Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

la rsv mille bordul e pe carena fata, nu se misca cu ghidonul.

 

La RSV Mille bordul este pe suportul de bord, care este prins in suruburi de sasiu in partea din fata (pe unde trece axul jugurilor)

 

De acel suport e prinsa (partial) si carena fata

» Post actualizat in 21 Jul 2016 14:15

Eu am aprilia falco si cand cotesc se misca bordul cu tot cu furca si e enervant o fii o modificare facuta de cineva nu stiu cum e stock

» Post actualizat in 21 Jul 2016 13:42

Ms insider

 

 

Pune niste poze cu motocicleta.

Cum i am zis si lui zahei,se aplica si la Falco, bordul sta FIX indiferent cum brachezi ghidonu, pentru ca bordu e pe cadru/suport de bord, care e prins de sasiul motocicletei.

 

baga niste poze cu ea/detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu am zis ca sunt gunoaie am zis ca adunand pretul ei plus ce am am bagat in ea pana acum si nu s-a terminat ajung rau tare .

Pana acum i am luat bendix , releu pornire , baterie , pompa de frana fata , bascula rsv , amortizor rsv , janta fata spate , manete , capac pinion lant , placute de frana , ulei , service furca,cauciucuri, carene de aprilia rs 125 2007 si da se potrivesc exceptie facand bordul care este imens fata de carenele alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. si uite asa ramane impresia ca asta e "pretul pietei". dupa care mai bagi o mie de euro in ea si injuri marca, ca e de câcat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce aveti voi cu injurat marca nu injur nici o marca am avut 4 rs 50 si 6 aprilia de 125 si am vrut si una de 1000 nu o sa fie de vanzare . Cel mult injur mecanicul care i a pus un distantier la radiator un dop de plastic sau holsuruburi in loc de suruburi de parbriz . Manete sudate peste alt model posibil manete de bicicleta si tot asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ziceam de tine in particular, in general. eu incerc sa imi vand motoreta impecabila tehnic cu 2000 si li se pare scumpa. se duc si cumpara cu 1600 o gioarsa ca "baga in timp in ea". in realitate trebuie sa bage imediat, ca nu poti merge cu o motocicleta fara suspensii, frane, lant, etc. si o fac de 2200, dar au facut afacere! si se duce vestea ca merg prost. pai merg prost daca sunt ieftine, ca intotdeauna e un motiv pentru care se vand ieftin :)

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. si uite asa ramane impresia ca asta e "pretul pietei". dupa care mai bagi o mie de euro in ea si injuri marca, ca e de câcat..

 

Oricum ai da-o, nu poti sa ceri mai mult de 1800/2000 pe un RSV in Romania... sau poti sa ceri si stai cu ea cum stau toti (inclusiv tu)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

post-33933-0-91064000-1470216256_thumb.jpgpost-33933-0-97517300-1470216260_thumb.jpgpost-33933-0-30611800-1470216266_thumb.jpgpost-33933-0-29485600-1470216270_thumb.jpg

Gata! Am si eu mobra!

I-am schimbat toata fatza + numeroase alte chestii care mi s-au parut mai ok pe motocicleta de dezmembrat.

Am cauciucuri noi si tobe corespunzatoare :D

 

Frana spate e formata din pompa de frana de pe cea de dezmembrat(2006) si etrierul de 2004 refacut. De vreo saptamana de cand e gata nu s-a lasat pedala deloc, dar nu pot zice ca e multumitor ca nivel de franare. Pe praf poti sa blochezi la viteza mica spatele dar pe asfalt aproape ca nu se simte. Are cineva frana spate pe Aprilia cu care sa puna frana si sa lase urma de cauciuc pe asfalt?! Tot citesc pe net ca dupa diverse modificari/aerisiri ar tine frana. Dar nimeni nu spune cat de bine tine.

 

Acum ca am filtru sport si tobe goale :D am neaparat nevoie de remapare. Merge balbait rau in ture joase. Ceva recomandari? Am nevoie de cineva care are Axone sau Piaggio Navigator, sunt singurele scule cu care se poate accesa ECU. Tng cred ca avea dar e in concediu pana in septembrie.

 

 

P.S: Jantele de pe motocicleta 2 si fata completa de pe a mea (stramba) s-au vandut pe ebay in mai putin de 24ore... deja sunt pe profit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi!

Am uitat sa mentionez ca i-am schimbat si bordul deci am odometer acum, am schimbat si senzorul de viteza, vad si cat prinde :D ... e cam totul functional pe ea. Daca ii rezolv si remaparea e tzipla! )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am frana de pe spate ok... Trebuie sa apesi un pic mai voiniceste, asta pentru ca am doar un mustiuc acolo, nu mai e pedala calumea, dar se blocheaza spatele.


» Post actualizat in 03 Aug 2016 11:45

Am pus-o si eu la punct pe a mea, merg de cateva zile.

Cand s-a schimbat sprag-clutch-ul ala nu a pus Loctite pe surubul de prindere si s-a desfacut. S-au strans alea calumea pe acolo, s-a pus Loctite unde trebuie, am pus si garnitura la capacul de alternator (n-avea si picura ulei pe acolo), i-am schimbat si uleiul si e pusa pe OLX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am frana de pe spate ok... Trebuie sa apesi un pic mai voiniceste, asta pentru ca am doar un mustiuc acolo, nu mai e pedala calumea, dar se blocheaza spatele.

 

Ok, deci mai am de facut ceva permutari pe acolo. :D Am o pompa de frana de 2004, una de 2006, una de pe un Ducati si 2 ertieri. Le mai amestec intre ele, tre' sa ii dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am frana de pe spate ok... Trebuie sa apesi un pic mai voiniceste, asta pentru ca am doar un mustiuc acolo, nu mai e pedala calumea, dar se blocheaza spatele.

» Post actualizat in 03 Aug 2016 11:45

Am pus-o si eu la punct pe a mea, merg de cateva zile.

Cand s-a schimbat sprag-clutch-ul ala nu a pus Loctite pe surubul de prindere si s-a desfacut. S-au strans alea calumea pe acolo, s-a pus Loctite unde trebuie, am pus si garnitura la capacul de alternator (n-avea si picura ulei pe acolo), i-am schimbat si uleiul si e pusa pe OLX.

LOL

Ce mai mare prostie sa umbli si sa nu pui loctite la ansamblele de genu, mai ales daca iti zice si manualul, si cred ca zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL

Ce mai mare prostie sa umbli si sa nu pui loctite la ansamblele de genu, mai ales daca iti zice si manualul, si cred ca zice.

 

 

pai i-au lucrat tot felu' de Dorei la mobra si apoi scrie pe forum ca RSV e de ca.cat :)

 

I-am zis,dar el batman...batman...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am zis niciodata ca Aprilia e de ca.cat... E una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers. Nu stiu de unde ai scos-o tu pe asta... daca ziceam ca e o porcarie, nu-mi luam niciodata asa ceva.

 

Si nu, nu mi-a lucrat nici un Dorel la mobra, mi-a lucrat acelasi mecanic la care m-am dus de prin 2010... mecanic care mi-a lucrat si la Fazer, si la VTR, si la RSV. Niciodata nu am avut vreo problema. Dar na, nimeni nu-i perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am zis niciodata ca Aprilia e de ca.cat... E una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers. Nu stiu de unde ai scos-o tu pe asta... daca ziceam ca e o porcarie, nu-mi luam niciodata asa ceva.

 

Si nu, nu mi-a lucrat nici un Dorel la mobra, mi-a lucrat acelasi mecanic la care m-am dus de prin 2010... mecanic care mi-a lucrat si la Fazer, si la VTR, si la RSV. Niciodata nu am avut vreo problema. Dar na, nimeni nu-i perfect!

Daca a facut-o la tine probabil o face si la altii, si aici nu e ca e VTR, RSV sau VFR, ambreiajul de pornie e cam acelasi principiu la toate ... Sper ca si-a invatat lectia.

BTV, si la etrieri se pune loctite, in caz ca nu stiai sau mecanicul tau nu pune ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic...

Am schimbat mecanicul intre timp :)

 

Despre etrieri nu stiam ca se pune Loctite acolo, la RSV inca nu s-a umbalt acolo, n-a fost nevoie. O sa tin minte daca se va face vreo interventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, sa mor de stiam. La VTR nu s-au dat jos decat odata sau de doua ori, dar la Fazer de nu-i dadeam jos si-i puneam la loc.... Niciodata n-am pus Loctite, niciodata nu s-au slabit suruburile sau ceva. Cand faci o interventie la 2 ani, da... dar cand ba schimbi un rulment, ba dai etrierii jos sa-i cureti, mai un cauciuc... si cand nu le faci pe toate odata, ci o interventie intr-o luna, un alt nimic in alta luna, le la ia dracu de suruburi cu atata Loctite?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loctite. Fara el nu functioneaza mai nimic. Stiu nspe zeci de cazuri in care baietii au platit 4-500euro taxa de trackday, 150euro cost drum, cazare 200euro. Si in ziua, ora cursei, care reprezinta apogeul evenimentului, nu poti lua startul, sau reusesti sa parcurgi doar citeva ture din cauza ca un surub de la schimbator, scarite, s-a desfacut de tot. Sau, doar un singur caz stiu, s-a desfacut surubul care tine senzorul de aprindere. 600rr/2008, tot la curse. Si demontarea-reparatiile-remontarea s-au facut la un service cu pretentii. Si i-au mai si cerut nu stiu citi euro ca sa-i comande surubul de la Honda, la recall.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...