->Bullet<- Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Editat Ianuarie 25, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Hm... un Knuckle simpatic dar prea mult crom. Cred ca un Knucklehead trebuie sa fie mai matuit, mai ruginit un pic.... Nu-mi plac jantele si saua aia de Pegas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 E modelul cu ancora, ca nu vad nimic sa semene a frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) numa cover-urile is de knuckle...restul e altceva...mie-mi pace cutia cu kick...atit. Editat Ianuarie 25, 2012 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Hm... un Knuckle simpatic dar prea mult crom. Cred ca un Knucklehead trebuie sa fie mai matuit, mai ruginit un pic.... Nu-mi plac jantele si saua aia de Pegas. Userul pe care il folosesti sugereaza ca stii ceva despre choppere. ?? Jantele sunt Invader , un element clasic de referinta al chopperelor autentice din anii 70. "Saua de Pegas" se numeste "slim king&queen" s-au "double flat cobra" , un alt element clasic de referinta al chopperelor autentice din a doua parte a anilor 60. Motocicleta asta este absolut traditionala ,piesa de arta tehnica si vizuala, un chopper adevarat asa cum ar trebui sa fie. Stilul se numeste Frisco Style si este specific zonei California in a doua parte a anilor 60 si anilor 70. Motocicleta in discutie este un substil al Frisco Style foarte popular in Los Angeles si in ziua de astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Acuma,doar de curiozitate...Într-adevãr,nici eu nu vãd vreun element de frânare...Doar frânã de motor...?! @DeChamp : tot respectul,chiar cã le stii... Editat Ianuarie 25, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 probabil frână sa fie pe pinion sau deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Pai probabil este o motocicleta doar de show, nu are nici comenzi, frane, ambreiaj, lumini, semnalizari, s.a., este la fel ca si creatile de moda de la showurile de moda, niste chesstii care nu se poarta, ci doar arata un manifest artistic al creatorului, care poate sa placa sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Pai probabil este o motocicleta doar de show, nu are nici comenzi, frane, ambreiaj, lumini, semnalizari, s.a., este la fel ca si creatile de moda de la showurile de moda, niste chesstii care nu se poarta, ci doar arata un manifest artistic al creatorului, care poate sa placa sau nu. exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Ahoi! Imi dau si eu cu parerea, nu sunt de acord ca pe un motor care bate spre anii 60-70 sa nu fie jante cu spite....wtf. Sau poate am eu un fix! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Userul pe care il folosesti sugereaza ca stii ceva despre choppere. ?? Jantele sunt Invader , un element clasic de referinta al chopperelor autentice din anii 70. "Saua de Pegas" se numeste "slim king&queen" s-au "double flat cobra" , un alt element clasic de referinta al chopperelor autentice din a doua parte a anilor 60. Motocicleta asta este absolut traditionala ,piesa de arta tehnica si vizuala, un chopper adevarat asa cum ar trebui sa fie. Stilul se numeste Frisco Style si este specific zonei California in a doua parte a anilor 60 si anilor 70. Motocicleta in discutie este un substil al Frisco Style foarte popular in Los Angeles si in ziua de astazi. Sincer, nu stiam lucrurile astea, recunosc. Asa se educa omul. Si acum ca le stiu tot nu-mi plac. Nu sunt snob, imi place ce imi place, nu imi place ce ar trebui sa-mi placa. Editat Ianuarie 26, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Pai probabil este o motocicleta doar de show, nu are nici comenzi, frane, ambreiaj, lumini, semnalizari, s.a., este la fel ca si creatile de moda de la showurile de moda, niste chesstii care nu se poarta, ci doar arata un manifest artistic al creatorului, care poate sa placa sau nu. Singurul lucru care lipseste este frana fata. In rest este un motor functional, cu care se poate merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Ca de-obicei,iese cu scandal.... Dacã vã uitati un pic mai atent la poza postatã de @DeChamp,o sã observati cã motocicleta respectivã (foarte asemãnãtoare cu prima ,pusã de @Bullet), e-n miscare...Deci,e-un model functional,nu doar de show...@Icelord: na cã asta,e cu spitze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 ............ zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) Frumoasa lucratura dar cred ca e doar de show. La ce pozitie de condus are intins pe burta si cu cadru rigid sigur trebe niste drumuri k lumea. Imi place cum e pus alternatorul. Cam multe piese in miscare expuse. Am vazut multe, mult mai faine si nu doar de show. Pe mine ma incurca faptul ca acel cadru este foarte lung in fata dar furca are un unghi mic si ghidonul foarte scurt. Ma asteptam la acest cadru si la o furca mai alungita si la niste roti de 23". Dupa mine e de nota 8,5-9. No offense! .. Editat Ianuarie 27, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 dupa mine e de nota 10 cu stelute sclipitoare, un Frisco veritabil, o lucrare superba!..... toate se leaga pe mobra asta. nu e street fighter si nici enduro... de ce se bat campii......anapoda! nu are frina fata?! merge mai prudent(desi m-as indoii) nu are semnalizari, da din maini... cadru rigid! cine are nevoie de swing arm pe strazile din San Fracisco? e un motor de fitze.....na si! e fitzos aparte! bulet tata,doar cu mobre de astea sa ne incanti ochi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Eu sunt mai aproape de asta: Paul Yaffe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 oricum le-as fi privit, niciodata nu mi-au placut carenele alea fata inteleg ca-s utile la cruisere, da eu tot urate le vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Dupa mine o motocicleta sa fie faina trebuie sa fie in acelasi timp si utila si sa poti merge cu ea fara probleme (dureri de sale, de koor, muste in ochi si altele) dar si frumos lucrata, inovator si cat mai multe piese manufacturate, nu de serie. Nu am nimic cu bullet-ul de la inceput, frumos lucrat, ingrijit, deosebit dar ca utilitate, ma mai gandsc. Cat despre carena din fata o sa le vezi utilitatea dupa 45 de ani cand genunchii scartaie si nu e nimic cool in asta, cand ochii se umplu de mushte iar mersul fara casca te poate umple de multa fericire de la animale, pietricelele celor din fata care pot sa-ti sparga dintii sau picaturile de ploaie la 60 km/h. Mersul pe moto cere sacrificii, nu zic, dar nici masochismul nu e o optiune. Iar daca mai esti cu cineva la spate, atunci devine altfel... Hai primavara odata ca m-am saturat !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Eu sunt mai aproape de asta: Paul Yaffe te inteleg! sunt faine in felul lor, autonomie mare la drum, coburi de intra in ele cit in portbagajul Bmw-urilor seria 7....cu toate astea e nedrept sa comparam rinocerul cu gazela...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Nici nu vreau sa le compar. Comentam doar... La urma urmei toti avem preferinte. Mie imi plac lururile frumoase apoi utile. Asa ca le trec prin toate filtrele. Deh, cea mai buna motocicleta e cea pe care o ai in garaj! Metaforic bineinteles sau redus la maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 prea mult crom, prea putin plastic raportul e "exagerat de mult(totul e cromat) - deloc" ficare cu ale lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 prea mult crom, prea putin plastic raportul e "exagerat de mult(totul e cromat) - deloc" ficare cu ale lor Toate motocicletele sunt faine indiferent de stil s-au daca sunt "custom" s-au nu. Pe de alta parte este normal sa avem gusturi diferite. Ce vreau sa spun ca motocicleta de la inceputul topicului trebuie vazuta in contextul anilor in care acest stil a fost definit pe strada. Motocicleta in discutie nu are nici o treaba cu show-ul ,este pur functionala si este un exemplu banal al stilului californian din a doua parte a anilor 60 pana in anii 70 tarzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Ma scuzati ca intervin in dicutie, dar ca informatie generala pt cei care cred ca o motocicleta ca asta nu e functionala, in anii 60 chiar se circula fara frana pe fata, era chiar o moda sau o necesitate(incercau sa faca motocicletele cat mai usoare ca sa fuga mai repede). De fapt asa a aparut boberul si mai tarziu chopperul urmat de custom. Se demontau cat mai multe elemente de pe motociclete dar fara sa taie si a aparut boberul. Au incepu sa taie (choped)si a aparut chopperul. Apoi au construit de la 0 sau aproape de la 0 si i-au zis custom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) @shobolanul: stai dom'le linistit ca eu doar mi-am spus parerea si nu am atacat nimic. Eu prefer bagger-ele fiindca eu merg la drum cu motorul nu sa ma fatai prin oras sa ma vada gagicile ci ma plimb si atunci mai pun o haine, o mancarica, o berica fara alcool, un sandwich, si asa mai departe. Nu e suparare, Doamne fereste! Dar filtrul meu personal nu se limiteaza la frumos. Am trecut mai departe putin. Stiu ca in perioada Easyrider motoarele erau simplificate la maxim. Si acum cateodata regret ca s-au complicat dar asta e progresul. Iar la nivelul anilor 65-70 acele motoare erau destul de evoluate. Chiar si fara frana fata sau cu jockey shifter. Si ca sa vezi ca si mie imi plac chopperele clasice uite poza asta care este graitoare: Si mie mi-ar placea sa am o jucarie dintr-alea doar ca spatele meu striga mereu: bai nu mai ai 25 de ani! Si atunci ma ajustez si eu nevoilor. Editat Ianuarie 28, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.