raz380 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Buna, as vrea sami achizitionez un neked si inca sunt indecis intre ducati monster 750 si honda hornet 600 (an 2000-2001). As vrea sa stiu fiabilitat , puncte slabe , consum si cat ajunge de inscris (taxa prima inmatric, autentificare) . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Prima înmatriculare în țară m-a costat 200euro la toate motoarele pe care le-am înmatriculat până acum. Dacă a mai fost înmatriculat în țară cred că vreo 100euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Iti propun sa nu te bagi la monsterul de 750 pentru ca functioneaza pe principiul carburatoareleor (asta daca nu e modificat). Cel mai bine ar fi sa cauti modelul 620 i.e / 800 i.e. Este un user caruia ii cunosc mobra si pe care dorea s-o vanda, anul trecut utilajul era in parametrii foarte ok. Verifica acest anunt. Editat Aprilie 14, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Buna, as vrea sami achizitionez un neked si inca sunt indecis intre ducati monster 750 si honda hornet 600 (an 2000-2001). As vrea sa stiu fiabilitat , puncte slabe , consum si cat ajunge de inscris (taxa prima inmatric, autentificare) . Multumesc Eu am Ducati 750 ss din 2001 , acelasi motor ca al monsterului 750. E adevarat distributia e pe curele si trebuie schimbate , curele ce te duc pe undeva pe la 80E ambele bucati originale Ducati + manopera . Acuma depinde , si cum este intinzatorul, sunt modele la care trebuie cheie speciala , si doar cei de la service la Ducati le fac sau sunt cu intizator normal si se pot schimba la orice service moto . Singura problema care o mai au unele modele este la pompa de ambreiaj , este un o-ring acolo si se mai duce asa o data'n paste , si ar mai fi senzorul de low fuel care si el este cunoscut ca mai pica , in rest motorul este foarte bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 750SS a fost prima mea motocicleta achizitionata iar modelul 900SS l-am achizitionat pentru faptul ca are ambreaiaj uscat si a6a treapta de viteze. Monsterul este cea mai placuta motocicleta la drum, iertatoare, consuma putin iar daca a fost intretinuta nu ai motive pentru care sa-ti faci griji cu fiabilitatea Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raz380 Postat Aprilie 14, 2012 Autor Share Postat Aprilie 14, 2012 faza e ca eu dispun doar de 1500-1600 euro si monster 620 i.e./800 i.e. sare la pret ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Am mers pe un Monster de 620 si pe un Hornet de 600. ..........Nu se compara. Clar Ducati. Trage mult mai hotarat, are cuplu de jos DESTUL si cel de 620cmc, fata de Hornet care are doar PUTERE nu si cuplu, dar pana ajungi la puterea aia mai mananci o paine. Chestie de gusturi aici. Monsterul INGHEATA pe frane. Pe viraje personal prefer monsterul, e mai intuitiv. Ultimul argument in favoarea Monsterului, se aude superb acel motor, cu orice fel de toba normala sau sport. Acum fiabilitatea in opinia mea e o chestie "la misto" daca vorbim de motociclete SH. Nu sti ce a facut ala din inaintea ta cu motocicleta, cat de tare a cazut cu ea, cum a intretinut-o, daca a respectat intervalele de service etc. Cred ca fiabiliatea ar trebui sa fie luata in considerare numai atunci cand discutam de o motocicleta noua si atat. Hornetul da e fiabil teoretic ca HONDA, dar prea putin conteaza asta la un SH. Hornetul e o motocicleta care NU comunica cu tine , e prea sedata, prea la locul ei. Pe Monster apare placerea pilotajului in opinia mea, motocicleta e manevrabila raspunde instant la orice comanda iar motorul trage de jos, ceea ce in viata reala conteaza. Editat Aprilie 14, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quintrixman Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 de suzuki bandit ce zici. gsf 600 sau 750 pe injectie, sau mai vechiut pe carburator. eu am unul fabricatie 1997 are intretinere minima si e suuuper fiabil motorul. trage in ture joase si e destul de manevrabil. nu am testat nici hornet nici ducati, dar daca te gandesti sa alegi intre cele doua alege hornet... nu sunt specialist, dar din tot ce stiu eu, din ce am citit si din ce am auzit...motociceltele italiene lasa de dorit acum mai e o chestie si de gust...fiecare alege ce ii place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Clar Monster ! pt ca e Ducati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 nu sunt specialist, dar din tot ce stiu eu, din ce am citit si din ce am auzit...motociceltele italiene lasa de dorit acum mai e o chestie si de gust Asta e un mit intalnit doar in Romania, unde omul e obisnuit sa nu-si intretina bunul detinut. Statele europene si SUA nu sunt de aceiasi parere. Bafta la achizitia mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Hornetul e mai fiabil, dezvolta 98 de cai, si suna ca o motocicleta de curse cu motorul 4L. Monsterul de 750 o sa stea mai mult in service decat pe strada, are 62 de cai, si suna oribil (daca nu esti pasionat de V2). Monsterul are cuplu mai mare la turatii joase, dar asta nu inseamna ca Hornetul la turatii joase nu trage mai bine decat orice masina sub 30.000 de euro. Si desigur nimic nu te opreste sa te plimbi prin oras cu 8-10.000rpm, dar trebuie sa te tii bine de ghidon. Si apoi ca o parere personala, Hornetul arata mai bine decat un Monster, are o atitudine mai sportiva. A, si sa nu uitam ca toata lumea o sa-ti spuna ca ti s-o desprins cateva suruburi din Monster cand o sa-i auda ambreiajul la relanti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Hornet in orice zi. Odata trecut de 7000 de ture poti sa tii pasul cu motorete capabile, Monsteras-ul oricat l-ai tura nu ai ce sa obtii. Plus ca Hornetul are si o sa pe care se poate lua un pasager/a. Singura problema e furca fata, care e foarte moale si nici solutii de intarire eficiente nu prea sunt. De fiabilitate la Hornet nu mai trebuie spus nimic pentru ca toata lumea stie ca sunt fiabile. Daca vroiai Ducati pentru filozofia marcii, pentru sunet, pentru V, pentru estetica - atunci nu ai mai fi pus intrebarea asta si ai fi luat-o direct pe aia. Dar daca stai sa le compari, atunci Hornetul e net superior. Dar asta-i doar parerea mea... Editat Aprilie 17, 2012 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Iata raspunsul meu aici : click. P.S. : Sunt cat de subiectiv cu putinta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Iata raspunsul meu aici : click. P.S. : Sunt cat de subiectiv cu putinta ! Diferenta o face doar vopseaua si felul in care a fost intretinuta, unde este personalitatea?? Avantajul hornetului : gasesti mai multe piese SH, asta daca consideri ca ar fi.. P.S : comun, banal.. plictisitor Editat Aprilie 17, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Mamă ce e p-aici... Ce tare e ăla care se bagă în vorbă și judecă, deși recunoaște că n-a mers în viața lui pe niciuna dintre mobre, și propune mai bine o motoretă ca a lui. Sau ălalalt habarnist care nici nu citește întrebarea cu care a fost deschis topicul și oferă explicații de excepție. Dar ăl' mai șmecher trebuie să fie [ce are ursu' în loc de mână] tristă ăla care aberează despre ambreiaj uscat la M750... faza e ca eu dispun doar de 1500-1600 euro si monster 620 i.e./800 i.e. sare la pret ... Dacă ăsta e bugetul tău, NU îți lua (nici un fel de) Ducati. O să te alegi cu o târâtura sinistră și făcută din bucăți. Ia-ți Honda Hornet. Subiect rezolvat, topic închis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Hornetul e cea mai buna alegere. P.S. cel care s-a gandit sa monteze curele in interiorul unui motor.. sper ca si-a schimbat jobu' . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 aÂşa, cureaua trebuie montată numa peste burta întreținută cu Âşaorma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Singura problema e furca fata, care e foarte moale Eu vad asta un avantaj. Nu le-am dat in bot niciodata. Am mers cu 165 Km/H pe un drum distrus. (oravita - moravita) Faptul ca motocicletele sunt pe carburatoare iar il vad ca pe un avantaj. Editat Aprilie 18, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 faza e ca eu dispun doar de 1500-1600 euro ... Prietene, la banii astia iti recomand sa ai in vedere ceva din anii "90, cred ca un Bandit este ce ti se potriveste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 P.S. cel care s-a gandit sa monteze curele in interiorul unui motor.. sper ca si-a schimbat jobu' . Mă, da' în tine urlă cultura, ăh? Te scremi când iese? "The first known timing belt was used in 1945. The German Glas 1004 was the first mass produced vehicle to use a timing belt in 1962. The first American vehicle to use a timing belt was the 1966 Pontiac Tempest. In 1966, OPEL started production of the Slant Four overhead cam four-cylinder design which used a timing belt, a configuration that is now used in the vast majority of cars built today." (source) Și ia zi, e buna șaorma? Sau tu ești cu ceafa de porc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Eu vad asta un avantaj. Nu le-am dat in bot niciodata. Am mers cu 165 Km/H pe un drum distrus. (oravita - moravita) Faptul ca motocicletele sunt pe carburatoare iar il vad ca pe un avantaj. Nu inteleg care e legatura intre faptul ca am zis ca are furca fata moale si mersul pe un drum cu gropi cu 165. Probabil vrei sa zici ca filtreza bine gropile, ceea ce e ok, ca doar e naked, e facuta sa mearga prin oras si nu la viteze de 250km/h. Pe mine ma deranjeaza la franare, plonjarea furcii la franare puternica este prea pronuntata. Si mie imi place cum trage carburatia, am mers cu Hornet an 2000, motorasul merge impecabil pentru un naked 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Scopul curelei de distributie e sa faca motorul mai silentios si sa reduca inertia pieselor, chestie utila in cazul motoarelor de turatie. La monster motorul nici nu se tureaza foarte tare, nici silentios nu e. In plus cureaua tine mult mai putin decat la masinile moderne, unde se schimba la 10 ani sau 150 000km. Dupa mintea mea cureua aia e un dezavantaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Scopul curelei de distributie e sa faca motorul mai silentios si sa reduca inertia pieselor, chestie utila in cazul motoarelor de turatie. La monster motorul nici nu se tureaza foarte tare, nici silentios nu e. In plus cureaua tine mult mai putin decat la masinile moderne, unde se schimba la 10 ani sau 150 000km. Dupa mintea mea cureua aia e un dezavantaj. Am zis eu că e mai bună? Ducati e un constructor mic, iar pe vremea când au introdus curelele (în 1980, pe Pantah), vindeau sub 10.000 de motorete pe an - caz în care veniturile rezultate din trecerea pe la service pentru întinderea curelelor o dată la 5.000km și schimbarea lor la 20.000km/2 ani nu erau de neglijat. Mai recent, când au început să ruleze un volum mai mare (+/- 40.000 de bucăți), iar trecerea cât mai rară pe la garaj pentru revizie a devenit un argument de vânzare, au trecut la distribuția pe lanț. Tot ce am făcut a fost să-i dau peste nas lui nea' ceafă groasă cultu' în legătură cu cine a inventat-o, cine a implementat-o și când. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 la maÂşini eu Âştiu că schimbi lanțul de distribuție la 150.000, nu cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Sunt motoare la care lantul tine cat motorul, la altele se schimba la 150-200 000km. Sunt destule motoare la care cureaua se schimba tot la 120-150 000km, de exemplu la opelurile mai noi. http://www.opel.ro/content/dam/Opel/Europe/romania/nscwebsite/ro/04_Owners/02_Manuals/00_Owners/Opel_Astra-H_2584-11_RO_model_9.0.pdf pagina 274 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.