reltih Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Inainte de va spune problema mea as vrea sa mentionez ca nu sunt Vallentin, nu am nici o legatura cu el, nici macar nu-l cunosc. Motoru este un transalp din 94, in iarna au fost schimbati segmenti, bolturi la pistoane si rectificate scaunele la supape, acum are 1027 de km de cand am pus motoru la loc. Problema am sesizat-o pe la km700 cand m-am gandit ca ar trebui sa ma dau un pic la ea sa vad si eu cum trage, de atunci au trecut 2 saptamani in care aproape zilnic, inclusiv de pasti am mesterit si am incercat sa depistez problema, motorul trage normal, nu da rateuri pe evacuare, porneste la sfert si se comporta ca un motor normal pana in momentul in care tragi de gaz foarte brusc de la 3500 - 4000 rpm in special in treptele 3-4 si foarte rar in a 5-a, practic atunci are o ezitare ca si cum nu i-ar veni suficienta benzina, senzatia este ca si cum ai ramane fara benzina si dureaza o secunda, dupa ce se balbaie si trece de acel prag de o secunda se tureaza normal si merge normal. Au fost verificate si curatate carburatoarele de 3 ori, am testat cu alte bobine de inductie, am pus filtru de hartie pt ca eu aveam k&n, am imbogatit si saracit amestecul din pilot screw de nu mai tin minte de cate ori, robinetul vacumatic a fost tunat sa mearga pe direct si nu mai am furtune de vacum si alte saracii, cam atat. la mecanic nu am fost pt. ca nu-mi permit iar toate operatiunile au fost facute de mine, voi ajunge la unu daca nu-i dau de cap si daca reusesc sa fac imprumut la banca. astept idei si propuneri Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Inainte de va spune problema mea as vrea sa mentionez ca nu sunt Vallentin, nu am nici o legatura cu el, nici macar nu-l cunosc. Motoru este un transalp din 94, in iarna au fost schimbati segmenti, bolturi la pistoane si rectificate scaunele la supape, acum are 1027 de km de cand am pus motoru la loc. Problema am sesizat-o pe la km700 cand m-am gandit ca ar trebui sa ma dau un pic la ea sa vad si eu cum trage, de atunci au trecut 2 saptamani in care aproape zilnic, inclusiv de pasti am mesterit si am incercat sa depistez problema, motorul trage normal, nu da rateuri pe evacuare, porneste la sfert si se comporta ca un motor normal pana in momentul in care tragi de gaz foarte brusc de la 3500 - 4000 rpm in special in treptele 3-4 si foarte rar in a 5-a, practic atunci are o ezitare ca si cum nu i-ar veni suficienta benzina, senzatia este ca si cum ai ramane fara benzina si dureaza o secunda, dupa ce se balbaie si trece de acel prag de o secunda se tureaza normal si merge normal. Au fost verificate si curatate carburatoarele de 3 ori, am testat cu alte bobine de inductie, am pus filtru de hartie pt ca eu aveam k&n, am imbogatit si saracit amestecul din pilot screw de nu mai tin minte de cate ori, robinetul vacumatic a fost tunat sa mearga pe direct si nu mai am furtune de vacum si alte saracii, cam atat. la mecanic nu am fost pt. ca nu-mi permit iar toate operatiunile au fost facute de mine, voi ajunge la unu daca nu-i dau de cap si daca reusesc sa fac imprumut la banca. astept idei si propuneri Multam ! io zic sa te pregatesti.. deja am auzit suierat de sabii trase din teaca... si transalp si problema similara... nu oi fi vallentin dar nu o sa-ti fie usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Aer fals prin alte parti inafara de furtunele de la vacuum, gen imbinarea dintre gaturile de cauciuc si chiuluasa ... ai schimbat o-ring-urile cand ai umblat ? Asta ar fi prima chestie care imi vine in cap. Un test de compresie de proba i-ai facut dupa ce am ansamblat motorul ?(de curiozitate intreb) Editat Aprilie 17, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Eu nu te cred ca nu esti vallentin! eu cred ca esti vreo clona si tot nu te-ai saturat de "sfaturi" On-topic:PS:eu zic sa mergi la un mecanic macar sa vada cum se comporta si sa-si dea o parere.La relanti face la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 "probleme" la pompa de spritz, nu reactioneaza cum trebuie,ai un jeg ceva pe acolo. off topic: da-i cu sifon ca i-a cazut mielu greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 o-ringuri n-am schimbat ca nu era cazul, nu trage aer fals pe nicaieri, compresie 12 pe ambii cilindri. Buey Jumba, las-o'n masa mare, unde-i frate pompa de spritz ? ca sa mor de nu o schimb si p'aia la relanti cum sa faca la fel ? poate nu inteleg exact intrebarea, face asa doar cand bagi mana violent in gaz, daca te referi pe cric, adoca fara sarcina, nu, nu face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 oricum e 99% din carburatoare ... membranele sunt ok ? o sincronizare ai facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) mie-mi suna asta a CDI defectuos... se manifesta doar cand CDI-u se incalzeste foarte tare! (cauta un CDI de schimb - de imprumut sa vezi daca si cu alt CDI face la fel) Verifica si cititorul de turatie de pe rotor! Bafta! Editat Aprilie 17, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Ai umblat cumva la nivelul din camera carburatoarelor? Eventual vezi daca aluneca usor pistonasele de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmasaiu Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Vezi pompa de benzina din rezervor nu face destula presiune ,are si un filtru in ea ori sa infundat si nu mai vine zeama destula cand tragi brusc de aceleratie ,sau alta pompa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 @Cody: membranele sunt perfecte, inclusiv cele air cut-off, carburatoarele au fost sincronizate de fiecare data cand au fost desfacute. @RedFox200 la nivel nu am umblat, el este la 7 mm cf manualului pistonasele si totul in carbelitoarele ala merg ca si unse. @cmasiu transalpul nu are pompa de benzina, sitele de care spui sunt curate, benzina e prin cadere si cade cacalau sa ma exprim asa. @cs_05_hho CDI-ul nu se incalzeste iar daca s-ar incalzi ar face asa si cand nu bag mana brusc in gaz, cdi-urile originale mi-au crapat in urma cu 2 ani, aceste cdi este de la ignitech si functioneaza ireprosabil, o sa incerc oricum cu altul din principiu, pana sa ajung la cititoare si alte chestii care implica dat jos capace la ambreiaj, volanta s.a.m.d. as vrea sa ma conving ca nu am omis nimic pe la sistemul de alimentare. si eu sunt tot de parere ca e 99% carburi si/sau benzina alimentare, insa ceva imi scapa scuzati lipsa virgulilor si cacofoniile, iar nu merge edit-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 bafta - sculele in mana... si verifica tot ce-au zis si colegii anterior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 nu dati cu pietre dar ai schimbat cumva si bujiile, te intreb ca ceva de genul asta pateam si eu la Dominator iar dupa ce am schimbat bujia a fost totul OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 nu da nimeni cu pietre, am omis sa mentionez ca are bujii noi de cateva zile si tot asa face, cele dinainte erau iridium si am zis ca or fi prea bune pt babaciune, la fel am uitat sa mentionez ca amestecul este un pic spre sarac, bujiile au o tenta albicioasa dar nu exagerat, eu le consider bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Mergand logic..... problema s-a manifestat dintr-o data sau ai schimbat ceva cat de mic? Pare intr-adevar o problema de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 mergand logic, este asa, in iarna motorul mergea ata, perfect, super, doar ca papa 1l ulei la mie, fara fum, fara batai fara nik. s-au schimbat segmenti fara honuire sau alezare, pt ca se vedeeau urmele de honuire din fabrica = cilindrii perfecti, supapele erau un pic sapate in scaune, suprafata de contact era cam de 2 mm, asadar am rectificat scaunele si supapele, lanturile de distributie sunt cam la jumatea vietii deci nici vorba sa fie de acolo, iar distributia am verificat-o de 3 ori inainte de asamblare cu manualul in fata, motorul a fost urcat pe cadru si a luat-o la a 3-a cheie, stiu motoare care doar au stat o iarna si nu pornesc asa. singura chestie care am facut-o in afara motorului a fost ca in iarna sa curat carbelitoarele superficial, asta a insemnat dat jos membrane si dat cu un spray de frane ca asta aveam la indemana, apoi inchis la loc, apoi am mers 700 de km usurel copacel ca in rodaj (la 600 am aruncat primul ulei), motoru mergea bine daca nu trageai brusc de gaz, daca ajungeai la turatia aia accelerand normal nu se intampla nimic urca in ture si mergea normal, doar cand tragi foarte rapid si mult are aceasta ezitare, trebuie sa tragi de gaz ca si cand ai vrea sa faci un wheelie, efectiv blana rapid. de atunci si pana acum am curatat carburatoarele ca la carte, cu compresor suflate, jiglere lasate la inmuiat o noapte, desfacute pana la ultimul surub si sincronizate, ce n-am verificat este jocul la supape dar ma indoiesc ca s-a putu modifica atat de rau in 700 de km mai ales ca le-am lasat mai largi o idee tocmai ca se rodeaza. Urmeaza sa fac oricum jocul pana in 1500 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) senzatia este ca si cum ai ramane fara benzina si dureaza o secunda, dupa ce se balbaie si trece de acel prag de o secunda se tureaza normal si merge normal. Deci zici ca merge normal , deci , e bine. Fara caterinca , baiatu' asta a mai aparut pe forum , nu cred ca-i Infamu' V. Editat Aprilie 17, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 mersi de incredere Lil debul, da e bine atata timp cat nu vrei sa faci o depasire din scurt sau nu vrei sa te intreci cu vreun conservar ratat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 doar cand tragi foarte rapid si mult are aceasta ezitare, trebuie sa tragi de gaz ca si cand ai vrea sa faci un wheelie, efectiv blana rapid. ezitarea asta imi zice ceva de genul ca nu are benzina suficienta in carburi... dupa care ii vine si o ia. o fi nivelul de benzina in carburi prea mic... desi cred ca te-ai uitat la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 m-am gandit si eu la asta, m-am uitat da, era ca in manual, dar daca vrea mai mult ? o sa incerc asta maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Mai creste cu un milimetru/ doi .... ar trebui sa fie de ajuns. Desi, daca n-au fost modificari, ar trebui sa mearga si asa. Dar oricum, incearca intai asta, si mai vedem pe urma, dar clar e problema de alimentare aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 incearca si cu busonul de la benzina scos .. cunosc caz cand s-a infundat kkatu ala de lasa aeru sa intre in rezervor sa nu se faca vid .. si printre alte figuri ii facea si asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 multam, merita incercat si asta cu busonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 mai am eu o idee: 2 litri de benzina si un chibrit si te scap eu de belea ) da-i foc la babaciunea aia ca nu-i buna de nimic, sau poate trebuie forjata ca s-o fi invatat cu lenea la rodaj cu socul tras face la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 cum a zis si userul stulewa , pare o problema de pompa de spritz , acum nu stiu daca carburatoarele de TA au sau nu pompita de spritz , tocmai acesta e rolul ei , sa arunce un jet de benzina la acelerarea brusca pentru a nu exista acea pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.