Sari la conținut

Accident Pantelimon 126, Azi mi-am luat botezu'


dan_pustan
 Share

Postări Recomandate

Salutare dragi colegi pe doua roti, pana azi dimineata eu eram omul care nu va avea niciodata un accident, care nu o sa cada niciodata. Azi de dimineata la ora 8 pe sos pangelimon 126, mergand pe banda 2 cu 50 la ora (aproximativ), o tipa cu un ford mondeo pleaca de pe loc, da frumos semnal vrand sa intoarca pe linia de tramvai (mentionez ca erau linii continue + trecere de pietoni. Am observat am decelerat si am gandit : daca dau sa o ocolesc pe dreapta (ea era in miscare 5-10 km/h) daca se opreste, intru in ea, si va fii vina mea, daca o ocolesc prin stanga, intru pe linia de tramvai + frana pierd controul, ma duc pe contrasens cine stie de cine ma lovesc si ies tot eu vinovat. Concluzia mea, pe care am gandit-o in primii metri de franare a fost : folosesc frana de urgenta cat de bine pot ( am controlat motocicleta, m-am jucat cu frana spate in cat sa nu se blocheze roata) si sa astept.

Pe urmatorii 3-4 metri de franare ma gandeam "mie nu trebuia sa mi se intample nimic, erau nu voi cadea niciodata"

Intr-un final pe ultimiii 2 -3 metri de franare a fost " baga-mi-as ****** intru in ea" si va spun ca am simtit cred cea mai mare oftica din viata mea. Exact inainte impactului m-am ridicat pe scarite, am indreptat motocicleta inspre sina de tramvai (stanga) si am facut o flotare la verticala pe masina tipei ca un fel de spiderman...si am cazut ca o musca.

A urmat 112 - masina de politie, multumesc motociclistului care a oprit langa mine si a fost de acord sa fie martor (n-a plecat de langa mine pana nu s-a clarificat treaba) Mersi Cristi!, politie la Auto Marcus Group ca acolo era politia pentru accidente fara vatamare pe sectorul 2. Si urmeaza maine sa ma duc la societatea de asigurare a vinovatei sa vad ce rezolv. Motocicleta am luat-o cu o duba (am un prieten care are asa ceva) mulumesc si lui pentru asta.

 

Avarii : furca, aparatoare roata, frana fata, manetele frana + ambreiaj, ghidoane, capete ghidoane, suport oglinda, toba zgariata, rezervor zgariat + deformat, scarita indoita, capac motor zgariat, far zgariat, bord crapat, carena stanga crapata, semnalele julite (minor) + cablu ambreiaj si frana, si cam atat ...cred.

 

Vreau sa precizez ca in primul rand sunt adeptul mersului legal ! atentie tuturor, mergeam cu viteza maxima admisa, deloc mai mult. Am anticipat miscarile celor din trafic (din pacate degeaba), controlez destul de bine frana de urgenta. Plus am citit mai demult topicul "tutorial de cazut" in care se spune clar, dai drumul la motocicleta, o impingi chiar in alta directie etc. am citit topicul " am cazut...ce e de facut" in urma caruia mi-am amintit fiecare etapa ca urmare : martori, adresa exacta, desen exact, in dreptul imobilullui x, linii continue, trecere de pieton, toate detaliile locului accidentului + numele politistului de la fata locului.

 

Ca echipament aveam casca, geaca de piele cu mici intarituri, bocanci, manusi (unele ieftine), si niste blugi normali (nu se trec ca protectii). Tot ce am patit sunt degetul 4 si 5 de la mana dreapta zgariate (probabil daca aveam manusi bune nu aveam nimic) si o vanataie la sold (mica) si putin julit in genunki, foarte putin. N-AM NIMIC.

 

Recomand tutor , ca si ceilalti de pana acum, echipament + mers regulamentar incercand sa aplicati o conduita preventiva, atentie mare, si gandire logica si concentrata in cazul in care vedeti impactul ca fiind de neevitat.

 

Asfalt uscat tuturor, si cu atentie si precizie nu o sa vedem RIP-uri. Va multumesc pentru atentie. astept comentarii si sugestii pentru ca inca mai pot invata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ai avut noroc, vezi topicul celalalt, doamne fereste....

vaci autiste soferitele astea, incredibil cat de cretine pot fi

cand "vad" accidente in bucuresti, tot ii spun lu' frati-miu: nu-ti lua motor in bucuresti...nu-ti lua motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce am patit sunt degetul 4 si 5 de la mana dreapta zgariate (probabil daca aveam manusi bune nu aveam nimic) si o vanataie la sold (mica) si putin julit in genunki, foarte putin. N-AM NIMIC.

pai cum n-ai nimic. mai bine mergi la spital sa te si consulte cineva ca poate maine descopri ca ai si vreo coasta rupta ...etc

daca ai cazut cam esti victima! si e bine sa mergi pe la spital si sa anunti si politia ca faci asta. pentru vanatai si julituri cred ca primesti certificat medico-legal.

daca vrei sa ajungi la "intelegere amiabila" cine stie ce surprize mai ai si atunci. nu e vorba sa o arzi pe tipa dar macar sa nu cazi de fraier la final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte amuzant cum ai gandit tu vreo 4 manevre si pana la urma tot ai facut accident.Mersul preventiv cum ii zici tu te anchilozeaza, daca aveai reflexe cat de cat sunt sigur ca aveai sanse mult mai mari sa nu faci poc.Am avut si eu GS, franele poti sa le arunci, iar daca ai franat in principal cu spatele nu ma mira deloc ca ai facut accident.De cazut toata lumea cade mai devreme sau mai tarziu.Sfatul meu e sa iti iei un motor cu frane sau sa investesti in actualul motor incat sa ai frane + furca intarita + cauciuc moale pe fata...dar vorba ta, tu mergi regulamentar si n-ai nevoie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu stii ce iti trece prin cap in momente din astea. De exemplu eu in timp ce cadeam ma gandeam "bine ca am cazut pe dreapta si nu pe stanga sa f.t alternatorul" dupa ce un prieten cazuse pe stanga si a cam avut de reparat. Deci nu e valabila asta cu "a gandit 4 manevre" putea sa gandeasca si 20 intr-o milisecunda :)

 

Bine ca a fost doar atat. Capul sus si ... speranta ca moto va fi ca inainte. "vacutza" si-a cerut scuze macar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi de dimineata la ora 8 pe sos pangelimon 126, mergand pe banda 2 cu 50 la ora (aproximativ), o tipa cu un ford mondeo pleaca de pe loc, da frumos semnal vrand sa intoarca pe linia de tramvai (mentionez ca erau linii continue + trecere de pietoni. Am observat am decelerat si am gandit : daca dau sa o ocolesc pe dreapta (ea era in miscare 5-10 km/h) daca se opreste, intru in ea, si va fii vina mea, daca o ocolesc prin stanga, intru pe linia de tramvai + frana pierd controul, ma duc pe contrasens cine stie de cine ma lovesc si ies tot eu vinovat. Concluzia mea, pe care am gandit-o in primii metri de franare a fost : folosesc frana de urgenta cat de bine pot ( am controlat motocicleta, m-am jucat cu frana spate in cat sa nu se blocheze roata) si sa astept.

 

 

Erai pe aceeasi banda cu tipa cu mondeo sau ti-a intors in fata de pe banda 1, tu fiind pe banda 2 ?

 

Bafta la reparat motoru si bine ca nu a fost mai rau .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi pe doua roti, pana azi dimineata eu eram omul care nu va avea niciodata un accident, care nu o sa cada niciodata. Azi de dimineata la ora 8 pe sos pangelimon 126, mergand pe banda 2 cu 50 la ora (aproximativ), o tipa cu un ford mondeo pleaca de pe loc, da frumos semnal vrand sa intoarca pe linia de tramvai (mentionez ca erau linii continue + trecere de pietoni. Am observat am decelerat si am gandit : daca dau sa o ocolesc pe dreapta (ea era in miscare 5-10 km/h) daca se opreste, intru in ea, si va fii vina mea, daca o ocolesc prin stanga, intru pe linia de tramvai + frana pierd controul, ma duc pe contrasens cine stie de cine ma lovesc si ies tot eu vinovat. Concluzia mea, pe care am gandit-o in primii metri de franare a fost : folosesc frana de urgenta cat de bine pot ( am controlat motocicleta, m-am jucat cu frana spate in cat sa nu se blocheze roata) si sa astept.

Pe urmatorii 3-4 metri de franare ma gandeam "mie nu trebuia sa mi se intample nimic, erau nu voi cadea niciodata"

Intr-un final pe ultimiii 2 -3 metri de franare a fost " baga-mi-as ****** intru in ea" si va spun ca am simtit cred cea mai mare oftica din viata mea. Exact inainte impactului m-am ridicat pe scarite, am indreptat motocicleta inspre sina de tramvai (stanga) si am facut o flotare la verticala pe masina tipei ca un fel de spiderman...si am cazut ca o musca.

A urmat 112 - masina de politie, multumesc motociclistului care a oprit langa mine si a fost de acord sa fie martor (n-a plecat de langa mine pana nu s-a clarificat treaba) Mersi Cristi!, politie la Auto Marcus Group ca acolo era politia pentru accidente fara vatamare pe sectorul 2. Si urmeaza maine sa ma duc la societatea de asigurare a vinovatei sa vad ce rezolv. Motocicleta am luat-o cu o duba (am un prieten care are asa ceva) mulumesc si lui pentru asta.

 

Avarii : furca, aparatoare roata, frana fata, manetele frana + ambreiaj, ghidoane, capete ghidoane, suport oglinda, toba zgariata, rezervor zgariat + deformat, scarita indoita, capac motor zgariat, far zgariat, bord crapat, carena stanga crapata, semnalele julite (minor) + cablu ambreiaj si frana, si cam atat ...cred.

 

Vreau sa precizez ca in primul rand sunt adeptul mersului legal ! atentie tuturor, mergeam cu viteza maxima admisa, deloc mai mult. Am anticipat miscarile celor din trafic (din pacate degeaba), controlez destul de bine frana de urgenta. Plus am citit mai demult topicul "tutorial de cazut" in care se spune clar, dai drumul la motocicleta, o impingi chiar in alta directie etc. am citit topicul " am cazut...ce e de facut" in urma caruia mi-am amintit fiecare etapa ca urmare : martori, adresa exacta, desen exact, in dreptul imobilullui x, linii continue, trecere de pieton, toate detaliile locului accidentului + numele politistului de la fata locului.

 

Ca echipament aveam casca, geaca de piele cu mici intarituri, bocanci, manusi (unele ieftine), si niste blugi normali (nu se trec ca protectii). Tot ce am patit sunt degetul 4 si 5 de la mana dreapta zgariate (probabil daca aveam manusi bune nu aveam nimic) si o vanataie la sold (mica) si putin julit in genunki, foarte putin. N-AM NIMIC.

 

Recomand tutor , ca si ceilalti de pana acum, echipament + mers regulamentar incercand sa aplicati o conduita preventiva, atentie mare, si gandire logica si concentrata in cazul in care vedeti impactul ca fiind de neevitat.

 

Asfalt uscat tuturor, si cu atentie si precizie nu o sa vedem RIP-uri. Va multumesc pentru atentie. astept comentarii si sugestii pentru ca inca mai pot invata...

 

erai cu 50 la ora si nu ai reusit sa te opresti? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erai pe aceeasi banda cu tipa cu mondeo sau ti-a intors in fata de pe banda 1, tu fiind pe banda 2 ?

 

Bafta la reparat motoru si bine ca nu a fost mai rau .

 

eram pe banda 2, tipa era pe banda 1 mai mult spre trotuar (era parcata)

 

erai cu 50 la ora si nu ai reusit sa te opresti? :blink:

eram cu 50 la ora, am decelerat cand am vazut semnalul st, deci vreo 45, iar cand s-a bagat in fata mea, practic in vreo 10 metri maxim am franat, am lovit-o cu un aproximativ 20 -25 la ora maxim.

 

Nici nu stii ce iti trece prin cap in momente din astea. De exemplu eu in timp ce cadeam ma gandeam "bine ca am cazut pe dreapta si nu pe stanga sa f.t alternatorul" dupa ce un prieten cazuse pe stanga si a cam avut de reparat. Deci nu e valabila asta cu "a gandit 4 manevre" putea sa gandeasca si 20 intr-o milisecunda :)

 

Bine ca a fost doar atat. Capul sus si ... speranta ca moto va fi ca inainte. "vacutza" si-a cerut scuze macar?

 

vacuta NU si-a cerut scuze, in schimb era foarte suparata ca nu stie unde sa se duca la casco sa-si repare masina gen " eu cum merg acum fara oglinda pe stanga "--- de parca a folosit-o sau texte de genul " dar tu nu ai vazut ce am eu la masina?" asa ca nu am avut cu cine discuta.

 

Foarte amuzant cum ai gandit tu vreo 4 manevre si pana la urma tot ai facut accident.Mersul preventiv cum ii zici tu te anchilozeaza, daca aveai reflexe cat de cat sunt sigur ca aveai sanse mult mai mari sa nu faci poc.Am avut si eu GS, franele poti sa le arunci, iar daca ai franat in principal cu spatele nu ma mira deloc ca ai facut accident.De cazut toata lumea cade mai devreme sau mai tarziu.Sfatul meu e sa iti iei un motor cu frane sau sa investesti in actualul motor incat sa ai frane + furca intarita + cauciuc moale pe fata...dar vorba ta, tu mergi regulamentar si n-ai nevoie :)

 

pai in cazul in care nu am patit nimic, sustin ideea ca mersul legal este pe primul loc, nu pot sa zic ca nu sunt ofticat ca tot am intrat in ea, si n-am fost in stare sa fac efortul sa o evit cumva, probabil daca cunosteam manevrea "stopie" ma opream pana in ea, iar de ocolit, am povestit mai sus, ca eram in pericol sa fiu eu vinovat, si sa raman cu buza umflata, si cu motoru la fel de umflat...franele imi mergeau destul de bine, intr-adevar aderenta statea mai prost, am niste cauciucuri metzler destul de bune, cu carne, dar cam tari. Reflexe am, si destul de bune, daca nu aveam probabil nu ma ridicam de jos, cat de evitat... am mai zis despre asta, oricum in mersul de zi cu zi evit zilnic de cateva ori "vacutze" sau mici "boi". Asta-i mersul prin Bucuresti!

 

bine ca nu ai patit nimic grav, daca urmaresti si celelalte topic-uri o sa vezi ca a fost o zi urata in bucuresti...si tot cu soferite

 

bafta la reparatul motocicletei si asfalt uscat

da, la politie mai erau inca 2 motociclisti sa declare, dar nu stiu daca erau sau nu vinovati. Azi a fost ceva in aer.

 

pai cum n-ai nimic. mai bine mergi la spital sa te si consulte cineva ca poate maine descopri ca ai si vreo coasta rupta ...etc

daca ai cazut cam esti victima! si e bine sa mergi pe la spital si sa anunti si politia ca faci asta. pentru vanatai si julituri cred ca primesti certificat medico-legal.

daca vrei sa ajungi la "intelegere amiabila" cine stie ce surprize mai ai si atunci. nu e vorba sa o arzi pe tipa dar macar sa nu cazi de fraier la final.

 

m-a intrebat politistul daca sa cheme ambulanta de vreo 3 ori, eu avand 2 degete julite, m-am uitat la degete, m-am uitat la vacutza care plangea si tremura ca vibratorul, tot asa de vreo 3 ori, am decis sa nu fac caz prea mare, sa o las ca-i prsta. daca doream scandal si sa-i fac rau, puteam sa chem intr-adevar salvarea, imi reparau mana plus ca aveam niste coaste strambe de cand eram mic (cazatura pe role stil agresiv ;)) ) si intr-un final o dadeam cu masuratori, cu vatamare corporala, cu dosare, cu judecati. Poate multi altii asa ar fii procedat, eu sunt mai slab de inger, si nu-mi prea plac fazele astea. Daca aveam ceva rupt intr-adevar chiar si un deget (dar sa nu pot sa-l misc, nu doar sa fie julit) sigur ceream ambulanta. Poate am procedat gresit, sper ca si-a luat invatatura de minte, si sper ca-mi voi repara motorul, cu asiguratorul EUROINS. sper ca nu voi avea probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi pe doua roti, pana azi dimineata eu eram omul care nu va avea niciodata un accident, care nu o sa cada niciodata. Azi de dimineata la ora 8 pe sos pangelimon 126, mergand pe banda 2 cu 50 la ora (aproximativ), o tipa cu un ford mondeo pleaca de pe loc, da frumos semnal vrand sa intoarca pe linia de tramvai (mentionez ca erau linii continue + trecere de pietoni. Am observat am decelerat si am gandit : daca dau sa o ocolesc pe dreapta (ea era in miscare 5-10 km/h) daca se opreste, intru in ea, si va fii vina mea, daca o ocolesc prin stanga, intru pe linia de tramvai + frana pierd controul, ma duc pe contrasens cine stie de cine ma lovesc si ies tot eu vinovat. Concluzia mea, pe care am gandit-o in primii metri de franare a fost : folosesc frana de urgenta cat de bine pot ( am controlat motocicleta, m-am jucat cu frana spate in cat sa nu se blocheze roata) si sa astept.

Pe urmatorii 3-4 metri de franare ma gandeam "mie nu trebuia sa mi se intample nimic, erau nu voi cadea niciodata"

Intr-un final pe ultimiii 2 -3 metri de franare a fost " baga-mi-as ****** intru in ea" si va spun ca am simtit cred cea mai mare oftica din viata mea. Exact inainte impactului m-am ridicat pe scarite, am indreptat motocicleta inspre sina de tramvai (stanga) si am facut o flotare la verticala pe masina tipei ca un fel de spiderman...si am cazut ca o musca.

A urmat 112 - masina de politie, multumesc motociclistului care a oprit langa mine si a fost de acord sa fie martor (n-a plecat de langa mine pana nu s-a clarificat treaba) Mersi Cristi!, politie la Auto Marcus Group ca acolo era politia pentru accidente fara vatamare pe sectorul 2. Si urmeaza maine sa ma duc la societatea de asigurare a vinovatei sa vad ce rezolv. Motocicleta am luat-o cu o duba (am un prieten care are asa ceva) mulumesc si lui pentru asta.

 

Avarii : furca, aparatoare roata, frana fata, manetele frana + ambreiaj, ghidoane, capete ghidoane, suport oglinda, toba zgariata, rezervor zgariat + deformat, scarita indoita, capac motor zgariat, far zgariat, bord crapat, carena stanga crapata, semnalele julite (minor) + cablu ambreiaj si frana, si cam atat ...cred.

 

Vreau sa precizez ca in primul rand sunt adeptul mersului legal ! atentie tuturor, mergeam cu viteza maxima admisa, deloc mai mult. Am anticipat miscarile celor din trafic (din pacate degeaba), controlez destul de bine frana de urgenta. Plus am citit mai demult topicul "tutorial de cazut" in care se spune clar, dai drumul la motocicleta, o impingi chiar in alta directie etc. am citit topicul " am cazut...ce e de facut" in urma caruia mi-am amintit fiecare etapa ca urmare : martori, adresa exacta, desen exact, in dreptul imobilullui x, linii continue, trecere de pieton, toate detaliile locului accidentului + numele politistului de la fata locului.

 

Ca echipament aveam casca, geaca de piele cu mici intarituri, bocanci, manusi (unele ieftine), si niste blugi normali (nu se trec ca protectii). Tot ce am patit sunt degetul 4 si 5 de la mana dreapta zgariate (probabil daca aveam manusi bune nu aveam nimic) si o vanataie la sold (mica) si putin julit in genunki, foarte putin. N-AM NIMIC.

 

Recomand tutor , ca si ceilalti de pana acum, echipament + mers regulamentar incercand sa aplicati o conduita preventiva, atentie mare, si gandire logica si concentrata in cazul in care vedeti impactul ca fiind de neevitat.

 

Asfalt uscat tuturor, si cu atentie si precizie nu o sa vedem RIP-uri. Va multumesc pentru atentie. astept comentarii si sugestii pentru ca inca mai pot invata...

mm lor,astea iau permisu pe mai mult sex oral.e ori ce caca.t?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

da, la politie mai erau inca 2 motociclisti sa declare, dar nu stiu daca erau sau nu vinovati. Azi a fost ceva in aer.

 

 

 

m-a intrebat politistul daca sa cheme ambulanta de vreo 3 ori, eu avand 2 degete julite, ...puteam sa chem intr-adevar salvarea, imi reparau mana ... Poate am procedat gresit, sper ca si-a luat invatatura de minte, si sper ca-mi voi repara motorul, cu asiguratorul EUROINS. sper ca nu voi avea probleme...

 

probail erau cei de baba novac cu accidentul...

 

ma faci sa rad cand vad cat esti de naiv cu asiguratorii din romania!(nu tin sa jignesc cand spun ca esti naiv dar ai spus cuvantul magic EUROINS!!!)succes!

 

vei vedea in cateva zile ca nu ai procedat corect fata de tine in primul rand. ma bucur pentru tine ca ai scapat doar cu atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mm lor,astea iau permisu pe mai mult sex oral.e ori ce caca.t?!

 

ma, era destul de urata ;)) cred ca l-a luat pe bani

 

probail erau cei de baba novac cu accidentul...

 

ma faci sa rad cand vad cat esti de naiv cu asiguratorii din romania!(nu tin sa jignesc cand spun ca esti naiv dar ai spus cuvantul magic EUROINS!!!)succes!

 

vei vedea in cateva zile ca nu ai procedat corect fata de tine in primul rand. ma bucur pentru tine ca ai scapat doar cu atat!

 

da, m-am sfatuit cu niste oameni care mi-au spus ca euroins, gen ca si carpatica, ar refuza plata. M-au sfatuit sa ma duc neaaparat la politie pentru acest proces verbal care sa demosntreze ca accidentul chiar a avut loc si nu sunt vinovat si etc, in urma caruia asiguratorul nu ar putea sa o dea la intors , sau poate s-o dea la intors dar cu mai putine motive. O sa vad maine ce si cum, o sa mai zic, sa stie lumea ce sa faca in caz de...sper sa iasa bine. Si da, stiu ca sunt naiv, las prea mult de la mine, tocmai am si spus ca poate ar fii trebuit nici sa nu ma ridic de jos fara ambulanta sa se ajunga departe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai de facut asa: Luat de la politie original dupa proces verbal si amenda, copie dupa buletinul dansei, copie dupa asigurarea ei, original devizul de daune de la politist. Suni la asiguratorul dansei si-i ceri sa trimita pe cineva sa faca o constatare. Te asiguri ca respectivul pozeaza absolut toate avariile trecute de politai in devizul de daune. Dupa care iti faci 2-3 copii dupa actele de mai sus, dupa permisul si talonul tau si le depui la dosar (al carui numar trebuie sa ti-l comunice inainte cand il deschizi). Dupa toata distractia asta te duci la reprezentanta Suzuki cu un set de poze ale defectiunilor (sau cu motorul pe remorca, daca-ti permiti) si le ceri sa-ti faca un deviz estimativ. Devizul estimativ o sa te coste intre 1 si 2 mil, in functie de cat costa reparatia in total (1% din val. reparatiei sau max. 2 mil). Depui copie dupa deviz la asigurator si dupa bonul de casa emis de reprezentanta si astepti sa-ti remita Documentul de intrare in reparatie/nota de constatare/reconstatare. Pe ea se afla numele agentului lichidator. Il contactezi si-i spui ca vrei sa-ti repari motocicleta in regie proprie (daca motorul e mai vechi de 10 ani, n-o sa-ti dea reparatie la service pentru ca e valoarea reparatiei mai mare decat a motorului). Calculul la reparatie in regie proprie se face astfel: valoarea din catalog (cauti pe schwacke) - 10%*fiecare an de la anul de fabricatie, dar nu mai putin de 15% din valoarea de nou a motocicletei * 75% daca vrei sa pastrezi epava. Practic primesti 75% din 15% din valoarea de nou a motorului daca e peste 10 ani si pastrezi epava. Dupa ce ajungi la o suma cu agentul lichidator completezi o cerere de despagubire pentru suma respectiva specificand faptul ca faci reparatia in regie proprie. In momentul asta dosarul tau de dauna e complet si ei au 15 zile sa te despagubeasca.

 

Daca nu ai fost la politie, du-te cat mai repede si raporteaza accidentul, altfel nu ai cum dovedi ca a fost contact intre tine si ea. Bulangii de la asigurari abia asteapta orice detaliu, cat mai mic, ca sa-ti refuze dosarul pe motiv de frauda. Daca ai PV-ul, amenda, dovada de dauna de la politie, copie dupa asigurarea si buletinul ei nu prea au ce sa mai zica. Mai mult, sunt obligati sa constate daunele constatate de agentul de politie constatator. Ar fi fost bine sa fi chemat si o salvare si sa iei o zi-doua de spitalizare.

 

Vezi ca daca faci totul cum ti-am zis mai sus si tanti contesta in instanta amenda si PV-ul si castiga, aia de la asigurari te vor da in judecata pentru a-ti cere banii de despagubiri inapoi si apoi tu trebuie sa o dai pe ea in judecata sa-ti recuperezi paguba. E poveste lunga si cu dus intors aici, spera sa nu fie cazul, de aia trebuie sa iei copie dupa buletinul ei.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, era destul de urata ;)) cred ca l-a luat pe bani

 

 

 

da, m-am sfatuit cu niste oameni care mi-au spus ca euroins, gen ca si carpatica, ar refuza plata. M-au sfatuit sa ma duc neaaparat la politie pentru acest proces verbal care sa demosntreze ca accidentul chiar a avut loc si nu sunt vinovat si etc, in urma caruia asiguratorul nu ar putea sa o dea la intors , sau poate s-o dea la intors dar cu mai putine motive. O sa vad maine ce si cum, o sa mai zic, sa stie lumea ce sa faca in caz de...sper sa iasa bine. Si da, stiu ca sunt naiv, las prea mult de la mine, tocmai am si spus ca poate ar fii trebuit nici sa nu ma ridic de jos fara ambulanta sa se ajunga departe...

isi gasesc si alea un "nas" care sa le placa sau macar sa le ia o tura :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te duci la politie, ai 90% sanse sa nu primesti nici un leu de la asigurari. Treaba ta ce faci, dar si cu PV si dovada de la politie, tot o sa astepti minim o luna sa primesti vreo 4-500 de euro (daca e motorul mai vechi de 10 ani) de la asigurator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obsrv ca de cand s-a ieftinit telefonia mobila si au aparut tot felul de optiuni cu sute sau mii de minute femeile conduc numai cu telefonul la ureche,au un tupeu fantastic sa "doarma" pe ultima banda si sa incurce pe toata lumea. Cred ca e o noua specie de fomei care nu poate respira decat vorbind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eu sunt de parere ca tot era mai bine sa te dai ,,lovit''..cu traume psihice, minim, shocat..chestii...sa vezi ce-o sa te plimbe asiguratoru'... :pow:

-si aia o sa faca in continuare la fel, adica o sa intoarca fara sa se asigure/dea prioritate... :huh:

...trebuia ,,cu vatamare'', :unsure: mergea ea pe dovada, sa se invete minte (mai ales ca n'a inteles nimic --sa vezi ce p#$%^& :angry: ii bagam pe gat daca eram eu, o amenintam si cu recuperatorii tigani..sa tremure, 'r'ar ea a dracu'..-). --pe urma, daca asiguratorul nu dadea banu', te puteai ,,intelege'' legal cu ea, luai banu''... :wink:

..sa vezi ce-o sa te plimbe aia...sa vezi ce-o sa-ti musti manutele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai de facut asa: Luat de la politie original dupa proces verbal si amenda, copie dupa buletinul dansei, copie dupa asigurarea ei, original devizul de daune de la politist. Suni la asiguratorul dansei si-i ceri sa trimita pe cineva sa faca o constatare. Te asiguri ca respectivul pozeaza absolut toate avariile trecute de politai in devizul de daune. Dupa care iti faci 2-3 copii dupa actele de mai sus, dupa permisul si talonul tau si le depui la dosar (al carui numar trebuie sa ti-l comunice inainte cand il deschizi). Dupa toata distractia asta te duci la reprezentanta Suzuki cu un set de poze ale defectiunilor (sau cu motorul pe remorca, daca-ti permiti) si le ceri sa-ti faca un deviz estimativ. Devizul estimativ o sa te coste intre 1 si 2 mil, in functie de cat costa reparatia in total (1% din val. reparatiei sau max. 2 mil). Depui copie dupa deviz la asigurator si dupa bonul de casa emis de reprezentanta si astepti sa-ti remita Documentul de intrare in reparatie/nota de constatare/reconstatare. Pe ea se afla numele agentului lichidator. Il contactezi si-i spui ca vrei sa-ti repari motocicleta in regie proprie (daca motorul e mai vechi de 10 ani, n-o sa-ti dea reparatie la service pentru ca e valoarea reparatiei mai mare decat a motorului). Calculul la reparatie in regie proprie se face astfel: valoarea din catalog (cauti pe schwacke) - 10%*fiecare an de la anul de fabricatie, dar nu mai putin de 15% din valoarea de nou a motocicletei * 75% daca vrei sa pastrezi epava. Practic primesti 75% din 15% din valoarea de nou a motorului daca e peste 10 ani si pastrezi epava. Dupa ce ajungi la o suma cu agentul lichidator completezi o cerere de despagubire pentru suma respectiva specificand faptul ca faci reparatia in regie proprie. In momentul asta dosarul tau de dauna e complet si ei au 15 zile sa te despagubeasca.

 

Daca nu ai fost la politie, du-te cat mai repede si raporteaza accidentul, altfel nu ai cum dovedi ca a fost contact intre tine si ea. Bulangii de la asigurari abia asteapta orice detaliu, cat mai mic, ca sa-ti refuze dosarul pe motiv de frauda. Daca ai PV-ul, amenda, dovada de dauna de la politie, copie dupa asigurarea si buletinul ei nu prea au ce sa mai zica. Mai mult, sunt obligati sa constate daunele constatate de agentul de politie constatator. Ar fi fost bine sa fi chemat si o salvare si sa iei o zi-doua de spitalizare.

 

Vezi ca daca faci totul cum ti-am zis mai sus si tanti contesta in instanta amenda si PV-ul si castiga, aia de la asigurari te vor da in judecata pentru a-ti cere banii de despagubiri inapoi si apoi tu trebuie sa o dai pe ea in judecata sa-ti recuperezi paguba. E poveste lunga si cu dus intors aici, spera sa nu fie cazul, de aia trebuie sa iei copie dupa buletinul ei.

 

 

iti multumesc frumos pentru toate detaliile pe care mi le-ai spus, am notat, am bagat la cap, si asta voi face maine, dupa caulcul pe care mi l-ai spus aproximativ, ar trbui sa-mi dea vreo 600 euro, inca nu stiu daca ma gadila, sau reusesc sa pun pe roti suza cu aceasta suma. Dar daca o sa-mi dea asiguratorul 300 euro si ma da si afara? eu ce fac in moemntul asta?

la o posibila contestatie n-are cum sa castige, sunt martori, schite, politisti de fata, a recunoscut etc... doar daca tasu nu e sef prin politie, sau are bani destui (aici e Romania). Am copie dupa buletinul ei, proces verbal original, copie permis si RCA si talon.

 

Daca nu te duci la politie, ai 90% sanse sa nu primesti nici un leu de la asigurari. Treaba ta ce faci, dar si cu PV si dovada de la politie, tot o sa astepti minim o luna sa primesti vreo 4-500 de euro (daca e motorul mai vechi de 10 ani) de la asigurator.

Am fost la politie am toate actele necesare. motocicleta e din 95' cam veche dar are 18 mii km (sau cel putin asa scrie pe bord). in cazul in care o sa-mi ofere 400 euro, cu care nu cred ca-mi repar toate necesarele pe motocicleta ce fac? nu inchid dosarul? refuz plata lor? sun avocati? plec din cladire si vin a 2-a zi cu avocat? aici e problema mea? in cazul unei sume foarte mici, care nu ma va ajuta deloc...m-am pierdut

 

..eu sunt de parere ca tot era mai bine sa te dai ,,lovit''..cu traume psihice, minim, shocat..chestii...sa vezi ce-o sa te plimbe asiguratoru'... :pow:

-si aia o sa faca in continuare la fel, adica o sa intoarca fara sa se asigure/dea prioritate... :huh:

...trebuia ,,cu vatamare'', :unsure: mergea ea pe dovada, sa se invete minte (mai ales ca n'a inteles nimic --sa vezi ce p#$%^& :angry: ii bagam pe gat daca eram eu, o amenintam si cu recuperatorii tigani..sa tremure, 'r'ar ea a dracu'..-). --pe urma, daca asiguratorul nu dadea banu', te puteai ,,intelege'' legal cu ea, luai banu''... :wink:

..sa vezi ce-o sa te plimbe aia...sa vezi ce-o sa-ti musti manutele...

Bai tare mi-e ca ai dreptate, si mi-e groaza cand ma gandesc. Cateodata regret ca nu am umpic de "balls" pan pantaloni ca sa fac show. Iar de proces si avocati mi-este cel mai frica, pentru ca nu am bani de investit in asa ceva chiar daca voi castiga intr-un final si imi voi lua toti banii inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu esti multumit de suma oferita ii poti da in judecata pentru toata suma din deviz plus diverse daune si cheltuieli de judecata. Dar pana atunci poti negocia cu lichidatorul. Daca sunt caini (cum s-a intamplat cu mine) fa-ti rost de un avocat bun (o cunostinta preferabil) care sa negocieze pentru tine. Eu am scos o suma dubla pentru daune mai mici, dar cu un deviz la reprezentanta Kawasaki de 3000E si un avocat foarte bun. Vezi ca inca nu e prea tarziu sa iti iei zile de spitalizare. Fa rost de numarul de telefon al tanticii care te-a troznit si asigura-te ca stie ca te dor picioarele si mainile si crezi ca trebuie sa faci o vizita la radiologie, ca nici cu gatul nu stai bine. Macar sa nu doarma nici ea bine cateva nopti.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai de facut asa: Luat de la politie original dupa proces verbal si amenda, copie dupa buletinul dansei, copie dupa asigurarea ei, original devizul de daune de la politist. Suni la asiguratorul dansei si-i ceri sa trimita pe cineva sa faca o constatare. Te asiguri ca respectivul pozeaza absolut toate avariile trecute de politai in devizul de daune. Dupa care iti faci 2-3 copii dupa actele de mai sus, dupa permisul si talonul tau si le depui la dosar (al carui numar trebuie sa ti-l comunice inainte cand il deschizi). Dupa toata distractia asta te duci la reprezentanta Suzuki cu un set de poze ale defectiunilor (sau cu motorul pe remorca, daca-ti permiti) si le ceri sa-ti faca un deviz estimativ. Devizul estimativ o sa te coste intre 1 si 2 mil, in functie de cat costa reparatia in total (1% din val. reparatiei sau max. 2 mil). Depui copie dupa deviz la asigurator si dupa bonul de casa emis de reprezentanta si astepti sa-ti remita Documentul de intrare in reparatie/nota de constatare/reconstatare. Pe ea se afla numele agentului lichidator. Il contactezi si-i spui ca vrei sa-ti repari motocicleta in regie proprie (daca motorul e mai vechi de 10 ani, n-o sa-ti dea reparatie la service pentru ca e valoarea reparatiei mai mare decat a motorului). Calculul la reparatie in regie proprie se face astfel: valoarea din catalog (cauti pe schwacke) - 10%*fiecare an de la anul de fabricatie, dar nu mai putin de 15% din valoarea de nou a motocicletei * 75% daca vrei sa pastrezi epava. Practic primesti 75% din 15% din valoarea de nou a motorului daca e peste 10 ani si pastrezi epava. Dupa ce ajungi la o suma cu agentul lichidator completezi o cerere de despagubire pentru suma respectiva specificand faptul ca faci reparatia in regie proprie. In momentul asta dosarul tau de dauna e complet si ei au 15 zile sa te despagubeasca.

 

Daca nu ai fost la politie, du-te cat mai repede si raporteaza accidentul, altfel nu ai cum dovedi ca a fost contact intre tine si ea. Bulangii de la asigurari abia asteapta orice detaliu, cat mai mic, ca sa-ti refuze dosarul pe motiv de frauda. Daca ai PV-ul, amenda, dovada de dauna de la politie, copie dupa asigurarea si buletinul ei nu prea au ce sa mai zica. Mai mult, sunt obligati sa constate daunele constatate de agentul de politie constatator. Ar fi fost bine sa fi chemat si o salvare si sa iei o zi-doua de spitalizare.

 

Vezi ca daca faci totul cum ti-am zis mai sus si tanti contesta in instanta amenda si PV-ul si castiga, aia de la asigurari te vor da in judecata pentru a-ti cere banii de despagubiri inapoi si apoi tu trebuie sa o dai pe ea in judecata sa-ti recuperezi paguba. E poveste lunga si cu dus intors aici, spera sa nu fie cazul, de aia trebuie sa iei copie dupa buletinul ei.

 

 

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, era destul de urata ;)) cred ca l-a luat pe bani

 

 

 

da, m-am sfatuit cu niste oameni care mi-au spus ca euroins, gen ca si carpatica, ar refuza plata. M-au sfatuit sa ma duc neaaparat la politie pentru acest proces verbal care sa demosntreze ca accidentul chiar a avut loc si nu sunt vinovat si etc, in urma caruia asiguratorul nu ar putea sa o dea la intors , sau poate s-o dea la intors dar cu mai putine motive. O sa vad maine ce si cum, o sa mai zic, sa stie lumea ce sa faca in caz de...sper sa iasa bine. Si da, stiu ca sunt naiv, las prea mult de la mine, tocmai am si spus ca poate ar fii trebuit nici sa nu ma ridic de jos fara ambulanta sa se ajunga departe...

Daca nu ai fost la constatari accidente ai facut o mare greseala. Vaca uita si nu a invatat nimic, iar tu poti avea probleme...Euroins pe mine m-a despagubit cat de cat corect la termenul anuntat, dupa ce am depus dosarul. Nu trebuie sa fiti milosi, caci dobitocii ne omoara apoi pe noi. Trebuie sa invete ca motociclistii nu negociaza. Trebuie sa fuga de noi ca dracul de tamaie. Chiar daca pierzi un pic de timp pe la politie, este mai sigur pentru tine. Sa ne tii la curent. Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am uitat sa mentionez inainte: In ultima faza, dupa ce iti face oferta lichidatorul, asigura-te ca ai un email de la el cu oferta respectiva. Apoi apuca-te de completat cererea de despagubire si depune-o la registratura la sediul lor alaturi de o copie dupa documentul de intrare in reparatie (pe care e scris numarul dosarului, daunele, agentul constator si lichidator), pastreaza pentru tine cate o copie cu stampila, numarul de inregistrare si data de inregistrare a documentelor.

 

Daca in termen de 15 zile nu iti vireaza banii in cont/mana (asa cum ai cerut in cererea de despagubire) trebuie sa depui inca un document, o invitatie la conciliere, tot la sediul lor. Lasasem pe forum un format pentru astfel de document. Tot atunci poti depune si o plangere la OPC, care bineinteles isi vor declina raspunderea si le vei atasa toate documentele scanate si cererea de a inainta plangerea la CSA. E mai usor sa depui direct cererea la CSA, dar ai sanse mai mari sa te bage in seama daca vine de la OPC. Daca in 15 zile de la invitatia la conciliere nu binevoiesc sa raspunda/plateasca, ii poti da linistit in judecata. In tot acest timp trebuie pistonat agentul lichidator sa-si faca datoria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai scapat si esti sanatos asta este tot ce conteaza.

In legatura cu moto si eu am avut accident tot cu un suzuki gs500, BCR Asigurari mi au dat 17 mil dauna totala .

Nu se ia in calcul km parcursi , doar anul de fabricatie al meu era 93.

Deci banuiesc ca o sa ti ofere maxim 500 E <dauna totala>

Bafta :friends:

Editat de billabong
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai fost la constatari accidente ai facut o mare greseala. Vaca uita si nu a invatat nimic, iar tu poti avea probleme...Euroins pe mine m-a despagubit cat de cat corect la termenul anuntat, dupa ce am depus dosarul. Nu trebuie sa fiti milosi, caci dobitocii ne omoara apoi pe noi. Trebuie sa invete ca motociclistii nu negociaza. Trebuie sa fuga de noi ca dracul de tamaie. Chiar daca pierzi un pic de timp pe la politie, este mai sigur pentru tine. Sa ne tii la curent.

 

am vrut sa ma duc la amiabila, si prin sfaturile multor prieteni m-am razgandit si ne-am dus frumusel la politie. Rezultat -> i-a dat o amenda de 280 ron adik 140 in 48 de ore pentru ca nu s-a asigurat la schimbarea benzii, nu i-a interesat ca intorcea pe trecere de pietoni, linie continua etc... macar am proces verbal de la politie si am dovada sigura ca accidentul s-a intamplat, si am dreptate.

 

Ce am uitat sa mentionez inainte: In ultima faza, dupa ce iti face oferta lichidatorul, asigura-te ca ai un email de la el cu oferta respectiva. Apoi apuca-te de completat cererea de despagubire si depune-o la registratura la sediul lor alaturi de o copie dupa documentul de intrare in reparatie (pe care e scris numarul dosarului, daunele, agentul constator si lichidator), pastreaza pentru tine cate o copie cu stampila, numarul de inregistrare si data de inregistrare a documentelor.

 

Daca in termen de 15 zile nu iti vireaza banii in cont/mana (asa cum ai cerut in cererea de despagubire) trebuie sa depui inca un document, o invitatie la conciliere, tot la sediul lor. Lasasem pe forum un format pentru astfel de document. Tot atunci poti depune si o plangere la OPC, care bineinteles isi vor declina raspunderea si le vei atasa toate documentele scanate si cererea de a inainta plangerea la CSA. E mai usor sa depui direct cererea la CSA, dar ai sanse mai mari sa te bage in seama daca vine de la OPC. Daca in 15 zile de la invitatia la conciliere nu binevoiesc sa raspunda/plateasca, ii poti da linistit in judecata. In tot acest timp trebuie pistonat agentul lichidator sa-si faca datoria.

 

 

Inca o data iti multumesc frumos, din nou am bagat la cap, am luat notite si voi urma cursul povestii. in momentul asta, am facut constatarea la euroins, constatarea rapida la Bardak Motors (care se pare ca isi fac treaba foarte bine) si astept devizul acela cu costul total din partea service-ului. Tipul de la euroins cam stramba din nas la multe zgarieturi pe care le mentionasem eu " maneta ambreiaj e doar zgariata, n-am de ce sa ti-o trec, toba era zgariata deja inainte de accident, ca a vazut el niste urme verticale, iar eu de masina m-am frecat orizontal , erau si urme orizontale oricum, dar a gasit motiv sa nu mi-o treaca. probabil daca aveam un avocat langa mine, sau un politist o trecea si p-aia. Eu vreau sa-mi pun motorul pe roti si sa merg cu el fara sa-mi fie frica ca nu am frane sau altceva , poate renunt la zgarieturile de carena etc, cu taote ca ma streseaza ideea.

 

Bine ca ai scapat si esti sanatos asta este tot ce conteaza.

In legatura cu moto si eu am avut accident tot cu un suzuki gs500, BCR Asigurari mi au dat 17 mil dauna totala .

Nu se ia in calcul km parcursi , doar anul de fabricatie al meu era 93.

Deci banuiesc ca o sa ti ofere maxim 500 E <dauna totala>

Bafta :friends:

 

bai nu prea ma gadila 500 de euro, doar in cazul in care imi pot repara motocicleta cu cele importante : frane, manete, masnoane si capete de ghidon, suport oglinda, buton flash. si evident cel mai important sa nu am nimic la sistemul de franare fata (e blocata frana fata) sau la disc, sau la furca. Restu, da-le-n..... inchid ochii si pentru restul o caut pe domnisoara cu fordu si-i fac cate zgarieturi mi-au ramas si mie pe motor, atatea ii fac pe masina :)) sa fiu rau. sa-mi spui te rog ce reparatii ai putut sa-ti faci tu cu 17 milioane ca sa-mi fac o ideie daca imi pot pune pe picioare/roti motoreta. multumesc , astept raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...