Crazy-devil Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 ba ce papagali ma, adica daca e vremea mai rece nu ai voie sa iesi sau ce? asta e sora cu faza cu tipa care nu de mult dupa ce la dat de pamant pe baiat ii zice ca ce cauta acolo, ca nu sa inchis sezonu. si eu am plecat din bucuresti in neamt in bucuresti cand am plecat erau 7grade, in neamt cand am ajuns erau 1-2grade. asta e o problema? doar nu sa dus omu pe circuit sa faca performanta. dumnezeu sa-l ierte, ma gandeam ca numai sunt de acuma, dar uite ca proastele inca is in viata si conduc. cata prostie genereaza unele. nu mai vine era in irak sau pe acolo unde femeile nu au voie sa conduca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 de unde sti ca e incepator, il cunosti? Deci daca omu a iesit pe o astfel de vreme inseamna ca e incepator? De unde veniti oamenilor... sa inteleg ca voi care dati cu pietre ca e incepator, mergeti legal, nu ati gresit niciodata? Pfff... atunci e plin forumul de sfinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Multe pareri cretine pe aici. In rest RIP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 ba ce papagali ma, adica daca e vremea mai rece nu ai voie sa iesi sau ce? asta e sora cu faza cu tipa care nu de mult dupa ce la dat de pamant pe baiat ii zice ca ce cauta acolo, ca nu sa inchis sezonu. si eu am plecat din bucuresti in neamt in bucuresti cand am plecat erau 7grade, in neamt cand am ajuns erau 1-2grade. asta e o problema? doar nu sa dus omu pe circuit sa faca performanta. dumnezeu sa-l ierte, ma gandeam ca numai sunt de acuma, dar uite ca proastele inca is in viata si conduc. cata prostie genereaza unele. nu mai vine era in irak sau pe acolo unde femeile nu au voie sa conduca. Pai si tu esti prost daca ai iesit pe vremea asta cu motoru.Bine ca n-ai murit ca baiatul asta.Ai grija Credeam ca s-a curatat forumu,dar tot wannabe d-astia posteaza in forta:))) Calmati-va ,adunati km si ani de experienta si dup-aia incurajati mersul la 5 grade pe 2 roti. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Ai vazut ce trafic avem in Bucuresti,noi ,ca motociclisti,trebuie sa ne adaptam la el,nu sa facem pe eroii si sa ne f**em in c*r pentru ca a calcat unu linia continua.Nu avem loc pe strazi,e o tara de tot rahatu,si tocmai din aceasta cauza mor incepatorii pe capete.Nu au reflexe si acum nu exista nici aderenta.Din ce am auzit i-ar fi taiat cineva calea,presupun ca daca erau 30 grade + si cauciucuri incalzite avea timp de franare si nu mai derapa sau ce a facut el acolo(nici nu m-am obosit sa citesc). Ideea este ca nu aveti ce cauta cu motocicletele pe vremea asta,motocicletele sport nu sunt concepute pentru temperaturi de genul asta,nu se incalzesc cauciucurile,iar tara in care traim ne forteaza sa avem nevoie maxima de aderenta pentru a frana in cazul in care ne taie unu calea.Rip baiatului,dar parerea mea este ca si-a cautat-o,incepatorii,bagati la cap si stati in casa pan la anu,lasati motoarele ! Ai si tu putina dreptate in felul tau dar daca mizeria aia de femeie nu incalca semnificatia indicatorului / linia continua, acel baiat inca era in viata. Nu veni sa faci pe lupul moralist aici, du-te la sectiunea Incepatori, vad ca ai ceva cu ei. Daca eu vreau sa ma plimb la -15 grade este problema mea, o fac pe pielea mea. Nu am nevoie de aplauzele sau lacrimile cuiva. Mi-am bagat mobra la iernat, e prea frig chiar daca nu ninge. Asta nu inseamna ca ii arat cu degetul pe altii. Repet, intr-un fel ai dreptate dar nu-i momentul si nici locul unde sa acuzi victima, mai ales ca-i nevinovat. Odihneasca-se in pace! Editat Noiembrie 18, 2011 de Smok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Noiembrie 18, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2011 acum am ajuns si eu acasa... m-am grabit in primul post si am spus ca ar fi lovit o masina parcata. am fost putin dezinformat de prietena care m-a sunat. inca o data r.i.p. il cunostea cineva pe baiatul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Pai si tu esti prost daca ai iesit pe vremea asta cu motoru.Bine ca n-ai murit ca baiatul asta.Ai grija Credeam ca s-a curatat forumu,dar tot wannabe d-astia posteaza in forta:))) Calmati-va ,adunati km si ani de experienta si dup-aia incurajati mersul la 5 grade pe 2 roti. Spor daca tu ai 22 de ani cat ai trecut la profil, atunci eu iti zic ca am cativa ani in plus pe doua roti fata de tine nu incurajez mersul pe doua roti pe o astfel de vreme, dar daca omul a iesit(cred ca toti am facut greseala asta) nu inseamna ca e prost/incepator sau mai stiu eu cum, e problema lui... nu cred ca esti tu in masura sau altcineva sa judeci o persoana sa te feresca Dumnezeu de prosti(conservari) d-astia pe sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 eu nu mi-am permis moto nou, asa ca nu am manual de utilizare la ea. poate sa zica cineva cu manual de utilizare, din recomandarile producatorului, daca este mentionat peacolo cum ca sub o anumita temperatura nu se mai mere cu motorul? in legislatie daca imi aduc bine aminte, nu e mentionat nimic de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 eu nu mi-am permis moto nou, asa ca nu am manual de utilizare la ea. poate sa zica cineva cu manual de utilizare, din recomandarile producatorului, daca este mentionat peacolo cum ca sub o anumita temperatura nu se mai mere cu motorul? in legislatie daca imi aduc bine aminte, nu e mentionat nimic de genul. mare greseala ca te-ai uitat in manual atata timp cat il ai pe puya-zeu aici pe forum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aktymel Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 R.I.P. si nu vreau decat sa... n`are rost.... Doamne fereste de asa ceva.. dar totusi se intampla ! Condoleante Familiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cazonline Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Dupa numele tau de"scena" si acel zeu e clar! Inca sunt zeci de motociclisti care merg zilnic cu motocicleta la munca sau unde au treaba. Daca e vreme rece asta nu inseamna sa nu mai iasa nimeni pe 2 roti.Nu mai fa pe zmeul pentru ca daca s-ar fi respectat semnul de circulatie puteau fi si -15 grade afara,acel baiat nu ar fi murit! Sunt curios daca iti era prieten daca gandeai la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 mai e o chestie. din pozele de pe linkul din prima pagina mie imi reiese ca gagica l-a lovit pe el si l-a cam proiectat in lateral. nu de alta, dar masina e lovita mai mult spre bot. eu zic ca temperatura nu a avut cam nimic de a face. puteau fi si 30 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cazonline Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Masina e lovita in lateral in aripa dar spoilerul s-a desprins in urma impactului si de aici pare a fi o lovitura frontala.Indiferent de experienta si vreme probabil accidentul era foarte foarte greu de evitat daca nu imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Incredibil, condoleante familiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Stati dracu acasa pe vremea asta,nu va mai dati voi mari zmei cu motoare la 5 grade si asfalt rece,ca asa o mierliti. Cine si-o cauta ,si-o gaseste. Daca nu s macar 15 grade afara nu ai ce sa cauti cu motoreta,nu cu una sport cel putin,nu mai dati vina pe soferi,ca sunt si terminatii astia care au aparut anul asta,n-au reflexe dar o ard zilnic pe asfalt lipsit de aderenta cu 150 prin oras. Copii inconstienti. usor zmeule ! R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Conteaza si mobra..iar a lui era una veche...Imaginati-va cat de prost franeaza o motoreta veche,pe temperaturi scazute,in situatii critice.e clar ca ai cele mai mari sanse sa blochezi roata si sa te versi..asta este...eu zic sa stati acasa,macar incepatorii,sa nu se umple iar forumul de rip-uri.M-am retras,bafta tuturor ! O mobra veche cu consumabilele schimbate la zi franeaza aproape la fel ca o mobra noua, asa ca nu cred ca trebuie sa ne dai tu lectii de franat pe frig. Si in plus de asta nu ai inteles prea clar nici cum functioneaza blonda telefonista care iese de dupa duba si blocheaza practic tot drumul... Asta e aspectul esential, daca nu-l intelegi pana la urma ti-o furi si tu si o sa ajungi sa-ti dea unii cu RIP pe aici. Eu dau cu RIP doar pentru cunoscusti, in rest sunt doar groparul. Si am ingropat cel putin virtual ingrozitor de multi motociclisti in ultiumul timp, si de cele mai multe ori s-au urcat in pomi de obicei fara permis. Dar au fost si cazuri flagrante in care blonda telefonista "nu l-a vazut", de genul lui Raducu pe care practic il stiam cam toti pe forumul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduG. Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 La vite se pune o bara de fier ca sa stea pe dupa ea in staul, si sa rumege linistite de acolo. Ar trebui, la fel cum s-a facut pe DN1, sau DN2 in Voluntari, puse delimitari intre sensuri, din beton sau plastic, sau spatiu verde, ca sa nu mai intoarca toti idiotii pe unde ii apuca. Educatia se mai face si coercitiv/preventiv - n-ai pe unde, mergi pana unde ai loc de intors. Argumentez prin citat de aici : http://en.wikipedia.org/wiki/Highway#Road_traffic_safety „The report also noted that the problem was most severe in developing countries and that simple prevention measures could halve the number of deaths.” Cum se poate preveni un accident: 1. Construirea de drumuri publice cu maximum de elemente de siguranta (din pacate la noi trebuie sa moara cineva important ca sa se ia masuri) 2. Inasprirea la maxim a legislatiei, atat din punct de vedere a conditiilor de obtinere a carnetului cat si al sanctiunilor. Exemplu - in Londra ai camere aproape pe fiecare stalp de iluminat si daca parchezi aiurea platesti amenzi care ajung pana la 130 lire sterline (nu mai zic cat te costa o intoarcere pe linia continua) Educativ: http://www.lawontheweb.co.uk/Road_Traffic_Law/Table_of_Driving_Offences . Ia plateste tata 5000 de sterline ca ai beut si te-ai urcat la volan, sa vezi dupa aia cum pui cheile masinii in cui cand te duci in pub. 3. Politia, imi pare rau sa o spun, trebuie sa fie mult mai prezenta, si sa aplice legea cu duritate - exemplu de fata - arsi si cei care parcheaza masinile aiurea si impiedica vizibilitatea. 3. Potentialii autori de accidente trebuie sa caste ochii la maxim, si sa respecte regulile (multe accidente se intampla din nerespectarea regulilor) 4. Potentialele victime trebuie sa se miste in trafic ca intr-un camp minat (de multe ori comportamentul relaxat te costa, soseaua nu e loc de relaxare, vrei relaxare - ia-ti prietena de mana si du-te in Cismigiu) Sunt ideile mele personale, nu dati cu pietre daca nu va convine, argumentati pro sau contra. On topic: Condoleante familiei si celor apropiati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Procentajul detinatorilor de moto sport sa fie mai mare decat restul? Sau care e motivul ca intotdeauna sunt mai multe acidentele cu sportive? Tin minte ca pe unul dintre topicuri unul dintre colegi zisese ca pozitia mai aplecata ar impiedica sa vezi peste masini, sa observi mai bine 'peisajul' si cam asta am obsevat si eu cand ma suiam de pe zxr pe pegaso, unde pozitia era ceva mai dreapta si vedeam mai bine. Voi ce parere aveti? Pacat de baiat, sa se odihneasca in pace... Deja nu mai are nici un rost sa imi vars frustarile fata de anumite maimute la volan. Inainte parca soferitele conduceau 'prea prudent', acum sar la gat chiar daca au gresit... Ce treaba are pozitia de pe sportiva ? Adica vrei sa zici ca cei din bucuresti merg pe motociclete sport in aceeasi pozitie ca atunci cand se dau pe Cheia sau pe circuit ?! Sunt sigur ca mai bine de jumatate in trafic chiar daca sunt pe sportive au o pozitie destul de dreapta si nu aplecata pe rezervor ! Pacat pentru baiat caci ar fi trebuit sa ne pregatim de revelion nu de inmormantari ! Editat Noiembrie 18, 2011 de GINO_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"ice" Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 cercetatorii englezi au descoperit ca pilotatul unei mobre este ideal la o temperatura de 24,689 grade celsius si la o umiditate de 73,204% si cea mai buna zi a anului este in saptamana 56 ,ziua sambata si locul ales prin fata unei terase la moda,dar numai intre orele 23,154-23,146.( Asa ca zmeule ia atitudine.Scuze comunitatii. Cineva ai va simti lipsa. La vite se pune o bara de fier ca sa stea pe dupa ea in staul, si sa rumege linistite de acolo. Ar trebui, la fel cum s-a facut pe DN1, sau DN2 in Voluntari, puse delimitari intre sensuri, din beton sau plastic, sau spatiu verde, mai bine beton,la spatiu verde vita va merge la pascut si tot pe contrasens va ajunge.Ce ma doare este ca isi va vedea linistita de machiaj,salon ,si altele cu nonsalanta............da ce am facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 inca o viata terminata prea repede din cauza indolentei si prostiei un" conducator auto" pentru care regulile NU EXISTA un om mort pentru care parintii vor plange toata viata de ce???? dupa unii SPECIALISTI pentru ca mergea cu motocicleta pe 5 grade dupa altii pentru ca se dau carnete pe.o m..iu.e la colt de bulevard "motocicleta veche nu franeaza bine". clar de acum imi voi lua numai noi si ma dau cu moto numai cand transpir in casca la 40 de grade pacat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Ce treaba are pozitia de pe sportiva ? Adica vrei sa zici ca cei din bucuresti merg pe motociclete sport in aceeasi pozitie ca atunci cand se dau pe Cheia sau pe circuit ?! Sunt sigur ca mai bine de jumatate in trafic chiar daca sunt pe sportive au o pozitie destul de dreapta si nu aplecata pe rezervor ! Pacat pentru baiat caci ar fi trebuit sa ne pregatim de revelion nu de inmormantari ! Cele mai multe accidente sunt cu motociclete super-sport din doua motive: 1) In zona urbana de genul Bucuresti cele care umbla efectiv pe strada sunt cel putin 60%, asa ca si daca motociclistii respectivi ar fi foarte cuminti statistica spune ca tot ar trebui sa fie majoritari si la dat cu bostanul de pamant. 2) Astea au cutie de viteza ca la curse, asa ca e greu sa mergi sub 50km/h fara sa folosesti abreiajul. Si asta e o problema mare in ambuteiaje. Adica agregatul merge prost si se incalzeste daca sta pe loc sau merge foarte incet. Adica ei merg repede. Si daca mergi cu mai mult de 10-15km/h mai tare decat cei din jurul tau e destul de periculos, ca de exemplu o masina care merge cu 5km/h s-ar putea sa descopere un crater in asfalt si sa decida sa-l ocoleasca de exemplu prin stanga, nu prin dreapta cum a facut masina din fata ei. Si daca vine motocicleta ca racheta printre masini poate si-o fura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 intr-un comment din link-ul de pe prima pagina, cineva spune ca motociclistul avea 23 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Ce treaba are pozitia de pe sportiva ? Adica vrei sa zici ca cei din bucuresti merg pe motociclete sport in aceeasi pozitie ca atunci cand se dau pe Cheia sau pe circuit ?! Sunt sigur ca mai bine de jumatate in trafic chiar daca sunt pe sportive au o pozitie destul de dreapta si nu aplecata pe rezervor ! Calm, eram doar curios cum de procentul celor accidentati, poseseori de vitezane e mai mare. Am avut si eu 'sport' si nu stateam pe burta, sub parbriz in oras, insa cel putin la intersectii, cand aveam masina in fata si vreo alta parcata fix pe colt puteam sa vad mai bine de pe cealalta moto de atunci (si de acum - Pegaso). E doar un exemplu asta si nu ma refer la cazul de fata, unde bambucha l-a pleznit din scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Aceleasi vechi dezbateri despre vitezane, pozitii, frane..deja tot forumul e plictisit. Un om, un motociclist a plecat dintre noi, iar noi ne comportam ca niste babe care comenteaza pe ulita satului. Dumnezeul sa-l odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.