WotRU2Me Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 (editat) Pai sa bage poze, da! P.S. La Fleet sau cum? N-ar fi o idee rea mai ales ca am si de Cdt de cateva zile. Editat Martie 28, 2016 de WotRU2Me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Oooo.. Boss de boss! Felicitări! Eu merg la Operations. Auzi ma zgârcitule.. Pai și comandant cu o tristețe de K2 doar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Multam. Ce dreaq e operations? K2-ul meu e impecabil si o dulceata de motocicleta. Mai mult decat suficient pe soselele patriei. Si-asa abia fac 2000 km pe an de cand cu copilul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 (editat) Nimeni nu prea știe ce e. Duda noua, pe lângă fleet & planning. Cred ca ar trebui sa te reorientezi de la sportive la un Power cruiser sau un sport Turing. Lasă draq prostiile Editat Martie 29, 2016 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Aha...Interpretezi v2ps-ul cred si le dai oamenilor cu tifla. Nope, aspir la un naked mare si cu personalitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Ciao fratilor. Ma bate un gand(ma bate rau de tot...ma trezesc dimineata tot vanat) sa imi schimb 954-le cu un RSV4 . Am gasit una faina de tot pe bikeshop....un Factory chiar....suspensii Ohlins,light Wheels,full exhaust ...si alte mici tunning-uri. Sincer nu m-am urcat niciodata pe una iar de dat cu ea nici nu poate fi vorba. Da sunt innebunit dupa ea..... Imi place la nebunie. Sunet,pedigree,motorV4,ingusta,mica,SUPERBA(dpmdv)....singura problema e ca as vrea un model APRC care sa vina cu toate electronicele pe ea. E foarte important pt mine TC,QS,LC....mult mai important decat suspensii Ohlins sincer sa fiu. Ce imi puteti spune despre mobra? Cum trage,cum franeaza,cum se apleaca,cat de incomoda sau comoda e,cat de mult ii place benzina etc. Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) Sergiu 30, on 31 Mar 2016 - 00:18, said: Ciao fratilor. Ma bate un gand(ma bate rau de tot...ma trezesc dimineata tot vanat) sa imi schimb 954-le cu un RSV4 . Am gasit una faina de tot pe bikeshop....un Factory chiar....suspensii Ohlins,light Wheels,full exhaust ...si alte mici tunning-uri. Sincer nu m-am urcat niciodata pe una iar de dat cu ea nici nu poate fi vorba. Da sunt innebunit dupa ea..... Imi place la nebunie. Sunet,pedigree,motorV4,ingusta,mica,SUPERBA(dpmdv)....singura problema e ca as vrea un model APRC care sa vina cu toate electronicele pe ea. E foarte important pt mine TC,QS,LC....mult mai important decat suspensii Ohlins sincer sa fiu. Ce imi puteti spune despre mobra? Cum trage,cum franeaza,cum se apleaca,cat de incomoda sau comoda e,cat de mult ii place benzina etc. Merci mult Despre mers pe ea nu mă pot încă pronunța, dar motocicleta este mică. Dacă ai peste 1,80m nu o să stai foarte confortabil pe ea. Strict despre cea de pe Bikeshop pot să spun câte ceva, pentru că m-am interesat și eu puțin. În primul rând este chiar prima generație, primul an de producție (pentru mine asta a fost un dezavantaj). Strict estetic, este revopsită iar cadrul și bascula (aluminiu polișat) sunt pătate - spuma de la spălătoria de cartier cel mai probabil. Mecanic nu mă pronunț pentru că nu am fost s-o văd sau să merg pe ea. Am auzit anumite lucruri, însă nefiind probate personal, prefer să nu le spun aici. Proprietarul nu mi-a lăsat o impresie prea bună nici la telefon, nici în descrierea anunțului, dar nu voi spune mai mult pentru că este o părere subiectivă. Acum părțile bune: este bine echipată, iar prețul este foarte bun. De menționat totuși că multe dintre echipamente listate de către proprietar în anunț (suspensiile și amortizorul de direcție Öhlins, frânele Brembo, piesele de carbon, roțile din aluminiu forjat, etc) vin standard pe modelul Factory. Vizual, are schimbate manetele, scărițele și evacuarea (vânzătorul spune că și galeriile sunt AR, eu sunt sceptic). Stă la vânzare de aproximativ 1 an și a ajuns la 8700€, dar cred că se poate lua cu ceva mai puțin. Presupunând că are kilometraj real, o motocicletă ca aceasta se vinde cu ~10.000€ în afară. Nu știu însă dacă merită să bați drumul din Oradea până la Brăila pentru ea. Stai aproape de Ungaria, Austria sau Germania. Te sfătuiesc să cauți mai repede pe acolo. Dacă totuși mergi să o vezi, verifică urmele de uzură caracteristice mersului pe circuit: suporți de stander uzați, urme de chei pe capetele furcii, lamelele radiatoarelor îndoite excesiv, etc. Acest "sfat" este valabil pentru orice RSV4 second-hand: motocicleta este "track ready" și mulți le-au folosit în competiții locale sau naționale, sau măcar la track days. Nu că asta ar fi un lucru rău în sine, problema este că mulți nu o recunosc. Legat de modelele APRC, am pus și eu întrebarea aici și am primit un răspuns clar: chiar dacă este ceva mai scump, merită. Tot ce am citit și văzut pe internet susține unanim această părere. Prețurile pentru R APRC încep de la 10.000€, Factory APRC cu greu găsești sub 11.000€ - și este vorba despre cele mai ieftine, cu kilometraj peste 20.000. Dacă nu ții prea mult la suspensiile Öhlins, te poți orienta fără probleme spre modelul R. Personal asta mi se pare cea mai mare diferență între cele două modele, celelalte (trompete de admisie cu lungime variabilă, roți mai ușoare, piese de carbon și magneziu, etc.) fiind mult prea subtile pentru a face vreo diferență la mersul pe stradă. Succes în căutări. » Post actualizat in 31 Mar 2016 07:12 Despre mers pe ea nu mă pot încă pronunța, dar motocicleta este mică. Dacă ai peste 1,80m nu o să stai foarte confortabil pe ea. Strict despre cea de pe Bikeshop pot să spun câte ceva, pentru că m-am interesat și eu puțin. În primul rând este chiar prima generație, primul an de producție (pentru mine asta a fost un dezavantaj). Strict estetic, este revopsită iar cadrul și bascula (aluminiu polișat) sunt pătate - spuma de la spălătoria de cartier cel mai probabil. Mecanic nu mă pronunț pentru că nu am fost s-o văd sau să merg pe ea. Am auzit anumite lucruri, însă nefiind probate personal, prefer să nu le spun aici. Proprietarul nu mi-a lăsat o impresie prea bună nici la telefon, nici în descrierea anunțului, dar nu voi spune mai mult pentru că este o părere subiectivă. Acum părțile bune: este bine echipată, iar prețul este foarte bun. De menționat totuși că multe dintre echipamente listate de către proprietar în anunț (suspensiile și amortizorul de direcție Öhlins, frânele Brembo, piesele de carbon, roțile din aluminiu forjat, etc) vin standard pe modelul Factory. Vizual, are schimbate manetele, scărițele și evacuarea (vânzătorul spune că și galeriile sunt AR, eu sunt sceptic). Stă la vânzare de aproximativ 1 an și a ajuns la 8700€, dar cred că se poate lua cu ceva mai puțin. Presupunând că are kilometraj real, o motocicletă ca aceasta se vinde cu ~10.000€ în afară. Nu știu însă dacă merită să bați drumul din Oradea până la Brăila pentru ea. Stai aproape de Ungaria, Austria sau Germania. Te sfătuiesc să cauți mai repede pe acolo. Dacă totuși mergi să o vezi, verifică urmele de uzură caracteristice mersului pe circuit: suporți de stander uzați, urme de chei pe capetele furcii, lamelele radiatoarelor îndoite excesiv, etc. Acest "sfat" este valabil pentru orice RSV4 second-hand: motocicleta este "track ready" și mulți le-au folosit în competiții locale sau naționale, sau măcar la track days. Nu că asta ar fi un lucru rău în sine, problema este că mulți nu o recunosc. Legat de modelele APRC, am pus și eu întrebarea aici și am primit un răspuns clar: chiar dacă este ceva mai scump, merită. Tot ce am citit și văzut pe internet susține unanim această părere. Prețurile pentru R APRC încep de la 10.000€, Factory APRC cu greu găsești sub 11.000€ - și este vorba despre cele mai ieftine, cu kilometraj peste 20.000. Dacă nu ții prea mult la suspensiile Öhlins, te poți orienta fără probleme spre modelul R. Personal asta mi se pare cea mai mare diferență între cele două modele, celelalte (trompete de admisie cu lungime variabilă, roți mai ușoare, piese de carbon și magneziu, etc.) fiind mult prea subtile pentru a face vreo diferență la mersul pe stradă. Succes în căutări. Îmi cer scuze pentru problema de transcodaj din postul inițial: se pare că acest forum are o limită de caractere non-unicode per post Editat Martie 31, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Am ascultat sfaturile și am luat modelul cu APRC. Sper ca până în week-end să rezolv și cu partea administrativă, s-o înmatriculez și s-o pot scoate la o tură. Cred că va fi amuzant: motocicleta este ediție Max Biaggi, iar eu am o cască replica Rossi (nu sunt fanul niciunuia dintre ei) s-o stapanesti sanatos bre, baga si-o poza s-o vada si ochiu' meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 s-o stapanesti sanatos bre, baga si-o poza s-o vada si ochiu' meu! Mulțam fain. Poze n-am încă, dar poate să apară deseară sau mâine, după Academie În rest, te aștept pe aici, s-o vezi laif. Pe când? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Mulțam fain. Poze n-am încă, dar poate să apară deseară sau mâine, după Academie În rest, te aștept pe aici, s-o vezi laif. Pe când? 99% de la wdw vin cu baietii spre casa. daca nu, inceputul lui august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 99% de la wdw vin cu baietii spre casa. daca nu, inceputul lui august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Io am reusit sa o pun pe a mea pe picioare, am scapat ieftin doar cu acel frei de pornire si un set de rulenti la roata spate. Acum vine problema: motorul merge foarte neregulat la ture mici. Daca o tin la 3000 de ture, parca ar vrea sa moara. Ceva se intampla ca si cum i-ar taia alimentarea, cum ca ceva e infundat pe acolo. Dupa ce trec de 3-4000 de ture, trage ok, nu mai da semne de inec. Problema e ca si la plecarea de pe loc trebuie sa o turez si sa plec cu ambreiajul patinat ca altfel moare... As vrea sa ma uit in primul rand pe la filtrul de aer, sa vad daca e infundat ceva pe acolo sau daca e curatat. Apoi sa arunc un ochi si pe la fire, conducte si ce se mai poate inspecta pe acolo. La ce ar mai trebui sa ma uit, ce ar mai trebui verificat? O recomandare de service care sa faca treaba buna (ma gandesc totusi ca e pe partea de injectie ceva - vreun injector blocat/infundat, ceva sincronizari pe acolo.... ) si sa nu imi dea motocicleta gata tocmai in septembrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Bujii? Daca era filtrul nu cred ca iti facea faze tocmai in ture mici. Injector, putin probabil dar, posibil. Daca e semiinfundat in ture mari s-ar simti mult mai nasol. Verifica o diferenta de temperatura intre galerii sa poti izola problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 O recomandare de service care sa faca treaba buna (ma gandesc totusi ca e pe partea de injectie ceva - vreun injector blocat/infundat, ceva sincronizari pe acolo.... ) si sa nu imi dea motocicleta gata tocmai in septembrie? Cred că United. În mod ideal Mașinuță. Se mișcă OK ca service și au tarif decent: ora de de manoperă este 15€ + TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 LA Bujii m-am gandit si eu. Asta o sa fie primul lucru schimbat. Am mai citit ca ar putea fi si cablul de acceleratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Cind ai cumparat-o, nu facea figurile descrise? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Eh, si cu tine acum.... O duc diseara la doftor, vedem ce zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Doftor de RSV2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pai... Incet-incet vor trebui sa se adapteze In Bucuresti sunt multe motociclete, multe dintre ele sunt vechi si vor trebui reparate. Incet-incet se vor separa mecanicii adevarati de cei ce doar se rezuma la spalat lant si schimbat ulei in furca. Momentan e la Cezar. Vedem cum iese de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 La naiba, ma uitam pe bord, 278 km facuti cu mobra anul asta. SyDemon, sunt prin CT, o sa stau pana dupa alegeri. Acum nu-s cu mobra dar o sa vin cu ea, cred ca peste o saptamana daca va fi vreme buna. Poate ne vedem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Mane .. eu sunt plecat in pu)a cu satelitu ... nu's in tara Asa ca tre sa astepti luna august pt intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Nu-i bai! Ne vedem la vara! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 era sa dea un taximetrist peste mine. am ajuns la concluzia ca toba stock nu tine cu mine, asa ca am schimbat-o. acum e practic imposibil sa nu ma vada, zangane parbrizul la logan de la 150 de metri. downside: nu e de mers noaptea cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 E din aia de pe Danmoto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 (editat) aia e. un raport decent calitate-pret, iar sunetul e demential. in realitate suna mult mai bine decat in inregistrare. Editat Mai 14, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.