Crazy-devil Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 nu arata la fel, gumele o diferentiaza. la fel cum zice Cesar, nu poti avea 2 motociclete la fel. poate pt el asa pare, ca sunt la fel. sa le simti incat sa poti face comparatie, ai nevoie de ele pe un circuit. unde te dai o zi cu o zi cu una, o zi cu alta..... apoi le scoti la cate 20minute fiecare. te opresti si poti spune: da asta are putere, asta e moale, asta e mai confortabila pe circuit, asta as folosio la daily use, asta pt terasa si sfragerie...... noi ce vorbim aici sunt doar pareri. un test bun ar fi asa. 5 Piloti, 5motoare si cam tot 5 circuite. la urma analizati timpii fiecaruia cu fiecare motoreta. abia atunci poti trage o concluzie. ei spuneau ca BMW are putere, intradevar are, Ducati are Kg minus; si nu e i-2kg, is cateva Kg bune, iarasi Ducati are cuplu mai mare la roata, dar totusi a cazut pe 2. ori testul nu a fost test, ori cineva a pompat ceva $$$$$..... ramane de vazut testul pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 la fel cum zice Cesar, nu poti avea 2 motociclete la fel. Pai si io ce am zis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 astazi ce am fost la RAR sa fac autentificarea la SP si era un nene cu un cbr 1000 rr din 2009 , cumparat de nou cu 13000 si il vindea cu 9000 acum... cred ca motocicleta aia a fost luat numai de dragul de a fi luata la cum arata, nu avea urme de dat pe curbe de nici o culoare... cam prafuita, un crash pad un pic zgariat de la un mic incident si cam atat... cand a iesit in drumul principal i-a dat prima treapta de viteza in lung urmata de o pauza si apoi a doua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Pai si io ce am zis ? si tu ma, astazi ce am fost la RAR sa fac autentificarea la SP si era un nene cu un cbr 1000 rr din 2009 , cumparat de nou cu 13000 si il vindea cu 9000 acum... cred ca motocicleta aia a fost luat numai de dragul de a fi luata la cum arata, nu avea urme de dat pe curbe de nici o culoare... cam prafuita, un crash pad un pic zgariat de la un mic incident si cam atat... cand a iesit in drumul principal i-a dat prima treapta de viteza in lung urmata de o pauza si apoi a doua.. cu siguranta era sofer pe Saviem. ii da cu a 1-a maxim, sta 10secunde pana gaseste a 2-a, apoi merge incet....legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 si tu ma, Pai si atunci ce ma bagi in quote ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 ca vreau, ai vreo problema? vezi ca te pun la colt. iti iau si avansul ala de 1km la liniuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) si tu ma, cu siguranta era sofer pe Saviem. ii da cu a 1-a maxim, sta 10secunde pana gaseste a 2-a, apoi merge incet....legal. nush ce era , dar am ramas asa... uitandu-ma... asta nu inseamna ca sunt intru totul de acord cu ideile lui Adrian B , dar de data asta intamplarea a facut sa avem un punct comun Editat Iunie 19, 2012 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 ma de ce nu puteti fi voi doi prieteni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 cu cine sa fiu prieten daca unu te ataca asa fara argumente, iar cand incerci sa fii calm si sa aplanezi, tot ataca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 am observat asta...incercam sa mai rup tensiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Pai cum? Motor in V pe CBR? Niciodata De ce nu?RSV-ul de la Aprilia e pe val si toata lumea il place ca si feeling. Honda nu e deloc straina de motoarele V4 si V5,asa ca dupa parerea mea asa ceva n-ar fi exclus : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 De ce nu?RSV-ul de la Aprilia e pe val si toata lumea il place ca si feeling. Honda nu e deloc straina de motoarele V4 si V5,asa ca dupa parerea mea asa ceva n-ar fi exclus : Sa investească Honda într-un model complet nou?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 V5 Sunt mai bine de 10 ani de cand motorul V5 a fost construit si dezvoltat si nu a aparut inca la nici un model honda de strada, ceea ce cred ca e mare pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Atata timp cat RR-ul inca e cotat bine,atat timp cat V-urile de 800-1200-1300 inca au cautare... Asa cum a spus si Angel, japonezii modifica mai degraba o baza deja existenta. Sigur si ieftin in comparatie cu un nou proiect. Maine poimaine vedem Ninja Competizione S, cu tobe Termi din fabrica si un pret cu 10000 mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Honda n-ar fi scos nici RC51 pentru stradă dacă nu i-ar fi obligat regulamentul de WSBK... Oh, și asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Angel, 30000 euro reprezinta o suma considerabila de bani. De data asta Ducati a sarit destul de tare calul in privinta preturilor. Nici Aprilia nu e departe, din pacate Aprilia pierde dramatic la revanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Si Ducati pierde dramatic la revanzare nu doar Aprilia. BMW inca traieste din slanina adunata pe spinarea boxerelor si sta bine la revanzare insa nu stiu cat mai dureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Angel, 30000 euro reprezinta o suma considerabila de bani. De data asta Ducati a sarit destul de tare calul in privinta preturilor. stai, bre, ca ti-o iei cu 19.700 de coco... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Ca fapt divers, si-a cumparat un prieten anul trecut,de la A-bavaria un k 1200 S, cu 3 sau 4000 km, cu garantie si a dat pana in 8000 pe el. avand in vedere ca pretul de catalog a fost peste 16000, se poate spune ca si BMW-urile, in special motoarele in linie, cad la pret. stai, bre, ca ti-o iei cu 19.700 de coco... E 23-24000 varianta S, iar aia din poza e un Tricolore, adica cateva mii peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Ca fapt divers, si-a cumparat un prieten anul trecut,de la A-bavaria un k 1200 S, cu 3 sau 4000 km, cu garantie si a dat pana in 8000 pe el. avand in vedere ca pretul de catalog a fost peste 16000, se poate spune ca si BMW-ul, in special motoarele in linie, cad la pret. Exact cum spuneam, inca mai traiesc din slanina aia. Insa aici mai e un twist. K1200S e modelul vechi deci are deja fo 7 ani, aproximez eu. K1300S e taticul mai nou. In plus, 8000 eur pt o mobra veche de 7 ani, in Romania! mi se pare mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 A implinit 6 Mai ieftin nu gasesti, am cautat de ne-au sarit ochii. Daca iti povestesc epopeea K-ului in Romania, te tavalesti 3 zile de ras. Am gasit un K S in Constanta, ceva in jurul a 7000-7500 euro. Totul bun si frumos, mergem sa-l vedem iar la fata locului vanzatorul, un spaniol, ne anunta ca bateria e moarta, deci mobra nu porneste. Boon, punem contactul, se suie melcul de mine si din obisnuinta apasa/trage frana-ambreiajul. Ce sa vezi, de undeva improsca cu lichid pana pe cauciucul spate. Pe langa toate astea, vanzatorul ne anunta ca in pret nu intra si gentile laterale ( ) si se codeste cand vine vorba de o tura pana la Bmw pt un test. A doua mobra era de undeva din Craiova, iar vanzatorul azi o vindea, maine n-o mai vindea, ba raspundea la telefon, ba nu raspundea... Aici vorbim de 7-8000 euro , cash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 A doua mobra era de undeva din Craiova, iar vanzatorul azi o vindea, maine n-o mai vindea, ba raspundea la telefon, ba nu raspundea... Il chema cumva Calin? Avea un KS albastru cu genti laterale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (...) E 23-24000 varianta S, iar aia din poza e un Tricolore, adica cateva mii peste. În poză e un Panigale cu kit Superstock al echipei Team Mezzoforte, preparată de Lusuardi Racing Modena. Am pus poza doar pentru că mi s-a părut că arata foarte bine în race-trim. În rest, am zis și eu că prețul pentru Tricolore este nesimțit, mai ales prin prisma lucrurilor pe care le primești față de varianta S: două finale "Performance" și un track data recorder. Dar rider-ul de Tricolore a fost tot timpul așa: uita-te la mine câți bani am, săracule. Varianta de bază e și ea cam scumpuță dar nah: firmă-i mică, costurile dezvoltării unei platforme complet noi sunt mari, mână de lucru e europeană... E aproape decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 E 23-24000 varianta S, iar aia din poza e un Tricolore, adica cateva mii peste. 1199 Panigale Pret (cu TVA): 19 735 E 1199 Panigale Abs Pret (cu TVA): 20 777 E 1199 Panigale S Pret (cu TVA): 24 737 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Si Ducati pierde dramatic la revanzare nu doar Aprilia. BMW inca traieste din slanina adunata pe spinarea boxerelor si sta bine la revanzare insa nu stiu cat mai dureaza. Boxerul de la BMW ar trebui sa-l aibe orice motociclist versat in parcare... Pretzuri mari dar k la curve si calitate ireprosabila. Cu toate ca am vazut 8 bucati pe pista pana acum, nu m-au impresionat deloc k putere cum a facut-o BMW si noul Kawa zx10, chiar si Honda sta super bine. Yamaha si Ducati la ce inventzii si ce scotzenii au pe ele, cand e de tras e k un 2004 de la Japan. Nu e senzatie!!! Insa cu sigurantza farmecul ei (K si Agusta) te face sa cauti alte metode de a urca pe podium. Morala... Toate padurile cu uscaturile ei dar ale lui Panigale sunt uscaturi frumos colorate care merita aplauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.