Admin l.u.v Postat Martie 15, 2012 Admin Share Postat Martie 15, 2012 (editat) M-as arunca undeva, spuneti voi unde.. Am inteles ca vor fi 20 grade in Bucuresti, la Brasov 16, etc.. Plecarea pe la 9-10..retur pina pe inserat.. Mers intins, max 130, fara lalaiala aiurea.. La mine este democratie, astept idei/doritori Editat Martie 15, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Io ma bag! Mi-ar placea o tura cam asa : Buc-Targoviste-Fieni-Moroieni-Sinaia-Comarnic-Secaria-Paltinu-Campina-Ploiesti-Bucuresti. Dar nu tin neaparat la traseul asta. Vio ce parere are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 15, 2012 Autor Admin Share Postat Martie 15, 2012 Frumos traseu. Vio merge oriunde cu noi, stie ce oameni suntem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Frumos traseu. Vio merge oriunde cu noi, stie ce oameni suntem Asta e verificat! Io voiam sa vad daca are o varianta mai buna! Io am fost pe Paduchiosu in ianuarie si se putea merge bine. Drumul era curatat de zapada si nu se aluneca deloc. Editat Martie 15, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Un incepator fara itp e cam riscant sa se bage si el nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Un incepator fara itp e cam riscant sa se bage si el nu? Prietene te costa amenda 360lei+98,70lei ITP la RAR deci te costa cam 110euro o aroganta de acest fel. Pe mine m-a prins pe 2 ianuarie fara itp si m-a ars. Drumul prin DB (adica Dubai ) e OK? Aici ma refer la gropi. Editat Martie 15, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Prietene te costa amenda 360lei+98,70lei ITP la RAR deci te costa cam 110euro o aroganta de acest fel. Pe mine m-a prins pe 2 ianuarie fara itp si m-a ars. Drumul prin DB (adica Dubai ) e OK? Aici ma refer la gropi. Da, e bun. Pe la Glod(satul din "Borat") mai sunt denivelari, in rest e drum bunicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Da, e bun. Pe la Glod(satul din "Borat") mai sunt denivelari, in rest e drum bunicel. Sunt destule denivelari, iar drumul e dupa parerea mea prost. Sunt gropi, balegi, denivelari plus ca densitatea de tigani din zona e mare, mai ales spre Glod. Stiu, se poate parcurge repede, insa nu mai e placere. Mai bine un Veliko, Pizza Tempo e de baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2012 Autor Admin Share Postat Martie 16, 2012 Nu imi place drumul ala pina acolo, este prea drept.. De fapt eu as merge, dar LT-ul meu, mare halitor de curbe va protesta sigur si nu vreau sa stric o prietenie bine inchegata! Tot muntele ma atrage..eventual facem alt traseu, Plopeni, Valeni, Brasov, Rasnov, vedem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Nu imi place drumul ala pina acolo, este prea drept.. De fapt eu as merge, dar LT-ul meu, mare halitor de curbe va protesta sigur si nu vreau sa stric o prietenie bine inchegata! Tot muntele ma atrage..eventual facem alt traseu, Plopeni, Valeni, Brasov, Rasnov, vedem.. Biiiine, fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Io ma bag! Mi-ar placea o tura cam asa : Buc-Targoviste-Fieni-Moroieni-Sinaia-Comarnic-Secaria-Paltinu-Campina-Ploiesti-Bucuresti. Dar nu tin neaparat la traseul asta. Vio ce parere are? Ma bucur sa va aud din nou, si sa incepem sa facem trasee impreuna. Este buna propunerea lui Liviu, se mai poate Pucioaasa-Valea Lunga-Provita-Cimpina sau Pucioasa-Buciumeni-Adunati-Breaza, pe aici chiar nu am trecut, daca stie cineva cum ste drumul, sa ne spuna. Ca sa nu mai zic de Tirgoviste-Dragoslavele-Bran-Predeal. Si sa titi ca eu ma duc si simbata, sic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Salut baieti, eu doar sambata pot iesi, duminica ma eliberez abia spre pranz. Sincer, mi se par premature excursiile in zona de munte, ieri inca ningea, asa ca sunt convins ca iar au aruncat tone de sare si de nisip. Am sa astept topirea zapezii si cateva ploi zdravene inainte de a trece mai sus de Campina. La Predeal este inca peste jumatate de metru de zapada, ma astept deci la destul jeg pe sosea. http://www.rcs-rds.ro/internet-digi-net/camere-web-streaming?cam=azuga Eu va doresc plimbare placuta si ne vedem daca doriti totusi sa o carmiti spre sud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Salut baieti, eu doar sambata pot iesi, duminica ma eliberez abia spre pranz. Sincer, mi se par premature excursiile in zona de munte, ieri inca ningea, asa ca sunt convins ca iar au aruncat tone de sare si de nisip. Am sa astept topirea zapezii si cateva ploi zdravene inainte de a trece mai sus de Campina. La Predeal este inca peste jumatate de metru de zapada, ma astept deci la destul jeg pe sosea. http://www.rcs-rds.ro/internet-digi-net/camere-web-streaming?cam=azuga Eu va doresc plimbare placuta si ne vedem daca doriti totusi sa o carmiti spre sud. Spre sud pe unde? propune un traseu, dar sper ca nu la Giurgiu te gindeai, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Noi dam o fuga pana la Veliko Tarnovo. Plecarea la 10 00 din benzinaria OMV de la intrarea in com 1 Decembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Noi dam o fuga pana la Veliko Tarnovo. Plecarea la 10 00 din benzinaria OMV de la intrarea in com 1 Decembrie. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2012 Autor Admin Share Postat Martie 16, 2012 Voi plecati maine.. Drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Voi plecati maine.. Drum bun Textex are dreptate, e mazga pe jos, ne murdarim aiurea si nici nu ne facem nebunia cu mersul ok, trebuie avut grija la umed. Cu alte cuvinte eu inca testez terenul si destinatia. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Pe dn1 au instalat intre Bucuresti si Azuga 59 de camere, cu masurarea vitezei instantanee si medii intre radare, depasiri peste linia continua, citire de numere. Deci trebuie sa ne cumintim pe acest tronson. Nici eu nu sunt hotarat inca pt maine, astept inspiratia de moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2012 Autor Admin Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Cind au montat camerele alea? Camerele sunt camere, nu radare, oricum nu depasim peste linii continue. Oricum, asta cu masurarea vitezei intre camere este o vrajeala..asa se spunea si cind au instalat camerele vechi, le arunca pe piata sa aiba impact mai mare. Editat Martie 16, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Cind au montat camerele alea? Camerele sunt camere, nu radare, oricum nu depasim peste linii continue. Oricum, asta cu masurarea vitezei intre camere este o vrajeala..asa se spunea si cind au instalat camerele vechi, le arunca pe piata sa aiba impact mai mare. Iata ce am primit prin mail : Pe scurt: 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cate sunt … 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti intr-unul in altul); uitati de detectoarele de radar ! 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul este cistigat/implementat de Alcatel. Inca este in probe metrologice. Atasat o poza cum sper sa nu primiti acasa. Densitatea de camere este de 1 camera/5 km… intre Bucuresti si...Azuga !!! Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asha ca nu prea merge sa dea gres!!! In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii... (ex: depasiri pe linia continua). Camere de supraveghere la final Se pare ca este stirea acestei zile: Sistemul de supraveghere video a traficului rutier si constatare a incalcarii normelor legale pe DN1, sectorul Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Azuga a fost dat in folosinta. Ce se poate spune pana acum: 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cite sunt ) 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti dintr-unul in altul); so, uitati de detectoarele de radar. 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul, realizat in colaborare cu PHARE , a avut contractor Alcatel ROMANIA SA, si beneficiari MAE , IGPR si DPR . Este format din trei tronsoane: Tronsonul I Bucuresti –Ciolpani, prin dispeceratul Bucuresti-Baneasa, situat in incinta Academiei de Politie Tronsonul II Potigrafu-Centura Ploiesti Vest- Intersectie Metro Ploiesti, prin dispeceratul situat in Barcanesti Tronsonul III Comarnic- Sinaia- Busteni –Azuga, prin dispeceratul situat in Sinaia Dispeceratul situat in incinta Academiei de Politie Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare: Bucuresti Baneasa Bucuresti INMH Bucuresti Academia de Politie LUKOIL Otopeni (fost Podul Otopeni) AGIP Otopeni Balotesti Tancabesti Ciolpani Dispeceratul situat la Barcanesti Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Potigrafu Puchenii Mari Barcanesti Postul de Politie Barcanesti Centura Ploiesti Vest – intersectia DN1 cu DN1A Ploiesti – Metro Dispeceratul situat in Sinaia Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Comarnic Sinaia Intersectia DN1 cu DN71 Sinaia Intersectia DN1 cu Bd. Ferdinand Busteni Azuga Sistemul comunica informatii de la/catre punctele de monitorizare a traficului spre dispecerate, prin fibra optica.Lucreaza automat, conform programarii prestabilite, generand alarme corespunzatoare fiecarei functiuni, operatorul uman intervenind numai in validarea solutiilor viciate Functioneaza permanent, atat ziua cat si noaptea, oferind date si informatii in timp real despre desfasurarea circulatiei pe tronsonul supravegheatDispune de o arhiva de imagini si date valida pe o perioada de 30 de zile, prin intermediul careia pot fi reconstruite si analizate diverse evenimente (accidente de circulatie, alte infractiuni), putand constitui material probatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2012 Autor Admin Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Ma miram! Exact cu aceeasi vrajeala au venit si cind au dat drumul la camerele de pe DN, acum nu stiu citi ani! Stai linistit, ca nu exista niciun soft care sa "vada" sub noroi.. Radeau cunostintele mele de la circulatie cind i-am intrebat.."ma, tu esti om serios?, m-au intrebat , pui botu' la toate vrajelile destinate OTV? Alea sunt camere simple de supraveghere..iar radarele au ramas aceleasi care erau+faptul ca unele nici nu functioneaza, desi faptic exista(ex.Pucheni).. Editat Martie 16, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Iata ce am primit prin mail : Pe scurt: 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cate sunt … 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti intr-unul in altul); uitati de detectoarele de radar ! 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul este cistigat/implementat de Alcatel. Inca este in probe metrologice. Atasat o poza cum sper sa nu primiti acasa. Densitatea de camere este de 1 camera/5 km… intre Bucuresti si...Azuga !!! Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asha ca nu prea merge sa dea gres!!! In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii... (ex: depasiri pe linia continua). Camere de supraveghere la final Se pare ca este stirea acestei zile: Sistemul de supraveghere video a traficului rutier si constatare a incalcarii normelor legale pe DN1, sectorul Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Azuga a fost dat in folosinta. Ce se poate spune pana acum: 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cite sunt ) 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti dintr-unul in altul); so, uitati de detectoarele de radar. 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul, realizat in colaborare cu PHARE , a avut contractor Alcatel ROMANIA SA, si beneficiari MAE , IGPR si DPR . Este format din trei tronsoane: Tronsonul I Bucuresti –Ciolpani, prin dispeceratul Bucuresti-Baneasa, situat in incinta Academiei de Politie Tronsonul II Potigrafu-Centura Ploiesti Vest- Intersectie Metro Ploiesti, prin dispeceratul situat in Barcanesti Tronsonul III Comarnic- Sinaia- Busteni –Azuga, prin dispeceratul situat in Sinaia Dispeceratul situat in incinta Academiei de Politie Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare: Bucuresti Baneasa Bucuresti INMH Bucuresti Academia de Politie LUKOIL Otopeni (fost Podul Otopeni) AGIP Otopeni Balotesti Tancabesti Ciolpani Dispeceratul situat la Barcanesti Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Potigrafu Puchenii Mari Barcanesti Postul de Politie Barcanesti Centura Ploiesti Vest – intersectia DN1 cu DN1A Ploiesti – Metro Dispeceratul situat in Sinaia Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Comarnic Sinaia Intersectia DN1 cu DN71 Sinaia Intersectia DN1 cu Bd. Ferdinand Busteni Azuga Sistemul comunica informatii de la/catre punctele de monitorizare a traficului spre dispecerate, prin fibra optica.Lucreaza automat, conform programarii prestabilite, generand alarme corespunzatoare fiecarei functiuni, operatorul uman intervenind numai in validarea solutiilor viciate Functioneaza permanent, atat ziua cat si noaptea, oferind date si informatii in timp real despre desfasurarea circulatiei pe tronsonul supravegheatDispune de o arhiva de imagini si date valida pe o perioada de 30 de zile, prin intermediul careia pot fi reconstruite si analizate diverse evenimente (accidente de circulatie, alte infractiuni), putand constitui material probatoriu. E clar, inseamna ca Valeni Cheia Sinaia va fi DN1 ptr mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giculini Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 duminica la 10 dim in parcare la ikea , plecare catre munte cine mai vrea , deja suntem 5 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GreekBoy Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 vin si eu la 10 dim in parcare la ikea. Salz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Baieti aveti grija cu muntele,ieri cica a nins de a rupt pe Cheia,e cam riscant din ce am auzit.Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.