Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din moment ce pe gaz blana / clapete deschise full mere bine si doar cand incerci sa stabilizezi la o viteza si s-o ti acolo e clar de alimentare, dar de unde, doar satana stie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din moment ce pe gaz blana / clapete deschise full mere bine si doar cand incerci sa stabilizezi la o viteza si s-o ti acolo e clar de alimentare, dar de unde, doar satana stie !

Singura chestie care se modifica in carburi cand dai gaz legat de debitul de benzina e acul de dozaj. Acul de dozaj sta in jiclorul principal. Ala are ceva..

 

Ori jiclorul principal obturat de ceva, ori circuitul auxiliar (pilot - de relanti) e infundat si nu merge deloc.. dar atunci nu ar sta calumea la relanti..

Ciudata tare problema oricum, dar eu sunt de parere ca e doar o porcarioara pe care nu o vede nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun dar poate defectu e altu :D daca tot ii da cu rateuri, poate se duce cumva prea multa benzina, gen se inneaca un cilindru :D mortii ei de posedata, tre sa dau o tura :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca ai facut jocu la supape, dar totusi suapapele inchid ? daca ai facut jocul asta nu inseamna ca ele inchid, asta ai verificat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, m-am gandit si eu la asta. Si asta e posibil... dar eu inca nu am intalnit asa ceva in practica.

 

am intalint eu la a mea :D era membrana de la robinet atat de praf incat imi venea benzina pe furtunu de vacum direct in cilindru, tragand benzina pe acolo automat pe furtunu alalalt catre carb se ducea mai putina, m-am chinuit si eu ceva pana am descoperit :D

 

Cica a verificat compresia si e buna. Deci nu au cum sa nu inchida.

corect, am uitat ca a verificat compresia :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis, a mai ramas sa verifice cadrul cu ultrasunete de fisuri, in rest e totul verificat. :grinbandit:

Greu de depistat satana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci sa cumpere alta motocicleta si gata :grinbandit:

 

 

Cum se poate Belbody asa ceva ? Pai acum vreo doua ore aveai alta parere "Io as muri cu ea de gat si tot as face-o, chit ca as desface-o pana la ultimul surub."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zi-mi mai bine daca dau i nnas ambii cilindrii, e foarte interesant de stiut :)

 

 

 

Toti mecanicii, care au facut teste cu motorul, au fost unanim de acord ca motorul nu merge intr-un cilindru atunci cand aceasta problema se manifesta.

 

bai nene nu se poate, ceva iti scapa la alimentare, laso-n mortii ei ca nu e Simson sa scanteieste sa benzineste dar sa nu porneste, rahatu asta de 650 e foarte dependent de airbox si toate furtunele adiacente, inca un lucru foarte important pe care trebuie sa fi in stare sa-l descrii si tu si cei 16 mecanici este daca atunci cand da in nas da in nas pe UN cilindru sau pe AMANDOI ? este foarte important, daca e de alimentare pana in carbelitoare se intrerup ambii, daca e dupa se poate intrerupe doar unu, daca e de scanteie chiar ma indoiesc ca nu scanteiesc ambii, deci cum e ?

iti dai seama foarte usor dupa vibratii si dupa sunet daca intrerupe doar unu.

 

apropo, tot vreau sa dau o tura cu dansa, cand ne putem vedea ?

 

 

Da-mi te rog un PM cu datele de contact si te sun eu.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie care se modifica in carburi cand dai gaz legat de debitul de benzina e acul de dozaj. Acul de dozaj sta in jiclorul principal. Ala are ceva..

 

Ori jiclorul principal obturat de ceva, ori circuitul auxiliar (pilot - de relanti) e infundat si nu merge deloc.. dar atunci nu ar sta calumea la relanti..

Ciudata tare problema oricum, dar eu sunt de parere ca e doar o porcarioara pe care nu o vede nimeni.

 

 

Au fost testate in total 3 baterii de carburatoare !!! Toate sunt defecte ? Toate sa aiba probleme cu jiclorul ?

 

stiu ca ai facut jocu la supape, dar totusi suapapele inchid ? daca ai facut jocul asta nu inseamna ca ele inchid, asta ai verificat ?

 

 

Daca supapele nu ar inchide:

- nu ai avea relanti

- s-ar vedea pe bujii (pe cilindrul respectiv)

 

Doream sa-ti mai scriu cateva exemple, de supape care nu inchid, dar e tarziu si sunt foarte obosit. Vorbim maine.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a cazut ultima oara motorul? relativ la aparitia problemei adica?

pana la urma din ce zici (si tre sa luam de buna) doar motorul in sine si cadrul nu l-ai schimbat.

sigur distributia e bine pusa la punct?

te intreb asta pentru ca am aceeasi "problema" la masina - intre 1800 - 2000 ture, da in nas daca merg constat, merge perfect pe accelerare si frana de motor, dar eu stiu de la ce este - mi-am schimbat axele cu came si nu am facut resoftarea, deci nu prea stie ce sa faca cu ele.

si mai am o parere - a considerat vreunul din mecanici, ca poate nu ai O problema, ci poate mai multe care genereaza mersul asta ciudat si degeaba schimbi cate un subansamblu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine imi mai vine inca un Transalp care are bube pe creier,in sensul ca merge cind un piston ,cind celalalt.Plus ca e si betzivan,ii place nespus de mult uleiul cald :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zis ca ai verificat instalatia electrica doar in parte. Ce piese mai sunt de verificat? CDI-ul parca nu l-ai inlocuit, am dreptate? Schimba-l si p-ala cu contact cu tot si ce mai trebuie.

La cat ai schimbat la ea mai fa un efort si elimina si treaba asta. In afara de electric AI VERIFICAT TOT.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DISTRIBUTIA a verificat-o cineva ?! Tot nu cred ca e problema de alimentare sau electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La um motor de 50k km nu are cum sa aiba ceva la distributie, doar daca acei 50k nu sunt reali.

 

poate sa aiba orice ;) adica un motor de 100km nu are cum sa ii sara distributia??? io zic ca da :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul ala trebe luat la puricat de la A la Z si pana nu se gaseste cauza nu trebuie lasat sa plece din atelier. Inclusiv verificat distributia.

 

poate sa aiba orice ;) adica un motor de 100km nu are cum sa ii sara distributia??? io zic ca da :P

Sarea pe amnadoi cilindrii? Nu prea cred.. :scratch: oricum, verificarea dureaza 1 ora maxim, nu inteleg de ce nu s-a uitat nimeni pana acum..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul ala trebe luat la puricat de la A la Z si pana nu se gaseste cauza nu trebuie lasat sa plece din atelier. Inclusiv verificat distributia.

 

 

Sarea pe amnadoi cilindrii? Nu prea cred.. :scratch: oricum, verificarea dureaza 1 ora maxim, nu inteleg de ce nu s-a uitat nimeni pana acum..

sal .. ca ma bag si eu mie mi sa antaplat la o yamaha 125la viteza mica ceva putin peste relani dadea in nas trageai de ea rupea,si ce am gasit se uzase lantul de distributie nu sarea dar la o turatie constanta uzura lantului decala aprinderea si cand taiai gazul brusc dadea rateuri an toba ,dupa ce am schimbat lantul na mai facut,acum dati si voi o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...