamani, dimpreuna cu cel despre cauciucurile on/off. Sa vina banii si le-am luat. (bine, as lua eu scout, dar e diferenta destul de mare de pret...)

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu cu tine mai zaleu....

nu are nici o legatura experienta mea cu faptul ca pot gresi uneori(hoppaaa, am recunoscut ca sunt uman)

 

te-ai gandit vreunpic ca acei 3 jouli pot face diferenta dintre viata si moarte, sau mai rau invaliditate permanenta???

 

eu prefer o casca care se sparge la o anumita presiune ca daca vroiam una care sa nu se sparga imi luam de tabla :)))

 

tu preferi una rezistenta, iti urez succes....

 

 

tot nu ne-ai spus cate casti ai spart pana acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca omul respectiv e prea cu bun simt ca sa iti raspunda cum ai merita, te intreb eu: care-i diferenta? De ce un sport are nevoie prin oras de caucioace scula si o vaca enduro-touring nu? Te dai cu sportu' cu 200 in oras? Daca da, esti suficient de idiot cat sa nu te ajute niciun fel de gume, oricat de bune. Daca nu, repet intrebarea: care-i diferenta? Cu vaca nu tre' sa franezi calumea cand ti se intampla ce s-a intamplat in cazul accidentului de fata? Sau cu vaca nu depasesti 30 la ora prin oras?

 

Louis Cyphre: multumim. Si eu tot la K60 o sa apelez, asta dupa ce am tocat marunt topicul ala acu' ceva saptamani, dimpreuna cu cel despre cauciucurile on/off. Sa vina banii si le-am luat. (bine, as lua eu scout, dar e diferenta destul de mare de pret...)

 

Om bun, da un search pe posturile mele si ai sa observi ca la rubrica detinatorilor de motociclete de strada, touring,enduro, non supersport, NU POSTEZ.Nu ma pricep deloc si nu-mi dau cu presupusul cum dealtfel se obisnuieste. Tot ce afirm este din proprie experientza, nu citind website-urile. Acest accident a fost cu un GSXR600, deaia m-am bagat in seama, la cum se merge cu supersportul ma pricep cit de cit. Intrebarea colegului era pusa la misto, deaia i-am si raspuns ca atare. Pe viitor am sa specific clar ca daca aceasta motoreta SUPERSPORT.... . Zaelu, printre putinii din cei ce merg pe sportive si care a dat reply la acest topic si-a luato si el de la soarta, a mers pe ideea ca lui nu i se intimpla si a facut cunostintza cu asfaltul. Majoritatea celor ce ma combat fie nu au deloc experientza pe supersport fie sint veterani pe enduro touring, veterani ce merg destul de precaut si stiu sa se fereasca de situatii neplacute. Dovada, am zis de un experiment simplu, nu am vazut pe nimeni sa spuna: eu am incercat si AI sau NU ai dreptate. Se emit posibile situatii, normal, ele pot exista. Ceea ce nu se are in vedere, situatii in care esti nevoit sa frinezi maxim pot aparea oricind, MAJORITATEA, nu toate, se pot finaliza cu raminerea pe 2 roti. Din pacate, mai toate se termina cu pagube si politia decide ca motociclistul nu a adaptat viteza la conditiile de drum. Corect? Ca politia are sau nu dreptate nu conteaza atita timp cit ignorantii au facut economie la 150euro. Credeti ca un ficat rupt, femur rupt se poate compara cu vreo suma de bani??? Din ceea ce se vede zilnic cei ce merg pe supersport fac accidente mai multe, de regula sint dependentii de adrenalina, lor ma adresez. Daca macar unul din ei ma asculta inseamna ca nu mi-am batut gura de pomana. Marea majoritate a accidentelor moto nu ajung sa fie cunoscute pe acest forum. Din ce se posteaza aici e numai virful aisbergului.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mane... io am incheiat discutia. Doar atit iti mai zic... Nu mai era nimeni in pasajul ala decit eu cu jipanele cu care am facut trosc deci tu ai vazut fix nada... vorbesti din burta. Frina tare din scurt pe viraj in pasaj... bine... fa tu. Lasa-ma cu cauciucul tau. Stii una si buna si o zici la orice... esti plicticos chiar daca ce zici tu este corect in x alte situatii si pe linga in y.

 

Asfalt uscat!

 

PS Am RCA-ul respectivului asta ca sa nu o arzi fantasy in continuare.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Om bun, da un search pe posturile mele si ai sa observi ca la rubrica detinatorilor de motociclete de strada, touring,enduro, non supersport, NU POSTEZ.Nu ma pricep deloc si nu-mi dau cu presupusul cum dealtfel se obisnuieste. Tot ce afirm este din proprie experientza, nu citind website-urile. Acest accident a fost cu un GSXR600, deaia m-am bagat in seama, la cum se merge cu supersportul ma pricep cit de cit. Intrebarea colegului era pusa la misto, deaia i-am si raspuns ca atare. Pe viitor am sa specific clar ca daca aceasta motoreta SUPERSPORT.... . Zaelu, printre putinii din cei ce merg pe sportive si care a dat reply la acest topic si-a luato si el de la soarta, a mers pe ideea ca lui nu i se intimpla si a facut cunostintza cu asfaltul. Majoritatea celor ce ma combat fie nu au deloc experientza pe supersport fie sint veterani pe enduro touring, veterani ce merg destul de precaut si stiu sa se fereasca de situatii neplacute. Dovada, am zis de un experiment simplu, nu am vazut pe nimeni sa spuna: eu am incercat si AI sau NU ai dreptate. Se emit posibile situatii, normal, ele pot exista. Ceea ce nu se are in vedere, situatii in care esti nevoit sa frinezi maxim pot aparea oricind, MAJORITATEA, nu toate, se pot finaliza cu raminerea pe 2 roti. Din pacate, mai toate se termina cu pagube si politia decide ca motociclistul nu a adaptat viteza la conditiile de drum. Corect? Ca politia are sau nu dreptate nu conteaza atita timp cit ignorantii au facut economie la 150euro. Credeti ca un ficat rupt, femur rupt se poate compara cu vreo suma de bani??? Din ceea ce se vede zilnic cei ce merg pe supersport fac accidente mai multe, de regula sint dependentii de adrenalina, lor ma adresez. Daca macar unul din ei ma asculta inseamna ca nu mi-am batut gura de pomana. Marea majoritate a accidentelor moto nu ajung sa fie cunoscute pe acest forum. Din ce se posteaza aici e numai virful aisbergului.

Ma doare la basca de sportive sau cross, pe strada tre' sa le opresti la fel de repede daca patesti ce a patist baiatu asta. Deci? Care-i diferenta? Ca mergem precaut pentru ca avem mobre non-SS?! A mai debitat unu' pe forumu asta o parere cum ca KLE-ul nu e mobra de crosetat. Si acum il astept pe strada sa-i arat cum se face. De raspuns n-a raspuns. Asa ca m-am gandit sa bag o filmare, intr-o zi, ca sa mai tai oleaca macaroana reisarilor care au impresia ca n-o poti arde jet oceanic daca n-ai RR la coada. Dar asta e alta discutie.

Deci daca ai altceva decat SS nu-ti trebuie gume reising, nu?

Si te mai intreb ceva, tu de saracie ai auzit? Daca am cauciucurile cam la limita si n-am bani de altele ce sa fac? Sa las mobra acasa? Fa-o tu, eu imi asum riscul. Nu pot sa stau departe de ea si gata. Ce nu inteleg e ce treaba ai tu sau altii cu asta? Daca merg cu gume proaste si merg tare si ma duc de-a dura, da, n-am adaptat viteza la conditiile in care mergeam. Pe cine afecteaza asta? Pe mine. Ca nu din cauza gumelor dai peste pietoni pe trecere, daca e... Asa ca restul... e fix cancan. De acelasi nivel cu cel al tabloidului omonim. Punct.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gsx-r de 600 e SS? LOL ... Zxr de 250 e tot SS ? Gsx-r de-o mie ce e? Ozn?

Schimbi gumele de 2 ori pe sezon ? Faci amkartu in fie are uichend? Stii calitatea gumei dintr-o poza de ansamblu low-res? Esti dat dreaq fratica ...

Te cheama rossi ? Ai gresit tzara ... Aici suntem numai tzaranoi cu gume de "ebonita" ...cum zice un alt mare cunoscator ...

Zi-mi te rog ... Ma mai tine ebonita asta, ca e cam prafuita din cauza ca merg pe strada ...

img1285g.jpg

Am auzit ca daca spal guma cu cola e ca noua... Cica pare Mai buna in poze pe autovit :P

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amuzant. Daca excludem accidentatul.

Unu' sustine ca daca ai supersport, trebuie sa pui cauciucuri bune si sfidezi codul rutier asa cu face el cu normele elementare de gramatica a limbii romane referitoare la cratime (chestia asta " - " JAGI). Iar ceilalti se impart in sustinatori si oponenti care in functie de cate casti au spart sunt mai experimentati sau nu.

Altu' spune ca motociclismul e un sport scump si trebuiesc schimbate nu stiu cate seturi de cauciucuri. Dar daca e o placere, le (l-e, ca sa inteleaga si JAGI, varful icebergului motocicstic autohton - aisebrg JAG-I, chestia aia de gheata despre care spuneai si tu pe aici) mai schimbam? Ca nu vad rostu' atunci.

Sunt uimit ca nu s-a (sa) adus iar in discutie udatul strazilor care-i impiedica pe piloti sa concureze pe calea dorobantilor si sa le arate frustratilor utilizatori de NON supersport care merg incet, ca o casca buna care se crapa face diferenta datorita absorbtiei socului si nu ramai decat paralizat de la brau in jos spre deosebire de cel cu casca rigida care desi zici ca-i viu, nu mai are puls pentru ca i s-a zanganit creierul in cap.

Intrucat s-a fluturat asigurarea primita de motociclist, nimeni nu spune ca atunci cand unu' (taximetrist sau ce-o fi el) e atat de (cuvant urat) incat sa iasa direct pe banda a doua, e bine sa-l lasi in prostia lui si sa nu incerci sa-l depasesti pe dreapte intrucat boul e un animal imprevizibil si poate trage dreapta oricand. Dar asta tine de ochi si de experienta, mai mult decat de AmKart si de cauciucuri schimbate de 3 ori pe an. Ca sa-l parafrazez pe guru supersportului de aici: merita sa te grabesti 3 secunde ptr o luna de spitalizare?

Problema in fond e de creier, nu de cauciucuri, placute de frana sau de pozitia in sa. Ptr ca daca ai creier, stii ca nu e bine sa mergi cu cauciucuri uzate, ca nu e bine sa ai frane uzate si mai ales sa adaptezi viteza la trafic, ptr ca atunci cand ti se da permis dai examen de circulatie pe drumurile publice, nu pe Amkart. Si drumurile publice sunt ptr toti cei care au permis, indiferent ca stiu sa conduca mai bine sau mai prost, mai incet sau mai rapid, sau ca pur si simplu unii sunt idioti din nastere.

Asfalt uscat.

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preacuviosul_Mihail, vorbesti ca un veteran. Am specificat ca nu ma adresez voua, veteranilor.Crezi ca mergi pe strada mai safe ca mine? Esti absolut sigur? Sa iei lumea la misto e sport national. La faza cu cratimile, cauta un forum unde posteaza pasionatii de limba si literatura romana. Daca ma mai vinezi cu greselile mele de scriere s-ar putea sa ma exprim ca Pompiliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preacuviosul_Mihail, vorbesti ca un veteran. Am specificat ca nu ma adresez voua, veteranilor.Crezi ca mergi pe strada mai safe ca mine? Esti absolut sigur? Sa iei lumea la misto e sport national. La faza cu cratimile, cauta un forum unde posteaza pasionatii de limba si literatura romana. Daca ma mai vinezi cu greselile mele de scriere s-ar putea sa ma exprim ca Pompiliu.

Nu vb ca un veteran si nici nu stiu daca merg mai safe decat tine sau nu. Cred ca tu confunzi literatura cu gramatica, dar asta e alta poveste.

In principiu, am vrut sa-ti spun ca daca nu esti distribuitor de cauciucuri, metoda ta de ajutor adresata incepatorilor mi se pare gresita. Iti voi explica teoria mea despre acest subiect si daca ti se pare logica, ti-o poti insusi. Ai grija te rog, ca atunci cand o exprimi in scris, sa dai mai bine un copy/paste de aici, ca sa se si inteleaga ce-ai vrut sa spui.

Deci, cred ca e o mare greseala ca un incepator sa ramana cu impresia ca dupa de face testul tau minune cu cauciucurile, le schimba de 2 ori pe an, poate sfida legile fizicii. Eu spun ca asa cum pe strada merg dacii mai batrane ca mine , fara abs, cu draq stie ce cauciucuri reesapate langa bmw-uri 2011 cu toate sistemele de siguranta posibile, fara sa se ciocneaasca precum oualele de paste, la fel se poate merge si cu orice tip de motocicleta, din orice an, intretinuta dupa posibilitati, daca ii cunosti limitele. Cred ca e mai important ca un incepator sa stie ca intre momentul in care franeaza cel din fata si cel din spate trece cam jumatate de secunda (dovedita stiintific), timp in care la 60km/h se parcurg 8 metri si ca de asta e bine sa pastreze o distanta de siguranta. Ca e de preferat sa evite sa mearga pe centrul masinii din fata lui, pentru ca in cazul in care nu fac fata franele, sa poate avea alternativa de a evita, sa nu depaseasca pe dreapta ptr ca nu asa se conduce si multe altele. Chestiile astea sunt elementare, basic, nu pentru academicieni. E acelasi nivel cu a sti ca nu e ok sa te duci cu un R1 la concurs de enduro.

Si cel mai important mi se pare ca trebuie sa inteleaga faptul ca strada nu e circuit, motocicleta nu e jucarie si ca se poate merge si cu R1 civilizat fara sa-ti fie rusine ca trece vajaind pe langa tine 1 cu cauciucuri noi de 150 de euro, numarul ascuns sub sa, care face circ pe strada.

 

Apropos, am un film la sematura, cel cu THINK, care poate deschide ochii celor deschisi la minte.

 

PS: din ce am citit aici, nu cred ca te poti apropia de bunul simt si modestia lui Pompiliu. Nici pe el nu-l cunosc, doar ce posturi am reusit sa inteleg din ce a scris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform logicii tale nu are rost sa investesti in cauciucuri bune, oricum daca nu ai creier cazi. Foarte adevarat, problema e ca de cele mai multe ori cazi cind puteai sa ramii drept, vorbeam de situatiile cele mai frecvente cind o simpla frina brusca, necontrolata, se lasa cu cazatura. E absolut logic ca daca o arzi cu +100/H prin oras nu te mai salveaza nimic. Posturi de genul ca daca nu stii sa conduci preventiv, poti sa ai probleme, pot sa postez si eu. Au postat alti profesori pe forumuri, s-au facut traduceri in toate limbile pamintului. Nimeni nu tine cont de acele tutoriale, toti merg pe premiza ca lor nu li se intimpla. Mai e vorba foarte raspindita: Cind e sa se intimple ceea ce ti-e scris tot se intimpla. Toti invatza din proprie experientza, unii nu au suficient noroc sa beneficieze de ultima experientza. Cum ar fi toate topicurile de accidente in care toata lumea ar da RIP, nu a avut noroc, lipsa de experientza, ghinion cu carul, shoferi criminali? Vine unul ca mine cu o idee, nu neaparat geniala, si toti se infurie. Problema mea este ca INCA nimeni nu a facut acea mica incercare sa vada cit i-l tine frina. Cei ce postati contra mea nu o so faceti niciodata, probabil chiar nu aveti nevoie, aveti zeci de mii de km fara incidente majore si vi se pare logic sa mergeti safe. Va mai dau un indiciu: cine-si ia supersport nu merge cu viteza legala, cauta senzatii tari, indiferent de riscuri. Abia dupa ce are un eveniment nedorit baga la cap pericolele. Legat de Zaelu, a mai spus cineva mai sus, nu a invatzat nimic, daca RCA-ul faptuitorului e la Zaelu in buzunar, el e fericit. Putea pur si simplu sa moara si dadea de munca unor gropari si preoti, pe banii parintilor.

 

Acum, la modul serios, cred ca daca la capitolul moto detinute de mine ar fi un touring, nu R1, ar mai disparea din incrincenarea multora ce ma combat.

I-i mai informez pe ignoranti ca cei ce merg la curse, chiar si la umilul Amckart merg mult mai safe pe drum public, fac mult mai putine accidente pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de Zaelu, a mai spus cineva mai sus, nu a invatzat nimic, daca RCA-ul faptuitorului e la Zaelu in buzunar, el e fericit. Putea pur si simplu sa moara si dadea de munca unor gropari si preoti, pe banii parintilor.

 

L-ai ascultat tu sa vezi ca n-a invatat nimic ?

Eu as vrea sa te cunosc, am impresia ca esti un guru ... ai si glob de cristal ? Al meu s-a spart :( ... l-am scapat pe scari cand eram mai mic.

Dramatic epilogul cu groparii si banii parintilor, da fiori pe shira, da' pana la urma stii cum s-a intamplat accidentul lui ?

In fine, oameni diferiti, personalitati diferite, experientze diferite ... daca am fii la fel, ne-am plictisi.

Bafta omule ... si daca vrei sa impartasesti din experienta si sfaturile tale ... fa-o inteligent si elegant. Lasa supozitiile despre gume vazute in poze ... mai era un guru care vedea oamenii in fotografii si le zicea ce boli au ... Popa Valeriu, parca se numea ... dap .. se numea ...

:cheers:

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@speedy: Nu are nici un sens sa compari franele unei sportive, cu cele ale unui enduro-touring/chopper/scuter. Legat de aspectul financiar, ai mare dreptate, majoritatea dintre noi punem pasiunea pe primul loc, insa trebuie sa fim obiectivi, si daca tot dezbatem accidente, trebuie sa luam in considerare fiecare aspect ce a dus la producerea accidentului. Nu a intrebat nimeni de veniturile omului, pe ce-si cheltuie banii, de ce nu si-a cumparat gume mai bune... Sau avem sub-forum Accidente doar pt a ne baga pl in soferi si a ne exprima "regretele amarnice" cand se mai duce cate unu' dintre noi ?

 

@Preacuviosul:

Pt tine si pt x persoane s-a exprimat putin gresit, pt alte persoane s-a exprimat corect JAGI. Atata timp cat baiatu' a oferit un sfat pretios, ce-l tot fwteti atata? Citesc zilnic mii si mii de tampenii pe forumu' asta, gen nu frana in viraj ca mori sigur... P-aia nu-i vede nimeni frate, toti prefera sa-i lase in prostia lor si sa nu-si bata gura de pomana cu toti dobitocii, insa cand se posteaza un sfat bun, se gasesc 1000 de motive de scandal - gramatica, exagerari, exprimari, etc

 

Va place tigania asta maxim ! Se mai si bucurau zeci de motociclisti adevarati ca au murit 2 persoane de etnie rroma... well, unii dintre noi suntem mai rai ca tiganii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@speedy: Nu are nici un sens sa compari franele unei sportive, cu cele ale unui enduro-touring/chopper/scuter. Legat de aspectul financiar, ai mare dreptate, majoritatea dintre noi punem pasiunea pe primul loc, insa trebuie sa fim obiectivi, si daca tot dezbatem accidente, trebuie sa luam in considerare fiecare aspect ce a dus la producerea accidentului. Nu a intrebat nimeni de veniturile omului, pe ce-si cheltuie banii, de ce nu si-a cumparat gume mai bune... Sau avem sub-forum Accidente doar pt a ne baga pl in soferi si a ne exprima "regretele amarnice" cand se mai duce cate unu' dintre noi ?

 

@Preacuviosul:

Pt tine si pt x persoane s-a exprimat putin gresit, pt alte persoane s-a exprimat corect JAGI. Atata timp cat baiatu' a oferit un sfat pretios, ce-l tot fwteti atata? Citesc zilnic mii si mii de tampenii pe forumu' asta, gen nu frana in viraj ca mori sigur... P-aia nu-i vede nimeni frate, toti prefera sa-i lase in prostia lor si sa nu-si bata gura de pomana cu toti dobitocii, insa cand se posteaza un sfat bun, se gasesc 1000 de motive de scandal - gramatica, exagerari, exprimari, etc

 

Va place tigania asta maxim ! Se mai si bucurau zeci de motociclisti adevarati ca au murit 2 persoane de etnie rroma... well, unii dintre noi suntem mai rai ca tiganii.

Te legi de amanunte Trotinel. Modul de exprimare, mai corect sau nu gramatical, reprezinta partea amuzanta de care eu m-am legat. "ca sa fac o aroganta" cum se spune. Dar se pare ca asta a creat frustrari asa de mari, incat pierdeti din vedere faptul ca metoda educativa adresata incepatorilor pe SS mi se pare gresita. Am si argumentat de ce.

 

E foarte-foarte-foarte aiurea felul in care reactioneaza lumea aici la adresa lui JAGI. Parerea mea e ca e lipsa de bun-simt sa sariti asa in haita pe el si sa incercati sa il ridiculizati, ca e asa sau pe dincolo. Pana la urma urmei omu' STIE sa piloteze o motocicleta BINE, spre deosebire de multi altii care poate au mai multi kilometri facuti ca el, ori au pus mana pe motocicleta inaintea lui.

Si nu, nu il cunosc personal pe om si nici nu incerc sa îi fac reclama in vreun fel - da' deja e obositor sa vezi cum majoritatea care posteaza pe forum si se motociclesc de un an, hai doi ani-poate trei îsi bat p*la de unu' care chiar stie cu ce se mananca mobra din mai multe puncte de vedere, ca sa nu mai zic de aptitudini de pilotaj ... mai urmeaza sa îi explice vreunu' si lu' Jumba cum se procedeaza la endureala si altu' lu' Lamaie cum se face wheelie ...

Oricum, nici asta nu conteaza catusi de putin - e aiurea ca pe inca un topic de accidente a ajuns discutia de la cum a cazut motoristu' la contre si basini si figuri de doi lei si polemica inutila ... p*la mea, zici ca motoretistii romani nu au trecut de pubertate, e chiar jenant ca stiu o groaza de baicãri care nu intra pe motociclism.ro din cauza avalansei de aberatii de pe fiecare thread. Penibil, zau !

Pentru faptul ca omu tau stie sa piloteze bine, merita felicitari. Dar motociclismul ca si fenomen in masa nu e doar pentru piloti. pentru piloti e motociclismul sportiv, care nu se practica in trafic printre masini. In nici o tara din lume, permisul moto, auto nu se obtine in urma castigarii concursurilor de viteza. El spunea mai devreme ca cei care-si cumpara SS, nu merg incet si ca vor adrenalina, etc. E ok, dar nu pe drumurile publice.Asta ar fi fost un sfat pe care l-as fi apreciat.

Daca e asa de bun cum spuneti voi acest JAGI, sa-si infiinteze o scoala moto unde sa predea cursuri de mers pe circuit. Dar nu-mi cere tu sa sustin ideea de piloti de dorobanti si sa cred ca asta e solutia scaderii numarului de accidente. Cred ca deja ne-am ciondanit prea mult pe tema asta. fiecare din cei care citesc va trage concluziile in functie de cat gandeste

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...