Sari la conținut

Duminica 18.03..


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

M-as arunca undeva, spuneti voi unde.. :rolleyes:

Am inteles ca vor fi 20 grade in Bucuresti, la Brasov 16, etc..

Plecarea pe la 9-10..retur pina pe inserat..

Mers intins, max 130, fara lalaiala aiurea..

La mine este democratie, astept idei/doritori :bounce:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumos traseu.

Vio merge oriunde cu noi, stie ce oameni suntem :laugh:

 

Asta e verificat!

Io voiam sa vad daca are o varianta mai buna!

Io am fost pe Paduchiosu in ianuarie si se putea merge bine. Drumul era curatat de zapada si nu se aluneca deloc.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un incepator fara itp e cam riscant sa se bage si el nu?:)

 

Prietene te costa amenda 360lei+98,70lei ITP la RAR deci te costa cam 110euro o aroganta de acest fel.

Pe mine m-a prins pe 2 ianuarie fara itp si m-a ars.

 

Drumul prin DB (adica Dubai :haha: ) e OK? Aici ma refer la gropi.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene te costa amenda 360lei+98,70lei ITP la RAR deci te costa cam 110euro o aroganta de acest fel.

Pe mine m-a prins pe 2 ianuarie fara itp si m-a ars.

 

Drumul prin DB (adica Dubai :haha: ) e OK? Aici ma refer la gropi.

 

Da, e bun. Pe la Glod(satul din "Borat") mai sunt denivelari, in rest e drum bunicel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e bun. Pe la Glod(satul din "Borat") mai sunt denivelari, in rest e drum bunicel.

Sunt destule denivelari, iar drumul e dupa parerea mea prost.

 

Sunt gropi, balegi, denivelari plus ca densitatea de tigani din zona e mare, mai ales spre Glod.

 

Stiu, se poate parcurge repede, insa nu mai e placere.

 

Mai bine un Veliko, Pizza Tempo e de baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu imi place drumul ala pina acolo, este prea drept..

De fapt eu as merge, dar LT-ul meu, mare halitor de curbe va protesta sigur :crack: si nu vreau sa stric o prietenie bine inchegata! :friends:

Tot muntele ma atrage..eventual facem alt traseu, Plopeni, Valeni, Brasov, Rasnov, vedem..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi place drumul ala pina acolo, este prea drept..

De fapt eu as merge, dar LT-ul meu, mare halitor de curbe va protesta sigur :crack: si nu vreau sa stric o prietenie bine inchegata! :friends:

Tot muntele ma atrage..eventual facem alt traseu, Plopeni, Valeni, Brasov, Rasnov, vedem..

Biiiine, fie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io ma bag!

Mi-ar placea o tura cam asa : Buc-Targoviste-Fieni-Moroieni-Sinaia-Comarnic-Secaria-Paltinu-Campina-Ploiesti-Bucuresti.

Dar nu tin neaparat la traseul asta.

Vio ce parere are?

Ma bucur sa va aud din nou, si sa incepem sa facem trasee impreuna. Este buna propunerea lui Liviu, se mai poate Pucioaasa-Valea Lunga-Provita-Cimpina sau Pucioasa-Buciumeni-Adunati-Breaza, pe aici chiar nu am trecut, daca stie cineva cum ste drumul, sa ne spuna. Ca sa nu mai zic de Tirgoviste-Dragoslavele-Bran-Predeal. Si sa titi ca eu ma duc si simbata, sic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, eu doar sambata pot iesi, duminica ma eliberez abia spre pranz. Sincer, mi se par premature excursiile in zona de munte, ieri inca ningea, asa ca sunt convins ca iar au aruncat tone de sare si de nisip. Am sa astept topirea zapezii si cateva ploi zdravene inainte de a trece mai sus de Campina. La Predeal este inca peste jumatate de metru de zapada, ma astept deci la destul jeg pe sosea. http://www.rcs-rds.ro/internet-digi-net/camere-web-streaming?cam=azuga

Eu va doresc plimbare placuta si ne vedem daca doriti totusi sa o carmiti spre sud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, eu doar sambata pot iesi, duminica ma eliberez abia spre pranz. Sincer, mi se par premature excursiile in zona de munte, ieri inca ningea, asa ca sunt convins ca iar au aruncat tone de sare si de nisip. Am sa astept topirea zapezii si cateva ploi zdravene inainte de a trece mai sus de Campina. La Predeal este inca peste jumatate de metru de zapada, ma astept deci la destul jeg pe sosea. http://www.rcs-rds.ro/internet-digi-net/camere-web-streaming?cam=azuga

Eu va doresc plimbare placuta si ne vedem daca doriti totusi sa o carmiti spre sud.

Spre sud pe unde? propune un traseu, dar sper ca nu la Giurgiu te gindeai, toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe dn1 au instalat intre Bucuresti si Azuga 59 de camere, cu masurarea vitezei instantanee si medii intre radare, depasiri peste linia continua, citire de numere. Deci trebuie sa ne cumintim pe acest tronson.

Nici eu nu sunt hotarat inca pt maine, astept inspiratia de moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cind au montat camerele alea? :scratch:

Camerele sunt camere, nu radare, oricum nu depasim peste linii continue.

Oricum, asta cu masurarea vitezei intre camere este o vrajeala..asa se spunea si cind au instalat camerele vechi, le arunca pe piata sa aiba impact mai mare.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind au montat camerele alea? :scratch:

Camerele sunt camere, nu radare, oricum nu depasim peste linii continue.

Oricum, asta cu masurarea vitezei intre camere este o vrajeala..asa se spunea si cind au instalat camerele vechi, le arunca pe piata sa aiba impact mai mare.

 

Iata ce am primit prin mail :

Pe scurt:
1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cate sunt …
2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti intr-unul in altul); uitati de detectoarele de radar
!

3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale)

4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150)
Proiectul este cistigat/implementat de Alcatel. Inca este in probe metrologice. Atasat o poza cum sper sa nu primiti acasa. Densitatea de camere este de 1 camera/5 km… intre Bucuresti si...Azuga !!!

Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asha ca nu prea merge sa dea gres!!! In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii... (ex: depasiri pe linia continua).

Camere de supraveghere la final

 

Se pare ca este stirea acestei zile:
Sistemul de supraveghere video a traficului rutier si constatare a incalcarii normelor legale pe DN1, sectorul Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Azuga
a fost dat in folosinta. Ce se poate spune pana acum: 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cite sunt
:)
) 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti dintr-unul in altul); so, uitati de detectoarele de radar. 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul, realizat in colaborare cu
PHARE
, a avut contractor Alcatel ROMANIA SA, si beneficiari
MAE
,
IGPR
si
DPR
. Este format din trei tronsoane:
  • Tronsonul I Bucuresti –Ciolpani, prin dispeceratul Bucuresti-Baneasa, situat in incinta Academiei de Politie
  • Tronsonul II Potigrafu-Centura Ploiesti Vest- Intersectie Metro Ploiesti, prin dispeceratul situat in Barcanesti
  • Tronsonul III Comarnic- Sinaia- Busteni –Azuga, prin dispeceratul situat in Sinaia

dn1__01_.jpg

Dispeceratul situat in incinta Academiei de Politie

Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare: Bucuresti Baneasa Bucuresti INMH Bucuresti Academia de Politie LUKOIL Otopeni (fost Podul Otopeni) AGIP Otopeni Balotesti Tancabesti Ciolpani

dn1__02_.jpg

Dispeceratul situat la Barcanesti

Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Potigrafu Puchenii Mari Barcanesti Postul de Politie Barcanesti Centura Ploiesti Vest – intersectia DN1 cu DN1A Ploiesti – Metro

dn1__03_.jpg

Dispeceratul situat in Sinaia

Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Comarnic Sinaia Intersectia DN1 cu DN71 Sinaia Intersectia DN1 cu Bd. Ferdinand Busteni Azuga

dn1__06_.jpg

Sistemul comunica informatii de la/catre punctele de monitorizare a traficului spre dispecerate, prin fibra optica.Lucreaza automat, conform programarii prestabilite, generand alarme corespunzatoare fiecarei functiuni, operatorul uman intervenind numai in validarea solutiilor viciate Functioneaza permanent, atat ziua cat si noaptea, oferind date si informatii in timp real despre desfasurarea circulatiei pe tronsonul supravegheatDispune de o arhiva de imagini si date valida pe o perioada de 30 de zile, prin intermediul careia pot fi reconstruite si analizate diverse evenimente (accidente de circulatie, alte infractiuni), putand constitui material probatoriu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ma miram!

Exact cu aceeasi vrajeala au venit si cind au dat drumul la camerele de pe DN, acum nu stiu citi ani!

Stai linistit, ca nu exista niciun soft care sa "vada" sub noroi.. :rolleyes:

Radeau cunostintele mele de la circulatie cind i-am intrebat.."ma, tu esti om serios?, m-au intrebat :grinbandit: , pui botu' la toate vrajelile destinate OTV?

Alea sunt camere simple de supraveghere..iar radarele au ramas aceleasi care erau+faptul ca unele nici nu functioneaza, desi faptic exista(ex.Pucheni)..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ce am primit prin mail :

Pe scurt:
1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cate sunt …
2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti intr-unul in altul); uitati de detectoarele de radar
!

3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale)

4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150)
Proiectul este cistigat/implementat de Alcatel. Inca este in probe metrologice. Atasat o poza cum sper sa nu primiti acasa. Densitatea de camere este de 1 camera/5 km… intre Bucuresti si...Azuga !!!

Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asha ca nu prea merge sa dea gres!!! In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii... (ex: depasiri pe linia continua).

Camere de supraveghere la final

 

Se pare ca este stirea acestei zile:
Sistemul de supraveghere video a traficului rutier si constatare a incalcarii normelor legale pe DN1, sectorul Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Azuga
a fost dat in folosinta. Ce se poate spune pana acum: 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cite sunt
:)
) 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti dintr-unul in altul); so, uitati de detectoarele de radar. 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul, realizat in colaborare cu
PHARE
, a avut contractor Alcatel ROMANIA SA, si beneficiari
MAE
,
IGPR
si
DPR
. Este format din trei tronsoane:
  • Tronsonul I Bucuresti –Ciolpani, prin dispeceratul Bucuresti-Baneasa, situat in incinta Academiei de Politie
  • Tronsonul II Potigrafu-Centura Ploiesti Vest- Intersectie Metro Ploiesti, prin dispeceratul situat in Barcanesti
  • Tronsonul III Comarnic- Sinaia- Busteni –Azuga, prin dispeceratul situat in Sinaia

dn1__01_.jpg

Dispeceratul situat in incinta Academiei de Politie

Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare: Bucuresti Baneasa Bucuresti INMH Bucuresti Academia de Politie LUKOIL Otopeni (fost Podul Otopeni) AGIP Otopeni Balotesti Tancabesti Ciolpani

dn1__02_.jpg

Dispeceratul situat la Barcanesti

Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Potigrafu Puchenii Mari Barcanesti Postul de Politie Barcanesti Centura Ploiesti Vest – intersectia DN1 cu DN1A Ploiesti – Metro

dn1__03_.jpg

Dispeceratul situat in Sinaia

Functii implementate:Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelorPuncte de monitorizare:Comarnic Sinaia Intersectia DN1 cu DN71 Sinaia Intersectia DN1 cu Bd. Ferdinand Busteni Azuga

dn1__06_.jpg

Sistemul comunica informatii de la/catre punctele de monitorizare a traficului spre dispecerate, prin fibra optica.Lucreaza automat, conform programarii prestabilite, generand alarme corespunzatoare fiecarei functiuni, operatorul uman intervenind numai in validarea solutiilor viciate Functioneaza permanent, atat ziua cat si noaptea, oferind date si informatii in timp real despre desfasurarea circulatiei pe tronsonul supravegheatDispune de o arhiva de imagini si date valida pe o perioada de 30 de zile, prin intermediul careia pot fi reconstruite si analizate diverse evenimente (accidente de circulatie, alte infractiuni), putand constitui material probatoriu.

E clar, inseamna ca Valeni Cheia Sinaia va fi DN1 ptr mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...