Sari la conținut

redresor auto-moto


mihai.i
 Share

Postări Recomandate

salutare,

De curand am inceput sa am probleme cu bateria de pe moto si m-am gandit ca ar trebui sa-mi iau un redresor. Chestia e ca as vrea sa iau un redresor care sa-l folosesc si pentru masina (o fabia diesel si o dacie 1310). Daca ati folosit careva asa ceva sau aveti idee pe unde as putea gasi un redresor care sa fac 2 treburi v-as fi reunoscator!

numai bine! :cheers:

 

P.S: am dat search si pe google si pe forum si nu am gasit mare lucru, mai mult doar intrebari daca se poate folosi redresorul auto si pt moto, insa nu si invers :scratch: , asa ca scuze (mai ales lui BELBODY) daca repet probleme deja discutate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am vazut la un magazin redresor cu optiune AUTO sau MOTO; nu stiu cat costa

in principiu ala de auto e bun si pt moto (multi asa zic, si eu folosesc si merge); trebuie sa tii cont de faptul ca timpul de incarcare este mult mai scurt.

Pe redresorul meu de auto este un grafic in care iti arata cat trebuie sa tii bateria in functie de amperaj. Astfel pt cele de moto este necesar doar 20 de minute.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezolvi faptul ca iti poti intretine bateria pe timp de iarna si deci te va tine mai mult si daca iti iei baterie acum si va sta toata iarna, la primavara vei avea o baterie "noua" sulfatata.

Mihai iti recomand redresor inteligent de la firma CTEK, da un search pe goagal, la noi le importa cei de la Caranda, tie iti recomand modelul MXS5.0 sau XS3600, are buton de selactare moto sau auto, face incarcare in 8 pasi printre care desulfatare si incarcare cu impulsuri, este rezistent la apa si socuri, il poti conecta la motoreta prin crocodili sau printr-o mufa care se leaga la borne si cel mai important, iarna cand nu folosesti mobra conectezi bateria la redresor si o ti toata iarna, pretul e foarte bun din punctul meu de vedere.

si nu, nu vand asa ceva doar ca sunt in cautarea unui redresor de o saptamana si la asta m-am oprit dupa indelungi cercetari, maine ma duc sa-mi iau si eu.

gasesti filmulete si pe youtube ;)

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis-Kronaumoto, Romimoto, Bbmoto.

cele de la louis, te referi la saito? am vazut ca sunt dedicate pt acumulatori moto.

 

recomand modelul MXS5.0 sau XS3600,

sunt in cautarea unui redresor de o saptamana si la asta m-am oprit dupa indelungi cercetari, maine ma duc sa-mi iau si eu.

gasesti filmulete si pe youtube ;)

sa-mi spui ce parere ai dupa ce il folosesti...m-ar interesa si pe mine modelele alea

 

pt cele de moto este necesar doar 20 de minute.

ma intereseaza un redresor mai inteligent, sa pot intretine o baterie peste iarna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur, o sa-l folosesc chiar dupa ce il iau, bateria mea a zis stop, dupa 4 ani, are 12 volti dupa o noapte de stat, te tin la curent, da'nu la ala din baterie :P

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

folosesc de vreo 2 ani bosch c7. merge si auto si moto. mai multe citesti pe net.

din cate am vazut un bosch c7 e la vreo 400 deRON iar un CTEK intre 250-300RON...momentan cea mai buna solutie mi se pare un CTEK, dar cautarile contiunua...

P.S: cat ai dat pe bosch?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur, o sa-l folosesc chiar dupa ce il iau, bateria mea a zis stop, dupa 4 ani, are 12 volti dupa o noapte de stat, te tin la curent, da'nu la ala din baterie :P

cam imi face cu ochiul CTEK-ul ala..tu de care iei XS 5.0 sau XS3600?

 

am dat 240 lei. ma uit daca se mai gaseste asa ieftin si postez.

OOOO..ce bine ar fi!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur, o sa-l folosesc chiar dupa ce il iau, bateria mea a zis stop, dupa 4 ani, are 12 volti dupa o noapte de stat, te tin la curent, da'nu la ala din baterie :P

chiar vreau sa te intreb: cate decenii ai vrea sa te tina o baterie? :what: bani pe redresoare si povesti cu pesti....la masini: daca instalatia de incarcare e ok, efectiv nu ai ce umbla la baterie ca sa o incarci.la motor la fel.la mine la motor nici nu m-am chinuit sa ii dau jos bateria peste iarna.ii dau buton si porneste.cand nu mai porneste, la gunoi cu bateria si punem alta, nu mai dam slujbe la biserica pt resuscitarea bateriei :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........... daca se poate folosi redresorul auto si pt moto, insa nu si invers :scratch: , asa ca scuze (mai ales lui BELBODY) daca repet probleme deja discutate!

 

Iti scriu pt ca de problema asta m-am lovit si eu.

Toata problema se leaga de amperajul pe care il scoate redresorul pentru o incarcare ,,sanatoasa''.

Amperajul nu are voie sa fie mai mare de 1/10 din amperajul acumulatorului.

Daca pe motor ai acc. de 12Vsi 10A redresorul treb sa iti dea 12V si max. 1A

La masina ai de ex. 12V si 55A iti treb redresor de 12V si cam 5-6A

Cred ca m-ai inteles acum de ce ala de masina nu e bun pt moto si invers.

Decat sa dai milioane pe redresor cu variator, mai bine iei unul de masina pe la 100-120 ron,iar pt ala de moto te rezolva un motociclist din sibiu(iti dau date de contact pe pm daca doresti)care mi-a facut si mie o treaba grozava la 60 ron.

TESTAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar vreau sa te intreb: cate decenii ai vrea sa te tina o baterie? :what: bani pe redresoare si povesti cu pesti....la masini: daca instalatia de incarcare e ok, efectiv nu ai ce umbla la baterie ca sa o incarci.la motor la fel.la mine la motor nici nu m-am chinuit sa ii dau jos bateria peste iarna.ii dau buton si porneste.cand nu mai porneste, la gunoi cu bateria si punem alta, nu mai dam slujbe la biserica pt resuscitarea bateriei :lol:

 

pai e ok atat cat ma tine, 4 ani, nu vreau mai mult, as fi tampit, e mai mult decat suficient pt. o baterie cu intretinere de care mi-am batut joc maxim, am gasit-o de vreo 3 ori fara electrolit si am mers asa cu ea destul de mult, redresorul ma ajuta doar sa nu imping mobra dupa cele 4 ierni, pana acum dupa fiecare iarna a trebuit s-o iau la impins, daca redresorul ajuta si la prelungirea vietii cu atat mai bine.

 

@Mihai eu o sa-l iau pe XS800 la 136 de lei, pt. ca nu am conserva, acest model este recomandat doar pt baterii pana in 32 de amperi, eu zic sa iei XS3600 pt. ca nu ai nevoie sa incarci baterii de mai mari 75 de amperi, ele sunt la fel, doar ca MXS5.0 merge la baterii pana la 160 de amperi

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca pe motor ai acc. de 12Vsi 10A redresorul treb sa iti dea 12V si max. 1A

La masina ai de ex. 12V si 55A iti treb redresor de 12V si cam 5-6A

 

daca redresorul scoate doar 12 v nu incarci nici o baterie in urmatoarele 2 ere glaciare. :crack: tre sa scoata macar 13.5-14v

 

eu cel putin nu m-as porni la drum cu o baterie ce a fost readusa printre cei vii de catre un redresor.cand ti-e lumea mai draga si esti cel mai departe de casa, sa ai surpriza ca ti-a murit bateria :scratch:

Editat de bucurmarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ALINPAPA2000 se referea la tensiunea NOMINALA de 12 V, tensiune care defineste atat instalatia electrica a motorului cat si bateria necesara. Cu toate astea, nici bateria si nici instalatia nu functioneaza in parametri la 12V, ci la cea reala de 14´-14,5. Nici in instalatiile de 6 V nu o sa gasesti 6v, cum nici la 220 V, in prize, nu o sa gasesti 220, ci mai mult. De aia ii zice tensiune nominala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ALINPAPA2000 se referea la tensiunea NOMINALA de 12 V, tensiune care defineste atat instalatia electrica a motorului cat si bateria necesara. Cu toate astea, nici bateria si nici instalatia nu functioneaza in parametri la 12V, ci la cea reala de 14´-14,5. Nici in instalatiile de 6 V nu o sa gasesti 6v, cum nici la 220 V, in prize, nu o sa gasesti 220, ci mai mult. De aia ii zice tensiune nominala.

 

@livius iti multumesc de completare.

 

daca redresorul scoate doar 12 v nu incarci nici o baterie in urmatoarele 2 ere glaciare. :crack: tre sa scoata macar 13.5-14v

 

eu cel putin nu m-as porni la drum cu o baterie ce a fost readusa printre cei vii de catre un redresor.cand ti-e lumea mai draga si esti cel mai departe de casa, sa ai surpriza ca ti-a murit bateria :scratch:

 

Cu postul tau mi-am adus aminte de acum vreo 15 ani cand avand bateria moarta am pornit motorul cu cablurile de la masina (nu aveam redresor)

Pornit, plecat vreo 10 km, dupa care pauza sa tzis pe camp si eu ca omu', dar din reflex tai si contactul :)

Termin treaba, dau sa pornesc si .....''mnezoooooo !! Ciocan, canci...de la dreq baterie si curent:))

 

Ai dreptate cu voltajul, nu am considerat necesar sa-i umplem omului capul cu ,,zecimale'' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'' Incarcatoarele/chargerele CTEK pot fi cuplate foarte usor la acumulator si pot fi lasate luni intregi cuplate fara sa prezinte nici un pericol. Mai mult de atat este recomandata cuplarea chargerului CTEK pe timpul iernii la acumulator pe periodele cand vehiculul dumenavoastra este stationat, pentru a asigura intretinerea bateriei la un grad de incarcare maxim, ceea ce previne sulfatarea bateriei si prelungirea duratei de viata ''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat chestie din asta:http://www.louis.de/_304f14ff750c7d8c6f16177a6714364822/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=417&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10003695

 

Iarna trecuta mi-am incarcat ambele baterii si de moto si de masina. Singurul neajuns a fost ca la aia de masina dureaza mai mult, am lasat-o peste noapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@livius iti multumesc de completare.

 

 

 

Cu postul tau mi-am adus aminte de acum vreo 15 ani cand avand bateria moarta am pornit motorul cu cablurile de la masina (nu aveam redresor)

Pornit, plecat vreo 10 km, dupa care pauza sa tzis pe camp si eu ca omu', dar din reflex tai si contactul

Termin treaba, dau sa pornesc si .....''mnezoooooo !! Ciocan, canci...de la dreq baterie si curent

 

Ai dreptate cu voltajul, nu am considerat necesar sa-i umplem omului capul cu ,,zecimale'' :)

mi-am dat seama ca vb de tensiunea nominala(sa-l citez pe colegu de mai sus) :grinbandit:

aha....deci nu sunt singurul patit cu bateriile moarte :crack: mai demult si eu am muscat-o de mai multe ori....oprit la tigara, oprit si motoru....gata tigara, gata si curentul in baterie :lol: numai bine si asfalt uscat si cat mai cald....ca se cam termina sezonul :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat cu 45 ron de la magazinele de piese electronice de la maica domnului - lizeanu, incarcator automat moto, care are si functie de mentinere a acumulatorului, toate protectiile posibile (la scurt, supra incarcare, inversare + cu -...).

E beton. Incarc si acumulatori auto, dar dureaza mult mai mult timp (peste o zi) in functie de cat sunt de terminati.

P.S. Acumulatorul meu este din august-septembrie 2007 (daca nu ma insel) si se comporta ca nou.

E adevarat ca iarna il scot de pe motor si il tin in casa si in plus de vreo cateva ori pe an ma uit la nivelul electrolitului... ca se cam evapora.

Il completez cu apa demineralizata, dar ii verific densitatea acidului in fiecare element. Daca unul e slab... ii pun si acid ca sa ajunga incarcat cam la 1.28

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...