Cavaleru Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 filtru de aer l-ai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Verifica pompa de benzina. Cam de acolo par sa fie simptomele. Are filtru de benzina pus pe pompa?Daca da verifica-l si pala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 (editat) cand pui contactul trebuie sa apara un cod de eroare pe ledul immobilizatorului( un led rosu),in functie de palpairea acestuia ai un cod,dupa acest cod led immo poate ramane aprins continuu sau se stinge ,depinde de problema pe care o are Editat Februarie 6, 2016 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanelul Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 salut , verifica pompele de benzina ( are 2) intre ele e un furtun care da sa traga aer fals......baga un ochi acolo .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
23BWS Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 zilele astea am sa verific toate furtunele sa vad daca nu trage aer gals pe undeva apoi am sa schimb debitmetrul,cineva imi zice ca e sigur acela baiul...dar am mai avut cativa care au zis ca e sigur injectorul...si am doua acum...cdi-ul si am tot doua... si pompele de benzina trebuie sa le verific mai in detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionuţ Rotaru Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salut,am un piaggio zip in 2t l-am segmentat acum 2 sapt i.am cumparat carburator nou si muzicuta noua pentru ca deabaea pornea si nu se ambala deloc,pana acum doua zile cand l.am pornit fara cureua de la transmisie se ambaleaza la maxim cand ii pun cureaua la loc nimic deaaba trage,nu stiu ce sa ii mai fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Amice zici fara curea se ambala la maxim. Ceva derspre rodaj ai auzit? dar despre faptul ca un motor nu se tureaza la maxim in gol( fara sarcina) stii ceva. Daca nu lasa macanicii sa-si faca treaba. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_Beverly Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Salut!am si eu un beverly de 200cmc si are o problema,il pornesc si se aude ceva care ramane cuplat,imi omoara bateria si daca ii dau curent de la alta baterie scuterul da sa porneasca fara sa pun contactul sau sa apas butonul de pornire,invarte singur de capul lui!ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva?multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Salut marius ... Initial vroiam sa iti zic ca e blocat bendixul, dar am citit din nou si tin sa cred ca da, e blocat, dar din cauza contactului. Bendixul la electromotor are cuplaj electro-magnetic .. Daca un contact din "contact"(cel in care bagi cheia) e blocat din cauza calaminei sau a altui motiv ... El a ramas cuplat, de asta omoara bateria( se invarte intruna electromotorul) chiar daca nu se simte, rotita dintata de pe bendix "prinde " doar intro directie (ca pinioanele la bicicleta) ... Parerea mea e ca initial sa cureti contactul bine .. Sa nu aiba calamina. Daca nu, sa incerci sa probezi un altul. » Post actualizat in 14 Feb 2016 20:46 Acum nush daca pornirea la u e ca la moto ... Contact+buton ... Daca e asa verifica butonul de pornire sa nu fie blocat (apasat) ... Daca e din contact ca la masina ... Verifica cum am zis in primul post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_Beverly Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Pornirea e ca la moto,am sa verific maine butonul si contactul,multumesc frumos pt raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Si releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_Beverly Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Multumesc pt sfat,in wekend o sa verific si releul,asta in caz ca am sa l gasesc! » Post actualizat in 17 Feb 2016 10:51 Am rezolvat,releul de pornire era de vina!multumesc de sfaturi » Post actualizat in 17 Feb 2016 10:51 Am rezolvat,releul de pornire era de vina!multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 salutare,caut un set motor nou pt aprilia rally de 50 sau 80 racire pe aer,orizontal. un site ar fi bun sau poate aveti voi de vandut unul. pret maxim 170 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Ionut Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Salut am si eu o problema cu o aprilia rs 50 Nu pornește la automat , pornește numai la împins și așa dacă îi pun benzina în capul la piston și când pornește sta accelerata la maxim vreo 30 de sec după se oprește, vreo ideea ceva , va mulțumesc . Editat Februarie 24, 2016 de Bogdan Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Ce motor are, cumva am6 minarelli ? Nu ca ar avea o importanta capitala dar e bine de stiut E clar ca merge doar cat are benzina pusa de tine in capul pistonului. Faptul ca sta accelerata la maxim indica prezenta a prea mult aer in raport cu benzina . La carburator ai problema. Totusi schimba si bujia ca ar tr sa porneasca la buton daca i-ai pus benzina in cilindru. Inclusiv aerul fals tras pe undeva poate sa fie cauza. Editat Februarie 24, 2016 de Dragomir Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zielsziek Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 sau, o opţiune după mine ar fi şi bujia, încearcă să schimbi bujia, dacă nu ai făcut deja asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Ionut Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 I-Am schimbat și bujia ,țin sa precizez ca nu mai are filtrul ei original de aer ,are un filtru sport pus ( așa am luat-o) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Verifica compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Ionescu Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salut , verifica carburatorul sa nu fie problema din plutitor sa di ramas blocat pe inchis . Eu am avut o problema similara doar ca la mine a ramas blocat pe deschis si ii dadea benzin pana dadea afara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Va salut. Aprilia scarabeo 50cc 2t (injectie)- Problema initiala era ca se incingeau firele (mai ales de masa) pana se oprea motorul. Am localizat un fir albastru dubios pe care il conectasem eu la sasiu atunci cand am refacut motorul ( il conectasem acolo unde parea a fi locul lui) . Cu firul pus, bateria se incarca 13-14 V luminile sunt constante ( parca farul arde mult prea luminos) dar se incinge instalatia. Am dat firul jos dar nu mai am masa la electromotor ( il ating de sasiu) porneste, si il dau jos, Motorul merge mult mai "usor"- relaxat si lumini nu se mai aprind decat cand turez motorul. Bateria nu se mai incarca. Si firele nu se mai incing. Folosesc o baterie de Matiz care este aproape noua( daca are importanta) Firul albastru( detul de gros ). este de masa( l-am sunat cu aparatul).. Am incercat sa dau masa la sasiu direct de la baterie, si acelasi lucru. Am uitat sa spun ca atunci cand ating firul respectiv de motor sau sasiu se produce o mare flama ...( anormala as zice) . daca scot mufa de la regulatorul de tensiune ( cu mot. pornit) si ating iarasi firul atunci "flama" este normala pt. un fir de masa. Am desfacut toata "motoreta" de la cap la coada cautand un scurt sau ceva dubios. Deci firul albastru imi suna la porna de la baterie (-) daca il dau jos nu mai am masa nicaieri pe motoreta. Cu el pornit isi ia masa de la generator. Deci care-i problema? un fel de scurt intre masa bateriei si masa generata de generator ? Am incercat sa schimb regulatorul( am probat vreo 3) si toate se incing rau de tot (chinezesti). Cel original nu se incinge. Or fi altfel desi mufa e la fel. daca il ating de sasiu ( pe cel chinezesc face mare flama. Are vreo legatura rezistenta aia de ceramica, fiindca fad doar un fir ce iese din ea( la scuterul chinezesti are doua fire) . desi nu ampare in schema de mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Este prea mica bateria de Matiz pt scuterul tau, cauta de masina diesel de amperaj mai mare, la vreo 70amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Este prea mica bateria de Matiz pt scuterul tau, cauta de masina diesel de amperaj mai mare, la vreo 70amperi. Am folosit si eu ce aveam. nu? Am precizat ca e"de matiz" gandindu-ma ca probabil amperajul mare ar influenta cumva, ceva......... Dar merci pt raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 (editat) OK, treaba stă în felul următor: Baterie de 4 carburatoare Keihin cvk 30 de pe un eliminator de 600 ce a fost desfăcută până la ultima piuliță pentru curățare. Cum reglez eu amestecul pe fiecare carb. separat? Nu vorbesc de sincronizare ci de amestecul aer-benzina. Nu am bujie transparentă deci caut soluții! Editat Martie 10, 2016 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Salut..pana ajung la un mecanic am zis sa intreb si aici poate cine stie ..ma ajuta...am un tmax din 2005 iar la relanti dupa ce se incalzeste bine cateodata nu mereu oscileaza turatiile..cat pe aici sa se opreasca motorul...specific la diagnoza nu a dat nici o eroare..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 filtrul de aer cum arata,murdar,curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.