Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

E din zona mea, sigur nu ajunge pe la tine. Dar până sâmbătă zboară mobra din garaj, indiferent ce-ar fi, reparată sau nu.

Azi pe la două (eram in Vaslui) mă sună să-mi spună că vine să-mi aducă jamba și cuzineții rectificați. Ajung pe la șase și caut jamba (trebuia să fie după gard), nimic. Îi dau mesaj- cică nu a mai venit că abia a observat că-i expirase ITP-ul la mașină. Probabil vrea să o ierneze la mine, gratis.

Sincer nu-i înțeleg pe unii, dacă știu că nu-s serioși, de ce mai încurcă lumea? Sau să spună frumos: vere, nu o mai fac, zi-mi ce-ți datorez și vin să o iau așa. I-o dau și fără să-mi plătească nimic (are de achitat servisatul carburatoarelor, de asta nu scapă), doar să-mi promită că nu o mai văd vreodată, așa îmi e de dragă.

ma gandeam sa-l fac faimos pe comunitatea tdm :):)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am spus ce au verificat la scuter din ce am citit pe foaia de revizie, daca au facut si alte verificari inseamna ca nu le-au scris.
Da, din pacate sau din fericire, dealerii si importatorii au gasit aceasta gaselnita cu garantiile extinse, 4 ani honda, 7 ani hyundai, 5 ani Kia etc si te obligat sa faci reviziile la ei. Nu stiu cat de exagerat e sa schimbi un ulei original la 1000km si dupa un ulei after market la 3000km. Poate ca se considera ca majoritatea oamenilor merg exclusiv in oras cu ele. 
Ei dau garantie la scuter pana la 100.000 de km, daca faci revizie din 3000 in 3000 exceptant pe aia de 1000, o sa faci minim 33 de revizii, la o medie de 300 de lei aproape ca depasesti valoarea scuterului de nou. Funny, nu?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 18.10.2022 la 10:10, Sudsemnatu a spus:

Eu am spus ce au verificat la scuter din ce am citit pe foaia de revizie, daca au facut si alte verificari inseamna ca nu le-au scris.
Da, din pacate sau din fericire, dealerii si importatorii au gasit aceasta gaselnita cu garantiile extinse, 4 ani honda, 7 ani hyundai, 5 ani Kia etc si te obligat sa faci reviziile la ei. Nu stiu cat de exagerat e sa schimbi un ulei original la 1000km si dupa un ulei after market la 3000km. Poate ca se considera ca majoritatea oamenilor merg exclusiv in oras cu ele. 
Ei dau garantie la scuter pana la 100.000 de km, daca faci revizie din 3000 in 3000 exceptant pe aia de 1000, o sa faci minim 33 de revizii, la o medie de 300 de lei aproape ca depasesti valoarea scuterului de nou. Funny, nu?:)

Salut,

ti-ai luat scuter honda si ai garantie 2+2, 100.000 km, si iti impun revizia la 3000km? in conditiile in care in carte spune la 10.000?

Ca e magarie mare. Au preturi duble vs yamaha, la aceeasi revizie. Si da, se aduna vreo 2 lei daca iei jucaria pentru mai mult timp/km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 31.10.2022 la 14:11, Adrian M. a spus:

Salut,

ti-ai luat scuter honda si ai garantie 2+2, 100.000 km, si iti impun revizia la 3000km? in conditiile in care in carte spune la 10.000?

Ca e magarie mare. Au preturi duble vs yamaha, la aceeasi revizie. Si da, se aduna vreo 2 lei daca iei jucaria pentru mai mult timp/km.

in carte nu scrie nimic despre asta, in niciun caz nu scrie 10k, am cautat pe net, si pe UK ( pe ei ii cheama la 600 de mile) si pare ca asa e in toata Europa. Nu stiu cum e la Yamaha, dar daca e tot asa din auzite la 10.000, nu stiu ce sa zic. Nu cred ca Yamaha se lasa mai prejos si vinde si mai ieftin si cheama si la rar la revizii, nu vad de ce ar face asta cand reviziile sunt o vaca de muls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Sudsemnatu a spus:

in carte nu scrie nimic despre asta, in niciun caz nu scrie 10k, am cautat pe net, si pe UK ( pe ei ii cheama la 600 de mile) si pare ca asa e in toata Europa. Nu stiu cum e la Yamaha, dar daca e tot asa din auzite la 10.000, nu stiu ce sa zic. Nu cred ca Yamaha se lasa mai prejos si vinde si mai ieftin si cheama si la rar la revizii, nu vad de ce ar face asta cand reviziile sunt o vaca de muls.

 

adica nu ai o pagina de mententata in cartea PCX-ului? 

eu am gasit asta in user manual..

image.thumb.png.d2e819cd28e4f77bfb6715e37dbb4b31.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am asa ceva, mi-au dat multe carti dar in niciuna nu scrie de revizie. Dar mie mi-au zis sa vin acum dupa 3000, in asta de ai atasat tu scrie urmatoarea revizie la 8000 nu? prima la 1000, si dupa la 8x1000, uleiul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Sudsemnatu a spus:

Eu nu am asa ceva, mi-au dat multe carti dar in niciuna nu scrie de revizie. Dar mie mi-au zis sa vin acum dupa 3000, in asta de ai atasat tu scrie urmatoarea revizie la 8000 nu? prima la 1000, si dupa la 8x1000, uleiul...

 

da asa se interpreteaza, prima la 1000km si apoi  revizia la fiecare 8000km sau 1 an.

 

cauta si tu owner manual pt exact modelul tau si anul corespunzator si vei gasi manualu. eu am cautat asa general ca sa iti dau o idee despre ce sa cauti.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, o sa caut, dar degeaba le arat eu pe internet ce am gasit, daca la 4000 in cap o sa mi se aprinda in bord martorul de ulei, daca nu o sa ma prezint or sa zica ca am pierdut garantia. Oricum, sincer mi se pare cam mult 8000, eu nu fac mai mult de 3000 pe an, poate nici atat, ca il folosesc strict in oras, drumuri scurte. Mi se pare exagerat 1000, dar si 8000 e cam mult. Eu as zice ca 3000 sau un an e un interval decent, sau na...5000...avand in vedere ca fiind scutere mici le cam rupi prin oras. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu citesti tot ce am scris, 8000 sau 1 an. in functie de cel la care ajungi primul.

 

daca tu nu faci decat 3000 pe an, atunci faci revizia anual si sanatate

 

nu stiu cat e de complicat computerul de bord si setarile de service ale honda pe modelul asta. La Majesty-ul meu dau reset din butoane si reapar la intervalul de km notificarea.

 

La motocicletele BMW de exemplu se seteaza manual la revizie cu diagonaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit foarte bine, ce ai scris. Eu am scris ca 8000 mi se pare mult sa tii un ulei intr-un motor mic de 125 pe care il forjezi strict prin oras. Nu ma refeream la timpul intre schimburi si la km parcursi. E unu pe YT livrator cu pcx de 125, cred ca ala face 3000 pe luna minim, el la maxim 3 luni face revizia...face 3 revizii pe an lejer.

 

Dar na, asta e parerea mea, sunt unii care ar zice ca sa il faca la 15.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu te tine nimeni sa faci mai devreme revizia. in regim urban si intr-o forma de utilizare mult mai abuziva nu poti compara mersul tau zilnic casa munca casa cu cel al livratorului..

motoarele astea mici ale hondelor sunt incapatanate foarte greu de ucis.

8000km in conditiile in care nu faci livrari nu e rau dar intr-un oras smacolit ca Bucurestiu as face revizia mai rpd.

 

eu la Majestyul meu de 400 nu ajung la 5000km intre revizii, e drept ultimul an am mers mai putin de atat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...
Postat (editat)

Salutare, 

 

Am si eu o problema cu un Sym Jet14 de 125. Cateodata nu porneste dupa o oprire scurta ( mentionez ca motorul nu e rece). Voltaj in baterie este, pompa de benzina se aude cum porneste, dar cand sa dau sa-l pornesc, nimic. In garantie l-as duce, ca e luat din sept 2023, dar ce sa verifice? ca porneste beleaua dupa ceva timp sau dupa ce misc ghidonul si am surpriza ca sa o ia cand ajung cu el la service pe o remorca. O fi vreun contact sau chiar releul de pornire?

Editat de Ionutmkn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, megamotoreta a spus:

Da la automat ?

nu face nimic. pur si simplu mort. claxon semnalizari merge

Chiar acum, Ionutmkn a spus:

nu face nimic. pur si simplu mort. claxon semnalizari merge

dar cand sa filmez simptomul, a plecat. si dupa aia toata ziua a mers. cel putin 3 porniri. este a 3-a oara cand face asa. Prima data am crezut ca e bateria si ca nu mai are amperajul necesar pornirii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. am un yamaha jog 2002.racire aer,motor 2t, L-am scos din garaj dupa ani buni,dar e mort total. Bateria e pusa, ok, nu da curent nicaieri. O siguranta are la baterie, daca o scot nu da semnal la led ulei in bord, cand pun si scot contactul se aprinde martorul de ulei. Deci degeaba are baterie, claxon si lumini nimic, scanteie nimic, stop frana nimic...Bordul electronic nimic, doar martorul de ulei clipoceste....ce sa fie...ce sa fie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...