Metal Heart Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Eu nu am zis niciodata ca Aprilia e de ca.cat... E una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers. Nu stiu de unde ai scos-o tu pe asta... daca ziceam ca e o porcarie, nu-mi luam niciodata asa ceva. Si nu, nu mi-a lucrat nici un Dorel la mobra, mi-a lucrat acelasi mecanic la care m-am dus de prin 2010... mecanic care mi-a lucrat si la Fazer, si la VTR, si la RSV. Niciodata nu am avut vreo problema. Dar na, nimeni nu-i perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Eu nu am zis niciodata ca Aprilia e de ca.cat... E una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers. Nu stiu de unde ai scos-o tu pe asta... daca ziceam ca e o porcarie, nu-mi luam niciodata asa ceva. Si nu, nu mi-a lucrat nici un Dorel la mobra, mi-a lucrat acelasi mecanic la care m-am dus de prin 2010... mecanic care mi-a lucrat si la Fazer, si la VTR, si la RSV. Niciodata nu am avut vreo problema. Dar na, nimeni nu-i perfect! Daca a facut-o la tine probabil o face si la altii, si aici nu e ca e VTR, RSV sau VFR, ambreiajul de pornie e cam acelasi principiu la toate ... Sper ca si-a invatat lectia. BTV, si la etrieri se pune loctite, in caz ca nu stiai sau mecanicul tau nu pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Nu stiu ce sa zic... Am schimbat mecanicul intre timp Despre etrieri nu stiam ca se pune Loctite acolo, la RSV inca nu s-a umbalt acolo, n-a fost nevoie. O sa tin minte daca se va face vreo interventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 hai man, pana si EU stiam ca se pune loctite la etrieri (la suruburile de la etrieri, ca sa fim politically correct ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Bai, sa mor de stiam. La VTR nu s-au dat jos decat odata sau de doua ori, dar la Fazer de nu-i dadeam jos si-i puneam la loc.... Niciodata n-am pus Loctite, niciodata nu s-au slabit suruburile sau ceva. Cand faci o interventie la 2 ani, da... dar cand ba schimbi un rulment, ba dai etrierii jos sa-i cureti, mai un cauciuc... si cand nu le faci pe toate odata, ci o interventie intr-o luna, un alt nimic in alta luna, le la ia dracu de suruburi cu atata Loctite?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Loctite. Fara el nu functioneaza mai nimic. Stiu nspe zeci de cazuri in care baietii au platit 4-500euro taxa de trackday, 150euro cost drum, cazare 200euro. Si in ziua, ora cursei, care reprezinta apogeul evenimentului, nu poti lua startul, sau reusesti sa parcurgi doar citeva ture din cauza ca un surub de la schimbator, scarite, s-a desfacut de tot. Sau, doar un singur caz stiu, s-a desfacut surubul care tine senzorul de aprindere. 600rr/2008, tot la curse. Si demontarea-reparatiile-remontarea s-au facut la un service cu pretentii. Si i-au mai si cerut nu stiu citi euro ca sa-i comande surubul de la Honda, la recall. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Loctite. Fara el nu functioneaza mai nimic. Stiu nspe zeci de cazuri in care baietii au platit 4-500euro taxa de trackday, 150euro cost drum, cazare 200euro. Si in ziua, ora cursei, care reprezinta apogeul evenimentului, nu poti lua startul, sau reusesti sa parcurgi doar citeva ture din cauza ca un surub de la schimbator, scarite, s-a desfacut de tot. Sau, doar un singur caz stiu, s-a desfacut surubul care tine senzorul de aprindere. 600rr/2008, tot la curse. Si demontarea-reparatiile-remontarea s-au facut la un service cu pretentii. Si i-au mai si cerut nu stiu citi euro ca sa-i comande surubul de la Honda, la recall. Fix surubul era problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 IMG_1043.JPGIMG_1045.JPGIMG_1046.JPGIMG_1048.JPG Gata! Am si eu mobra! I-am schimbat toata fatza + numeroase alte chestii care mi s-au parut mai ok pe motocicleta de dezmembrat. Am cauciucuri noi si tobe corespunzatoare Frana spate e formata din pompa de frana de pe cea de dezmembrat(2006) si etrierul de 2004 refacut. De vreo saptamana de cand e gata nu s-a lasat pedala deloc, dar nu pot zice ca e multumitor ca nivel de franare. Pe praf poti sa blochezi la viteza mica spatele dar pe asfalt aproape ca nu se simte. Are cineva frana spate pe Aprilia cu care sa puna frana si sa lase urma de cauciuc pe asfalt?! Tot citesc pe net ca dupa diverse modificari/aerisiri ar tine frana. Dar nimeni nu spune cat de bine tine. Acum ca am filtru sport si tobe goale am neaparat nevoie de remapare. Merge balbait rau in ture joase. Ceva recomandari? Am nevoie de cineva care are Axone sau Piaggio Navigator, sunt singurele scule cu care se poate accesa ECU. Tng cred ca avea dar e in concediu pana in septembrie. P.S: Jantele de pe motocicleta 2 si fata completa de pe a mea (stramba) s-au vandut pe ebay in mai putin de 24ore... deja sunt pe profit misto, sa te bucuri de ea. la mine frana spate blocheaza roata, ramane urma de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Fix surubul era problema Plauzibil. Si daca pierzi o grămadă de bani, nu cred ca e o problema, oricum ai dispus de ei si erau deja dați, dar daca faci pocinog major si botesti scheletu' ca urmare a neglijentei (sa zicem), foarte probabil sa ajungi la concluzia ca lipiciul e musai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Plauzibil. Si daca pierzi o grămadă de bani, nu cred ca e o problema, oricum ai dispus de ei si erau deja dați, dar daca faci pocinog major si botesti scheletu' ca urmare a neglijentei (sa zicem), foarte probabil sa ajungi la concluzia ca lipiciul e musai. Pai e musai ... e mult pana patesti odata apoi te lamuresti. Din fericire nu am patit dar am vazut si auzit multe cazuri, de asta folosesc la multe ansamble loctite, chiar daca e sau nu indicat, ca nu e ca si cum il sudezi, ramane blocat pana pui cheia pe el, atat. Editat August 5, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Azi i-am facut si eu curatenia de primavara. Am sincronizat-o, am spalat filtru de aer, airbox, i-am dat jos motorasul ala enervant cu cablurile aferente de la evacuare si i-am montat o "pacalitoare" sa nu mai dea eroarea-n bord, i-am curatat lantul ceva mai serios, inclusiv in zona pinionului de atac, adica dat jos capac etc, curatat blocul motor cam peste tot unde am avut acces, i-am inlocuit un surub de la colierul tobei ca ruginise ca naiba de a trebuit sa-l tai cu flex-ul si i-am pus inox, i-am imbracat in folie de aluminiu interiorul carenelor inferioare si am mai retusat folia de pe partea inferioara a airbox-ului... si alte maruntisuri pe care nu mi le mai aduc aminte acum... 3 zile am bibilit la ea, exclusiv, adica de pe la 8 dim pana pe la 8 seara. Nevasta mi-a zis ca daca nu era cu mine si i-as fi zis ca am stat 3 zile sa umblu la fier, s-ar fi gandit c-o mint... ) Ma cam bate gandul la modelul nou... inca jubilez cu ideea... Uitati aici mizerie-n filtru in nici un an de mers, gen 1000 de km in 2016 si ce-oi mai fi facut toamna trecuta: Work in progress: Asta e "pacalitoarea": Si rezultat final: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 daca ramai fara job sa stii ca te arvunesc si eu 2-3 zile pt Tuono meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Sa stii ca ma tot bate gandul sa-mi deschid un business legat de moto... Una peste alta, am facut ieri aproape 400km cu plecare din Patarlagele, Buzau, Focsani, Lepsa, Targu Secuiesc, Intorsura Buzaului si sosire in Patarlagele. Drumul dintre Focsani si Targu S. e de vis, vreo 90 de km numai stanga-dreapta, asfalt extraordinar de bun. Am fost 5 mobre, perfect. Se vede faptul ca duc lipsa de exercitiu si ca imbatranesc (deh, instinctul de conservare) ca ii cam pierdeam pe curbe pe pustii astia cu care eram. Bine, ei sunt crescuti pe curbele de munte, e si normal sa fie buni aici. Pe mine ma amuzau cand mai iesea cate o masina aiurea, fara sa deranjeze prea mult si ii vedeam ca se oftica... Le-am zis ca ii invit o saptamana la bucale si le trece de greseli d-astea soft ale soferilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Am revenit dupa o scurta pauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Pai bine ma, oameni buni, nu dati si voi nici un semn sa o punem de o cardasie in Capitala?!!?! E frumos?!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Nu a fo bre cu intentie si nimic planificat...eu am mesterit la garaj si omu a trecut pe la mine ...poate iesim...ia sa scoatem apriliile in august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Vreau si eu una! Poate am noroc sezonul viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Proces ce schimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Am revenit dupa o scurta pauza. Hehe, Petrom-ul de pe Sibiu? Fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Dap ...obijnuiesc sa alimentez de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Eu am cam neglijat-o in ultimele doua saptamani asa ca acum pe seara am iesit sa schimb toate vitezele Editat August 22, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Metale cum merge vanzare,merge olx'ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Numai combinatii dubioase si samsari. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Hop si eu! Cand mai prind cate o juma' de zi libera mai tai cate o chestie de facut de pe lista: Cam asta era in pompa de benzina. Am dat rezervorul jos sa il curat pt ca avea diuza de la furtunul de aerisire/supraplin infundata si cu ocazia asta am curatat si pompa. Asta doar ce mi-a venit in posta. Urmatoarea operatiune de bifat este curatirea si gresarea suspensiei spate. Posibil sa fie inca utilizatori care nu stiu, la generatia2 de RSV trebuie curatati si gresati rulmentii de la linkage/oase la 8.000km parca. Daca nu, patesti buba de mai jos(poza de pe net): Sunt topicuri intregi pe forumurile straine unde se discuta asta, au fost tot felul de accidente nasoale de la placile alea rupte, cativa morti... Concluzia e ca cel mai bun lucru e sa cureti anual acei rulmenti. Eu am ales sa cumpar si un set de placi aftermarket dintr-un aliaj mai rezistent si un pic mai groase+saibe din teflon ca sa stau cat de cat linistit. Rulmentii se schimba rar, daca au fost neglijati foarte mult timp. Sper sa nu fie cazul la mine. Daca are cineva nevoie de cod, acesta e AP8110065 (originali) si HK1812V (rulmenti aftermarket). Atentie, cu V-ul la final. Cei fara V au mai putine ace (ar trebui sa aiba 31) care stau intr-o cusca interioara. Cei de pe motociclete sunt cu 31 de ace, ac langa ac, fara nici o cusca care sa ii tina. Cei cu putine ace si cusca interioara nu sunt pentru sarcini mari ci pentru rotatii mari. De asemenea trebuie folosita vaselina rezistenta la apa. Editat August 22, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 E bine de stiut, la iarna sa fac si eu manevra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.