Crazy-devil Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Nu crezi ca e cam tarziu sa ceri discutii on-topic, dupa ce tu te-ai injurat 20 de pagini cu Adrian B? pai de ce m-am certat cu ala. intreaba-l pe el. sau cauta si vezi cine a inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Te-ai certat pentru ca esti prost. Daca erai destept, ma ignorai si-ti vedeai de discutiile pupinc.u.riste legate de Ducati, pe topicu' asta cu ceilalti fanboys Ducati. Cum incearca el sa dea vina pe mine ca s-a certat cu mine.......vorba vine 'certat' )) Jedi mindtrick din partea mea,nu? eu te-am 'facut' sa te 'certi' cu mine =)) Si apropos, VTR SP seamana CEL mai bine cu Aprilia RSV Mille de dupa 2004 .... cred ca daca erai destept nu incepeai sa ma ataci pe topicul regional, pe la Fun, pe cel de la SMAEB, pe asta, si cu mici intentii pe cel de Ducati(unde am tacut) si nu sunt numai eu pe care l-ai atacat deapulea. ok, e un topic de "fanboys", ce cauti aici? ai ducati? vrei sa iti iei?(nu cred ca nu ai bani si is scumpe) cand s-a propus sa te ignoram ca vei pleca singur, de ce ai zis: sau poate nu? si iarasi te contrazici singur. se vede ca disperai, ai cautat cu orice motiv sa ataci, sa intri in polemici si apoi sa jignesti. si apropo, nu VTR SP seamana cu RSV Mile, ci invers. adica RSV mile '04 seaman cu VTR SP1/2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Nu stiu daca GSX-R a fost No.1 cam 3 ani la rand. Vreo 2 ani a cam fost. Nu gaseai ceva mai bun la banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Nu crezi ca e cam tarziu sa ceri discutii on-topic, dupa ce tu te-ai injurat 20 de pagini cu Adrian B? BIG BIG BIG +100000000000 din partea mea Luati de savurati : 2012 Superbike Smackdown (Stret test) pe motorcycle usa.com : http://www.motorcycle-usa.com/9/13348/Motorcycle-Article/2012-Superbike-Smackdown-IX-Street.aspx "The good,the bad and the ugly",toate superbike-urile model 2012 (in afara de Agusta) puse laolalta. Ghiciti cine iese pe locul 1 (pt a n-a oara). Iar Honda ca de obicei e Honda si e foarte buna overall. Baietii nu sunt deloc impresionati insa de r1,e clasata cel mai slab. Va veni si track-test,in care iarasi va mere bine bmw-ul si probabil Kawa si Honda. Panigale e acolo cu cei buni,dar nu se ridica la nivelul bmw-ului.Mai e mult pana departe,s1000-le si cbr-ul raman varfurile,cum era si de asteptat zic eu,iar Ducati cu motocicleta aceasta nu prea are cum ii detrona. Interesant punctajul la categoria performanta: 1- Honda 2,3 - Suzuki si BMW 4 - Kawasaki 5 - Ducati KTM Yamaha Aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (...) Interesant punctajul la categoria performanta: 1- Honda 2,3 - Suzuki si BMW 4 - Kawasaki 5 - Ducati KTM Yamaha Aprilia Dacă bagi consumul, autonomia și prețul de vânzare la categoria "Performance"... Interesant că la capitolul "cuplu", regele BMW se face cerșetor. În rest, 165cp la roată și vreo 120N/m nu-i rău deloc, nu-i așa. Pe scurt, ceea ce reiese din testul ăsta: - faptul că japonezele au îmbătrânit - CBR-ul e același câine ascultător (preț, confort, autonomie, liniaritate...) - BMW are motorul cel mai performant - 1199 e cam tot pe-acolo, dar (dpdv rațional) nu-și justifică prețul, mai mare cu 8000$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 poate vor reinventa japonezii CBR-ul cu modelul urmator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Nu prea au de ce. Publicul țintă al CBR-ului actual e destul de larg: vrei un SBK confortabil, frugal și fiabil? Îți iei CBR. Yamaha are de munca în schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 e un test facut pe strada...deci performantele sunt fix...doar pe strada si poate puncta la capitolul ergonomie si isi poate da cu parerea o asazisa stunt rider(my ass)sa asteptam testul pe circuite sau cine isi ia mobra pt terasa sa-si ia cbr ca e mai friendly ca si suzuki de alfel...mie unu mi se par cele mai putin evoluate mobre din ultimii ani,la polul opus stau ducati si bmw care nu se pot compara la capitolul look si performanta. personal mi-as cumpara aprilia,s1000rr,zx10,r1 exact in ordinea data.(raport pret-performanta) panigale mi-as lua daca as fi multi milionar in e in loc sa-mi cumpar un tablou scump in casa P.S.(sunt sustinator suzuki dar nu pot sa fiu orbit de faptul ca nu au schimbat mai nimic...pistoane si brembo...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) e un test facut pe strada...deci performantele sunt fix...doar pe strada si poate puncta la capitolul ergonomie si isi poate da cu parerea o asazisa stunt rider(my ass)sa asteptam testul pe circuite sau cine isi ia mobra pt terasa sa-si ia cbr ca e mai friendly ca si suzuki de alfel...mie unu mi se par cele mai putin evoluate mobre din ultimii ani,la polul opus stau ducati si bmw care nu se pot compara la capitolul look si performanta. personal mi-as cumpara aprilia,s1000rr,zx10,r1 exact in ordinea data.(raport pret-performanta) panigale mi-as lua daca as fi multi milionar in e in loc sa-mi cumpar un tablou scump in casa P.S.(sunt sustinator suzuki dar nu pot sa fiu orbit de faptul ca nu au schimbat mai nimic...pistoane si brembo...) La testul pe circuit probabil ordinea va fi bmw,kawa,honda... Cine isi ia motor pt terasa (si e destul de tampit sa nu-si ia 600,si vrea miar),nu cred ca va opta pt cbr,ca nu are un look care sa-ti ia ochii.cbr-ul e alegerea celor cumpatati,calculati,etc.bmw-ul,iarasi,e prea urat pt a-l etala.in poze parca mai arata cum mai arata din anumite unghiuri,dar in realitate e urat cu viteze Nu,ca motor de terasa,Panigale mi se pare lider,cu r1 si zx10 ca variante. In alta ordine de idei,da si mie mi se pare ca japonezii o lalaie,suntem la jumatea lui 2012 si ei din 2008-2009 n-au mai scos nimic pe miare in afara de Kawasaki,care a incercat si partial a si reusit in 2011 sa ridice manusa aruncata de bmw. O suspensie schimbata la unul,alte striere la altul,niste electronica in plus,etc.Se vede ca trag de timp si incearca sa nu bage bani in modelele astea pt ca au alte proiecte pe rol. Mai mult ca sigur Honda,Yamaha si Suzy vor iesi in 2013 unul dupa altul cu modele noi-noutze de sus pana jos si mai performante ca bmw-ul : clar peste 180 de cai la roata toate si ajutoare electronice cat cuprinde.Sper la un V4 sau V5 pe Honda. Dar pana la anul,abureala. Editat Iunie 18, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 .Sper la un V4 sau V5 pe Honda. Pai cum? Motor in V pe CBR? Niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 si daca ma urc pe oricare din miarele alea.....toate o sa-mi para la fel Te inseli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Ba nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Eu inteleg ca e un loc de dat cu parerea, totusi ma amuza cat de usor catalogati unii dintre voi niste motoare...... @Lordgrec: nu mi-o lua in nume de rau,da' nu stiu , te exprimi de parca storci zilnic un Fireblade pe circuit si vezi doamne te enerveaza ca-i asa user friendly si ca nu te satisface.... Adevaru ca multi care au zis in atatea teste si review uri ca CBR 1000RR ul ,in ciuda faptului ca e cam cea mai slaba ca putere dintre japoneze, e cam cea mai manevrabila, cred ca sunt niste lobotomizati saracii si nu stiu cu ce se mananca un superbike.... Ce bine ca CBR 100RR e user friendly,eu as merge mai departe chiar si as recomanda-o incepatorilor,mai ales aia care merg pe conceptu' "ba, nu-mi schimb mobra odata la 2 ani,dau un ban si macar stiu ca o tin o perioada". Astfel impuscam 2 clisee dintr-un foc.. Nu o iau in nume personal(ca au facut destui misto de tine deja) si vezi ca era vb de un test facut pe strada(mereu te ia gura/degetele pe dinainte) Mai informeaza-te si da niste mail-uri si poate te primesc si pe tine(chiar si pe tine..) la ride teste In ziua de azi cu atata electronica chiar poate un incepator(cu toata scoala la activ) sa-si ia un sbk.(baietii de la elf stiu f bine cate emotii au avut cand au dat b-king-ul la test ride la cate unii care nu mai mersesera pe mobre de cand aveau categoria..la fel si cei de la bavaria cu s1000rr-ul ) La testul pe circuit probabil ordinea va fi bmw,kawa,honda... Cine isi ia motor pt terasa (si e destul de tampit sa nu-si ia 600,si vrea miar),nu cred ca va opta pt cbr,ca nu are un look care sa-ti ia ochii.cbr-ul e alegerea celor cumpatati,calculati,etc.bmw-ul,iarasi,e prea urat pt a-l etala.in poze parca mai arata cum mai arata din anumite unghiuri,dar in realitate e urat cu viteze Nu,ca motor de terasa,Panigale mi se pare lider,cu r1 si zx10 ca variante. In alta ordine de idei,da si mie mi se pare ca japonezii o lalaie,suntem la jumatea lui 2012 si ei din 2008-2009 n-au mai scos nimic pe miare in afara de Kawasaki,care a incercat si partial a si reusit in 2011 sa ridice manusa aruncata de bmw. O suspensie schimbata la unul,alte striere la altul,niste electronica in plus,etc.Se vede ca trag de timp si incearca sa nu bage bani in modelele astea pt ca au alte proiecte pe rol. Mai mult ca sigur Honda,Yamaha si Suzy vor iesi in 2013 unul dupa altul cu modele noi-noutze de sus pana jos si mai performante ca bmw-ul : clar peste 180 de cai la roata toate si ajutoare electronice cat cuprinde.Sper la un V4 sau V5 pe Honda. Dar pana la anul,abureala. Chiar sper si eu Sa asteptam testul pe circuite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Ba nu. Hmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Hmm... Mmmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 V2 se simte diferit față de 4L și când stai pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Acu n-am mers eu cine stie ce pe motoare...sau pe multe motoare, si daca ma urc pe oricare din miarele alea.....toate o sa-mi para la fel si toate o sa-mi ridice paru' de pe c.ur dupa o anumita turatie sau la un anumit stil de mers.. Si sunt sigur ca in situatia mea sunt si majoritatea covarsitoare,care o ard ei asa atotstiutori pe forumuri si cred ca daca s-au dat odata cu un 1000RR sau cu un ZX10R al unui prieten, ei le stiu pe toate si impart opinii despre superbike uri...... Te mai citez o data, ca sa arat ca prezinti o falsa problema. Cel mai probabil ca toate motocicletele de 1000 sunt la fel daca nu stim nimic despre ele sau daca ne apucam de scoala moto si 1000cc sunt de o putere mult prea mare pentru nivelul unui incepator. Atunci da, este valabil sa se zica " o sa-mi ridice paru' de pe c.ur". E o lipsa de adecvare insa, din moment ce se discuta despre clasa de un litru (chiar daca Ducati si KTM sunt la 1200 dupa regulile WSBK), se presupune ca motocicletele astea sunt conduse cu un minim de cunostinte de pilotaj, fie el si stradal. Din ce spui, inteleg ca nu ai (prea) mers pe motocicleta de 1000cc SBK. In cazul asta, o parere a celui care a mers si pe motocicleta unui prieten, are la baza o minima experienta, pe cand parerea celui care nu (prea) a mers, nu are la baza o astfel de experienta. Daca mergi mai departe cu rationamentul, pentru comparatie, ar trebui testate minim doua motociclete in conditii similare. Indiferent ca iti place sau nu ce pareri emit unii sau altii, pana nu testezi, nu (prea) ai cum sa emiti decat pareri subiective si/sau in necunostinta de cauza. Acelasi lucru e valabil pt orice astfel de discutie pe marginea unui test comparativ. Dintre motocicletele din smackdown n-am mers cu nici una. Doar generatia imediat anterioara de 1000RR imi e cunoscuta fara update la suspensii. Motocicleta seamana cu generatia 2008-2011 dar sigur nu e la fel. Am mers si pe KTM RC8 2010 si nu seamana deloc cu 1000RR. Dar nu am mers in conditii asemanatoare, deci concluziile mele nu-s trase in urma parcurgerii unui acelasi tip de traseu test. Prima impresie insa a fost ca exista o diferenta foarte foarte mare intre cele doua motorete. Cat despre asemanarile pe care tu, cu multa siguranta, le declami, nu pot sa ma pronunt atat de sigur. Din SBK de generatia 2004-2008, dintre care am mers pe toate modelele, mai putin RSV, pot sa-ti zic fara urma de indoiala ca motocicletele nu sunt la fel. La fel ca la CBR si RC8, nu am mers ca sa le testez, ca sa dau note la cate o categorie dar prima impresie a ramas aceeasi - motocicletele nu seamana atat de mult intre ele. Valabil chiar si pentru japonezele cu motor 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Mai mult ca sigur Honda,Yamaha si Suzy vor iesi in 2013 unul dupa altul cu modele noi-noutze de sus pana jos si mai performante ca bmw-ul : clar peste 180 de cai la roata toate si ajutoare electronice cat cuprinde.Sper la un V4 sau V5 pe Honda. Dar pana la anul,abureala. Yamaha a adus in 2012 cateva imbunatatiri pe R1, comparativ cu modelele anterioare. Design-ul a fost schimbat usor (un facelift) si a fost o schimbare in bine dupa parerea mea, iar cel mai important update adus, a fost Traction Control. Acum, desi mi-as dori ca in 2013 sa vina cu un nou model de R1, cred totusi ca vor pastra aceeasi motocicleta din 2012. Nu cred ca mai aduceau ei aceste update-uri decat pentru un singur an. Sau poate ca ma insel In schimb, ar cam fi cazul sa schimbe modelul de R6... pana mea, din 2006 si pana acum, e aceeasi motocicleta dar la fel, cu ceva update-uri aduse pe parcurs. Totusi, sunt 6 ani Nu mai stiu de un alt model de motocicleta sport, sa reziste atat de mult. Suzuki deja au schimbat 3 modele de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Din SBK de generatia 2004-2008, dintre care am mers pe toate modelele, mai putin RSV, pot sa-ti zic fara urma de indoiala ca motocicletele nu sunt la fel. Good morning Captain Obvious! Nu cred ca exista doua motociclete (fie si aceeasi marca,acelasi lot etc etc) identice ca setari o data scoase la plimbare. Nu cred ca la asta se referea antevorbitorul. O chestie mica de comfort iti schimba total optica fata de un anumit motor. Baga 20 mobre in gasca pe circuit si ai sa vezi ca aia care raman in urma spun ca mobra lor a fost de rahan iar a alora din fata e mult mai tare. Apoi se suie ei pe aia si iara raman in urma dar nu conteaza ca el si-a pierdut mojo de la mobra de dinainte. Dupa mine testele astea sunt total inutile pentru cineva care doreste sa cumpere asa, casual, o mobra. Io ma uit in primul rand la comfort, apoi la culori si moaca, apoi la powah si in final la pret. D-aia si exclud orice SS ca mobra mea de zi cu zi. Ducati? Clar, un 1198 la mine in sufragerie insa nu am banii pentru asa o "aroganta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Dacă bagi consumul, autonomia și prețul de vânzare la categoria "Performance"... Interesant că la capitolul "cuplu", regele BMW se face cerșetor. În rest, 165cp la roată și vreo 120N/m nu-i rău deloc, nu-i așa. Pe scurt, ceea ce reiese din testul ăsta: - faptul că japonezele au îmbătrânit - CBR-ul e același câine ascultător (preț, confort, autonomie, liniaritate...) - BMW are motorul cel mai performant - 1199 e cam tot pe-acolo, dar (dpdv rațional) nu-și justifică prețul, mai mare cu 8000$ Pai pretul, autonomia si consumul chiar conteaza pe strada. Parerea mea. Dar ai tu dreptate mare cu liderul de clasa BMW care are un cuplu slab de tot sub 9500. Si tot iese best road bike from the bunch. Asta nu o voi intelege. Se condimenteaza alegerea si cu selectorul de putere. in film zicea ca Race mode e chiar prea brutal bla bla (e nava spatiala frate) dar ce fain ca o pui pe rain mode si o arzi asa. De asta dau 14000 pe un motor? Rain mode? Sau aventura de a cauta ceva vana la turatii sub 10000 ca pe 600 cmc. Si asta e lider in 2012... Honda a dat-o pe aratura. Pachet complet bun, ok. Dar designul si lipsa de echipamente.. Si pretul ala?! Slab de tot. Japonezii clar ca au pierdut mult teren. Se vede si in industria auto. Nu prea mai aduc inovatii. Ma si mira ca ZX-ul are bordul care il are si Yamaha are motorul acela. Pacat ca i-au pus TC in loc sa il puna la slabit si sa ii dea niste proteine pt muschi. Astept testul de pista. Sper sa se schimbe topul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (...) Clar, un 1198 la mine in sufragerie insa nu am banii pentru asa o "aroganta". Dacă-l iei ca "exponat", mai bine 1098: e mai ieftin și arată fix la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Nu cred ca exista doua motociclete (fie si aceeasi marca,acelasi lot etc etc) identice ca setari o data scoase la plimbare. Buna dimineata! Eram foarte curios de motivele pentru care colegul nostru era atat de sigur. Din cauza ca nu-l cunosc si nu stiu ce viziune are asupra motocicletelor sport i-am povestit doar o parte din experienta mea cu motociclete din aceeasi clasa. Multumesc pt intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Dacă-l iei ca "exponat", mai bine 1098: e mai ieftin și arată fix la fel. Corect! Still, no karma points (read money). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Referitor la motociclete identice - la aceeasi motocicleta, daca ii schimbi gumele, nu mai merge la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Da,dar arata la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.