Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

deci asa,o parere,o sa depaseasca s1000rru ca performante? care credeti ca o sa obtina cele mai mari performante si care model le va bate pe celelalte pe pista? ma refer la categoriile sbk si japonezele si europenele

 

Superb modelul,sper sa faca minuni cu el in wsbk

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cand vad texte de genul 'o sa depaseasca S1000 rr ca performante' ma intreb daca 'intrebatorul' are vreo idee despre ceea ce inseamna o motocicleta.

ma frate, ce inseamna 'performanta'?

da-mi voie sa iti redefinesc eu termenul de 'performanta' - ei bine, performant inseamna cand modelul respectiv se impune in fata altor modele din aceeiasi categorie, ala este performant fata de celelalte.

Acum, dupa teoria asta, venim si luam exemplu.. BMW.. pe ce loc este bmw in campionatul mondial..?

Ducati

529

Yamaha

450

Aprilia

422

BMW

275

 

deci pe locul 4 la.. sute de puncte distanta.

 

M-ati terminat cu nervii, voi astia cu bemveurile voastre, ca sunt cele mai...

va intreb sunt cele mai CUM? unde sunt rezultatele? Asta e performanta? ca ai putere la roata? pai daca dup aasta se lua performanta atunci kawasaki erau primii nu, logica p(*&^ii. dar plm.. p emagheru asta e intrebarea, cat baga frate si cati cai are. moama esti tare. pam pam.

 

Ducati 1198 cu 20 cai in minus a luat campionatul, a facut pipi pe L4 si V4.. gata, v-a ajuns? nu mia deschideti subiectul ca e penibil.

 

Ah si era sa uit, inclusiv campionatul Superstock unde motoarele sunt efectiv, ca pe strada aproximativ.

 

revenind la 1199.. facusem si eu un topic mai demult unde pusesem pozele spion si etc, dar.. l-o fi sters careva..

Iar vad tot felul de habarnisti care compara PUTERI, sunteti avioane pe aburi fratica, sa compari putere de V 2 cu motor V4 ori L4. CU toate acestea.. un 195 cp din V2 la arbore.. deja este langa BMW- atentie un V2.. iar cuplul.. va face ca ducati sa violeze grav orice Linie 4.

 

cateva detalii..

 

za masterpiece.. SISTEM DE DECOMPRESIE in camera de ardere - reduce rezistenta compresiei asupra pistonului. este manageruit de o pompa si un .. soft evident.. Moto gp Shit

au bagat sistemul 'gerotor' din moto GP pe saracia asta de motoreta - mentine un vacuum constant si in carter, sub piston.

 

asta face ca pistonul sa inainteze mia usor, sa intampine mia putina rezistenta in ciuda razei mari.

 

Acesta este motorul in mare parte, incercat de cei de la ducati in 2004 cand au intrat in GP, au vrut sa itnre cu un V2, dar au renuntat pentur ca nu il puteua tura destul pentur GP, tehnica avansata a permis ca acum sa il poata produce la costuri onorabile.

 

Va alerga numai in STK pentru ca baietii lcureaza si aduna acum date pentur definitivarea SBK ului 2013, asa a fost si cu 1098.

Se zvoneste 2013 cu ducati oficial in SBK iarasi. om vedea.

 

ambreiajul este umed din pricina intretinerii, acum are un sistem care controleaza puterea franei de motor EMC si anti slippery clutch, toate astea pe o varianta uscata ar fi insemnat costuri de mentenanta mari, schimbarea des a placutelor.

Distributia pe lant a fost necesara pentru o precizie draconica, acest motor impinge deja in stratosfera arhitectura V2, numai dilii de la Ducati puteau face asa ceva clar.

 

Iata ca Ducati arata iar Cua*e, dupa ce a dat pe piata desmosedici, acum avem al doilea motor de Moto GP in uz stradal.

 

noapte buna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand vad texte de genul 'o sa depaseasca S1000 rr ca performante' ma intreb daca 'intrebatorul' are vreo idee despre ceea ce inseamna o motocicleta.

ma frate, ce inseamna 'performanta'?

da-mi voie sa iti redefinesc eu termenul de 'performanta' - ei bine, performant inseamna cand modelul respectiv se impune in fata altor modele din aceeiasi categorie, ala este performant fata de celelalte.

Acum, dupa teoria asta, venim si luam exemplu.. BMW.. pe ce loc este bmw in campionatul mondial..?

 

ambreiajul este umed din pricina intretinerii, acum are un sistem care controleaza puterea franei de motor EMC si anti slippery clutch, toate astea pe o varianta uscata ar fi insemnat costuri de mentenanta mari, schimbarea des a placutelor.

Distributia pe lant a fost necesara pentru o precizie draconica, acest motor impinge deja in stratosfera arhitectura V2, numai dilii de la Ducati puteau face asa ceva clar.

 

Iata ca Ducati arata iar Cua*e, dupa ce a dat pe piata desmosedici, acum avem al doilea motor de Moto GP in uz stradal.

 

noapte buna..

tati nu-ti tin apararea dar nici in 10 ani nu gandeam sa scriu cam ce le-ai zis aici.

 

multi nu vor putea face diferenta intre V2 si V4 sau L4. pt ei tot motoare sunt. nu vor intelege de ce ducati e asa scump, si totusi la 1199 ma asteptam la vreo 30.000 coco, nici decum 20, sa arunci pe strada o motoreta ultra-tehnologizata cu all shits pe ea din moto GP si sa mai pui si toate rahaturile cu care vine stock, sa o faci sa scoata dintrun V2 mai multa putere decat un L4 sau V4...... deja e prea mult.

 

 

o singura intrebare am petru cei ce se tin sa comenteze: ce motor V2, indiferent de fabricatie Joponeza, americana sau de aici din europa...... mai are aproape 200cai? ce V2.

oamenii astia de la ducati, fac motoare pt motociclisti care se respecta, cei care vor intradevar o motocicleta sub ei, la fel cum e si MV Agusta. si totusi de data asta au spulberat si vor spulbera prin pretul ei.

intradevar tot ce nu imi place la ea, e Distributia pe lant(vreau ducati pe curele) si Ambreiajul umed (vreau uscat sa clantane) dar astea is strict de mofturile unui psihopat ducati si nu cred ca nu v-a aparea si ambreiajul uscat pt ea (luam cazul lui 848)

 

in rest va las pe voi sa va plange-ti de ea.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 60.000Euro cred si eu ca Desmosedici este o motocicleta foarte reusita si pe circuit si pe strada. Problema sta altfel: doar Ducati crezi ca poate face un motor de 60.000Euro echipat strong cu tehnologii din Moto GP si tot dischisu' ?

 

Nu uita ca am avut Ducati si am ramas fan Ducati, poate mai mult decat pt oricare alta marca.

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cateva detalii..

 

za masterpiece.. SISTEM DE DECOMPRESIE in camera de ardere - reduce rezistenta compresiei asupra pistonului. este manageruit de o pompa si un .. soft evident.. Moto gp Shit

au bagat sistemul 'gerotor' din moto GP pe saracia asta de motoreta - mentine un vacuum constant si in carter, sub piston.

 

asta face ca pistonul sa inainteze mia usor, sa intampine mia putina rezistenta in ciuda razei mari.

 

Acesta este motorul in mare parte, incercat de cei de la ducati in 2004 cand au intrat in GP, au vrut sa itnre cu un V2, dar au renuntat pentur ca nu il puteua tura destul pentur GP, tehnica avansata a permis ca acum sa il poata produce la costuri onorabile.

 

Va alerga numai in STK pentru ca baietii lcureaza si aduna acum date pentur definitivarea SBK ului 2013, asa a fost si cu 1098.

Se zvoneste 2013 cu ducati oficial in SBK iarasi. om vedea.

 

ambreiajul este umed din pricina intretinerii, acum are un sistem care controleaza puterea franei de motor EMC si anti slippery clutch, toate astea pe o varianta uscata ar fi insemnat costuri de mentenanta mari, schimbarea des a placutelor.

Distributia pe lant a fost necesara pentru o precizie draconica, acest motor impinge deja in stratosfera arhitectura V2, numai dilii de la Ducati puteau face asa ceva clar.

 

Iata ca Ducati arata iar Cua*e, dupa ce a dat pe piata desmosedici, acum avem al doilea motor de Moto GP in uz stradal.

 

noapte buna..

 

 

poate ne lamuresti si pe noi de ce intra motorul asta pe rosu la 6000 ture

 

 

 

o singura intrebare am petru cei ce se tin sa comenteze: ce motor V2, indiferent de fabricatie Joponeza, americana sau de aici din europa...... mai are aproape 200cai? ce V2.

 

 

aparuse cu ceva vreme in urma ...nu cu mult RC8 R-ul care dezvolta aproape 127 NM tot din 1200 v2

 

...nu mai ramane decat sa asteptam testele pe standuri pentru Panigale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, nu stiu cat te pricepi tu la motoare, dar o tot bati apa in piva cu 6 000 ala al tau. in fine.

coloratura rosie a cifrelor de pe display de la 6k incolo semnifica faptul ca de acolo motorul isi intra in drepturi intr-adevar, cuplu, apoi power.. este doar o reprezentare grafica fara nici o legatura cu 'rosu ' ala pe care il suspectezi tu.

 

sincer sa fiu, era mai mult decat LOGIC faptul asta avand in vedere ca puterea maxima este @10,750 rpm deci.. LOGIC ce sa caute 'rosu' in 6k? Este clar o simpla atentionare pentur pilot ca de la 6k incolo motorul 'baga carbuni'.

 

multiumit?

 

astept inca bmw-istii sa raspunda la textele cu puterea si 'performanta...'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, nu stiu cat te pricepi tu la motoare, dar o tot bati apa in piva cu 6 000 ala al tau. in fine.

multiumit?

 

astept inca bmw-istii sa raspunda la textele cu puterea si 'performanta...'

 

 

uita-te mai bine la cine a postat prima intrebare referitoare la 6000 ture...

la mine a fost prima oara cand am pomenit de asta si mi s-a parut normal sa primesc un raspuns din moment ce primul care a pus intrebarea nu a primit un raspuns...

 

 

multumit? ;)

 

si un pic off topic...nici eu nu sunt fan bemweu...si cam astept pe cineva sa-i dea peste nas

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, cred ca am citit pe graba. ;)

 

dar nu inteleg ce spui prin sa vina cineva sa dea peste nas bemveului.. pai.. te trimit sa te uiti iar in clasament, cel mai tare peste bot i-a dat-o ducati-ul cu 20 cai mai putin la roata, apoi iamaca si aprilia.. nu inteleg istericalele astea cu bembeul nici sa mor.

 

este o motoreta reusita, dar nu este cea mai performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aparuse cu ceva vreme in urma ...nu cu mult RC8 R-ul care dezvolta aproape 127 NM tot din 1200 v2

 

...nu mai ramane decat sa asteptam testele pe standuri pentru Panigale

daca vorbesti despre KTM RC8 R uitate ca are

Power 167.63 HP (122.4 kW)) @ 10250 RPM

Torque: 123.00 Nm (12.5 kgf-m or 90.7 ft.lbs) @ 8000 RPM si asta la

Dry weight: 182.0 kg (401.2 pounds)

 

adica ar fi o diferenta de 28 cai, in plus si 14Kg in minus iar cuplu... il vom vedea la panigale. dar nu cred

 

RC8R ai putea sa il compari cu Ducati 1198 care are

Power: 180.00 HP (131.4 kW)) @ 9750 RPM

Torque: 134.24 Nm (13.7 kgf-m or 99.0 ft.lbs) @ 7750 RPM la

Dry weight: 168.0 kg (370.4 pounds)

 

dar si aici e diferenta. gen 167Hp(RC8) la 180Hp(1198) 123Nm(RC8) la 134,24Nm(1198) si 182Kg(RC8) la 168Kg(1198)

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, cred ca am citit pe graba. ;)

 

dar nu inteleg ce spui prin sa vina cineva sa dea peste nas bemveului.. pai.. te trimit sa te uiti iar in clasament, cel mai tare peste bot i-a dat-o ducati-ul cu 20 cai mai putin la roata, apoi iamaca si aprilia.. nu inteleg istericalele astea cu bembeul nici sa mor.

 

este o motoreta reusita, dar nu este cea mai performanta.

 

:yikes: Ateule! :crack: Sa vezi acum ploaie cu borcane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:yikes: Ateule! :crack: Sa vezi acum ploaie cu borcane.

stai sa vezi ca vine iarna, sa vezi tu ce smardoi si smardoieli se ridica pe forum. in primavara imi iau tank sa ma pazesc, presimt in culoarea urinei ca se lasa grav. si am vazut ca a inceput sa se lase pe topicu lu BB cu SSSS.

 

dar hai sa vorbim de papagali, aaaaa pardon Panigali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca Ducati arata iar Cua*e, dupa ce a dat pe piata desmosedici, acum avem al doilea motor de Moto GP in uz stradal.

 

noapte buna..

 

De acord cu tot ce ai spus , in afara de fraza asta. Totusi... doar ca are anumite chestii provenite din MotoGP, nu inseamna ca e motocicleta de MotoGP. Si Yamaha in 2009 a venit cu multe lucruri noi din GP, dar asta nu inseamna ca e replica unui M1.

 

In rest, cum spuneam... ai zis foarte bine!

 

________________________________________________________

 

Apropo... Ii sta bine lui Rossi pe noul Ducati 1199 :D

 

1157249626.jpg

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, cred ca am citit pe graba. ;)

 

dar nu inteleg ce spui prin sa vina cineva sa dea peste nas bemveului.. pai.. te trimit sa te uiti iar in clasament, cel mai tare peste bot i-a dat-o ducati-ul cu 20 cai mai putin la roata, apoi iamaca si aprilia.. nu inteleg istericalele astea cu bembeul nici sa mor.

 

este o motoreta reusita, dar nu este cea mai performanta.

 

Sinner'e parca ai avea 5 ani..ce mama supararii vi cu comparatii astronomice din gp,wsbk etc.??

vezi ca noi suntem la 100 ani lumina tehnologie fata de ce e acolo..plus echipa care face 50% din rezultat.pe scurt ducati e bun dar pt unul cu experienta,pt unul cu bani,unul cu echipa in spate...nu ai sa auzi niciodata unul incepator in alea circuitului sau cu experienta putina sa laude ducati..de'aia e mai bun bmw'ul.cat despre pret :scratch: 8 mi o japoneza din 2011+8 mi bani de imbunatatiri=ducati nici o sansa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis nici ca e motor derivat din gp si nici ca e ani lumina distanta - ziaristule :D.

 

iamaca a folosit aprinderea si galeriile de admisie variabile, cam atat.

La 1199 treaba cu vacuum controlat in capul pistonului si in carter mi se pare o smekerie foarte pretentioasa pentru un bike de strada. Egine brake control iar o treaba dezvoltata in gp si aplicata.

 

nu is de acord nici cu 50% face echipa, daca motoreta e cazan poti avea mama echipei - bmw nu are echipa? bmw nu are bani in sbk? haslam nu e pilot? - e un super smecher. Din tot wsbk ul bmw sunt singurii care vin cu juma de fabrica la fiecare eveniment, au cea mai mare desfasurare de logistica din tot paddockul- si..? locul 4 la 200 puncte. super tare bmw. pe mine ma seaca isteriile astea heirupiste de 'copii' de bani gata si spart in figuri.

 

da, bmw este o scula, dar nu o scula atat de performanta.

 

si ce legatura avea incapatorul in circuite si ducati? noi vorbeam de Panigale si am divagat eu ca sparg astia in figuri bmw.

discutia cu ciscuite si cat costa japo si incepatori la pista e alt topic. Si da, pt ducati la curse e nevoie de investitie mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinnere, acum vad eu de unde erai asa de surescitat pe SBZ, de la discutiile cu baietii de-aici care zic ca a lor e mai buna. :D Alt nivel... eh? :bigstar:

 

Despre BMW ar fi multe lucruri de zis, se pare ca mai are inca pana ajunge motocicleta care iese cel mai bine din viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haoleooo, uita-te cand am postat aici first time si pe sbz ma ardeam cu war de cu 2 zile iniante, mama ce probleme dezbatem aici, gradinita inc. :D :D :D :D

 

oricum, motoretu asta e avion, insa nu ma indoiesc de faptul ca trebe sa apara niste replici de la aprilia sau iamaca la final de 2013. bmw taman au dat pe goarna versiunea upgradata si este cam .. fas. nimic notabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haoleooo, uita-te cand am postat aici first time si pe sbz ma ardeam cu war de cu 2 zile iniante, mama ce probleme dezbatem aici, gradinita inc.

 

Tu chiar crezi ca dezbati cu war probleme... of, ce iluzie ... Ferrari, Posrche... :D

Aici te-am vazut si eu aprins ca zic baietii la misto de BMW ca sa-ti sara mustarul si ma gandeam ca stiu de unde te-a apucat dincolo :D

Intr-adevar brblemele sunt de nivel arici pogonici - care e mai buna.

 

Imi place discutia de dincolo chiar daca si acolo e plin de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte reusit acest bord.

are si gividiu bre? e tilivizor di ala. cred ca vor fi cateva din replici la semafor sau in parcare.

 

e super tare bordu frate. se vede ca au muncit si nu au dormit. mai trebuie pusa o mufa de conectare si iti instalezi mesu, feisbucu su stirile proteve de la 5

 

numi imaginez pt cel ce o va calari pe pista cum e.

 

acuma intrebarea mea e cam astfel: oare cat baga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are si gividiu bre? e tilivizor di ala. cred ca vor fi cateva din replici la semafor sau in parcare.

 

e super tare bordu frate. se vede ca au muncit si nu au dormit. mai trebuie pusa o mufa de conectare si iti instalezi mesu, feisbucu su stirile proteve de la 5

 

numi imaginez pt cel ce o va calari pe pista cum e.

 

acuma intrebarea mea e cam astfel: oare cat baga?

 

:laugh: Asta voiam sa zic si eu... iete bah, i-au pus televizor :D

 

Eu tot nu vad rosul ala la 6000 RPM despre care se vorbea. Il vad la peste 10.000 :what:

 

EDIT. Scuze, acu' am vazut poza de pe prima pagina

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...