mihai.i Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 salutare, De curand am inceput sa am probleme cu bateria de pe moto si m-am gandit ca ar trebui sa-mi iau un redresor. Chestia e ca as vrea sa iau un redresor care sa-l folosesc si pentru masina (o fabia diesel si o dacie 1310). Daca ati folosit careva asa ceva sau aveti idee pe unde as putea gasi un redresor care sa fac 2 treburi v-as fi reunoscator! numai bine! P.S: am dat search si pe google si pe forum si nu am gasit mare lucru, mai mult doar intrebari daca se poate folosi redresorul auto si pt moto, insa nu si invers , asa ca scuze (mai ales lui BELBODY) daca repet probleme deja discutate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) eu am vazut la un magazin redresor cu optiune AUTO sau MOTO; nu stiu cat costa in principiu ala de auto e bun si pt moto (multi asa zic, si eu folosesc si merge); trebuie sa tii cont de faptul ca timpul de incarcare este mult mai scurt. Pe redresorul meu de auto este un grafic in care iti arata cat trebuie sa tii bateria in functie de amperaj. Astfel pt cele de moto este necesar doar 20 de minute. Editat Septembrie 30, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 METRO ~ undeva la 480 de lei .... ce am retinut avea optiune sa iti reglezi tenziunea si amperajul ( poate fi folosit si ptr 24V ) bine .. deja este robot de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 bricostore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Louis-Kronaumoto, Romimoto, Bbmoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 ia-ti baterie, nu rezolvi nimic nu redresorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) rezolvi faptul ca iti poti intretine bateria pe timp de iarna si deci te va tine mai mult si daca iti iei baterie acum si va sta toata iarna, la primavara vei avea o baterie "noua" sulfatata. Mihai iti recomand redresor inteligent de la firma CTEK, da un search pe goagal, la noi le importa cei de la Caranda, tie iti recomand modelul MXS5.0 sau XS3600, are buton de selactare moto sau auto, face incarcare in 8 pasi printre care desulfatare si incarcare cu impulsuri, este rezistent la apa si socuri, il poti conecta la motoreta prin crocodili sau printr-o mufa care se leaga la borne si cel mai important, iarna cand nu folosesti mobra conectezi bateria la redresor si o ti toata iarna, pretul e foarte bun din punctul meu de vedere. si nu, nu vand asa ceva doar ca sunt in cautarea unui redresor de o saptamana si la asta m-am oprit dupa indelungi cercetari, maine ma duc sa-mi iau si eu. gasesti filmulete si pe youtube Editat Septembrie 30, 2011 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 30, 2011 Admin Share Postat Septembrie 30, 2011 Si eu tot CTEK am, luat de la Caranda. Costa cam 280 lei. Este mixt, auto/moto si are mai multe functii de resuscitare a bateriei, de incarcare, desulfatare, etc. L-am folosit si este exceptional. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 Louis-Kronaumoto, Romimoto, Bbmoto. cele de la louis, te referi la saito? am vazut ca sunt dedicate pt acumulatori moto. recomand modelul MXS5.0 sau XS3600, sunt in cautarea unui redresor de o saptamana si la asta m-am oprit dupa indelungi cercetari, maine ma duc sa-mi iau si eu. gasesti filmulete si pe youtube sa-mi spui ce parere ai dupa ce il folosesti...m-ar interesa si pe mine modelele alea pt cele de moto este necesar doar 20 de minute. ma intereseaza un redresor mai inteligent, sa pot intretine o baterie peste iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) sigur, o sa-l folosesc chiar dupa ce il iau, bateria mea a zis stop, dupa 4 ani, are 12 volti dupa o noapte de stat, te tin la curent, da'nu la ala din baterie Editat Septembrie 30, 2011 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 folosesc de vreo 2 ani bosch c7. merge si auto si moto. mai multe citesti pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 folosesc de vreo 2 ani bosch c7. merge si auto si moto. mai multe citesti pe net. din cate am vazut un bosch c7 e la vreo 400 deRON iar un CTEK intre 250-300RON...momentan cea mai buna solutie mi se pare un CTEK, dar cautarile contiunua... P.S: cat ai dat pe bosch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) am dat 240 lei. ma uit daca se mai gaseste asa ieftin si postez. le: codul de bosch este 0 189 999 070 are incarcare la 12 si 24 v daca vrei 12 si 6v poti incerca bosch c3. Editat Septembrie 30, 2011 de LUCIBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 sigur, o sa-l folosesc chiar dupa ce il iau, bateria mea a zis stop, dupa 4 ani, are 12 volti dupa o noapte de stat, te tin la curent, da'nu la ala din baterie cam imi face cu ochiul CTEK-ul ala..tu de care iei XS 5.0 sau XS3600? am dat 240 lei. ma uit daca se mai gaseste asa ieftin si postez. OOOO..ce bine ar fi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 poti sa te orientezi si la un c3. al meu sta in priza din noiembrie pana in februarie pt ca acord garantie la acumulatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 sigur, o sa-l folosesc chiar dupa ce il iau, bateria mea a zis stop, dupa 4 ani, are 12 volti dupa o noapte de stat, te tin la curent, da'nu la ala din baterie chiar vreau sa te intreb: cate decenii ai vrea sa te tina o baterie? bani pe redresoare si povesti cu pesti....la masini: daca instalatia de incarcare e ok, efectiv nu ai ce umbla la baterie ca sa o incarci.la motor la fel.la mine la motor nici nu m-am chinuit sa ii dau jos bateria peste iarna.ii dau buton si porneste.cand nu mai porneste, la gunoi cu bateria si punem alta, nu mai dam slujbe la biserica pt resuscitarea bateriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 ........... daca se poate folosi redresorul auto si pt moto, insa nu si invers , asa ca scuze (mai ales lui BELBODY) daca repet probleme deja discutate! Iti scriu pt ca de problema asta m-am lovit si eu. Toata problema se leaga de amperajul pe care il scoate redresorul pentru o incarcare ,,sanatoasa''. Amperajul nu are voie sa fie mai mare de 1/10 din amperajul acumulatorului. Daca pe motor ai acc. de 12Vsi 10A redresorul treb sa iti dea 12V si max. 1A La masina ai de ex. 12V si 55A iti treb redresor de 12V si cam 5-6A Cred ca m-ai inteles acum de ce ala de masina nu e bun pt moto si invers. Decat sa dai milioane pe redresor cu variator, mai bine iei unul de masina pe la 100-120 ron,iar pt ala de moto te rezolva un motociclist din sibiu(iti dau date de contact pe pm daca doresti)care mi-a facut si mie o treaba grozava la 60 ron. TESTAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) chiar vreau sa te intreb: cate decenii ai vrea sa te tina o baterie? bani pe redresoare si povesti cu pesti....la masini: daca instalatia de incarcare e ok, efectiv nu ai ce umbla la baterie ca sa o incarci.la motor la fel.la mine la motor nici nu m-am chinuit sa ii dau jos bateria peste iarna.ii dau buton si porneste.cand nu mai porneste, la gunoi cu bateria si punem alta, nu mai dam slujbe la biserica pt resuscitarea bateriei pai e ok atat cat ma tine, 4 ani, nu vreau mai mult, as fi tampit, e mai mult decat suficient pt. o baterie cu intretinere de care mi-am batut joc maxim, am gasit-o de vreo 3 ori fara electrolit si am mers asa cu ea destul de mult, redresorul ma ajuta doar sa nu imping mobra dupa cele 4 ierni, pana acum dupa fiecare iarna a trebuit s-o iau la impins, daca redresorul ajuta si la prelungirea vietii cu atat mai bine. @Mihai eu o sa-l iau pe XS800 la 136 de lei, pt. ca nu am conserva, acest model este recomandat doar pt baterii pana in 32 de amperi, eu zic sa iei XS3600 pt. ca nu ai nevoie sa incarci baterii de mai mari 75 de amperi, ele sunt la fel, doar ca MXS5.0 merge la baterii pana la 160 de amperi Editat Octombrie 1, 2011 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Daca pe motor ai acc. de 12Vsi 10A redresorul treb sa iti dea 12V si max. 1A La masina ai de ex. 12V si 55A iti treb redresor de 12V si cam 5-6A daca redresorul scoate doar 12 v nu incarci nici o baterie in urmatoarele 2 ere glaciare. tre sa scoata macar 13.5-14v eu cel putin nu m-as porni la drum cu o baterie ce a fost readusa printre cei vii de catre un redresor.cand ti-e lumea mai draga si esti cel mai departe de casa, sa ai surpriza ca ti-a murit bateria Editat Octombrie 1, 2011 de bucurmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 ALINPAPA2000 se referea la tensiunea NOMINALA de 12 V, tensiune care defineste atat instalatia electrica a motorului cat si bateria necesara. Cu toate astea, nici bateria si nici instalatia nu functioneaza in parametri la 12V, ci la cea reala de 14´-14,5. Nici in instalatiile de 6 V nu o sa gasesti 6v, cum nici la 220 V, in prize, nu o sa gasesti 220, ci mai mult. De aia ii zice tensiune nominala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 ALINPAPA2000 se referea la tensiunea NOMINALA de 12 V, tensiune care defineste atat instalatia electrica a motorului cat si bateria necesara. Cu toate astea, nici bateria si nici instalatia nu functioneaza in parametri la 12V, ci la cea reala de 14´-14,5. Nici in instalatiile de 6 V nu o sa gasesti 6v, cum nici la 220 V, in prize, nu o sa gasesti 220, ci mai mult. De aia ii zice tensiune nominala. @livius iti multumesc de completare. daca redresorul scoate doar 12 v nu incarci nici o baterie in urmatoarele 2 ere glaciare. tre sa scoata macar 13.5-14v eu cel putin nu m-as porni la drum cu o baterie ce a fost readusa printre cei vii de catre un redresor.cand ti-e lumea mai draga si esti cel mai departe de casa, sa ai surpriza ca ti-a murit bateria Cu postul tau mi-am adus aminte de acum vreo 15 ani cand avand bateria moarta am pornit motorul cu cablurile de la masina (nu aveam redresor) Pornit, plecat vreo 10 km, dupa care pauza sa tzis pe camp si eu ca omu', dar din reflex tai si contactul Termin treaba, dau sa pornesc si .....''mnezoooooo !! Ciocan, canci...de la dreq baterie si curent:)) Ai dreptate cu voltajul, nu am considerat necesar sa-i umplem omului capul cu ,,zecimale'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 '' Incarcatoarele/chargerele CTEK pot fi cuplate foarte usor la acumulator si pot fi lasate luni intregi cuplate fara sa prezinte nici un pericol. Mai mult de atat este recomandata cuplarea chargerului CTEK pe timpul iernii la acumulator pe periodele cand vehiculul dumenavoastra este stationat, pentru a asigura intretinerea bateriei la un grad de incarcare maxim, ceea ce previne sulfatarea bateriei si prelungirea duratei de viata '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Eu mi-am luat chestie din asta:http://www.louis.de/_304f14ff750c7d8c6f16177a6714364822/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=417&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10003695 Iarna trecuta mi-am incarcat ambele baterii si de moto si de masina. Singurul neajuns a fost ca la aia de masina dureaza mai mult, am lasat-o peste noapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 @livius iti multumesc de completare. Cu postul tau mi-am adus aminte de acum vreo 15 ani cand avand bateria moarta am pornit motorul cu cablurile de la masina (nu aveam redresor) Pornit, plecat vreo 10 km, dupa care pauza sa tzis pe camp si eu ca omu', dar din reflex tai si contactul Termin treaba, dau sa pornesc si .....''mnezoooooo !! Ciocan, canci...de la dreq baterie si curent Ai dreptate cu voltajul, nu am considerat necesar sa-i umplem omului capul cu ,,zecimale'' mi-am dat seama ca vb de tensiunea nominala(sa-l citez pe colegu de mai sus) aha....deci nu sunt singurul patit cu bateriile moarte mai demult si eu am muscat-o de mai multe ori....oprit la tigara, oprit si motoru....gata tigara, gata si curentul in baterie numai bine si asfalt uscat si cat mai cald....ca se cam termina sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Eu mi-am luat cu 45 ron de la magazinele de piese electronice de la maica domnului - lizeanu, incarcator automat moto, care are si functie de mentinere a acumulatorului, toate protectiile posibile (la scurt, supra incarcare, inversare + cu -...). E beton. Incarc si acumulatori auto, dar dureaza mult mai mult timp (peste o zi) in functie de cat sunt de terminati. P.S. Acumulatorul meu este din august-septembrie 2007 (daca nu ma insel) si se comporta ca nou. E adevarat ca iarna il scot de pe motor si il tin in casa si in plus de vreo cateva ori pe an ma uit la nivelul electrolitului... ca se cam evapora. Il completez cu apa demineralizata, dar ii verific densitatea acidului in fiecare element. Daca unul e slab... ii pun si acid ca sa ajunga incarcat cam la 1.28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.