cristidb Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pai si la ce masini se pun alternatoare cu magneti permanenti? Eu n-am intalnit pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Oricum, ce cauta acest topic pe categoria "Service si intretinere curenta"???... peste un an, doi s-ar putea sa ceri tu mutarea topicelor de genu asta la sectiunea asta... "service si intretinere curenta" :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Sunt multi care nu inteleg (inca) ca nu e vorba de inlocuirea benzinei, ci de scaderea consumului. Chiar dacă scade Âşi cu un litru la suta de kilometri, sunt 5 lei pe care nu-i mai dai la pompă. E normal să existe scepticism, dar dacă nu funcționa nu se mai apucat mii de amatori din întreaga lume să facă kituri HHO. Nu va mai trece mult timp până când oricine va avea o rudă, un vecn, un amic care are un astfel de sistem Âş-atunci nu o să mai pară sf. Cele mai performante kituri pentur maÂşini sug 20-30 chiar Âşi 40 de amperi. Generatorul de la mobre n-are puterea să ducă un astfel de consum, însă oricum pe mobră n-ai spațiu să montezi tot harnaÂşamentul necesar. Există Âşi limitatoare de curent, necesare în primul rând Âşi pentru a preveni supraîncălzirea kitului, dar în general, cele mai rudimentare kituri(borcănelele cu sârmă de inox) trag cam 3-5-10 amperi. Cea vreau să spun e că pentru un scuter - mobră mai mică nu ai nevoie de un generator mai puternic. Dacă în general la japoneze generatoarele dau maxim 300w, asta înseamnă că suportăî undeva la 20-25 A. Consumul uzual e de 10-15A, adică mai rămân încă 10 pentru producerea hidrogenului. Deocamdată nu e clar care direcție va fi cea câÂştigătoare în viitorul automobilelor. Nimeni nu-Âşi doreÂşte să meargă cu o butelie în spate, nimeni n-are chef să stea 6 ore ca bateriile să se încarce. MaÂşinile electrice cu generatoare pe benzină par o idee bună, dar tot pe combustibili fosili se bazează. Cred că toți Âşi-ar dori să toarne apă în rezervare, doar că în momentul ăsta nici una din soluții nu e perfectată să dea randamente maxime. ÂŞi probabil că dacă chiar vor fi în viitor maÂşini cu H20, cu siguranță că guvernele vor face cumva să pună taxă pe apă(ar fi pufnit în râs cine ar fi auzit acum 100 de ani că în sexolul XXI vom plăti pentru a bea apă îmbuteliată). Mai nou s-au inventat maÂşini cu capacitori în loc de baterii, astfel că nu tre să-ți umpli portbagajul cu baterii sau să stai ore în Âşir cu maÂşina-n priză. Rămâne de văzut care din direcții vor deveni standard peste 10-20 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) Voi nu pricepeti niste chestii elementare. Faceti din caldura lucru mecanic, din lucru mecanic electricitate, din electricitate energie chimica prin electroliza, apoi prin ardere iar caldura. In cazul ideal, cand randamentele sunt 100% nu va alegeti cu nimic si aveti un perpetuum mobile inutil. In cazul real, numai ultima transformare are randament sub 40% ca asa e motorul cu ardere interna, pierde caldura prin toate partile, nu pentru ca nu arde complet combustibilul. Nu poti creste randamentul motorului cu ardere interna adaugand hidrogen sau altceva. Deja arderea e completa. Randamentul prost vine de la pierderile de caldura prin gaze de esapament, radiatoare, efectiv prin piesele motorului. Nu poti creste la peste 100% randamentul electrolizei nici cu popa si icoana sfintita, dar cu pulsatii si alte rahaturi. Prin electroliza se degaja caldura, deci pierzi ceva doar de aici. Apoi tot timpul in care curentul nu circula nu se produce nimic, deci curent alternativ/pulsat e o aberatie. Faceti voi "bilantul randamentelor" si convingeti-va de ce nu e viabil un perpetuum mobile. Mai lasati google si treceti la traditionalele carti. Pe google gasesti si chestii destepte si ce scriu toti prostii. Editat Ianuarie 10, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 cristi,de ce nu faci tu urmatoarea chestie?!?! cum si tu si "amicul" tau stulewa sinteti tot bucuresteni,ia stabiliti voi o zi intr-un weekend,va intilniti bine mersi...consumati tot gpl-ul lui stulewa(ca am inteles ca pe masina cu gpl are instalatia facuta)ca sa puteti porni de la 0 masuratoarea,apoi va plimbati (sau lasati la relanti masina) sa vedeti in cit timp se consuma(sau citi km faceti) cu gpl de 5 lei cu instalatia,apoi tot cu gpl de 5 lei fara instalatie...si asa se elimina misterul si discutia contradictorie....nu de alta,dar sint destule lucruri in care una este in teorie,si alta e in practica.. si care pierde,da un butoi de bere..macar unul de ala mic,de 5 litrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Nu e vorba de perpetuum mobile!!!! Nu este un sistem autopropulsat prin propria energie, ci prin benzină Âşi apă. Probabil că apa nu este identificată ca fiind combustibil pentru ca nu arde daca arunci un chibrit in ea si nici nu costa nimic. E doar o problema de viziune Âşi -cel puțin deocamdată - de tehnologie. Dacă arderea ar fi completă nu ar mai rezulta fum Âşi noxe (In realitate, procesele de ardere nu sunt niciodată complete, nici din punct de vedere fizic (în jargon: ardere incompletă), nici din punct de vedere chimic (în jargon: ardere imperfectă). În gazele de ardere rezultate din arderea carbonului (cum ar fi arderea cărbunelui, hidrocarburilor sau a lemnului) apare carbon nears sub formă de funingine sau ars incomplet, până la monoxid de carbon (CO), în loc să fie ars până la dioxid de carbon (CO2).[8][9][10][11] De asemenea, azotul poate forma diverși oxizi de azot (NOx).) sursa: wikipedia Tu uiți că prin electroliză intră în admisia motorului Âşi OXIGEN, nu AER - adică 78% azot. Spre exemplu, torta asta cu Hidrogen a fost realizata de un amic din Bv, dintr -o pila HHO rudimentara. Incearca sa dezvolti tu o astfel de temperatura cu niste benzina, aer, si eventual curent electric. Torta aia rudimentara de care vorbeam face asta. De la 00,57 la 01.15, adică în 18 secunde, produce 1,5 litri HHO. De unde Âştii tu ca nu poți creÂşte(in viitorul mai mult sau mai putin indepartat) randamentul electrolizei? A fost deja dovedit că pulsațiile cresc randamentul electrolizei, de către Bob Boyce, dacă mai țin minte bine, un om care a devenit deja o legendă în State. Tu doar stai cu mainile n san si te pui contra. Atat. Cărți cu ce? De la Facultatile de AR la care inca mai predau dinozauri in carje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 cristi,de ce nu faci tu urmatoarea chestie?!?! cum si tu si "amicul" tau stulewa sinteti tot bucuresteni,ia stabiliti voi o zi intr-un weekend,va intilniti bine mersi...consumati tot gpl-ul lui stulewa(ca am inteles ca pe masina cu gpl are instalatia facuta)ca sa puteti porni de la 0 masuratoarea,apoi va plimbati (sau lasati la relanti masina) sa vedeti in cit timp se consuma(sau citi km faceti) cu gpl de 5 lei cu instalatia,apoi tot cu gpl de 5 lei fara instalatie...si asa se elimina misterul si discutia contradictorie....nu de alta,dar sint destule lucruri in care una este in teorie,si alta e in practica.. si care pierde,da un butoi de bere..macar unul de ala mic,de 5 litrii eu am spus ca sunt deschis la orice provocare, oricum experimentez palpabil divaisu, momentan merge bine, are urmari pozitive... ati innebunit, cum sa zic ca nu merge daca il am in fata.. functioneaza dracia, ce draq e asa de greu de inteles???? in urma testelor am ajuns la concluzia ca nu am aruncat banii pe fereastra deci, daca vreti sa faceti asa ceva e ok, nu e tzeapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Chiar dacă în România pare SF - si de asta ii inteleg pe unii mai scpetici - pe dincolo, un om - Bob Boyce ii zice, a reusit sa creasca randamentul electrolizei. E drept, unii din noi nu-si permit nici macar un osciloscop, asa ca nu poutem sa comparam garajele lor cu ale noastre. E un fel de guru pe acolo. Spre deosebire de altii, el nu a vrut sa se imbogateasca din asta, asa ca si a postat toate planurile pe internet. Cine are timp sa se documenteze... http://peswiki.com/index.php/OS:Bob_Boyce_Electrolyzer_Plans Nu Âştiu dacă e doar de dragul conspirationistilor, dar tipul asta - Bob Boyce - a avut doua chipuri implantate in el , de la care a facut cancer. http://pesn.com/2010/12/07/9501740_Bob_Boyce_verichip_removed/ Cealalta legenda a HHO-ului, Stan Mayers, considerat un fel de parinte a masinilor propulsate cu apa, in State, a crapat si el in conditii suspecte. Speculatii? Or fi.. Insa numai cand ma gandesc la cate orori a facut sistemul comunist in Romania, sunt sigur ca si in sistemul „totalitarist” al petrolului astfel de „coincidențe” sunt frecvente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 am belit-o, ma bag sub pat )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Relax, pentru savantii romani nu se deranjeaza. Ii roaga frumos sa-si dea doua palme si sa se duca la culcare. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 am vazut azi o stire interesanta la tv...era ceva reportaj cu salon de tehnologie... printre altele, au prezentat ceva centrala de apartament,care cica scotea hidrogenul din gazele naturale(probabil alea venite pe tzeava), si o parte din hidrogenul astfel obtinut era folosit la incalzire,si alta parte pt producerea de curent pt apartamentul respectiv..cica abia peste 1 an va fi comercializata respectiva centrala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/home-energy-station.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 eu am spus ca sunt deschis la orice provocare, oricum experimentez palpabil divaisu, momentan merge bine, are urmari pozitive... ati innebunit, cum sa zic ca nu merge daca il am in fata.. functioneaza dracia, ce draq e asa de greu de inteles???? in urma testelor am ajuns la concluzia ca nu am aruncat banii pe fereastra deci, daca vreti sa faceti asa ceva e ok, nu e tzeapa... Explica si mie cum reduci consumul de combustibil daca tu produci hidrogenul exact cu energia dezvoltata de motorul care consuma hidrogenul obtinut? Energia care o consumi pt producerea hidrogenului este mai mare decat energia obtinuta din arderea hidrogenului obtinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) sefu corleone: in urma utilizarii divaisului artizanal nebrenduit bag mai putina benzina pentu 100 km parcursi. zi cum vrei dar asta se intampla ... si e simtitoare diferenta. asta cu brendul prinde bine la romani, toata lumea are adibas, adibos, adidadas... vitton etc Editat Ianuarie 15, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 sefu corleone: in urma utilizarii divaisului artizanal nebrenduit bag mai putina benzina pentu 100 km parcursi. zi cum vrei dar asta se intampla ... si e simtitoare diferenta. asta cu brendul prinde bine la romani, toata lumea are adibas, adibos, adidadas... vitton etc Eu nu am pomenit nimic de branduire, eu la masina mea nici macar nu stiu ce marca este instalatia GPL desi cand s-a stricat eu am reparat-o. Eu te-am intrebat ceva ce tine de fizica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Eu nu am pomenit nimic de branduire, eu la masina mea nici macar nu stiu ce marca este instalatia GPL desi cand s-a stricat eu am reparat-o. Eu te-am intrebat ceva ce tine de fizica. am explicat in paginile anterioare, citeste-le te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 frateeee... ! a venit concurenta! 147 de lei! http://www.combustibil.com/ ia auzi: set de magneti inteligenti. nici nu stiam, pina acum, ca ar exista si magneti prosti. asa la cap. oricum nouati in si din categoria CIOACA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 bai, sa sti ca functioneaza prostiile alea ) am pus pe un scuter de 50 si am reusit sa urc o panta pe care nu o uracam si trebuia sa imping porcaria la deal )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 bai pupati-as moastele, iar ai inceput cu desenele animate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Sa va zic ce stiu eu: 1) Hidroliza - vax. Randament foarte scazut dar avantajul e ca obtii hidrogenul si oxigenul separat. Metoda asta e buna sa iti bati joc de curent, daca vrei sa obtii energie mecanica din ardere. 2) Disocierea prin radiofrecventa - o metaoda cu randament mult mai bun dar si asta subunitar(nu castigi cat bagi) produce ruperea legaturilor moleculei de H2O in H+H+O (numit HHO) gaz mixat hidrogen+oxigen, contine carburant si comburant la concentratia ideala, foarte instabil si rezultatul arderii e H2O + energie. Sa fie clar, energia aia e mai mica decat energia de radiofrecventa consumata cu ruperea legaturilor din molecula. Dar HHO se poate folosi in aplicatii de taiere si sudura cu flacara fiindca obtii temperaturi f.f. mari si poate ca desi energetic iesi in pierdere, te scoti financiar cu pretul manoperei, deci profit. Procedeul de disociere radio(deci nu aia cu impulsuri, borcane si tuburi de inox) a fost inventat de John Kanzius, un radioamator american care a mai inventat si o metoda de tratare a unor cancere tot pe baza de unda radio(bolnavul inghite aur coloidal, tesutul canceros asimileaza metalele grele, apoi unda radio incalzeste termic aurul si cauterizeaza termic doar celulele defecte) Nu sunt date frecvente samd, dar tinand cont ca el de fapt testa sistemul anti-cancer pe 30MHz, faceti legatura... http://www.post-gazette.com/pg/07252/815920-85.stm Va doresc succes, eu am zis ca un aparat de sudura dinasta nu mi-ar strica, dar nu-i asa simplu pe cum pare. Care credeti ca va apucati de asa ceva, e de sapat, apoi atentie ca se lucreaza cu cateva mii de Vcc, si apoi radiofrecventa la puterea asta poate frige... bafta http://en.wikipedia.org/wiki/John_Kanzius Cum spuneam, subunitarul energetic poate fi supraunitar financiar. Mai clar: benzina e "foarte subunitara" daca te gandesti ca din pretul ei, mare parte e accize si taxe, si mai putin benzina. Un motor producator de 80kW o sa consume 180kW energie din combustibil, ce-o fi el, benzina sau hidrogen. Deci daca consum 6l benzina/100 sau 4lbenzina+HHO, iar acest HHO e produs ne-randamentos, dar printr-o metoda neaccizata, sigur iesi mai prost energetic, dar poate mai bine financiar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 e clar ca nu ai citit tot topicul inainte sa postezi, altfel ai fi vazut ca s-a discutat/postat filmulete despre rezonanta apei si obtinerea de HHO. INTREBAREA E : CE VOLUM OCUPA ACEA INSTALATIE SI CAT COSTA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Dar eu nu am scris despre rezonanta apei. Treburile alea cu tevi de inox acurdate acustic care sunt gadilate cu trenuri de unde in domeniu kHz si care trebuie sa se formeze cu o prafuiala alba, e altceva. Eu am scris de radiofrecventa. Mai bine taceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Treburile alea cu tevi de inox acurdate acustic care sunt gadilate cu trenuri de unde in domeniu kHz si care trebuie sa se formeze cu o prafuiala alba, e altceva. poti sa detaliezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 http://www.rexresearch.com/meyerhy/meyerhy.htm Nu e nici mura in gura, si eu am vazut si aberatii pe aici dar sa zicem ca pt a prelua ideea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 tot acolo e si Joe Cell http://www.rexresearch.com/joecell/joecell1.htm la el te referi cind spui de aberatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.