Sari la conținut

EPIC


->Bullet<-
 Share

Postări Recomandate

Hm... un Knuckle simpatic dar prea mult crom. Cred ca un Knucklehead trebuie sa fie mai matuit, mai ruginit un pic.... Nu-mi plac jantele si saua aia de Pegas.

 

Userul pe care il folosesti sugereaza ca stii ceva despre choppere. ??

Jantele sunt Invader , un element clasic de referinta al chopperelor autentice din anii 70. "Saua de Pegas" se numeste "slim king&queen" s-au "double flat cobra" , un alt element clasic de referinta al chopperelor autentice din a doua parte a anilor 60. Motocicleta asta este absolut traditionala ,piesa de arta tehnica si vizuala, un chopper adevarat asa cum ar trebui sa fie. Stilul se numeste Frisco Style si este specific zonei California in a doua parte a anilor 60 si anilor 70. Motocicleta in discutie este un substil al Frisco Style foarte popular in Los Angeles si in ziua de astazi.

post-65631-0-86068100-1327530296_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

headscratch.gifAcuma,doar de curiozitate...Într-adevãr,nici eu nu vãd vreun element de frânare...Doar frânã de motor...?!

@DeChamp :bowdown.gif tot respectul,chiar cã le stii...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai probabil este o motocicleta doar de show, nu are nici comenzi, frane, ambreiaj, lumini, semnalizari, s.a., este la fel ca si creatile de moda de la showurile de moda, niste chesstii care nu se poarta, ci doar arata un manifest artistic al creatorului, care poate sa placa sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai probabil este o motocicleta doar de show, nu are nici comenzi, frane, ambreiaj, lumini, semnalizari, s.a., este la fel ca si creatile de moda de la showurile de moda, niste chesstii care nu se poarta, ci doar arata un manifest artistic al creatorului, care poate sa placa sau nu.

 

exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superba! Arta curata!!!

Adevarat epic!

Daca va uitati bine vedeti frana pe tambur pe spate ( ca la dragstar)

Sunt convins ca ofera bikerului un kick cu totul si cu totul aparte. Ce n-as da sa fac o tura!

Iar motorul imi pare un S&S knockelhead de 93CI ... hahahah... deci sunt convins ca motorasul asta chiar stie zbura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Imi dau si eu cu parerea, nu sunt de acord ca pe un motor care bate spre anii 60-70 sa nu fie jante cu spite....wtf. Sau poate am eu un fix!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Userul pe care il folosesti sugereaza ca stii ceva despre choppere. ??

Jantele sunt Invader , un element clasic de referinta al chopperelor autentice din anii 70. "Saua de Pegas" se numeste "slim king&queen" s-au "double flat cobra" , un alt element clasic de referinta al chopperelor autentice din a doua parte a anilor 60. Motocicleta asta este absolut traditionala ,piesa de arta tehnica si vizuala, un chopper adevarat asa cum ar trebui sa fie. Stilul se numeste Frisco Style si este specific zonei California in a doua parte a anilor 60 si anilor 70. Motocicleta in discutie este un substil al Frisco Style foarte popular in Los Angeles si in ziua de astazi.

 

Sincer, nu stiam lucrurile astea, recunosc. Asa se educa omul. Si acum ca le stiu tot nu-mi plac.

Nu sunt snob, imi place ce imi place, nu imi place ce ar trebui sa-mi placa.

 

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai probabil este o motocicleta doar de show, nu are nici comenzi, frane, ambreiaj, lumini, semnalizari, s.a., este la fel ca si creatile de moda de la showurile de moda, niste chesstii care nu se poarta, ci doar arata un manifest artistic al creatorului, care poate sa placa sau nu.

 

 

Singurul lucru care lipseste este frana fata. In rest este un motor functional, cu care se poate merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disappointed.gif Ca de-obicei,iese cu scandal....

Dacã vã uitati un pic mai atent la poza postatã de @DeChamp,o sã observati cã motocicleta respectivã (foarte asemãnãtoare cu prima ,pusã de @Bullet), e-n miscare...Deci,e-un model functional,nu doar de show...@Icelord: na cã asta,e cu spitze...wink.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine inteles ca e functional... doar e motocicleta! Nu e un ea un workhorse, dar sunt convins ca e un motor calarit cu placere de proprietar.

... ambreiaj centrifugal... hmmmm

inca nu-s sigur daca e un S&S modern sau Knockelhead orijinal... cilindrii par originali, restu cam da cu virgula...

oricum atentia la detaliu e exceptionala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa lucratura dar cred ca e doar de show.

La ce pozitie de condus are intins pe burta si cu cadru rigid sigur trebe niste drumuri k lumea.

Imi place cum e pus alternatorul. Cam multe piese in miscare expuse. Am vazut multe, mult mai faine si nu doar de show.

 

Pe mine ma incurca faptul ca acel cadru este foarte lung in fata dar furca are un unghi mic si ghidonul foarte scurt. Ma asteptam la acest cadru si la o furca mai alungita si la niste roti de 23".

 

Dupa mine e de nota 8,5-9. No offense!

 

 

 

..

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa mine e de nota 10 cu stelute sclipitoare, un Frisco veritabil, o lucrare superba!..... toate se leaga pe mobra asta.

nu e street fighter si nici enduro...

de ce se bat campii......anapoda!

nu are frina fata?! merge mai prudent(desi m-as indoii)

nu are semnalizari, da din maini...

cadru rigid! cine are nevoie de swing arm pe strazile din San Fracisco?

e un motor de fitze.....na si! e fitzos aparte!

bulet tata,doar cu mobre de astea sa ne incanti ochi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine o motocicleta sa fie faina trebuie sa fie in acelasi timp si utila si sa poti merge cu ea fara probleme (dureri de sale, de koor, muste in ochi si altele) dar si frumos lucrata, inovator si cat mai multe piese manufacturate, nu de serie.

 

Nu am nimic cu bullet-ul de la inceput, frumos lucrat, ingrijit, deosebit dar ca utilitate, ma mai gandsc.

 

Cat despre carena din fata o sa le vezi utilitatea dupa 45 de ani cand genunchii scartaie si nu e nimic cool in asta, cand ochii se umplu de mushte iar mersul fara casca te poate umple de multa fericire de la animale, pietricelele celor din fata care pot sa-ti sparga dintii sau picaturile de ploaie la 60 km/h. Mersul pe moto cere sacrificii, nu zic, dar nici masochismul nu e o optiune. Iar daca mai esti cu cineva la spate, atunci devine altfel...

 

Hai primavara odata ca m-am saturat !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu vreau sa le compar. Comentam doar... La urma urmei toti avem preferinte. Mie imi plac lururile frumoase apoi utile. Asa ca le trec prin toate filtrele.

Deh, cea mai buna motocicleta e cea pe care o ai in garaj! Metaforic bineinteles sau redus la maxim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...