titi_rulment Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Deci ca sa fiu ontopic...2500 SV stock + aprox 2000 schimbat suspensii = RSV Factory dupa 2004...impecabila si de la mama ei din fabrica..eu asa as gandi...sau VTR SP2, sau Ducati 999... Daca vrei SV budget, ori arcuri schimbate, ori iei unul gata modificat, insa cu proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Arcurile progresive si alea bi-liniare sunt naspa. Arcurile simple, cu o singura constanta sunt cea mai buna alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 daca ar fi bune, as zice ca sunt bune. progresive sunt naspa, liniare sunt alegrea cea mai buna. Arc progresiv dar mai tare decat arcurile stoc moi: se simte diferenta in bine. Arcurile liniare sunt insa net superioare. De ce? Pt ca se face lucrarea dupa ureche, nix calculation, nix notiuni despre suspensii, nix setup, nix dyno.... doar ca a zis producatorul bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Conteaza marca? Daca da, din ce motiv? Ce-i aia - dupa greutate? Adica daca merg tare, merg moale, mai conteaza greutatea? Randament optim? Hmm... asta suna atat de interesant, o galusca delicioasa de marketing. Se vorbeste mult din auzite, dupa ureche. Editat Septembrie 28, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Conteaza marca doar daca la aceeasi constanta, arcul e din material bun - adica scuNp, fata de altii care fac arc cu spire groase si greu, adica eftin. Conteaza si la buzunar. Inca n-ai zis nimic despre ce e ala randamanet optim. Daca te dai tare, moale la aceleasi 100 de kile, ce arcuri pui? Cum calculezi/estimezi cat ii trebuie suspensiei fata ca sa nu fie undersprung/oversprung? Vorbim din auzite despre oameni multumiti/satisfacuti? Deci asta ar fi argumentul ultim si treaba e buna asa cum este? Nu de alta, dar ca sa stiu despre ce e vorba. Editat Septembrie 28, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 AÂştept răspunsul tău, nu link-uri cu puteri miraculoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 daca ar fi bune, as zice ca sunt bune. progresive sunt naspa, liniare sunt alegrea cea mai buna. Arc progresiv dar mai tare decat arcurile stoc moi: se simte diferenta in bine. Arcurile liniare sunt insa net superioare. De ce? Pt ca se face lucrarea dupa ureche, nix calculation, nix notiuni despre suspensii, nix setup, nix dyno.... doar ca a zis producatorul bla bla. dap, arcuri liniare cu rata superioara (in sensul de mai tari) si constanta. asta ar trebui sa fie suficient, in fond nu e o motocicleta de circuit. cu franele, din placute si racorduri (umbli la pompa, iar incepi cu ghicitelea). e motocicleta mai orientata catre uz stradal, iar pe strada, on the safe side, te face orice zzr daca are pilot mester, indiferent de ce miar te strofoci tu sa duci 'la limita'. modificarea hidraulicii, parerea mea, tot de specialisti ar trebui facuta daca vrei sa mergi pana acolo, dar nu cred ca are rost. probabil ca investitia ar trebui facuta mai mult in sensul deprinderii tehnicii, ca materialul oricum e decent la majoritatea motocicletelor de generatie mai noua. nu ca niste suspensii mai ferme si frane mai bune ar strica totusi, macar si pentru incredere ) dar si ca sa absoarba mai bine modul necioplit in care utilizam comenzile fara sa le intelegem suficient. cu alte cuvinte, recunosc ca-s deranjat putin de aspectele astea la sv, dar trebuie sa si admit ca echiparea de pe rsv e destinata unora care cunosc mai bine cum s-o foloseasca. si daca vrei sv cu suspensii si ciclistica de rsv, solutia este de fapt un rsv si impacarea cu minusurile legate de touring. adica, sv e bun la ce a fost el gandit sa faca, poate deveni mai bun cu upgrade-uri mici si de bun simt, dar daca vrei (si poti) sa mergi mai sportiv, probabil ca ar trebui sa alegi alta motocicleta, decat sa orbecai in solutii ad-hoc. altfel risti sa obtii un travestit (adica afara gardu', inauntru leopardu' ) baaaaaaaaaaiiii prea off-topic de tot devin postarile astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Inca aÂştept un răspuns la întrebarea: ce e randamentul optim. Link este fix piz zero când tu foloseÂşti noțiuni despre care habar nu ai. Este doar o constatare iar eu nu mă eschivez. Ăi-am scris pe scară valorilor care sunt cele mai bune în ordine crescătoare. La obiect despre progresive: suspensia față are mai multă nevoie de liniaritate decât de comportament progresiv. Testat. Verificat. Cum pot intra în finețuri când tu foloseÂşti noțiuni ce par sa denote cunoÂştințe bogate dar si când întreb a treia oară ce înseamnă, nu primesc răspuns. Pune-te în locul meu. Hai incear că un răspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Eu credeam că e vorba despre randamentul suspensiei, nu despre cât costă. Deci strict performanțe. Si acolo e vorba despre un compromis în trei: confort, aderența si control, sau mai bine zis senzația de control. Mă retrag aici, am înțeles despre ce e vorba. Te dai tare - testezi. Te dai lejer, iar testezi. Nu functioneaza optim după link-uri sau din auzite. Am trecut prin asta. Editat Septembrie 28, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Marca nustiu daca conteaza, dar probabil are ceva aparte, nu? Tu mergi cu anumite placute de frana de la un anumit producator, de ce? Pai poate folosesc alte materiale, asa probabil este si aici, insa nu asta am vrut sa spun. Intre timp mi-am adus aminte si de ce marca era vorba : http://www.sonicsprings.com/catalog/index.php?cPath=31_66&osCsid=42fe4b9dcf326183c59bab1ec3c4f56d . Uita-te aici. Cand am spus greutate, m-am referit la greutatea pilotului si nu la modul in care te dai tu. Adica daca ai 100 de kg iti iei niste arcuri care sunt pentru greutatea ta. Da vorbesc din auzite, de la unii care au incercat si s-au declarat multumiti, respectiv oameni din strainatate cat si cunocuti de ai mei. Ma indoiesc ca este efectul placebo. dude, te contrazici in van...are dreptate omul. e drept, este si in functie de greutatea pilotului (echipat), dar si in functie de greutatea motocicletei si cum e distribuita fata/spate. insa in primul rand conteaza cum ai de gand sa folosesti motocicleta. in principiu, arcul trebuie sa satisfaca un 'sag' diferenta dintre comprimarea arcului cu si fara pilot pe motocicleta. sunt anumite intervale ale sag-ului care-ti zic daca arcul e prea tare sau prea moale pentru tine si motocicleta ta. chestia este ca si sag-ul asta difera la utilizarea normala, in regim stradal sa spunem, de utilizarea in regim de cursa. adica intervalul ala, ce valori poate lua sag-ul in functie de utilizare, este diferit (daca vrei 'randament optim'). in principiu vrei un arc mai tare pe circuit (presupunand ca te dai racing, ca despre asta e vorba, nu de plasament), in primul rand pentru ca transferurile dinamice sunt mult diferite, apoi pentru ca suprafata unui circuit e mult mai nivelata fata de ce poti intalni pe drumuri publice. adica, daca ai arcuri de circuit pe strada, o sa-ti cada plombele din gura si s-ar putea sa si topai cu motocicleta pe anumite portiuni...adica adio aderenta/control, fie si pe fondul oboselii daca nu pe fondul suspensiei prost dimensionate pentru starea drumului si pentru solicitarile dinamice de pe strada. pe strada vrei un arc o idee mai moale, ca sa poata suspensia sa absoarba variatele conditii pe care ti le ofera drumurile publice si sa nu ajungi acasa papusica pe baza de arc. asta vorbind numai despre arc, nu luam in discutie si hidraulica. cam asa sta treaba in mare, sper ca am reusit sa-mi expun parerea bine. controversa progresiv vs rata constanta e de mult incheiata...a castigat constantul pentru ca ofera liniaritate cand lucreaza suspensia si e o bataie de cap mai putin exact cand pilotul are o gramada de treaba inainte sa se bage pe curba, plus ca e o variabila in minus cand te dai de ceasul mortii sa gasesti cel mai bun set-up. asta, normal, pentru cine percepe fineturile de genul (adica o zic si eu din auzite). dar poate e ceva ce difera de la stil la stil printre utilizatorii standard si atunci, daca le-ai testat si te impaci mai bine cu ele (ai o senzatie de control mai bun), sunt de acord ca-s de bagat...in orice caz, daca faci buf, n-o sa faci ca ai avut sau nu arcuri progresive sau constante, ci ca esti mermelea si nu te-ai ginit de ce se intampla de fapt cu mobra. ura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Eu am zis in felul urmator, producatorul Sonic Springs pune la dispozitia clientilor o metoda de calcul in functie de preferintele si de stilul de mers si de motocicleta folosita de fiecare in parte. Ai intrat pe linkul postat de mine ca sa vezi exact despre ce este vorba? Daca tot esti supus indoielii intra pe grupul de Sv si intreaba cine are arcuri progresive si intreaba-l daca exista o imbunatatire fata de arcurile pe care le avea inainte. Tu imi zici mie pur teoretic, dar teoria difera de practica. De asta multi dintre posesorii de SV din afara isi monteaza arcuri progresive si valve interne, doar de dragul de a le monta si nu pentru a obtine o performanta. Si multi dintre ei au si a doua sau a treia motocicleta (sunt multe Triumphuri Daytona 675, Street Triple, Ducatiuri, GSX-R-uri) deci cade teoria cum ca nu ar sti ce inseamna o suspensie mai buna. Furca de SV1000 fata de cea de 650 este reglabila full. Cea de 650 are reglaj doar de preload si nimic mai mult. Deci chiar te rog, intra pe motociclism.ro la sectiunea Sv si intreaba daca cei ce au arcuri progresive au remarcat un comportament imbunatatit in control/franare fata de arcurile stock, si apoi pentru propria convingere pune aceeasi intrebare si pe www.svrider.com . da, am intrat si nu prea-s convins. de ce? pentru ca, spre exemplu, mai toate supersporturile de azi iti ofera arcuri destul de bune pentru a fi ajustate si pentru circuit. si nu vad de ce ar fi ale lor mai bune. si daca eu ma dau stradal dar mai am chef de o baieteala pe serpentine sau ma grabesc la servici luni dimineata, ar trebui sa schimb arcul (dupa metoda lor de calcul)...whatever, revenind la arcurile de supersport, probabil (sigur) ca pilotii de top (la profesionisti ma refer) n-o sa le tina stock. dar asta este alta poveste, pentru noi 'ailalti' arcul stock e capabil (cu exceptii desigur si din partea baietilor, ca-s unii foarte buni si din partea constructorului, cum e suzuki cu sv-ul lor). acum ce sa zic, n-o sa contrazic eu o cale care pare bine batuta, dar sincer, nu poti sa obtii performanta cu furca de sv oricat ai bibili la ea. o imbunatatesti, da indiscutabil, dar se poate imbunatati si cu arcuri constante. nu stiu sa-ti zic pe proprie piele, dar o decizie luata pe rationament m-ar impinge catre asta. acum sincer, daca au reusit aia montand arcuri progresive sa imbunatateasca suspensia de pe gsxr, 675 si ducati, mobre scoase din nascare cu circuitu-n adn...inseamna ca mari prosti mai sunt si constructorii astia sa se zgarceasca la un arc acolo...in fine, or fi si baietii aia prea zmei sau prea hraniti si au nevoie de mai mult, nu comentez, dar de obicei nu arcul e buba. cred si eu ca la sv se imbunatateste treaba cu un progresiv fata de stoc, problema se pune daca nu o fi mai bine un constant mai tare si de calitate. cu alte cuvinte, nu e cearta, mai schimbam o vorba, o parere si sa nu iei nimic in nume de rau. weekend bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Bajeti, de unde-mi trag un set de ghidoane de Falco? Vreau o pozitie usor mai verticala si din cate am rascolit pe net, e cea mai convenabila (deci si 'eftina) varianta... Sau o idee de "rise" mai ieftin pe ghidoanele mele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Adrian -> http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+motor+aprilia+tuono+1000cmc+rsv++falco++stare+exceptionala+rulat+19000+-171968.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Adrian esti primul si din cat am citit eu si auzit... sa aud ca a cazut distributia la un motor Rotax, deci nu imi vine sa cred ...am mai auzit de cate un sprag clutch,sa se mai desprinda suruburi de la rotorul de la alternator ca probleme generale ,dar sa se rupa sau sa sara distributia NU,cum de ai reusit performanta asta ca tare sunt curios .. ? ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Adrian esti primul si din cat am citit eu si auzit... sa aud ca a cazut distributia la un motor Rotax, deci nu imi vine sa cred ...am mai auzit de cate un sprag clutch,sa se mai desprinda suruburi de la rotorul de la alternator ca probleme generale ,dar sa se rupa sau sa sara distributia NU,cum de ai reusit performanta asta ca tare sunt curios .. ? ??? uite ca se poate http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?29664-Broken-Cam-Chain-(Interesting) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 uite ca se poate http://www.apriliafo...n-(Interesting) Phiiuuuu am stat 4 ani jumatate pe forumul ala si de post ala nu am dat....si tot o data puteam sa jur ca motoarele Rotax sunt facute din piatra....dar se pare ca nu este asa si mai sunt si "mici" exceptzi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 te-au ajuns blestemele Adriane de pe forum ca mereu te certi cu lumea imi pare rau chiar nu poti sa o repari sa-i faci ceva?nu ma pricep la mecanica sunt atehnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Deci lantul de distributie nu s-a rupt. In afara de piesa din poza 3, s-a mai spart ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 salut prieteni am o janta spate Aprilia rsv1000r 2004 completa cu guma 190, ax, disc si pinion stare buna o vand (500ron) sau o schimb tot cu o janta spate de Suzuki srad 750 sau alte piese care imi trbuiesc mie...detalii pe pm sau 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Bai Adriane, eu am avut un pegaso, rotax 655, anul trecut candva...m-a purtat fara probleme la orice plimbare si nu m-a lasat in drum... Baiatul care a luat-o de la mine, numai probleme a avut, inclusiv cu distributia...parca zicea ceva de lant rupt... Mama masii, cand e sa se f.ta fierul, pai nu sta la discutii. Deci si motoarele cele mai fiabile tot trebuie 1/1 milion sa plezneasca... pe bigfoot cu beamveau' il mai stii? Nu era si el suparat pe bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Scot la mezat doua manete, una de frana, una de ambreiaj pt RSV 98 99. Sunt in stare foarte buna, nu sunt indoite sau cu vreun defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 salut prieteni am o janta spate Aprilia rsv1000r 2004 completa cu guma 190, ax, disc si pinion stare buna o vand (500ron) sau o schimb tot cu o janta spate de Suzuki srad 750 sau alte piese care imi trbuiesc mie...detalii pe pm sau 0721602721 450ron ultima oferta-include janta discul frana-guma 190 ,pinionul axul cu piulita , se da si la variante! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Scot la mezat doua manete, una de frana, una de ambreiaj pt RSV 98 99. Sunt in stare foarte buna, nu sunt indoite sau cu vreun defect. Care e pretul celei de pe partea dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 45 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 macel.....vad un singur piston nou....nu schimbi ambele pistoane daca tot e desfacut? sa verifici si biela cilindrului in cauza..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.