Sari la conținut

Accident Ploiesti


Jorge Lorenzo
 Share

Postări Recomandate

In aceasta seara cam pe la ora 18, a avut loc un accident la iesirea din Ploiesti spre Brasov, KM 5. Nu am vazut eu accidentul, ci tatal meu. Accidentul s-a petrecut cam asa: tata era pe banda 1 si voia sa treaca pe banda 2 sa depaseasca... din spate, pe banda 2 venea ceva mai repede un motociclist. Dupa ce l-a depasit pe tatal meu, motociclistul a intrat in plin intr-o masina aflata in fata sa. Nu stiu daca masina aia era deja pe banda 2 si a franat iar motociclistul n-a fost atent, sau daca nu cumva acea masina a intrat de pe banda 1 pe 2 fara sa acorde prioritate motociclistului, cert este ca baiatul cu motorul l-a lovit in spate pe cel cu masina. Motorul s-a facut zob, plastice imprastiate pe jos, ulei, etc. iar motociclistul s-a dus taras pe asfalt si s-a oprit pe contrasens. Am inteles ca avea echipament de protectie, dar casca i-a sarit din cap cand se rostogolea pe asfalt. Baiatul s-a ridicat de jos, dar il durea soldul/piciorul si s-a dus pe margine unde s-a asezat.

Partea interesanta e ca soferul masinii in loc sa opreasca imediat, si-a continuat mersul cateva sute de metri, dupa care a intors si s-a dus la locul accidentului.

 

Din pacate stiu doar ca motocicleta era una Sport, insa nu stiu nici macar modelul sau culoarea. O sa il mai intreb pe tata cand vine de la servici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-mi vine cateodata s-arunc,

Cu grijile, problemele, cu castile

Sus in aer!

 

Asta de bucurie ca nu s-a lasat cu RIP. In zona aia stiu ca se da gaz calumea, imi imaginez ca accidentul s-a intamplat la o viteza destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-mi vine cateodata s-arunc,

Cu grijile, problemele, cu castile

Sus in aer!

 

Asta de bucurie ca nu s-a lasat cu RIP. In zona aia stiu ca se da gaz calumea, imi imaginez ca accidentul s-a intamplat la o viteza destul de mare.

 

UP in aer :)). acum astept cu nerabdare acele contre, ador asta ..topic fresh, apar imediat rechinii :))

 

up!

 

up!

 

up!

 

sanatate bikerului !!!

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a lovit in spate masina,politia va declara clar vinovat pe motociclist,oricare ar fi fost situatia "nu a pastrat distanta regulamentara fata de autovehicolul din fata,etc,etc".

Se prea poate si sa fi iesit masina de pe banda 1,cine stie...

Vad 2 situatii : ori a intrat in masina care merea pe banda lui cu viteza mai mica,dar mi se pare ciudat,chiar si la viteza mare tre sa fii prost rau sa nu vezi masina care e direct pe banda ta,ori masina nu s-a asigurat sau s-a asigurat gen taximetrist cu un ochi si nu si-a dat seama ca baiatul vine tare si a intrat si asta n-a mai avut timp sa franeze.Masina a avut timp sa intre de tot pe banda lui,dar el nu a mai avut timp sa franeze si de aia a lovit-o direct in fiund.A doua posibilitate mi se pare mai viabila mai ales daca baiatul ii dadea putin pe costum,dar nici nu mai conteaza decat ca fapt divers.Vina legala va fi a lui,pot sa pariez,bine ca scapat mai ales ca a fost aruncat pe contrasens.A iesit destul de ieftin din treaba asta,mai ales daca i-a sarit si casca.Sus in aer :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta era una sport de culoare neagra, si a ramas acolo la locul accidentului (era scoasa pe margine cam la vreo ora dupa aceea). Tata zicea ca si masina implicata in accident, a trecut pe langa el inaintea celui cu motorul, deci e cam greu de crezut ca a trecut pe banda 1 ca mai apoi sa revina pe 2 in fata motociclistului. Mai e posibil ca soferul masinii sa fi vrut sa vireze la stanga (peste linia dubla continua) punand frana si astfel luandu-l prin surprindere pe motociclist.

 

Ce sa zic, bine ca n-a fost mai grav de atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or folosi ei double D dar fraierii nostri ori le iau prea mari, ori nu le leaga strins, ori aleg cu inima, dupa design. Greu de spus de ce i-a sarit casca, probabil era vreo ieftinitura , si fara double D. O casca, ca sa nu sara, trebuie sa fie fixa pe cap, sa intre greu, cele noi dupa 20minn i-ti dau senzatia de durere la timple, urechi. Am trecut si eu prin asta, i-mi luam numai XL in loc de L.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dabal di-ul ala deobicei e pe marci/modele de casti din care cele mai ieftine sunt mai scumpe decat motoretele unora - asta-i tristetea. Problemele cu castile care ies de pe cap sunt in general una dintre urmatoarele: Unii nu si le leaga (in general scuteristii), altii isi lasa foarte slabe/largi curelulesele SAU chiar si cand sunt stranse, daca te straduiesti un pic mai tare iti poti trece peste barbie cureaua INCA legata - si avand in vedere ca la un accident e vorba de niste forte mult peste de cele de care e capabil un om, uite ce misto iese casca pe cap cu jumatate din (pielea de pe) barbie - nu ca ar mai conta prea tare, in general accidentele in care zboara castile au urmari mult mai grave. Si vorbesc de casti de 4-5-8 sute sau mai multi Ron (care cica respecta niste standarde de siguranta si normative ale mU iE nu de chinezarii "safebafet" sau "Mu-Chin-Ceai" luate din targ.

 

Scuzati offtopicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar multi nu le leaga, sau le lasa largi dar si multe casti sunt mai scumpe decat motorul altora(dar sigure) unele casti chiar cu duble D strans, pot iesi foarte usor. eu am 2 Arai, casca e foarte fixa si fara curea RX7(dar o leg, binenteles)

Am pus pe cap anu trecut un AGV K4, parca aveam o sapca, la cum statea pe cap, fapt ce ma ingrijorat oarecum pt ca era o casca favorita pt mine ce ma tenta(pana la arai)

 

CAT DE ACCIDENT. Miercuri seara avea sa ma lipesc si eu de unu fix din aceiasi problema. eu veneam din spate, si el depaseste cand veneam sa il depasesc de dupa o duba.

 

sanatate la gagiu si bine ca nu e cu RIP desi a fost o vreme buna pt motor si multi is insetati, iar soferii ne familiarizati cu noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a lovit in spate masina,politia va declara clar vinovat pe motociclist,oricare ar fi fost situatia "nu a pastrat distanta regulamentara fata de autovehicolul din fata,etc,etc".

 

Pai si nu ti se pare normal ? Motociclistul e vinovat ... daca conserva a apucat sa se bage in fata lui, pa ! Sa beleasca ochii alta data si sa-i dea blana atunci cand e sigur 100% ca se poate. Cat despre casca zburatoare ... no comment.

 

hai, hai, sus pe bar

hai, hai, ca totul e legal..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,castile sar in general din cap din cauza ca multi dintre noi le cumparam sa ne stea mai degraba mai comode decat mai stranse si la un impact serios intervine problema,nu sistemul de legare e baiul.

Am vazut o gramada de motociclisti cu casti imprumutate de pe la prieteni,cunostinte,etc,care numai masura lor nu erau.Cunosc motociclisti care au dat 13000E pe motor si "nu au bani" de o casca buna.In sfarsit,fiecare dupa cum il duce capul,aparat sau nu de cascheta respectiva.

 

@ danny120669 :

Daca situatia s-a petrecut cum am descris-o eu,parerea mea e ca dpdv legal vina ar trebui impartita.Adica unu s-a bagat fara sa se asigure cum trebuie (dupa cum am mai spus,foarte multi soferi fac asigurarea "de taximetrist",o ocheada si gata,dar nu iti dai seama dintr-o ocheada de viteza celui care vine),iar celalalt nu a circulat cu viteza legala,cel de pe masina neasteptandu-se ca motorul sa se miste asa repede si crezand ca are loc berechet sa se bage.

Asta dpdv legal,din punctul de vedere al unui "utilizator" de motocicleta (observi ca am incercat sa evit cuvantul si notiunea de motociclist),daca situatia s-a intamplat cum am descris-o aici,mi se pare ca cel cu motocicleta a fost de vina.Pt ca cei care merg pe moto ar trebui sa fie mai atenti decat cei din masini,ca altfel,vorba unui prieten de-al meu "mori cu dreptatea in mana".

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e viteza legala pe un drum national/express ? Nu e ca pe autobahn in Germania, unde pot veni rachete cu 300 km/h pe banda 4. Daca soferul conservei a apucat sa se incadreze corect, e numai vina motociclistului, atat legala cat si morala. Nu e vina soferului ca ala venea cu cu cateva zeci de km/h mai repede si n-a mai apucat sa franeze... asta in cazul in care nu era oprit pentru a vira la stanga pe linie dubla, cum zicea careva mai sus.

Editat de SubInfluentza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi e posibil ca prinderea castii sa fi fost defecta, eu am inteles totusi ca uneori boltul de fixare a curelusei este in mod voluntar construit sa cedeze la o anumita forta. Am vazut chiar si in GP cazuri in care pilotii angrenati in accidente mai serioase si'au pierdut castile... si nu cred ca a fost vorba de defecte de productie sau design. Veriga slaba in toata povestea asta a echipamentelor de protectie pentru motociclisti este ... gatul si probabil tocmai din acest motiv sistemele de prindere nu sunt "perfecte". Daca gresesc as fi bucuros sa ma corecteze cineva...

 

In ceea ce priveste accidentul, din punctul meu de vedere lucrurile sunt clare. Indiferent de aspectul legal, motociclistul a comis grava "eroare" sa presupuna ca are aceleasi drepturi ca restul participantilor la trafic... Restul sunt comentarii si speculatii inutile.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nenea cu conserva nu s-a asigurat temeinic si a intrat brusc pe a doua banda, chiar daca motociclistul ar fi pastrat mama distantei tot l-ar fi pocnit in spate. Asta presupunand ca motociclistul ar fi avut o viteza rezonabila, ceea ce e mai degraba greu de crezut pe acel tronson, unde tendinta e de dat gaz.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ... daca pastra mama distantei tot il lovea ... tu ai habar ce zici ? Nu cumva motociclistul era furat de peisaj, nu stia sa franeze sau statea prost cu anticipare deci lipsa skills ? Bai nene, in momentul cand botul unei conserve nu e la locul lui pe banda eu intru in alerta ... nu stau sa ma gandesc ca ala nu are voie sa faca manevra sau ca e dobitoc, pur si simplu nu e timp de intrebari. Asta evident, daca mergea cu viteza legala. Ca daca era prea mare, toti timpii de reactie se anuleaza ducand spre inevitabil. Cat din scurt si cu ce viteza poate conservarul ala sa vireze ca sa intre cu TOATA conserva in fata ta ? Legea e facuta cu curu' intr'adevar dar la faza cu lovitul in spate e gandita bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e viteza legala pe un drum national/express ? Nu e ca pe autobahn in Germania, unde pot veni rachete cu 300 km/h pe banda 4. Daca soferul conservei a apucat sa se incadreze corect, e numai vina motociclistului, atat legala cat si morala. Nu e vina soferului ca ala venea cu cu cateva zeci de km/h mai repede si n-a mai apucat sa franeze... asta in cazul in care nu era oprit pentru a vira la stanga pe linie dubla, cum zicea careva mai sus.

 

Am recitit primul meu post, si am observat o mica greseala, care a indus lumea in eroare. Locul accidentului nu a fost in afara orasului Ploiesti. Poate pe voi v-am dus cu gandul la portiunea aia de dupa Metro spre Campina, unde intr-adevar se alearga. Ei bine accidentul a fost IN LOCALITATE... in Ploiesti, dar SPRE iesire (stiu, am gresit spunand la iesire). Am scris acolo, KM 5, asta vine undeva in Cartierul Albert. Ca sa va faceti o idee, Metro Ploiesti e pe la KM 6. Deci nu a fost vorba de viteza de 150+. Motociclistul, dupa estimarea tatalui meu, a avut undeva peste 70 km/h.

 

Iarasi, dupa cum am mai spus, s-ar putea sa pice faza cu trecutul de pe banda 1 pe 2 in fata motociclistului. Mai plauzibil e ca soferul masinii a franat destul de tare (el stie motivul, probabil pt a vira la stanga sau a intoarce peste linia continua, altfel nu imi explic, fiindca nu avea obstacol in fata) si astfel motociclistul n-a putut opri la timp.

 

Nici tata n-a vazut exact faza... a fost o fractiune de secunda. Se uita in oglinda fiindca voia sa treaca pe banda 2, a asteptat sa treaca motociclistul pt a se baga in spatele lui. Cand deja a intrat jumate pe banda 2 si si-a aruncat ochii inainte, a vazut cum motociclistul intra in cel cu masina, dar nu a vazut cum s-a ajuns la situatia asta (daca masina a franat sau a schimbat banda).

 

Bine este macar ca baiatul s-a ridicat pe picioarele lui si s-a dus pe margine (acuzand dureri la sold/picior). Nu cred ca a scapat doar cu niste vanatai, dar cel putin s-a ridicat. Putea sa ramana infipt in ala cu masina, sau sa il loveasca cei de pe contrasens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate intra usor in cel din fata daca nu esti atent la trafic.

Are si Lada asta niste lumini de frana.. Parca sunt 'tunate' cu vopsea neagra, cum mai vezi si aici prin trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Se poate intra usor in cel din fata daca nu esti atent la trafic.

 

Da si cand nu exista conduita preventiva in trafic...cand sunt 2 benzi pe sens,iar una e temporar blocata e logic ca cei de pe banda respectiva se vor incadra/ arunca pe banda ta, tre sa te astepti ca vei frana, valabil si pentru ladita si ptr moto.

 

anyway ce repede si-a gasit maxitaxi-ul un loc mai bun de parcare :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...