Papy_bm Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Inainte de toate va urez An nou Fericit. Acum iata povestea mea. De craciun mi-am facut un cadou, si anume un Suzuki SV650 din 2001. O motocicleta destul de mare zic eu pentru cineva care are experienta pe un scuter de 50cc, mai ales ca ultima data cand a mers pe o motocicleta a fost acum 2 ani, cand mi-am luat permisul (adik la examen si orele de practica dinainte ) Ei bine, Inceputul: Scuterul -> Full Gas si ma rugam "hai ba odata dai drumu!" . Motoru -> am tras cred nici jumate din acceleratie pe cauciucurile reci si roata din spate a si inceput sa derapeze pe asfaltul umed. Am zis ca nu e un start bun, dar am zis ca cu putin auto-control o scot la capat.Ca doar nu sunt prost(nu mentionez ca cu scuterul am mers de la baia mare la oradea tot pe ploaie) .. Ca aventura sa fie pana la capat, am avut de venit acasa cu ea nu mai putin de 107km. (initial. revin mai jos la asta). Calvarul nu sa terminat aici. In primele 15 minute, pur si simplu ma luptam cu motocicleta(asta am crezut eu), am blocat rotile din spate , roata din fata, iar odata, la o trecere de pietoni unde un distrus sa gasit sa treaca cu catelul(pietonii in anglia is nesimtiti, nu se asigura doar sar ca in piscina).Eu observandul tarziu fiind ocupat cu "lupta" am blocat amandoua roti, atunci am zis clar,voi pica. Eu nu am cum sa ajung in londra cu asta.Am tras pe dreapta si am facut o pauza...Stand si gandind la ce se intamplat,am zis ca defapt nu eu ma luptam cu motocicleta ci invers, si ca sa zic mersi ca defapt a fost destul de ingaduitoare sa nu ma arunce jos desii avea destule ocazii.Daca eram pe scuter sigur eram in ambulanta cu greselile astea. Norocul meu vreau sa zic ca a fost motocicleta, in ciuda ca eu am facut absolut toate greselile posibile,franat doar cu spatele, franat in curba, saraca a tot inghitit si a asteptat usor pana imi dau si eu seama ce si cum. A da.. era sa uit, cumva, cand am dat de autostrada, eu rambo,crezand ca m-am imprietenit cu motocicleta, am zis ca depasesc un tir. Ce am facut? M-am crezut in masina...Si anume: Cu o viteza de vreo 2-3mile mai mare ca a tirului am inceput sa ma apropiu de el pe banda alaturata. Aici am descoperit ca 1 la mana, miar trebui si mie niste plasticuri in fata pentru vant, si 2 din nou, Nu sunt pe scuter sa stau ca in fotoliu.(pe spate). Ce sa intamplat? Ei bine, de la vantul puternic + turbulentele de la tir, intreaga motocicleta a inceput sa vibreze sa o numesc asa, si anume cumva spatele incepea sa se balanseze stanga dreapta fara control. Asta la aproximativ 70 mile pe ora. Speriat am reactionat cu mult mai mult gas ca sa o scot,si mam aplecat sa fiu mai aerodinamic, nimic rau, daca nu uitam sa las acceleratia aia,care si asa a fost trasa prea mult, asa ca dintrodata mam trezit ca ma apropiam de 100 mile/h, care deja e 160km/h. Da Destule greseli care zic eu. Drumul? Fara GPS, decat cu un iphone, zicand ca nu sunt in romania si ca sunt semne destule, am pornit la drum. Uite aici cum sta treaba. Ruta Initiala(cea corecta): Sudburry,Suffolk to London 68 Mile. . Eu cu Nemaipomenitele mele Skiluri de Navigatie si Cercetash Fasole Sef... uite ruta mea : Suddbury,Suffolk -> Ipswich ->Colchester -> London Care este aproximativ 100 mile(google maps, dar mie pe moto mia aratat ca am facut 140 mile), pentru ca sincer va spun habar nu am cum am ajuns pe acolo. Eu cautam doar autostrada A12. Ei bine asta a fost prima aventura cu prima mea motocicleta.Si dupa toate care mi sau intamplat in primele 30 minute poate chiar o ora, sincer dupa ce m-am obisnuit cu motocicleta va pot spune doar ca e minunat. De exemplu ,cand cineva se rataceste cu masina, ajunge la destinatie tot nervi etc. Eu ? Am ajuns zambind, am avut ocazia sa merg si pe drum local, viteza, una peste alta distractie. Ieri si azi am fost prin afara londrei,am mai facut 200 mile in zilele astea dar am tras o raceala buna.. Ma gandesc ce sfaturi imi dati? Mentenanta, etc. Lantul a fost curatat de proprietar, uleiul si filtrul schimbat tot de el, eu primind ce a mai ramas din ulei la fel si set de curatat si uns lantul. Proprietarul a fost un englez care a folosit motocicleta mai mult ca hobby. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) sa stii insa ca pietonii in anglia au fost "educati" asa de conducatorii de autovehicule ce se "simt" sau se vad nevoiti sa respecte legea. ea prevede ca odata angajat in traversare prin loc marcat, conducatorul ii acorda prioritate pietonului musai. si cred ca ai observat deja ca e o alta civilizatie a strazii, asa ca ai grija! respect-o daca vrei sa fii respectat! (vezi ca ti-am mai scris una alta pe PM - private message) am uitat sa-ti mentionez ca exista citeva tipuri de marcaje ale trecerilor...cele simplu marcate pe jos cu vopsea (de fapt, rectific nu toate sunt cu vopsea!), clasica zebra unde acorzi daca vrei (aici te sfatuiesc, practica ce practica majoritatea, adica vad pieton asteptind, incetinesc si-l invita sa treaca! deh, ceva galant nemaintilnit la noi nu?). cele semaforizate, le stii bine, dar mai exista cele marcate cu lampashe (dar nu de miron cozma!) avind un glob galben ce palpaie, la care acorzi neaparat din nou prioritate fiindca, da, se vor arunca ca-n piscina ca-i dreptu' lor! inca odata, maaare grija si informeaza-te asupra regulilor, nu de alta dar ca sa te bucuri de libertatea de a circula! dupa cum vezi, m-am incurcat si eu un pic de aceea atentia si informarea te vor ajuta. Editat Decembrie 29, 2011 de lionofjudah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 @Papy_bm, mai intai felicitari pentru achizitie. SV-ul e un motor strasnic, nu e chiar balaurul pe care il percepi tu acum, dar nici chiar lesinat nu-i. Intretinerea nu-i prea complicata, ia la citit topicul de SV-isti si o sa afli mai multe decat vrei chiar. Fereste-te pe cat posibil sa mergi pe ploaie puternica, se mai intampla sa intre apa la bujia din fata si-l "tunezi" la 325 cmc. La sfaturile de absolut bun-simt pe care ti le-a dat @lionofjudah, as mai adauga si eu unul: Incearca sa eviti sa mai tragi pe dreapta cat timp circuli prin Anglia, am auzit ca-i o manevra cam dubioasa... Asfalt uscat si o iarna scurta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gestapo Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 S-o stapanesti sanatos si km(mile) fara incidente... "La Multi Ani" si tie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Mai cunosc pe cineva care a inceput -o la fel:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 La multi ani si tie, comica descriere a intamplarilor si eu am avut primul drum cu motoreta (fara sa fi mers pe scuter sau alte destea) am facut 16km din stefan cel mare pana in titan, eu stiam drumul dar nu simteam ca pot merge pe banda de langa axul drumului si asa ratam intersectie dupa intersectie... am fost depasit chiar si de un camion MAN (nush ce cauta noaptea prin bucuresti dar in fine). Iar despre motocicleta mie unu mi se parea ceva imens la inceput, cum zici tu "de nestapanit" dar dupa 2 ani mi se pare ceva mic cu o acceleratie destul de moale si acuma o mai pot compara din cand in cand chiar cu bicicleta unde simt un lag mare pe acceleratie . Bafta multa si km placuti, in Anglia nu sunt sigur daca merge sa zici si "asfalt uscat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Faina caracterizarea SV-ului.Vad ca e destul de iertatoare,mai ales la ce ai supus-o,saraca. Si eu cochetez de mai mult timp cu gandul unei a doua motociclete,un naked all-rounder,si numa la SV ma tot duce capul,avand in vedere ca e foarte haios si ieftin.Si pe deasupra mai e si V2. S-o stapanesti sanatos,fara incidente si amenzi. Incearca sa eviti sa mai tragi pe dreapta cat timp circuli prin Anglia, am auzit ca-i o manevra cam dubioasa... Da,corect,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) La multi ani! Bine ai venit printre posesorii de SV. Dupa cum ai observat deja, motocicleta este foarte iertatoare, ideala pentru incepatori. Sfatul meu e sa ai grija la gaz si la franele de motor (avand cuplu maricel inca din turatii medii). Motorul in V este foarte fiabil, are velente sportive dar nu este chiar o vitezana. Este o motocicleta foarte distractiva. Asfalt uscat, la multe mile fara incidente! Scuterul -> Full Gas si ma rugam "hai ba odata dai drumu!" . Trebuie sa ridici si picioarele pentru a pleca cu scuterul de 50. Si eu tot cu un scuter am inceput, dar era de 200. Editat Decembrie 29, 2011 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian42 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) S-o stapanesti sanatos ! La multi ani ! Editat Decembrie 29, 2011 de Marian42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duncan Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) Faina povestea. imi aminteste de primul meu drum cand la benzinarie am lasat farul aprins si s-a dus bateria... ...iar la destinatie oricum te bucuri, oricate peripetii ai avut... Pentru ca ai ajuns nevatamat. Editat Decembrie 29, 2011 de duncan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Ianuarie 12, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2012 Mersi tuturor pentru urari Faina caracterizarea SV-ului.Vad ca e destul de iertatoare,mai ales la ce ai supus-o,saraca. Si eu cochetez de mai mult timp cu gandul unei a doua motociclete,un naked all-rounder,si numa la SV ma tot duce capul,avand in vedere ca e foarte haios si ieftin.Si pe deasupra mai e si V2. S-o stapanesti sanatos,fara incidente si amenzi. Da,corect,nu? Sa sti ca eu am luat aceasta motocicleta dupa ce un coleg de la munca a recomandato. Eu vroiam un gs500 naked, si bine ca am ascultat de el. E mult mai distractiva. Inca nu am prins asfalt uscat cu ea ca sa simt si eu ce poate prin curbe, dar e mai bine asa. Pana vine vara, eu o folosesc pentru commuting, si pe cand va fi vara si cald sper ca voi avea destula experienta incat sa vad ce poate pe asfaltul uscat. Nu stiu daca se vede poza, uite o pun din nou, e chiar cand am adus-o acasa Faina povestea. imi aminteste de primul meu drum cand la benzinarie am lasat farul aprins si s-a dus bateria... ...iar la destinatie oricum te bucuri, oricate peripetii ai avut... Pentru ca ai ajuns nevatamat. da, vorbind de drumul la benzinarie... Azi am avut un incident cam neplacut. Ei bine, am citit ca unii cica scot un consum de aprox 250km/ rezervor plin. No azi eram foarte incantat si eu, aveam 256 km facuti din rezervorul plin cand trec pe langa un PECO si ma uit, inca nu sa aprins becul de benzina. Asta ca sa descopar ca e stricat. Am mai facut vreo 2 kilometrii cand s-a aprins becul, zic toate bune, ajung acasa si maine bag benzina, eram bucuros ca consuma putin, dar in mijlocul autostrazii am ramas fara benzina . Norocu a fost ca am fost inspirat si din banda a 3a am tras repede pe . Stanga chiar cand incepe sa ramana fara benzina, asa cand da rateuri. Apoi sa vezi tu, 2 kilometrii de impins motocicleta . Mai ca ma rugam sa treaca vre-un echipaj de politie, sa ma ajute, ca de lasat acolo nu aveam curaj . In cele din urma ajung la benzinaria de care am trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 da, vorbind de drumul la benzinarie... Azi am avut un incident cam neplacut. Ei bine, am citit ca unii cica scot un consum de aprox 250km/ rezervor plin. No azi eram foarte incantat si eu, aveam 256 km facuti din rezervorul plin cand trec pe langa un PECO si ma uit, inca nu sa aprins becul de benzina. Asta ca sa descopar ca e stricat. Am mai facut vreo 2 kilometrii cand s-a aprins becul, zic toate bune, ajung acasa si maine bag benzina, eram bucuros ca consuma putin, dar in mijlocul autostrazii am ramas fara benzina . Norocu a fost ca am fost inspirat si din banda a 3a am tras repede pe . Stanga chiar cand incepe sa ramana fara benzina, asa cand da rateuri. Apoi sa vezi tu, 2 kilometrii de impins motocicleta . Mai ca ma rugam sa treaca vre-un echipaj de politie, sa ma ajute, ca de lasat acolo nu aveam curaj . In cele din urma ajung la benzinaria de care am trecut. Misto motoru, sa il stapanesti sanatos. Ia-o numai incet, in Londra traficul e destul de civilizat. Nu iesii cu prieteni dinaia vitezomani, gen gasca din aia KUOFO (Keep UP Or F0ck Off)... asa se intampla incidente. Daca iti tzii motoru undeva la vedere, pune mai multe lanturi, ancoreaza-l, si sa il tzii noaptea acoperit. Daca ai pune si o alarma ar fi bestial. (mie mi s-a furat motoru in Kingsbury). Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Pentru circulat in UK, mai ales iarna, iti recomand sa montezi pe motor un sistem de ungere automat al lantului. Te scuteste de curatat odata la 10 zile, iti intretine singur lantul si ii prelungeste viata. Ai mai multe optiuni, cel mai scump si mai mediatizat fiind Scottoiler dar se gasesc si variante la 15-20 lire. Si fa-ti rezervari de acum pentru TT-ul de pe insula! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Ianuarie 15, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) mistery si Ice-Man mersi de super sfaturi . Alarma acum ma ma gandeam sa cumpar. am 2 variante ieftine , Nr1 si Nr2. Sunt ieftine ca am nevoie de ele doar asa cand merg si eu la magazin, ca in rest il tin in curte, legat , iar la munca, am paznic si curte etc. Ma gandeam intai la chinezaria aia nr1, dar am auzit ca cica ar consuma baterie, si am dat de Hawk 50 ala, care pare bun, dar e un cosmar de instalat. Voi care il recomandati? Eu mas duge pe Nr2 pentru ca mai stiu si eu una alta. Si sistemul de ungere automat,super sfat, chiar nu stiam ca exista, si nici nu imi place sa curat lantul dar dupa niste videouri pe yt unde am vazut ce inseamna sa nu il cureti am bagat mana in buzunar si am luat niste standuri(sapt trecuta). Am gasit tot pe ebay, set standuri fata / spate cu 25 lire (delivery inclus). + Un top box si rack cu 50 lire in total. Ala mai mult lam luat ca a fost ieftin. Doar un rack costa poate atat, si aici ma luat si top boxul.Pentru ca la vara planuiesc vreo 2 excursii una va fii pana in italia, prin alpi etc. si a 2a in romania, deci voi avea nevoie, si sti, cand esti in graba si ai nevoie scoti banu`. asa ca l-am luat cat a fost ieftin decat sa supra platesc cu 1 saptamana inainte de drum. (rackul e Rentek si topboxul e Oxford, nu or fi ele givi, dar la banii astia de la givi sa zic mersii dak luam boxul poate. Sper sa isi faca treaba) Saptamana viitoare voi face un schimb de ulei. Cred ca merg pe Castrol Semi-sintetic. Si app, am facut deja 500km cu motoru, si am inceput si eu acum sa il simt etc. E super distractie, mai ca imi vine sa ma risc si la clutch wheele dar mai astept. Deocamdata dak ar fi, as numio ca sunt in faza unde trag de 1a, a2a si a 3a pana-n capat. Si e super fun, imi place cum urla motorul cand ajunge intre 6 si 8mii .... Editat Ianuarie 15, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 EÂşti într o fază foarte proastă,cu trasul pînă la capăt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 mistery si Ice-Man mersi de super sfaturi . Alarma acum ma ma gandeam sa cumpar. am 2 variante ieftine , Nr1 si Nr2. Sunt ieftine ca am nevoie de ele doar asa cand merg si eu la magazin, ca in rest il tin in curte, legat , iar la munca, am paznic si curte etc. Ma gandeam intai la chinezaria aia nr1, dar am auzit ca cica ar consuma baterie, si am dat de Hawk 50 ala, care pare bun, dar e un cosmar de instalat. Voi care il recomandati? Eu mas duge pe Nr2 pentru ca mai stiu si eu una alta. Si sistemul de ungere automat,super sfat, chiar nu stiam ca exista, si nici nu imi place sa curat lantul dar dupa niste videouri pe yt unde am vazut ce inseamna sa nu il cureti am bagat mana in buzunar si am luat niste standuri(sapt trecuta). Am gasit tot pe ebay, set standuri fata / spate cu 25 lire (delivery inclus). + Un top box si rack cu 50 lire in total. Ala mai mult lam luat ca a fost ieftin. Doar un rack costa poate atat, si aici ma luat si top boxul.Pentru ca la vara planuiesc vreo 2 excursii una va fii pana in italia, prin alpi etc. si a 2a in romania, deci voi avea nevoie, si sti, cand esti in graba si ai nevoie scoti banu`. asa ca l-am luat cat a fost ieftin decat sa supra platesc cu 1 saptamana inainte de drum. (rackul e Rentek si topboxul e Oxford, nu or fi ele givi, dar la banii astia de la givi sa zic mersii dak luam boxul poate. Sper sa isi faca treaba) Saptamana viitoare voi face un schimb de ulei. Cred ca merg pe Castrol Semi-sintetic. Si app, am facut deja 500km cu motoru, si am inceput si eu acum sa il simt etc. E super distractie, mai ca imi vine sa ma risc si la clutch wheele dar mai astept. Deocamdata dak ar fi, as numio ca sunt in faza unde trag de 1a, a2a si a 3a pana-n capat. Si e super fun, imi place cum urla motorul cand ajunge intre 6 si 8mii .... Ai grija la val, cand te ia sa nu fie prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 mistery si Ice-Man mersi de super sfaturi . Alarma acum ma ma gandeam sa cumpar. am 2 variante ieftine , Nr1 si Nr2. Sunt ieftine ca am nevoie de ele doar asa cand merg si eu la magazin, ca in rest il tin in curte, legat , iar la munca, am paznic si curte etc. Ma gandeam intai la chinezaria aia nr1, dar am auzit ca cica ar consuma baterie, si am dat de Hawk 50 ala, care pare bun, dar e un cosmar de instalat. Voi care il recomandati? Eu mas duge pe Nr2 pentru ca mai stiu si eu una alta. dude, uite aici ceva care functioneaza, Acutrac: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2011/December/dec1311-police-recover-9-stolen-bikes-after-complaints/ http://www.acutrac.co.uk/home/index.php Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 @Papy_bm: Salutare, sunt proaspat ca zapada de azi din Bucuresti pe forumul asta si ti-am gasit topicul despre SV650, prima ta motocicleta (f tare povestea ). Tu spui in titlul topicului ca ai zero experienta, dar totusi ai zis ca ai mers si pe scuter intr-o perioada. Intrebarea mea e urmatoare, si de fapt intreb mai pe oricine de pe forum: Cat de mult e recomandata o Suzuki SV650 pentru cineva care n-a mers nici macar pe scuter? Vorbesc de mine aici, n-am mers niciodata cu vreun motor pe 2 roti. Vreau sa fac scoala de moto in primavara asta. Am B-ul de vreo 2 ani jumate, si imi place sa cred ca sunt responsabil si prudent pe orice as conduce (fie cu 2 sau 4 roti). Dar totusi cand stiu ca SV-ul e in stare sa ajunga la 100 km/h in mai putin de 3.5 secunde... Putin cam intimidant. Cu toate astea, sunetul inconfundabil de V2 ma ispiteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Sincer nu stiu ce sfat sa iti dau pentru ca nu pot fi obiectiv. Avand motocicleta asta automat o sa o laud, si poate ca nu e chiar asa de ingaduitoare pe cum o cred sau as recomandao. Cert e azi am facut primele "wheelie-uri" si am dat cu roata fata de cateva ori de pamant avand ghdionul virat si ca norocu nu m-a dat de pamant. Am Montat si alarma in cele din urma. Hawk x50 se numeste, e ieftina, doar asa cand merg si eu la un magazin ceva. Am legat tot, inafara de remote start. La care nu am gasit firul de la electromotor, iar uitandu-ma pe internet, cred ca nici nu prea merita sa il leg. Uite aici niste fotografii cu jobul facut. Cred ca a iesit bine. Avand in vedere ca e prima alarma montata, E curat. Am pus si topboxul. Avand in vedere ca o folosesc si ca sa imi fac cumparaturile am avut nevoie, ca altfel tot merg de 2-3 ori la magazin cu ghiozdanul. Uite cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Mersi fain pentru sfaturi, lume . In maxim un an (daca totul merge bine financiar) sper sa fiu calare pe un SV650S, complet echipat si cu carnetul luat. Dap stiu ca e foarte fiabil, din cate am auzit. Asta e unul dintre motivele principale pentru care imi place. Apropo, la consum cum sta? Stiu pe cineva care are unul din '99, zicea ca in medie 5% pentru un stil de mers decent (nici prea prea, nici foarte foarte sportiv..). Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 Mersi fain pentru sfaturi, lume . In maxim un an (daca totul merge bine financiar) sper sa fiu calare pe un SV650S, complet echipat si cu carnetul luat. Dap stiu ca e foarte fiabil, din cate am auzit. Asta e unul dintre motivele principale pentru care imi place. Apropo, la consum cum sta? Stiu pe cineva care are unul din '99, zicea ca in medie 5% pentru un stil de mers decent (nici prea prea, nici foarte foarte sportiv..). Voi ce parere aveti? In primele saptamani, eu am scos un consum de aproximativ 4%. Dar asta a fost cand nu treceam de 5k rotatii, si acceleram bland etc. Acum, mergand normal, undeva la 5 cred ca e, dar sincer, o motocicleta in primul rand este pentru distractie, deci parerea mea e ca prea putin conteaza atata timp cat te simti bine cu ea. Cred ca Svurile cu injectie ar trebuii sa consume mai putin, dar habar nam din ce an sau facut alea. Eu ma gandeam acum sa i montez gidonul in furca, ala de la SV650s. Ce ziceti se merita? Am un prieten care mi le-ar da ieftin detot, numai ca nu stiu cat de mult ar afecta asta comoditatea? Pentru ca da la viteze mari eu avand ghidonul inaltat ma cam bate vantu cand trec de 110km/h, aici ar fi un + mare, dar in schimb cand merg in oras cu viteze de maxim 60-70km pe ora, cu asta inaltat zici ca stau pe un fotoliu cu roti asa. Asta e dilema mea . + La drum lung (anglia-italia-Romania) Cum ar fi mai comod si mai eficient ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) Cred ca Svurile cu injectie ar trebuii sa consume mai putin, dar habar nam din ce an sau facut alea. Sv-urile pe injectie au inceput cu modelul din 2003, model ce a suportat o transformare vizuala radiacala. Consumul celor pe injectie este tot pe acolo 4% -5.5% in functie de stilul de mers. Editat Ianuarie 27, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Februarie 12, 2012 Autor Share Postat Februarie 12, 2012 bun... uite ca am schimbat si uleiul pana la urma.(dupa multa bataie de cap) Am ales sa folosesc Castrol Power 1 10w40 semi. Am schimbat si filtrul de ulei cu unul original luat direct de la reprezentanta. Intre timp sti cum e lumea cand vinde ... te tot face sa cumperi aia etc... Am patito si eu la dealeru respectiv, m-am dus sa cumpar ulei + filtru si a inceput : baterie vrei? da aia da aia etc.. Si in cele din urma stiind ca nu mai am chain lube m-am lasat convins sa cumpar Wurth High Performance Dry Chain Lube 500ml. Pot sa zic ca arata putin ciudat aplicat pe lant, nu prea se vede, dar intr-un fel e bine, pentru ca pentru prima data am uns lantul si dupa aia motocicleta a ramas curata. # In 2 saptamani o sa pun si gume noi. Niste Bridgestone bt-023, intial vroiam bt-021 dar am auzit prea mult de bine de la astea noi si le cumpar atunci. p.s. Am trecut si pe la spalatorie, si am descoperit ca am rotiile grii si nu negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.