BobbyFurtuna Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Vin cu o intrebare pentru posesorii de BMW R1200 GS Adventure. Cu totii stim ca nu este o motocicleta prea usoara si pe care poate merge oricine. Ce motocicleta ati avut inainte de aceasta, sau ce credeti ca ar fi bine sa conduci pentru a te pregatii pe o aventura cu R1200 GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Daca 15.000 de euro e o suma nesemnificativa, e o motocicleta perfecta pentru orice drum. Insa pun accent pe nesemnificativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 223 kg cu un centru de greutate destul de ridicat,saua la 895 mm,ai nevoie de conditie fizica sa o tii la verticala la semafor. Esti solid,inalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 19, 2011 Autor Share Postat Iunie 19, 2011 1,87 si 88 kg, dar experienta pe motocicleta nu este foarte mare si referitor la suma nu am spus ca este ne semnificativa chiar nu stiu de ce spui asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 nu prea e de începător. ia-ți un dakar mai degrabă, e mai uÂşor Âşi mai manevrabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Daca vrei neaparat BMW si nu asa mare ca 1200-le baga un ochi la BMW GS800F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 19, 2011 Autor Share Postat Iunie 19, 2011 Intrebarea mea era pe ce as putea mergea inainte sa capat experienta pentru un R1200 GS Adventure nu ce sa imi achizitionez deoarece este o alta problema, motocicleta o am deja, nu cumpara de mine a fost alta problema dar nu as vrea sa ma urc pe ea din prima. Am intebat ce as putea sa imi pentru a invata cate ceva pentru ce ma asteapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 (editat) Salutare! Ca sa-ti raspund la intrebare: nu poti fi pregatit / capata experienta in mersul cu un Adv. decat / numai daca mergi cu el! Asta pentru ca fiecare motocicleta are particularitatile ei! Numai bine, Aurelian Editat Iunie 19, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 19, 2011 Autor Share Postat Iunie 19, 2011 Ca sa ma intelegeti mai bine. Motocicleta era vorba sa o primesc acum 3 luni si in final persoana respectiva mi-a dat contravaloarea, iar acum nu mai are bani sa plateasca marfa si a trimis motocicleta in Romania + restul de bani si ma rog... s-a incheiat tranzactia conform contractului nu asta conteaza, doar ca eu am A-ul de mai bine de 10 ani dar nu am mers decat pe Mobra la 20 de ani si recent pe ceva motociclete sport dar nu mai mult de 800 de km sa zic. Ma gandesc ca miercuri cand voi primii motocicleta daca ma urc pe ea ma arunca instantaneu si nu prea stiu ce sa fac si daca sa incep direct cu BMW-ul. Ma gandeam la ceva intermediar si nu stiu ce sa achizitonez, apoi sa raman cu BMW! Credeti ca ar fi ok sa ma urc din prima pe R1200 GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 este o motocicleta buna pt orice om care VREA SA SE DEA iarta multe si te ajuta f mult cu sistemele de siguranta cu care e dotata e absurd sa ti iei o alta moto sa inveti/pregatesti pt un GSA sistemul de franare complex, ABS, ASC , amortizoarele cat si ciclistica o fac demna si de un incepator cat si pentru un avansat in ale moto avand in vedere ca acceleratia nu e brutala si nu arunca cu fata spre cer nu merita sa iei inca o moto pt practica banii aia dai pe gaz si plimba.te linistit singur pt primii 4 mii de km adica in stilul tau si fara un rossi in fata ca model erau niste cursuri bune pe amkart mai bine ai face asa ceva decat sa cauti o moto de practica oricum sa stii ca ai pus mana pe o motocicleta care te va purta mii de km si ti va da multe momente de fericire in saua ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 da, dupa parerea mea cel mai bine ar fi sa mergeti la un instructor pentru inceput sa va dea o motocicleta cat mai mare/inalta, sa va puna in tema Practic in poligon cu cateva reguli avand in vedere ca nu v-ati mai urcat demult pe moto,(ar fi mare pacat s-o dati pe jos) odata ce va-ti "intrat in mana " eu zic ca nu e nici un fel de problema, te obisnuiesti f. repede cu ea, eu de exemplu am fost sambata la un test drive am probat si 1200 adv si pot sa-ti spun ca dupa ce o pui in miscare nu se mai simt multele kg pe care le are, eu asa as face. numa" bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 referitor la suma nu am spus ca este ne semnificativa chiar nu stiu de ce spui asta! De ce spun ca pretul trebuie sa fie nesemnificativ? pentru ca a pleca cu un R1200GS Adv pe drum "adventure" (forestier, macadam, drum de tara, etc.) ai nevoie de mult skill pentru a face asa ceva cu ea, si chiar daca ai skill sunt mereu sanse sa o scapi iar cand ai scapat-o incepi sa cotizezi euroi la service (uitate pe lista cu preturile componentelor si ai sa intelegi). Acum daca drumul "adventure" il reprezinta un forestier de 50 de km, nu e nici-o problema il faci si cu un chopper. 90% din GS-urile mari, nu vad si nici nu vor vedea acel drum numit "adventure". Cel mult o sa vezi o poza cu Gs-ul pe drum forestier insa in conditiile in care e scos la 10 metri de drumul principal. Astea fiind spuse, trebuie sa adaug ca GS-ul e cea mai buna mobra facuta vreodata. PS. Pentru un curs cat de cat elementar poti cauta pe net "Dual Sport Riding Techniques" sunt doua dvd-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 La cum ți-ai pus problema, mai bine vinde-o Âşi bucura-te de banii ăia altfel. Un pasionat s-ar fi suit în secunda 2 pe ea. Eu cu rabla mea am început să mă înțeleg abia după 2 ani. Ai rezista atât cu "investiția" în garaj? Dacă totuÂşi vrei să te ambiționezi, ia-ți un R 1100 GS. E varianta cea mai apropiată Âşi mai ieftină. Îl hinghereÂşti p-ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Felicitari! Multa 'carne' iti iei uneori, chiar si pe buna dreptate. Intrebare de legislatie: Cine are prioritate intre unul care face stanga pe verde ( semafor verde, cu secundar, alea alea, nu intermitent ) si altul care face dreapta si are cedeaza ( verde intermitent, cine sta in Constanta, stie ) Problema cu motocicletele grele este doar manevrabilitatea la viteza mica, pentru ca atunci cand ai peste 30km/h nu prea mai conteaza ca ai sub fund 150kg sau 350kg, atat timp cat nu te dai pe circuit, bineinteles. Deci, trebuie sa exersezi mersul la VITEZA MICA, acolo unde nu ai efect mare de giroscop, si greutatea motocicletei se simte, in caz ca gresesti (daca mergi normal, se conduce la fel de usor ca orice alt moto, de asta m-am convins dupa ce am condus HD Electra, care are 388kg). Asa ca tot ce trebuie sa faci este sa cauti o scoala care sa aiba un motor mare si greu si sa faci exact poligonul de la examen, care desi zic unii ca e inutil, te invata sa mergi incet, sa iei o curba, sa nu cazi de pe motor la 5km/h, lucru de care ai nevoie in oras. Daca nu gasesti o scoala cu un motor mare si greu, poti sa iei la al tau niste crash-bar-uri mai sanatoase (asta daca nu le are deja), si in cazul asta, daca il tavalesti la viteza mica nu e mare bai. Daca o sa vrei sa faci un off-road mai serios, acolo va trebui sa exersezi cu motociclete mai usore, pentru ca vacutele grele in off-road necesita un pic de experienta. Ca si parametri fizici tu vs. motor, nu trebuie sa fie nici o problema. Spor la facut poligoane! Editat Iunie 20, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) In dimineata asta am ridicat motocicleta, era in Romania de vineri dar nu am apucat sa o iau, am mers pe ea, grea intradevar dar se tine pe 2 roti. Poate fi si nervoasa desii nu am vrut sa experimentez decat cand am depasit o caruta am bagat mana serios in ea si chair se ridica dupa sol roata din fata daca nu esti atent (Nu am ridicat-o bine inteles ca nu sunt (cuvant urat) dar avea tendinta). Chiar o iubesc. Unde gasesc niste crash bar-uri si la ce pret? Si inca ceva care nu are legatura cu topicul va rog sa ma scuzati. Frumul se vede aiurea, mesajele sunt unul sub altul jos nu toate la rand cum ar fi normal, si sa am mai multe pagini, doar ca jos se vad incomplete trebuie sa dau click pe fiecare sa le citesc. Se poate modifica intefata sa se vada ca inainte? Editat Iunie 21, 2011 de BobbyFurtuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Se poate modifica intefata sa se vada ca inainte? dreapta sus pe My settings - forum - topic display mode. Editat Iunie 21, 2011 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 223 kg cu un centru de greutate destul de ridicat Frate, e vorba de 1200GS ADV, nu? De unde ai scos greutatea asta? Are vreo 260! Sau sa nu-mi spui ca ai vazut tu prin nu stiu ce sursa ca atat are "uscat", cum am vazut ca fac multi p-aici pe forum ca este total irelevant; nu merge nimeni cu motorul fara ulei, lichid de frana, benzina etc. Unde gasesc niste crash bar-uri si la ce pret? ADV e "plin" de crashbar-uri din fabrica... la ce anume te referi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 Pai cam asta e greutatea 223 de kg cu rezervorul gol + 33 de litri rezervor fac 256. Nu am zis ca este mai grea + ceva chestii puse pe ea crash baruri, cutii de transport si asa mai departe se fac 270! Si stiu ca este plin de crash baruri dar sunt foarte apropiate de motocicleta si in cazul unei cazaturi se mai face praf cate ceva din ea. Vroiam ceva mai mare si mai serios pentru inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) zice o vorba din batrani asa: de ce ti-e frica, nu scapi. uite, iti dau eu un 690smr pe motor + diferenta si poti sa dai cu el de pamant pana te plictisesti. e si mai manevrabil, si mai usor, numai avantaje ai... Editat Iunie 21, 2011 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 Sa fim seriosi.... cine ar da un BMW pe un KTM indiferent de ce diferenta oferi.... un KTM iti rezista 30.000 de km poftim. Dar un BMW il lasi mostenire la stranepoti. Ca sa nu mai adaug ca are ABS si asa mai departe! Ms mult pt. oferta oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) pune-ti casca din dotare pe bostan ca incep sa-ti sara in cap ktmistii cand eram flacau avea bunicu un hoinar prafuit pe care l-am alergat si eu o vara desi avea ani buni ,dar asta nu inseamna ca si hoinaru'i hoinar on topic : faina mobra , cum zicea un coleg mai inainte , e visul oricaruia dintre noi . sui pe ea si drum intins . sa ne povestesti numa' de bine ! Editat Iunie 21, 2011 de Trandafir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Sa fim seriosi.... cine ar da un BMW pe un KTM indiferent de ce diferenta oferi.... un KTM iti rezista 30.000 de km poftim. Dar un BMW il lasi mostenire la stranepoti. Ca sa nu mai adaug ca are ABS si asa mai departe! Ms mult pt. oferta oricum! glumeam cu oferta de schimb, stai flex lasand la o parte ca nu am 17000 euro sa-ti dau diferenta nu prea as avea ce face cu al tau motor. decat sa-l tin in garaj si sa il bibilesc toata ziua dar atunci l-as transforma in HD... in polemica bmw/ktm nu intru ca ambele au puncte slabe si puncte tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Lasai sa sara! Si ms. Si eu sper sa auzim de bine! Evident ca ambele trebuie sa aibe punctele lor forte, dar conteaza care din ele are mai multe puncte ) Editat Iunie 21, 2011 de BobbyFurtuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) uite aici http://picasaweb.google.com/touringteambv /index.php?/topic/453592-touring-team/ pe unde umbla prieteni de-ai mei cu bmw . ia legatura cu ei si...cine stie. pamantul e rotund. Editat Iunie 21, 2011 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 Daca as avea timp m-sa duce si cu Matizurile de la firma, si cu scuteru chiar dar deh.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.