cmd Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 ti-ai dat seama ca glumeam ... ce bani vrei sa dai pe un rsv4 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 E atât de evident? 1098-ul e ca și dat. Mai am de dat și Monster-ul. După atâția ani de Ducati, am nevoie de ceva mai fiabil. Mi-am zis: Aprilia! hai bre! renunti la 2 cilindrii pt 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Cadrul nu parea stramb deloc. Chiar m-am uitat atent sa vad ce are stramb si parea destul de dreapta. Eu cred ca a facut stoppie in franare, s-a dat peste cap si l-a prins cumva pe baiat intre masina si motocicleta, ceea ce i-a fost fatal. Lumea zicea pe acolo ca avea braincap ca si casca... Daca o gasesti la vanzare pe undeva, cred ca e modelul cu ABS, deci ar trebui sa observ prima data "zimtii" aceia la roata fata. PM cu un nr de tel daca vrei poze de la accident sa ti le dau pe wazzup. Da, era modelul APRC cu ABS. Și da, din pozele tale asta cred și eu că s-a întâmplat: urmele de pe mașină corespundeau unui impact cu un obiect contondent, nu "metal pe metal". ti-ai dat seama ca glumeam ... ce bani vrei sa dai pe un rsv4 ? Normal, nu am luat în serios Nu avansez sume, dar am un buget corespunzător pentru un RSV-4 din 2010-2012. hai bre! renunti la 2 cilindrii pt 4? De Ducati m-am plictisit puțin, iar alte variante nu prea sunt. RC51 SP2 e cam vechi, iar RC8 mi se pare scump pentru ceea ce e: un design superb cu un motor și o ciclistică învechite. În plus, KTM-ul mi se pare ceva mai pretențios la întreținere chiar și față de Ducati. O să duc dorul cuplului și bass-ului de V2. În schimb nu-mi vor lipsi vibrațiile la viteză mică, iar sunetul RSV-ului mi se pare cel puțin la fel de (iertați englezismul) intoxicating. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) bad post Editat Septembrie 23, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Salutari, stie cineva vreun RSV 2001 - 2003 ieftin si bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Te-ai plictisit de atita bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Salutari, stie cineva vreun RSV 2001 - 2003 ieftin si bun? NU! Te-ai plictisit de atita bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Te-ai plictisit de atita bine? Mai bine-le e dusmanul bine-lui, asa ca vrem mai rau-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Mai bine-le e dusmanul bine-lui, asa ca vrem mai rau-ul 0755 430 543 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Te-ai plictisit de atita bine? Recomanda-i un R1 2007/2008, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 De unde tragi concluzia asta? Sint o gramada de rideri care se pling ca nu-si pot vinde RSV-urile V2 la pretul dorit, nici macar pe-aproape. Si toti declara ca-s intretinute. Si apare unul care a avut 954 si-si doreste RSV Mille. Greu cu logica. R1 2007 se da in jur de 5000euro. RSV2-ul e mai ieftinache. Un GSXR K5 1000, se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Nicidecum Eu am dat pe al meu fix cat a cerut vanzatorul, nici un leu mai putin. Cu pretul corect, s-a vandut intr-o zi. La fel am facut si cu VTR-ul, l-am tinut la vanzare si cand a fost de maritat, i-am dat-o unui prieten cu pretul corect (avantaj el, ce-i drept, oferta a pornit de la mine). Bine, asta a fost un caz special, dar voiam sa subliniez ca se vinde orice, numai sa aibe pretul corect, mai ales pentru piata noastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Sunt putine RSV cu-adevarat intretinute (spun pt ca am detinut si stiu piata lor, stiu ce gunoaie s-au vandut ....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Are dreptate Bogdan (Adrian?)... la RSV-urile care sunt pe OLX nicicum nu pusca anul de fabricatie cu modelul de carene, etrieri... i-ti dau inpresia de lego Si da, pretul lor in romania e mult mai mic decat la un 954, poate chiar si 929... de acea ma si uit dupa ele. Nu am buget mare, recunosc. » Post actualizat in 05 Oct 2015 19:580755 430 543 Cum il cheama pe proprietar? Are numere de MM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Are dreptate Bogdan (Adrian?)... la RSV-urile care sunt pe OLX nicicum nu pusca anul de fabricatie cu modelul de carene, etrieri... i-ti dau inpresia de lego Si da, pretul lor in romania e mult mai mic decat la un 954, poate chiar si 929... de acea ma si uit dupa ele. Nu am buget mare, recunosc. Motocicletă italiană ieftină nu e o idee bună. După vreo 7 ani de Ducati, îmi permit să dau un sfat în acest sens În cel mai bun caz, vei băga mulţi bani în ea. În cel mai rău caz, vei băga mulţi bani în ea degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 (editat) Depinde cum ai bafta de ea. In principiu eu n-aș cumpara o mobra care nu se prezinta din start in stare buna spre f buna. Oricine e dispus sa lase sume mari din pretul initial si iti indeasa si cateva motive pe gat, e suspect. Partea buna e ca in Romania mana de lucru e inca ieftina. Sa vezi ce misto e sa dai 1000 de euro pentru o revizie de primavara la un 999 sau pentru un frai la un Mille. În privinta problemelor aparute ulterior, eu am facut 300 km cu o Hayabusa in 4 luni, iar fiecare iesire s-a soldat cu un defect, mai mic sau mai mare...Daca e facuta in Japonia nu inseamna ca e si problem-free. Editat Octombrie 5, 2015 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Problema e vechimea. Cand e noua nu pica nimic de pe ea, dar dupa ani si ani, cam se cer inlocuite multe chestii pe o motocicleta. E absolut normal, dar asta nu inseamna ca sunt proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 RSV urile prima generatie nu sunt problematice. Motorul e destul de fiabil (bine, spun eu asta,care mie mi-a pocnit distributia la cilindru spate, dar din cauza la ce magarii o fi facut ala primu,inaintea mea). Calcaiul lui Ahile la ele este sprag clutch ul (bendixul ala de pornire,rulmentul ala unic sens). Insa daca asiguri o incarcare eficienta, scapi de problema asta. Si vorbind de incarcare, ajungem la o a doua posibila hiba la ele (verificarea periodica a mufelor ce vin din rectifier/regulator, eventual eliminarea mufelor cu totul). In rest, motoreta nu are alte hibe cunoscute/probleme.. E o motocicleta ce ofera mari satisfactii si e foarte distractiva (daca nu ai pretentii sa aiba aceeasi putere ca un R1 2007). Da, are poate tot atatia cai cat un 600 modern, insa nu despre asta e vorba. Daca era vorba despre cai, evident ca te duci spre alta motocicleta. Daca mai intereseaza pe careva, am un bord intact/impecabil si piese din vechiul motor (capace laterale, in caz ca le dati pe jos, etc) Si cred ca am si oglinzile originale. Consider RSV ul drept cel mai tare twin sportiv pe care-l poti lua la ora actuala, avand in vedere la ce preturi a ajuns. Printre gunoaiele la vanzare se pot gasi si mobre ce merita luate (nu,nu o sa fie perfecte, poate o sa trebuiasca bibilite f putin, insa la ce preturi au...nu prea e de comentat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Are dreptate Bogdan (Adrian?)... la RSV-urile care sunt pe OLX nicicum nu pusca anul de fabricatie cu modelul de carene, etrieri... i-ti dau inpresia de lego Si da, pretul lor in romania e mult mai mic decat la un 954, poate chiar si 929... de acea ma si uit dupa ele. Nu am buget mare, recunosc. » Post actualizat in 05 Oct 2015 19:58 Cum il cheama pe proprietar? Are numere de MM? Are nr. de MM, Il cheama Cristi si a luat mobra de la tipul care a luat CBR-ul de la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Depinde cum ai bafta de ea. In principiu eu n-aș cumpara o mobra care nu se prezinta din start in stare buna spre f buna. Oricine e dispus sa lase sume mari din pretul initial si iti indeasa si cateva motive pe gat, e suspect. Partea buna e ca in Romania mana de lucru e inca ieftina. Sa vezi ce misto e sa dai 1000 de euro pentru o revizie de primavara la un 999 sau pentru un frai la un Mille. E adevărat ce zici. Mâna de lucru e într-adevăr ieftină, dar nu prea e calificată Mai ales când vine vorba de mărci mai exotice (citeşte: cam tot ce nu e japonez) e foarte greu/imposibil să găseşti pe cineva care să se priceapă şi în care să ai încredere. Şi nu mă refer la partea financiară, ci doar să ai încredere să-i laşi motoreta pe mână şi să ştii că face treabă bună. Nici când te duci la importator/dealer oficial (dacă există aşa ceva la noi) nu poţi fi sigur de expertiza mecanicilor de acolo, asta deşi manopera are un cost apropiat sau comparabil cu cel dintr-o ţară din Vest. Problema e vechimea. Cand e noua nu pica nimic de pe ea, dar dupa ani si ani, cam se cer inlocuite multe chestii pe o motocicleta. E absolut normal, dar asta nu inseamna ca sunt proaste. Eu cred că problema e în primul rând întreţinerea. O motocicletă bine îngrijită şi servisată îşi păstrează preţul, indiferent de marcă. Iar italienele sunt mai... sensibile la lipsa de întreţinere regulată. Pentru asta spun că o motocicletă italiană ieftină este... suspectă şi va cere investiţii ulterioare solide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Romanii sunt saraci. Saraci si cu coada pe sus. Unu' n-ar schimba o distributie la motor, dar toti vor motociclete de ultima generatie si cu kilometri putini. Cunosc motociclisti care in viata lor n-au schimbat un kit de lant de pe motocicleta. Cand s-a imputit treaba si se cerea schimbat, hop - putina motorina pe el, intins bine si la vanzare. Cu banii ce trebuiau dati pe un kit de lant + montaj luau alta motocicleta mai noua, evident cu consumabilele prastie. Eh, si uite cum daca o motocicleta, indiferent cat de japoneza sau nemteasca ar fi ea, nimereste consecutiv la doi proprietari din astia, s-a ales prafu' de ea! Al treilea, chiar daca are bunavointa si nervi, o sa cedeze la un moment dat cand incep sa cada diverse prin ea si-si baga picioarele. Pana mea, e incredibil cum oamenii cauta sa sudeze un suport de scarita care, pe ebay e vreo 30E, sau incearca sa-ti repare maneta de frana/ambreiaj rupta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Romanii sunt saraci. Saraci si cu coada pe sus. Unu' n-ar schimba o distributie la motor, dar toti vor motociclete de ultima generatie si cu kilometri putini. Cunosc motociclisti care in viata lor n-au schimbat un kit de lant de pe motocicleta. Cand s-a imputit treaba si se cerea schimbat, hop - putina motorina pe el, intins bine si la vanzare. Cu banii ce trebuiau dati pe un kit de lant + montaj luau alta motocicleta mai noua, evident cu consumabilele prastie. Eh, si uite cum daca o motocicleta, indiferent cat de japoneza sau nemteasca ar fi ea, nimereste consecutiv la doi proprietari din astia, s-a ales prafu' de ea! Al treilea, chiar daca are bunavointa si nervi, o sa cedeze la un moment dat cand incep sa cada diverse prin ea si-si baga picioarele. Pana mea, e incredibil cum oamenii cauta sa sudeze un suport de scarita care, pe ebay e vreo 30E, sau incearca sa-ti repare maneta de frana/ambreiaj rupta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 PzKpfW, Metal Heart, amandoi aveti dreptate Eu sunt considerat nebun cand bag bani in upgrade-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Are nr. de MM, Il cheama Cristi si a luat mobra de la tipul care a luat CBR-ul de la tine. Tare asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Cine cauta Mille? /index.php?/topic/732324-vand-aprilia-rsv-mille-2003/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.