Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

in sfarsit a lansat Ducati , mult asteptata bomba de 1199 cc ,195 CP ...si un cuplu de 135 NM..

de electronica nici nu mai scriu nimic pentru ca e destula...

 

videoclip

 

linkul cu date tehnice si preturi il aveti mai jos

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_1199_panigale%2012.htm

post-17059-0-00060100-1320754540_thumb.jpg

post-17059-0-61271200-1320754551_thumb.jpg

post-17059-0-51853100-1320754558_thumb.jpg

post-17059-0-85812700-1320754569_thumb.jpg

post-17059-0-96246300-1320754577_thumb.jpg

post-17059-0-60570900-1320754588_thumb.jpg

post-17059-0-36357100-1320754595_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Prima data mi s-a sculat parul pe maini..ma intreb ce urmeaza..

 

 

 

O consider realitatea perfectiunii.. o bijuterie. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data mi s-a sculat parul pe maini..ma intreb ce urmeaza..

O consider realitatea perfectiunii.. o bijuterie. :makeout:

cam acelasi sentiment lam avut si eu. nam stare cand o vad si am gandesc oare cum se simte cel de sub casca aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, sunt subiectiv cand vine vorba de ducati. Da' jur ca daca scria pe bijuteria asta...Onda, Kawa etc, as fi fost la fel de amorezat! :love:

 

nu exista nimic mai sexy. am zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi place, mai frumos era vechiul 1098 sau 1198, nu stiu de ce toti producatorii au tendinta sa le scurteze cat mai mult;

 

arata ca un om gras cu capul mic si picioarele subtiri headscratch.gif

 

exact la fel spuneam si eu cand am vazut acele imagini "teaser" . Spuneam ca e urata, in mare parte din cauza coditei.

 

Acum cand a aparut varianta oficiala, constat ca arata muuuult mai bine decat ce era in poza aia. Dar totusi, codita mi se pare foarte scurta... si cel mai mult ma enerveaza p**a aia pe post de suport de numar :laugh: . Nu stiu, putin putin putin mai lunga daca era codita, era PERFECTA. Designul coditei e superb, mai ales stopurile... NO COMMENT, dar dimensiunea ei e cea care nu ma incanta.

 

Nu vreau sa fiu iar inteles gresit, cum s-a facut atunci!! Parerea mea e ca e chiar mai frumoasa decat vechea generatie, insa e o chestiune de timp pana o sa mi se para ok unele elemente de design de pe acest model. Oricum, e cu mult mai frumoasa decat ce au scos japonezii din 2009 incoace.

 

Bravo Ducati!!!

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul este trecut in articolul ce l-am adaugat

 

Bred for the track and trained for the road, priced at $17,995(USD) for the standard version, $22,995(USD) for the “S” version, $23,995(USD) for “S” version with ABS and $27,995(USD) for the Italian heritage-inspired Tricolore version, the new 1199 Panigale is a true revolution of the species destined to influence the entire sportbike environment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva precizari si un

:

 

- Sunt dezamagit ca varianta de baza (care se va juca pe langa 20.000€ la noi) are furca Marzocchi; avand in vedere ca e "top of the line" ar fi meritat niste Showa macar.

- Dezamagire si la capitolul ambreiaj: au cedat definitiv in fata majoritatii si l-au pus in baie de ulei. Ca sa fie mai moale la maneta, mai usor de intretinut, mai silentios si mai durabil. Pentru fanii Ducati, pierderea sunetului specific si al feeling-ului e o deziluzie.

- Nu va faceti griji pentru servisarea suspensiei electronice: putini (if any?) isi vor lua la noi varianta "S" sau "Tricolore".

- Ca tot vorbeam de Tricolore, cat de snob sa fii sa dai vreo 5-6.000€ in plus fata de varianta "S", pentru: un inegrat cu GPS pentru masurarea timpilor pe circuit, o evacuare Termignoni (urata) si niste vopsea (faina) in steagul Italiei ?... La 1098/1198 erau diferente mai pronuntate intre "S" si "Tricolore", inclusiv la puterea motorului.

- 195cp la arbore nu e atat de impresionant, mai ales cand vezi un S1000RR (vreo 180cp la roata). Asta pana realizezi ca e vorba de un V2 cu un cuplu de camion (vezi motorul Superquadro) dat pe la vreo 9.000 ture si puterea maxima pe la 10.000.

- Nu va fi in WSBK la anul, dar ne va delecta in Superstock 1000. O sa avem deci ceva-ceva de molfait pana in 2013.

- Distributie pe lant? Service la 25.000km? Aleluia!

- DTC, 135N/m, supape din titan, slipper clutch, faruri full LED, bord TFT, 164kg la gol, toate stock?... mmmmmm.. sweetness

- Design? E un Ducati. E altceva. Si atat.

 

Sa iti iei asa ceva in Romania? Da, normal ca se poate. Daca o tii la casa de pe langa Brasov, iesi cu ea 2-3 zile pe saptamana pe curbe, cand ai ocazia o duci cu duba la circuit iar service-ul il faci la Ducati (slava domnului, acum ai unde). Orice alt gen de utilizare e non-conforma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa dau bani gramada pe o mizerie de tablou ori alta susa "artistica" discutabila... La cum arata frumusetea asta si daca te tine portofelul, merita luata doar sa te uiti la ea in sufragerie daca nu vrei s-o scoti pe strasse! ce viagra frate, dai o cheie la superquatro si esti back in business! :banana:

 

vorba aia, is it wrong if it gives me a boner?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul este trecut in articolul ce l-am adaugat

 

Bred for the track and trained for the road, priced at $17,995(USD) for the standard version, $22,995(USD) for the “S” version, $23,995(USD) for “S” version with ABS and $27,995(USD) for the Italian heritage-inspired Tricolore version, the new 1199 Panigale is a true revolution of the species destined to influence the entire sportbike environment.

vazusem dupa aia.

 

mie unu nu mi se pare asa scumpa. in comparatie cu preturile japonezelor si la ce are asta pe ea, ............

 

- Dezamagire si la capitolul ambreiaj: au cedat definitiv in fata majoritatii si l-au pus in baie de ulei. Ca sa fie mai moale la maneta, mai usor de intretinut, mai silentios si mai durabil. Pentru fanii Ducati, pierderea sunetului specific si al feeling-ului e o deziluzie.

Sa iti iei asa ceva in Romania? Da, normal ca se poate. Daca o tii la casa de pe langa Brasov, iesi cu ea 2-3 zile pe saptamana pe curbe, cand ai ocazia o duci cu duba la circuit iar service-ul il faci la Ducati (slava domnului, acum ai unde). Orice alt gen de utilizare e non-conforma.

dezamagit oarecum sunt si eu de ambreiaj. frate vreau sa zornaie, sa faca urat acolo ca si cum s-ar rupe ceva. e Ducati in plm. oricum v-a fi si kit de ambreiaj uscat pentru ea, cum e cu 848 dar costa. dar pt un nebun care vrea cu adevarat un ducati nu cred ca v-a conta, mai ales atata timp cat si-l permite.

 

 

in romania cam ai dreptate de cumparat. iesi duminica cu grupu o plimbare usoara pe cheia sau unde e doar asfalt bun, sau pe circuit. in rest cred ca va arata foarte bine intr-un birou urcata pe stander, sau in living ori sufragerie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...