Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

nu arata la fel, gumele o diferentiaza. :P

 

la fel cum zice Cesar, nu poti avea 2 motociclete la fel. poate pt el asa pare, ca sunt la fel. sa le simti incat sa poti face comparatie, ai nevoie de ele pe un circuit. unde te dai o zi cu o zi cu una, o zi cu alta..... apoi le scoti la cate 20minute fiecare. te opresti si poti spune: da asta are putere, asta e moale, asta e mai confortabila pe circuit, asta as folosio la daily use, asta pt terasa si sfragerie...... noi ce vorbim aici sunt doar pareri.

 

un test bun ar fi asa. 5 Piloti, 5motoare si cam tot 5 circuite. la urma analizati timpii fiecaruia cu fiecare motoreta. abia atunci poti trage o concluzie.

 

ei spuneau ca BMW are putere, intradevar are, Ducati are Kg minus; si nu e i-2kg, is cateva Kg bune, iarasi Ducati are cuplu mai mare la roata, dar totusi a cazut pe 2. ori testul nu a fost test, ori cineva a pompat ceva $$$$$.....

 

ramane de vazut testul pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

astazi ce am fost la RAR sa fac autentificarea la SP si era un nene cu un cbr 1000 rr din 2009 , cumparat de nou cu 13000 si il vindea cu 9000 acum...

cred ca motocicleta aia a fost luat numai de dragul de a fi luata la cum arata, nu avea urme de dat pe curbe de nici o culoare... cam prafuita, un crash pad un pic zgariat de la un mic incident si cam atat...

cand a iesit in drumul principal i-a dat prima treapta de viteza in lung urmata de o pauza si apoi a doua.. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si io ce am zis ? :baldy:

si tu ma,

 

astazi ce am fost la RAR sa fac autentificarea la SP si era un nene cu un cbr 1000 rr din 2009 , cumparat de nou cu 13000 si il vindea cu 9000 acum...

cred ca motocicleta aia a fost luat numai de dragul de a fi luata la cum arata, nu avea urme de dat pe curbe de nici o culoare... cam prafuita, un crash pad un pic zgariat de la un mic incident si cam atat...

cand a iesit in drumul principal i-a dat prima treapta de viteza in lung urmata de o pauza si apoi a doua.. :disappointed:

cu siguranta era sofer pe Saviem. ii da cu a 1-a maxim, sta 10secunde pana gaseste a 2-a, apoi merge incet....legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tu ma,

 

 

cu siguranta era sofer pe Saviem. ii da cu a 1-a maxim, sta 10secunde pana gaseste a 2-a, apoi merge incet....legal.

 

 

nush ce era , dar am ramas asa... uitandu-ma...

 

asta nu inseamna ca sunt intru totul de acord cu ideile lui Adrian B , dar de data asta intamplarea a facut sa avem un punct comun

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum? Motor in V pe CBR?

Niciodata :nono:

 

De ce nu?RSV-ul de la Aprilia e pe val si toata lumea il place ca si feeling.

Honda nu e deloc straina de motoarele V4 si V5,asa ca dupa parerea mea asa ceva n-ar fi exclus :

post-27208-0-60741700-1340141395_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu?RSV-ul de la Aprilia e pe val si toata lumea il place ca si feeling.

Honda nu e deloc straina de motoarele V4 si V5,asa ca dupa parerea mea asa ceva n-ar fi exclus :

post-27208-0-60741700-1340141395_thumb.jpg

 

Sa investească Honda într-un model complet nou?!? crackup.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat RR-ul inca e cotat bine,atat timp cat V-urile de 800-1200-1300 inca au cautare...

 

Asa cum a spus si Angel, japonezii modifica mai degraba o baza deja existenta. Sigur si ieftin in comparatie cu un nou proiect.

 

Maine poimaine vedem Ninja Competizione S, cu tobe Termi din fabrica si un pret cu 10000 mai mare. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel, 30000 euro reprezinta o suma considerabila de bani. De data asta Ducati a sarit destul de tare calul in privinta preturilor.

 

Nici Aprilia nu e departe, din pacate Aprilia pierde dramatic la revanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Ducati pierde dramatic la revanzare nu doar Aprilia. BMW inca traieste din slanina adunata pe spinarea boxerelor si sta bine la revanzare insa nu stiu cat mai dureaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, si-a cumparat un prieten anul trecut,de la A-bavaria un k 1200 S, cu 3 sau 4000 km, cu garantie si a dat pana in 8000 pe el. avand in vedere ca pretul de catalog a fost peste 16000, se poate spune ca si BMW-urile, in special motoarele in linie, cad la pret. :cheers:

 

stai, bre, ca ti-o iei cu 19.700 de coco...

 

E 23-24000 varianta S, iar aia din poza e un Tricolore, adica cateva mii peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, si-a cumparat un prieten anul trecut,de la A-bavaria un k 1200 S, cu 3 sau 4000 km, cu garantie si a dat pana in 8000 pe el. avand in vedere ca pretul de catalog a fost peste 16000, se poate spune ca si BMW-ul, in special motoarele in linie, cad la pret. :cheers:

Exact cum spuneam, inca mai traiesc din slanina aia. Insa aici mai e un twist. K1200S e modelul vechi deci are deja fo 7 ani, aproximez eu. K1300S e taticul mai nou. In plus, 8000 eur pt o mobra veche de 7 ani, in Romania! mi se pare mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A implinit 6 :D Mai ieftin nu gasesti, am cautat de ne-au sarit ochii. Daca iti povestesc epopeea K-ului in Romania, te tavalesti 3 zile de ras. :crack:

 

Am gasit un K S in Constanta, ceva in jurul a 7000-7500 euro. Totul bun si frumos, mergem sa-l vedem iar la fata locului vanzatorul, un spaniol, ne anunta ca bateria e moarta, deci mobra nu porneste. Boon, punem contactul, se suie melcul de mine si din obisnuinta apasa/trage frana-ambreiajul. Ce sa vezi, de undeva improsca cu lichid pana pe cauciucul spate. Pe langa toate astea, vanzatorul ne anunta ca in pret nu intra si gentile laterale ( :crack: ) si se codeste cand vine vorba de o tura pana la Bmw pt un test. :crack:

 

A doua mobra era de undeva din Craiova, iar vanzatorul azi o vindea, maine n-o mai vindea, ba raspundea la telefon, ba nu raspundea...

 

Aici vorbim de 7-8000 euro , cash. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A doua mobra era de undeva din Craiova, iar vanzatorul azi o vindea, maine n-o mai vindea, ba raspundea la telefon, ba nu raspundea...

Il chema cumva Calin? Avea un KS albastru cu genti laterale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

E 23-24000 varianta S, iar aia din poza e un Tricolore, adica cateva mii peste.

 

În poză e un Panigale cu kit Superstock al echipei Team Mezzoforte, preparată de Lusuardi Racing Modena. Am pus poza doar pentru că mi s-a părut că arata foarte bine în race-trim. beer.gif

 

În rest, am zis și eu că prețul pentru Tricolore este nesimțit, mai ales prin prisma lucrurilor pe care le primești față de varianta S: două finale "Performance" și un track data recorder. Dar rider-ul de Tricolore a fost tot timpul așa: uita-te la mine câți bani am, săracule.

 

Varianta de bază e și ea cam scumpuță dar nah: firmă-i mică, costurile dezvoltării unei platforme complet noi sunt mari, mână de lucru e europeană... E aproape decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Ducati pierde dramatic la revanzare nu doar Aprilia. BMW inca traieste din slanina adunata pe spinarea boxerelor si sta bine la revanzare insa nu stiu cat mai dureaza.

 

Boxerul de la BMW ar trebui sa-l aibe orice motociclist versat in parcare...

 

Pretzuri mari dar k la curve si calitate ireprosabila.

 

Cu toate ca am vazut 8 bucati pe pista pana acum, nu m-au impresionat deloc k putere cum a facut-o BMW si noul Kawa zx10, chiar si Honda sta super bine.

 

Yamaha si Ducati la ce inventzii si ce scotzenii au pe ele, cand e de tras e k un 2004 de la Japan. Nu e senzatie!!!

 

Insa cu sigurantza farmecul ei (K si Agusta) te face sa cauti alte metode de a urca pe podium.

 

Morala...

 

Toate padurile cu uscaturile ei dar ale lui Panigale sunt uscaturi frumos colorate care merita aplauze. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...