Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Are dreptate Bogdan (Adrian?)... la RSV-urile care sunt pe OLX nicicum nu pusca anul de fabricatie cu modelul de carene, etrieri... i-ti dau inpresia de lego :)

Si da, pretul lor in romania e mult mai mic decat la un 954, poate chiar si 929... de acea ma si uit dupa ele. Nu am buget mare, recunosc.

» Post actualizat in 05 Oct 2015 19:58

 

Cum il cheama pe proprietar?

Are numere de MM?

Are nr. de MM, Il cheama Cristi si a luat mobra de la tipul care a luat CBR-ul de la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum ai bafta de ea. In principiu eu n-aș cumpara o mobra care nu se prezinta din start in stare buna spre f buna. Oricine e dispus sa lase sume mari din pretul initial si iti indeasa si cateva motive pe gat, e suspect. Partea buna e ca in Romania mana de lucru e inca ieftina. Sa vezi ce misto e sa dai 1000 de euro pentru o revizie de primavara la un 999 sau pentru un frai la un Mille.

 

E adevărat ce zici. Mâna de lucru e într-adevăr ieftină, dar nu prea e calificată :) Mai ales când vine vorba de mărci mai exotice (citeşte: cam tot ce nu e japonez) e foarte greu/imposibil să găseşti pe cineva care să se priceapă şi în care să ai încredere. Şi nu mă refer la partea financiară, ci doar să ai încredere să-i laşi motoreta pe mână şi să ştii că face treabă bună. Nici când te duci la importator/dealer oficial (dacă există aşa ceva la noi) nu poţi fi sigur de expertiza mecanicilor de acolo, asta deşi manopera are un cost apropiat sau comparabil cu cel dintr-o ţară din Vest.

 

Problema e vechimea. Cand e noua nu pica nimic de pe ea, dar dupa ani si ani, cam se cer inlocuite multe chestii pe o motocicleta. E absolut normal, dar asta nu inseamna ca sunt proaste.

 

Eu cred că problema e în primul rând întreţinerea. O motocicletă bine îngrijită şi servisată îşi păstrează preţul, indiferent de marcă. Iar italienele sunt mai... sensibile la lipsa de întreţinere regulată.

 

Pentru asta spun că o motocicletă italiană ieftină este... suspectă şi va cere investiţii ulterioare solide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanii sunt saraci. Saraci si cu coada pe sus. Unu' n-ar schimba o distributie la motor, dar toti vor motociclete de ultima generatie si cu kilometri putini.

Cunosc motociclisti care in viata lor n-au schimbat un kit de lant de pe motocicleta. Cand s-a imputit treaba si se cerea schimbat, hop - putina motorina pe el, intins bine si la vanzare. Cu banii ce trebuiau dati pe un kit de lant + montaj luau alta motocicleta mai noua, evident cu consumabilele prastie. Eh, si uite cum daca o motocicleta, indiferent cat de japoneza sau nemteasca ar fi ea, nimereste consecutiv la doi proprietari din astia, s-a ales prafu' de ea! Al treilea, chiar daca are bunavointa si nervi, o sa cedeze la un moment dat cand incep sa cada diverse prin ea si-si baga picioarele.

Pana mea, e incredibil cum oamenii cauta sa sudeze un suport de scarita care, pe ebay e vreo 30E, sau incearca sa-ti repare maneta de frana/ambreiaj rupta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanii sunt saraci. Saraci si cu coada pe sus. Unu' n-ar schimba o distributie la motor, dar toti vor motociclete de ultima generatie si cu kilometri putini.

Cunosc motociclisti care in viata lor n-au schimbat un kit de lant de pe motocicleta. Cand s-a imputit treaba si se cerea schimbat, hop - putina motorina pe el, intins bine si la vanzare. Cu banii ce trebuiau dati pe un kit de lant + montaj luau alta motocicleta mai noua, evident cu consumabilele prastie. Eh, si uite cum daca o motocicleta, indiferent cat de japoneza sau nemteasca ar fi ea, nimereste consecutiv la doi proprietari din astia, s-a ales prafu' de ea! Al treilea, chiar daca are bunavointa si nervi, o sa cedeze la un moment dat cand incep sa cada diverse prin ea si-si baga picioarele.

Pana mea, e incredibil cum oamenii cauta sa sudeze un suport de scarita care, pe ebay e vreo 30E, sau incearca sa-ti repare maneta de frana/ambreiaj rupta....

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW, Metal Heart, amandoi aveti dreptate :ok:

Eu sunt considerat nebun cand bag bani in upgrade-uri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Din punctul meu de vedere, ăsta e exemplul tip de motocicletă italiană care nu trebuie cumpărată: relativ veche, căzută bine și reparată pe bordură.

 

Repet: părere personală.

 

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveți idee de vre'un dealer serios, din tara sau din afara, care sa ofere ceva gen trade in/buy back pt 2012 Tuono V4r? Ma gâdila palma/portofelul când ma uit la modelul l 2016

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pai ce'am facut ma nene maaaa ... au fost zilele astea frumoase si n'a mai iesit nimeni dintre voi ?

Ceva semne ca sunteti vii ? :eek: :-L

 

 

 

 

post-47493-0-86103500-1451340559_thumb.jpg

 

post-47493-0-43414500-1451340559_thumb.jpg


» Post actualizat in 10 Jan 2016 00:43

No fuck was given this day ... ride mode on!

 

Acu serios ... mai traiti ? Ca ma simt ca pe mosia lu tata p'aici, asa singur si nederanjat de nimeni :) 1 postare / 1 luna

 

 

post-47493-0-52513800-1452386487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

E unul pe OLX.

 

Mulțumesc. Probabil că te referi la asta, nu?

 

În principiu doresc modelul cu APRC. Dacă nu, măcar un Factory simplu dar cel puțin din 2010. Motocicleta asta nu corespunde :)

 

Apoi mai e și proprietarul actual care pare să fie mai mult un samsar intermediar și nu prea-mi inspiră încredere. Negăsind pe nicăieri (IT sau DE), am ajuns să sun și la el. Este un băiat care (cu tot respectul) nu prea pare să aibă habar ce vinde, iar modul lui de exprimare nu prea te face să vrei să-i încredințezi 9000€. Subliniez că este doar părerea mea și nu am nimic cu omul :)

 

Dacă mai știe/aude cineva ceva, aștept informații cu interes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am " ocazia " sa iau un Rsv 1000 @ 2008 cu pretul de 5000 euro,nenegociabil.

Motocicleta are 24.000 km,un singur proprietar,pare ingrijita,

Specs : Rims marchesini,ohlins,brembo,akrapovic aprilia racing.

Se merita cumparata ? Cum sta cu fiabilitatea dupa acest numar de km ?

La ce ar trebui sa fiu atent (in mod special) in momentul cumpararii ?

Acest model are probleme specifice ?

 

11902554_1637058983204719_11568695641787

 

 

11885357_1637058963204721_66421297441364

 

 

 

Si nu in ultimul rand,in acest buget, se poate gasi ceva mai bun ?

Editat de Theodor Theodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Theodor In primul rand esti constient ca este revopsita de aici tu personal trebuie inainte de a da banii sa studiezi motocicleta cu mai mare atentie, in 2008 dupa cate stiu eu sunt doar 3 scheme de culori (poate ma insel si daca da sa ma corecteze cineva) alb, rosu si negru si toate cu leul pe carenaje sau pe rezervor, variantele factory aveau cadrul "gold" si cateva componente de carbon. Motoarele la aceste modele sunt foarte fiabile indiferent de numarul de km daca sunt intretinute de fapt la fel ca aproape orice motor dar si cum ai norocul, V2 la 60 de grade, motoare facute de Rotax, Austrieci. Fata de motoarele dinainte sa le numesc prima generatie pe RSV Mille s-au adus mici imbunatatiri la motor si "sistemul" pornire al acestora, generatia Mille erau celebre pt acel renumit Sprag Clutch sau ambreiajul de pornire care tot pica, la aceasta generatie de motoare aceste piese au fost refacute si inlocuite si toate capacele motorului au fost facute din magneziu probabil pt greutate. Ca probleme generala normal ramane partea electrica dar nimic ce ar implica costuri mari, se topeste conectorul maro dintre alternator si releu de incarcare problema foarte des intalnita si la multe motociclete celebre japoneze, de aici probleme cu incarcarea, bateria si cum ai norocul sa iti mai pice un alternator sau un releu. In rest la noi in tara aprilia are o imagine proasta cu toate ca motorul este destul de bun si o ciclistica poate de neegalat, componenete de top si un design destul de frumos din punctul meu de vedere cu toate astea pretul la revanzare este tragic pt ca este o motocicleta italiana, dar asta este cultura moto din Romania nu ai ce ii face. Asa ca daca esti fan al acestei marci si chiar iti doresti acest model nu sta pe ganduri si achizitioneazal cu toate ca la acel buget sunt sigur ca ai sa gasesti piata destul de accesibila pe partea Japoneza.

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...