Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

De unde tragi concluzia asta? Sint o gramada de rideri care se pling ca nu-si pot vinde RSV-urile V2 la pretul dorit, nici macar pe-aproape. Si toti declara ca-s intretinute. Si apare unul care a avut 954 si-si doreste RSV Mille. Greu cu logica. R1 2007 se da in jur de 5000euro. RSV2-ul e mai ieftinache. Un GSXR K5 1000, se pune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicidecum :)

 

Eu am dat pe al meu fix cat a cerut vanzatorul, nici un leu mai putin. Cu pretul corect, s-a vandut intr-o zi. La fel am facut si cu VTR-ul, l-am tinut la vanzare si cand a fost de maritat, i-am dat-o unui prieten cu pretul corect (avantaj el, ce-i drept, oferta a pornit de la mine). Bine, asta a fost un caz special, dar voiam sa subliniez ca se vinde orice, numai sa aibe pretul corect, mai ales pentru piata noastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Bogdan (Adrian?)... la RSV-urile care sunt pe OLX nicicum nu pusca anul de fabricatie cu modelul de carene, etrieri... i-ti dau inpresia de lego :)

Si da, pretul lor in romania e mult mai mic decat la un 954, poate chiar si 929... de acea ma si uit dupa ele. Nu am buget mare, recunosc.


» Post actualizat in 05 Oct 2015 19:58

0755 430 543

 

Cum il cheama pe proprietar?

Are numere de MM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Bogdan (Adrian?)... la RSV-urile care sunt pe OLX nicicum nu pusca anul de fabricatie cu modelul de carene, etrieri... i-ti dau inpresia de lego :)

Si da, pretul lor in romania e mult mai mic decat la un 954, poate chiar si 929... de acea ma si uit dupa ele. Nu am buget mare, recunosc.

 

Motocicletă italiană ieftină nu e o idee bună. După vreo 7 ani de Ducati, îmi permit să dau un sfat în acest sens :)

 

În cel mai bun caz, vei băga mulţi bani în ea. În cel mai rău caz, vei băga mulţi bani în ea degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum ai bafta de ea. In principiu eu n-aș cumpara o mobra care nu se prezinta din start in stare buna spre f buna. Oricine e dispus sa lase sume mari din pretul initial si iti indeasa si cateva motive pe gat, e suspect. Partea buna e ca in Romania mana de lucru e inca ieftina. Sa vezi ce misto e sa dai 1000 de euro pentru o revizie de primavara la un 999 sau pentru un frai la un Mille.

 

În privinta problemelor aparute ulterior, eu am facut 300 km cu o Hayabusa in 4 luni, iar fiecare iesire s-a soldat cu un defect, mai mic sau mai mare...Daca e facuta in Japonia nu inseamna ca e si problem-free.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e vechimea. Cand e noua nu pica nimic de pe ea, dar dupa ani si ani, cam se cer inlocuite multe chestii pe o motocicleta. E absolut normal, dar asta nu inseamna ca sunt proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RSV urile prima generatie nu sunt problematice. Motorul e destul de fiabil (bine, spun eu asta,care mie mi-a pocnit distributia la cilindru spate, dar din cauza la ce magarii o fi facut ala primu,inaintea mea). Calcaiul lui Ahile la ele este sprag clutch ul (bendixul ala de pornire,rulmentul ala unic sens). Insa daca asiguri o incarcare eficienta, scapi de problema asta. Si vorbind de incarcare, ajungem la o a doua posibila hiba la ele (verificarea periodica a mufelor ce vin din rectifier/regulator, eventual eliminarea mufelor cu totul).


In rest, motoreta nu are alte hibe cunoscute/probleme.. E o motocicleta ce ofera mari satisfactii si e foarte distractiva (daca nu ai pretentii sa aiba aceeasi putere ca un R1 2007).


Da, are poate tot atatia cai cat un 600 modern, insa nu despre asta e vorba. Daca era vorba despre cai, evident ca te duci spre alta motocicleta.

 

Daca mai intereseaza pe careva, am un bord intact/impecabil si piese din vechiul motor (capace laterale, in caz ca le dati pe jos, etc) :) Si cred ca am si oglinzile originale.

 

Consider RSV ul drept cel mai tare twin sportiv pe care-l poti lua la ora actuala, avand in vedere la ce preturi a ajuns. Printre gunoaiele la vanzare se pot gasi si mobre ce merita luate (nu,nu o sa fie perfecte, poate o sa trebuiasca bibilite f putin, insa la ce preturi au...nu prea e de comentat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Bogdan (Adrian?)... la RSV-urile care sunt pe OLX nicicum nu pusca anul de fabricatie cu modelul de carene, etrieri... i-ti dau inpresia de lego :)

Si da, pretul lor in romania e mult mai mic decat la un 954, poate chiar si 929... de acea ma si uit dupa ele. Nu am buget mare, recunosc.

» Post actualizat in 05 Oct 2015 19:58

 

Cum il cheama pe proprietar?

Are numere de MM?

Are nr. de MM, Il cheama Cristi si a luat mobra de la tipul care a luat CBR-ul de la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum ai bafta de ea. In principiu eu n-aș cumpara o mobra care nu se prezinta din start in stare buna spre f buna. Oricine e dispus sa lase sume mari din pretul initial si iti indeasa si cateva motive pe gat, e suspect. Partea buna e ca in Romania mana de lucru e inca ieftina. Sa vezi ce misto e sa dai 1000 de euro pentru o revizie de primavara la un 999 sau pentru un frai la un Mille.

 

E adevărat ce zici. Mâna de lucru e într-adevăr ieftină, dar nu prea e calificată :) Mai ales când vine vorba de mărci mai exotice (citeşte: cam tot ce nu e japonez) e foarte greu/imposibil să găseşti pe cineva care să se priceapă şi în care să ai încredere. Şi nu mă refer la partea financiară, ci doar să ai încredere să-i laşi motoreta pe mână şi să ştii că face treabă bună. Nici când te duci la importator/dealer oficial (dacă există aşa ceva la noi) nu poţi fi sigur de expertiza mecanicilor de acolo, asta deşi manopera are un cost apropiat sau comparabil cu cel dintr-o ţară din Vest.

 

Problema e vechimea. Cand e noua nu pica nimic de pe ea, dar dupa ani si ani, cam se cer inlocuite multe chestii pe o motocicleta. E absolut normal, dar asta nu inseamna ca sunt proaste.

 

Eu cred că problema e în primul rând întreţinerea. O motocicletă bine îngrijită şi servisată îşi păstrează preţul, indiferent de marcă. Iar italienele sunt mai... sensibile la lipsa de întreţinere regulată.

 

Pentru asta spun că o motocicletă italiană ieftină este... suspectă şi va cere investiţii ulterioare solide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanii sunt saraci. Saraci si cu coada pe sus. Unu' n-ar schimba o distributie la motor, dar toti vor motociclete de ultima generatie si cu kilometri putini.

Cunosc motociclisti care in viata lor n-au schimbat un kit de lant de pe motocicleta. Cand s-a imputit treaba si se cerea schimbat, hop - putina motorina pe el, intins bine si la vanzare. Cu banii ce trebuiau dati pe un kit de lant + montaj luau alta motocicleta mai noua, evident cu consumabilele prastie. Eh, si uite cum daca o motocicleta, indiferent cat de japoneza sau nemteasca ar fi ea, nimereste consecutiv la doi proprietari din astia, s-a ales prafu' de ea! Al treilea, chiar daca are bunavointa si nervi, o sa cedeze la un moment dat cand incep sa cada diverse prin ea si-si baga picioarele.

Pana mea, e incredibil cum oamenii cauta sa sudeze un suport de scarita care, pe ebay e vreo 30E, sau incearca sa-ti repare maneta de frana/ambreiaj rupta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanii sunt saraci. Saraci si cu coada pe sus. Unu' n-ar schimba o distributie la motor, dar toti vor motociclete de ultima generatie si cu kilometri putini.

Cunosc motociclisti care in viata lor n-au schimbat un kit de lant de pe motocicleta. Cand s-a imputit treaba si se cerea schimbat, hop - putina motorina pe el, intins bine si la vanzare. Cu banii ce trebuiau dati pe un kit de lant + montaj luau alta motocicleta mai noua, evident cu consumabilele prastie. Eh, si uite cum daca o motocicleta, indiferent cat de japoneza sau nemteasca ar fi ea, nimereste consecutiv la doi proprietari din astia, s-a ales prafu' de ea! Al treilea, chiar daca are bunavointa si nervi, o sa cedeze la un moment dat cand incep sa cada diverse prin ea si-si baga picioarele.

Pana mea, e incredibil cum oamenii cauta sa sudeze un suport de scarita care, pe ebay e vreo 30E, sau incearca sa-ti repare maneta de frana/ambreiaj rupta....

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW, Metal Heart, amandoi aveti dreptate :ok:

Eu sunt considerat nebun cand bag bani in upgrade-uri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...