Jorge Lorenzo Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 In aceasta seara cam pe la ora 18, a avut loc un accident la iesirea din Ploiesti spre Brasov, KM 5. Nu am vazut eu accidentul, ci tatal meu. Accidentul s-a petrecut cam asa: tata era pe banda 1 si voia sa treaca pe banda 2 sa depaseasca... din spate, pe banda 2 venea ceva mai repede un motociclist. Dupa ce l-a depasit pe tatal meu, motociclistul a intrat in plin intr-o masina aflata in fata sa. Nu stiu daca masina aia era deja pe banda 2 si a franat iar motociclistul n-a fost atent, sau daca nu cumva acea masina a intrat de pe banda 1 pe 2 fara sa acorde prioritate motociclistului, cert este ca baiatul cu motorul l-a lovit in spate pe cel cu masina. Motorul s-a facut zob, plastice imprastiate pe jos, ulei, etc. iar motociclistul s-a dus taras pe asfalt si s-a oprit pe contrasens. Am inteles ca avea echipament de protectie, dar casca i-a sarit din cap cand se rostogolea pe asfalt. Baiatul s-a ridicat de jos, dar il durea soldul/piciorul si s-a dus pe margine unde s-a asezat. Partea interesanta e ca soferul masinii in loc sa opreasca imediat, si-a continuat mersul cateva sute de metri, dupa care a intors si s-a dus la locul accidentului. Din pacate stiu doar ca motocicleta era una Sport, insa nu stiu nici macar modelul sau culoarea. O sa il mai intreb pe tata cand vine de la servici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Si-mi vine cateodata s-arunc, Cu grijile, problemele, cu castile Sus in aer! Asta de bucurie ca nu s-a lasat cu RIP. In zona aia stiu ca se da gaz calumea, imi imaginez ca accidentul s-a intamplat la o viteza destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) Si-mi vine cateodata s-arunc, Cu grijile, problemele, cu castile Sus in aer! Asta de bucurie ca nu s-a lasat cu RIP. In zona aia stiu ca se da gaz calumea, imi imaginez ca accidentul s-a intamplat la o viteza destul de mare. UP in aer ). acum astept cu nerabdare acele contre, ador asta ..topic fresh, apar imediat rechinii ) up! up! up! sanatate bikerului !!! Editat Aprilie 13, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Doamne fereste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Daca a lovit in spate masina,politia va declara clar vinovat pe motociclist,oricare ar fi fost situatia "nu a pastrat distanta regulamentara fata de autovehicolul din fata,etc,etc". Se prea poate si sa fi iesit masina de pe banda 1,cine stie... Vad 2 situatii : ori a intrat in masina care merea pe banda lui cu viteza mai mica,dar mi se pare ciudat,chiar si la viteza mare tre sa fii prost rau sa nu vezi masina care e direct pe banda ta,ori masina nu s-a asigurat sau s-a asigurat gen taximetrist cu un ochi si nu si-a dat seama ca baiatul vine tare si a intrat si asta n-a mai avut timp sa franeze.Masina a avut timp sa intre de tot pe banda lui,dar el nu a mai avut timp sa franeze si de aia a lovit-o direct in fiund.A doua posibilitate mi se pare mai viabila mai ales daca baiatul ii dadea putin pe costum,dar nici nu mai conteaza decat ca fapt divers.Vina legala va fi a lui,pot sa pariez,bine ca scapat mai ales ca a fost aruncat pe contrasens.A iesit destul de ieftin din treaba asta,mai ales daca i-a sarit si casca.Sus in aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Inca un meteorit a lovit Pamantul. Norocul conservarului ca era deja incadrat pe banda, indiferent din ce galaxie venea. Sus in aer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Motocicleta era una sport de culoare neagra, si a ramas acolo la locul accidentului (era scoasa pe margine cam la vreo ora dupa aceea). Tata zicea ca si masina implicata in accident, a trecut pe langa el inaintea celui cu motorul, deci e cam greu de crezut ca a trecut pe banda 1 ca mai apoi sa revina pe 2 in fata motociclistului. Mai e posibil ca soferul masinii sa fi vrut sa vireze la stanga (peste linia dubla continua) punand frana si astfel luandu-l prin surprindere pe motociclist. Ce sa zic, bine ca n-a fost mai grav de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Insanatosire grabnica, fierul se repara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 oricum prinderea aia supra numita double D e pentru fraieri. sanatate si succesuri raiderului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Double D -ul il folosesc si fraierii de la MotoGp si fraierii din Formula 1... Editat Aprilie 14, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Or folosi ei double D dar fraierii nostri ori le iau prea mari, ori nu le leaga strins, ori aleg cu inima, dupa design. Greu de spus de ce i-a sarit casca, probabil era vreo ieftinitura , si fara double D. O casca, ca sa nu sara, trebuie sa fie fixa pe cap, sa intre greu, cele noi dupa 20minn i-ti dau senzatia de durere la timple, urechi. Am trecut si eu prin asta, i-mi luam numai XL in loc de L. Editat Aprilie 14, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lydieekoto Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Lasand la o parte criticile si mistourile ,stie cineva cine e motociclistul?Starea de sanatate????Am un prieten din Ploiesti cu sportiva...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Dabal di-ul ala deobicei e pe marci/modele de casti din care cele mai ieftine sunt mai scumpe decat motoretele unora - asta-i tristetea. Problemele cu castile care ies de pe cap sunt in general una dintre urmatoarele: Unii nu si le leaga (in general scuteristii), altii isi lasa foarte slabe/largi curelulesele SAU chiar si cand sunt stranse, daca te straduiesti un pic mai tare iti poti trece peste barbie cureaua INCA legata - si avand in vedere ca la un accident e vorba de niste forte mult peste de cele de care e capabil un om, uite ce misto iese casca pe cap cu jumatate din (pielea de pe) barbie - nu ca ar mai conta prea tare, in general accidentele in care zboara castile au urmari mult mai grave. Si vorbesc de casti de 4-5-8 sute sau mai multi Ron (care cica respecta niste standarde de siguranta si normative ale mU iE nu de chinezarii "safebafet" sau "Mu-Chin-Ceai" luate din targ. Scuzati offtopicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 intradevar multi nu le leaga, sau le lasa largi dar si multe casti sunt mai scumpe decat motorul altora(dar sigure) unele casti chiar cu duble D strans, pot iesi foarte usor. eu am 2 Arai, casca e foarte fixa si fara curea RX7(dar o leg, binenteles) Am pus pe cap anu trecut un AGV K4, parca aveam o sapca, la cum statea pe cap, fapt ce ma ingrijorat oarecum pt ca era o casca favorita pt mine ce ma tenta(pana la arai) CAT DE ACCIDENT. Miercuri seara avea sa ma lipesc si eu de unu fix din aceiasi problema. eu veneam din spate, si el depaseste cand veneam sa il depasesc de dupa o duba. sanatate la gagiu si bine ca nu e cu RIP desi a fost o vreme buna pt motor si multi is insetati, iar soferii ne familiarizati cu noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Daca a lovit in spate masina,politia va declara clar vinovat pe motociclist,oricare ar fi fost situatia "nu a pastrat distanta regulamentara fata de autovehicolul din fata,etc,etc". Pai si nu ti se pare normal ? Motociclistul e vinovat ... daca conserva a apucat sa se bage in fata lui, pa ! Sa beleasca ochii alta data si sa-i dea blana atunci cand e sigur 100% ca se poate. Cat despre casca zburatoare ... no comment. hai, hai, sus pe bar hai, hai, ca totul e legal.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Da,castile sar in general din cap din cauza ca multi dintre noi le cumparam sa ne stea mai degraba mai comode decat mai stranse si la un impact serios intervine problema,nu sistemul de legare e baiul. Am vazut o gramada de motociclisti cu casti imprumutate de pe la prieteni,cunostinte,etc,care numai masura lor nu erau.Cunosc motociclisti care au dat 13000E pe motor si "nu au bani" de o casca buna.In sfarsit,fiecare dupa cum il duce capul,aparat sau nu de cascheta respectiva. @ danny120669 : Daca situatia s-a petrecut cum am descris-o eu,parerea mea e ca dpdv legal vina ar trebui impartita.Adica unu s-a bagat fara sa se asigure cum trebuie (dupa cum am mai spus,foarte multi soferi fac asigurarea "de taximetrist",o ocheada si gata,dar nu iti dai seama dintr-o ocheada de viteza celui care vine),iar celalalt nu a circulat cu viteza legala,cel de pe masina neasteptandu-se ca motorul sa se miste asa repede si crezand ca are loc berechet sa se bage. Asta dpdv legal,din punctul de vedere al unui "utilizator" de motocicleta (observi ca am incercat sa evit cuvantul si notiunea de motociclist),daca situatia s-a intamplat cum am descris-o aici,mi se pare ca cel cu motocicleta a fost de vina.Pt ca cei care merg pe moto ar trebui sa fie mai atenti decat cei din masini,ca altfel,vorba unui prieten de-al meu "mori cu dreptatea in mana". Editat Aprilie 15, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Care e viteza legala pe un drum national/express ? Nu e ca pe autobahn in Germania, unde pot veni rachete cu 300 km/h pe banda 4. Daca soferul conservei a apucat sa se incadreze corect, e numai vina motociclistului, atat legala cat si morala. Nu e vina soferului ca ala venea cu cu cateva zeci de km/h mai repede si n-a mai apucat sa franeze... asta in cazul in care nu era oprit pentru a vira la stanga pe linie dubla, cum zicea careva mai sus. Editat Aprilie 15, 2012 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Desi e posibil ca prinderea castii sa fi fost defecta, eu am inteles totusi ca uneori boltul de fixare a curelusei este in mod voluntar construit sa cedeze la o anumita forta. Am vazut chiar si in GP cazuri in care pilotii angrenati in accidente mai serioase si'au pierdut castile... si nu cred ca a fost vorba de defecte de productie sau design. Veriga slaba in toata povestea asta a echipamentelor de protectie pentru motociclisti este ... gatul si probabil tocmai din acest motiv sistemele de prindere nu sunt "perfecte". Daca gresesc as fi bucuros sa ma corecteze cineva... In ceea ce priveste accidentul, din punctul meu de vedere lucrurile sunt clare. Indiferent de aspectul legal, motociclistul a comis grava "eroare" sa presupuna ca are aceleasi drepturi ca restul participantilor la trafic... Restul sunt comentarii si speculatii inutile. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Daca nenea cu conserva nu s-a asigurat temeinic si a intrat brusc pe a doua banda, chiar daca motociclistul ar fi pastrat mama distantei tot l-ar fi pocnit in spate. Asta presupunand ca motociclistul ar fi avut o viteza rezonabila, ceea ce e mai degraba greu de crezut pe acel tronson, unde tendinta e de dat gaz. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Sigur ... daca pastra mama distantei tot il lovea ... tu ai habar ce zici ? Nu cumva motociclistul era furat de peisaj, nu stia sa franeze sau statea prost cu anticipare deci lipsa skills ? Bai nene, in momentul cand botul unei conserve nu e la locul lui pe banda eu intru in alerta ... nu stau sa ma gandesc ca ala nu are voie sa faca manevra sau ca e dobitoc, pur si simplu nu e timp de intrebari. Asta evident, daca mergea cu viteza legala. Ca daca era prea mare, toti timpii de reactie se anuleaza ducand spre inevitabil. Cat din scurt si cu ce viteza poate conservarul ala sa vireze ca sa intre cu TOATA conserva in fata ta ? Legea e facuta cu curu' intr'adevar dar la faza cu lovitul in spate e gandita bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Mai citeste o data ce-ai scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 N-am chef ... e Pastele si am baut 1 sticla de vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 15, 2012 Autor Share Postat Aprilie 15, 2012 Care e viteza legala pe un drum national/express ? Nu e ca pe autobahn in Germania, unde pot veni rachete cu 300 km/h pe banda 4. Daca soferul conservei a apucat sa se incadreze corect, e numai vina motociclistului, atat legala cat si morala. Nu e vina soferului ca ala venea cu cu cateva zeci de km/h mai repede si n-a mai apucat sa franeze... asta in cazul in care nu era oprit pentru a vira la stanga pe linie dubla, cum zicea careva mai sus. Am recitit primul meu post, si am observat o mica greseala, care a indus lumea in eroare. Locul accidentului nu a fost in afara orasului Ploiesti. Poate pe voi v-am dus cu gandul la portiunea aia de dupa Metro spre Campina, unde intr-adevar se alearga. Ei bine accidentul a fost IN LOCALITATE... in Ploiesti, dar SPRE iesire (stiu, am gresit spunand la iesire). Am scris acolo, KM 5, asta vine undeva in Cartierul Albert. Ca sa va faceti o idee, Metro Ploiesti e pe la KM 6. Deci nu a fost vorba de viteza de 150+. Motociclistul, dupa estimarea tatalui meu, a avut undeva peste 70 km/h. Iarasi, dupa cum am mai spus, s-ar putea sa pice faza cu trecutul de pe banda 1 pe 2 in fata motociclistului. Mai plauzibil e ca soferul masinii a franat destul de tare (el stie motivul, probabil pt a vira la stanga sau a intoarce peste linia continua, altfel nu imi explic, fiindca nu avea obstacol in fata) si astfel motociclistul n-a putut opri la timp. Nici tata n-a vazut exact faza... a fost o fractiune de secunda. Se uita in oglinda fiindca voia sa treaca pe banda 2, a asteptat sa treaca motociclistul pt a se baga in spatele lui. Cand deja a intrat jumate pe banda 2 si si-a aruncat ochii inainte, a vazut cum motociclistul intra in cel cu masina, dar nu a vazut cum s-a ajuns la situatia asta (daca masina a franat sau a schimbat banda). Bine este macar ca baiatul s-a ridicat pe picioarele lui si s-a dus pe margine (acuzand dureri la sold/picior). Nu cred ca a scapat doar cu niste vanatai, dar cel putin s-a ridicat. Putea sa ramana infipt in ala cu masina, sau sa il loveasca cei de pe contrasens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Se poate intra usor in cel din fata daca nu esti atent la trafic. Are si Lada asta niste lumini de frana.. Parca sunt 'tunate' cu vopsea neagra, cum mai vezi si aici prin trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grattiela Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Se poate intra usor in cel din fata daca nu esti atent la trafic. Da si cand nu exista conduita preventiva in trafic...cand sunt 2 benzi pe sens,iar una e temporar blocata e logic ca cei de pe banda respectiva se vor incadra/ arunca pe banda ta, tre sa te astepti ca vei frana, valabil si pentru ladita si ptr moto. anyway ce repede si-a gasit maxitaxi-ul un loc mai bun de parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.