Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Pai si io ce am zis ? :baldy:

si tu ma,

 

astazi ce am fost la RAR sa fac autentificarea la SP si era un nene cu un cbr 1000 rr din 2009 , cumparat de nou cu 13000 si il vindea cu 9000 acum...

cred ca motocicleta aia a fost luat numai de dragul de a fi luata la cum arata, nu avea urme de dat pe curbe de nici o culoare... cam prafuita, un crash pad un pic zgariat de la un mic incident si cam atat...

cand a iesit in drumul principal i-a dat prima treapta de viteza in lung urmata de o pauza si apoi a doua.. :disappointed:

cu siguranta era sofer pe Saviem. ii da cu a 1-a maxim, sta 10secunde pana gaseste a 2-a, apoi merge incet....legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 804
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si tu ma,

 

 

cu siguranta era sofer pe Saviem. ii da cu a 1-a maxim, sta 10secunde pana gaseste a 2-a, apoi merge incet....legal.

 

 

nush ce era , dar am ramas asa... uitandu-ma...

 

asta nu inseamna ca sunt intru totul de acord cu ideile lui Adrian B , dar de data asta intamplarea a facut sa avem un punct comun

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum? Motor in V pe CBR?

Niciodata :nono:

 

De ce nu?RSV-ul de la Aprilia e pe val si toata lumea il place ca si feeling.

Honda nu e deloc straina de motoarele V4 si V5,asa ca dupa parerea mea asa ceva n-ar fi exclus :

post-27208-0-60741700-1340141395_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu?RSV-ul de la Aprilia e pe val si toata lumea il place ca si feeling.

Honda nu e deloc straina de motoarele V4 si V5,asa ca dupa parerea mea asa ceva n-ar fi exclus :

post-27208-0-60741700-1340141395_thumb.jpg

 

Sa investească Honda într-un model complet nou?!? crackup.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat RR-ul inca e cotat bine,atat timp cat V-urile de 800-1200-1300 inca au cautare...

 

Asa cum a spus si Angel, japonezii modifica mai degraba o baza deja existenta. Sigur si ieftin in comparatie cu un nou proiect.

 

Maine poimaine vedem Ninja Competizione S, cu tobe Termi din fabrica si un pret cu 10000 mai mare. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel, 30000 euro reprezinta o suma considerabila de bani. De data asta Ducati a sarit destul de tare calul in privinta preturilor.

 

Nici Aprilia nu e departe, din pacate Aprilia pierde dramatic la revanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Ducati pierde dramatic la revanzare nu doar Aprilia. BMW inca traieste din slanina adunata pe spinarea boxerelor si sta bine la revanzare insa nu stiu cat mai dureaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, si-a cumparat un prieten anul trecut,de la A-bavaria un k 1200 S, cu 3 sau 4000 km, cu garantie si a dat pana in 8000 pe el. avand in vedere ca pretul de catalog a fost peste 16000, se poate spune ca si BMW-urile, in special motoarele in linie, cad la pret. :cheers:

 

stai, bre, ca ti-o iei cu 19.700 de coco...

 

E 23-24000 varianta S, iar aia din poza e un Tricolore, adica cateva mii peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, si-a cumparat un prieten anul trecut,de la A-bavaria un k 1200 S, cu 3 sau 4000 km, cu garantie si a dat pana in 8000 pe el. avand in vedere ca pretul de catalog a fost peste 16000, se poate spune ca si BMW-ul, in special motoarele in linie, cad la pret. :cheers:

Exact cum spuneam, inca mai traiesc din slanina aia. Insa aici mai e un twist. K1200S e modelul vechi deci are deja fo 7 ani, aproximez eu. K1300S e taticul mai nou. In plus, 8000 eur pt o mobra veche de 7 ani, in Romania! mi se pare mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A implinit 6 :D Mai ieftin nu gasesti, am cautat de ne-au sarit ochii. Daca iti povestesc epopeea K-ului in Romania, te tavalesti 3 zile de ras. :crack:

 

Am gasit un K S in Constanta, ceva in jurul a 7000-7500 euro. Totul bun si frumos, mergem sa-l vedem iar la fata locului vanzatorul, un spaniol, ne anunta ca bateria e moarta, deci mobra nu porneste. Boon, punem contactul, se suie melcul de mine si din obisnuinta apasa/trage frana-ambreiajul. Ce sa vezi, de undeva improsca cu lichid pana pe cauciucul spate. Pe langa toate astea, vanzatorul ne anunta ca in pret nu intra si gentile laterale ( :crack: ) si se codeste cand vine vorba de o tura pana la Bmw pt un test. :crack:

 

A doua mobra era de undeva din Craiova, iar vanzatorul azi o vindea, maine n-o mai vindea, ba raspundea la telefon, ba nu raspundea...

 

Aici vorbim de 7-8000 euro , cash. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A doua mobra era de undeva din Craiova, iar vanzatorul azi o vindea, maine n-o mai vindea, ba raspundea la telefon, ba nu raspundea...

Il chema cumva Calin? Avea un KS albastru cu genti laterale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

E 23-24000 varianta S, iar aia din poza e un Tricolore, adica cateva mii peste.

 

În poză e un Panigale cu kit Superstock al echipei Team Mezzoforte, preparată de Lusuardi Racing Modena. Am pus poza doar pentru că mi s-a părut că arata foarte bine în race-trim. beer.gif

 

În rest, am zis și eu că prețul pentru Tricolore este nesimțit, mai ales prin prisma lucrurilor pe care le primești față de varianta S: două finale "Performance" și un track data recorder. Dar rider-ul de Tricolore a fost tot timpul așa: uita-te la mine câți bani am, săracule.

 

Varianta de bază e și ea cam scumpuță dar nah: firmă-i mică, costurile dezvoltării unei platforme complet noi sunt mari, mână de lucru e europeană... E aproape decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Ducati pierde dramatic la revanzare nu doar Aprilia. BMW inca traieste din slanina adunata pe spinarea boxerelor si sta bine la revanzare insa nu stiu cat mai dureaza.

 

Boxerul de la BMW ar trebui sa-l aibe orice motociclist versat in parcare...

 

Pretzuri mari dar k la curve si calitate ireprosabila.

 

Cu toate ca am vazut 8 bucati pe pista pana acum, nu m-au impresionat deloc k putere cum a facut-o BMW si noul Kawa zx10, chiar si Honda sta super bine.

 

Yamaha si Ducati la ce inventzii si ce scotzenii au pe ele, cand e de tras e k un 2004 de la Japan. Nu e senzatie!!!

 

Insa cu sigurantza farmecul ei (K si Agusta) te face sa cauti alte metode de a urca pe podium.

 

Morala...

 

Toate padurile cu uscaturile ei dar ale lui Panigale sunt uscaturi frumos colorate care merita aplauze. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sabinrace

 

"Yamaha si Ducati la ce inventzii si ce scotzenii au pe ele, cand e de tras e k un 2004 de la Japan. Nu e senzatie!!!"

 

Yamaha este Japan.. :rolleyes:

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii tu sigur ca majoritatea mobrelor de 1000cc astea noi sunt cam tot 'pe acolo' pt majoritatea motociclistilor... Pentru ei diferenta cu impactul cel mai mare este look ul si poate sunetul, nu cum se comporta.

 

E o falsa problema pentru ca majoritatea motociclistilor nu merge pe motociclete sport de 1000cc. Dar majoritatea a auzit de modelele CBR, GSXR, R1, ZX si mai rar de RC8, RSV si poate putin mai des de 1198 si noul 1199.

Exprimarea "cam tot pe-acolo" ar denota o cunoastere superficiala. Pe de o parte, tu recunosti ca nu cunosti si pe de alta parte esti enervat de cei care dau o tura si zic ca ei de fapt cunosc. Daca as fi in locul tau nu m-as mai enerva din cauza celor care cunosc cate ceva si isi dau cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-ar fi dus mintea putin...

 

Ti-am mai scris ca nu ne cunoastem si nu-mi permit sa zic nici ca te duce, nici ca nu te duce mintea.

 

Si sunt sigur ca in situatia mea sunt si majoritatea covarsitoare,care o ard ei asa atotstiutori pe forumuri si cred ca daca s-au dat odata cu un 1000RR sau cu un ZX10R al unui prieten, ei le stiu pe toate si impart opinii despre superbike uri......

 

In rest, stai linistit, nu as merge atat de departe sa zic ca ma 'enervez'.........ma doare-n c.u.r frate:) e forum, barfim,radem, ne contrazicem..... sa pun la suflet ca X sau Y isi da cu parerea despre o mobra?:))) WTF :))

 

Te enervezi sau nu, de doare in cot sau nu, asta nu e deloc problema mea si nu vreau sa ma implic intr-o astfel de polemica. Am zis ca nu merita sa te enervezi, ca indemn colegial. Nu pot sa nu observ insa ca adopti atitudini schimbatoare de la o zi la alta. Atat timp cat "e forum, barfim,radem, ne contrazicem", ce-i rau ca unii "le stiu pe toate si impart opinii despre superbike uri" ?

Te asigur ca daca ma lamuresti pe scurt referitor la acest aspect, nu voi mai avea intrebari, iti voi respecta in continuare opiniile indiferent cat de putina experienta exista in spatele afirmatiilor tale. Ai dreptate, pe forum radem ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...